ویکی‌پدیا:درخواست میانجی‌گری/ژوئن ۲۰۰۷

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

درخواست میانجی‌گری[ویرایش]

با درود. درخواست میانجی‌گری بین ویرایشات من و سپهرنوش را در مقالات ذیل دارم:

تقاضا میشود که به نسخه های واگردانی شده ویرایشات من و ایشان نگاهی بیاندازید تا متوجه اختلافات ویرایشی بنده و ایشان در مقالات مورد بحث بشوید. با سپاس --سندباد ۰۶:۵۳، ۱۰ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)


داوطلبان
اینجانب موافقت خود را با میانجگری به‌آفرید ابراز میدارم. همچنین با تشکر از Hoseyn_1 بخاطر داوطلب شدن در میانجی‌گری میان من و سپهرنوش، به دلایل دوستی میان بنده و حسین و همچنین نوع نگاه کمی جانبدارانه حسین به مسائل مرتبط با اسرائیل و جمهوری اسلامی، مخالفت خود را با میانجی‌گری وی اعلام میدارم. --سندباد ۰۷:۰۳، ۱۱ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)
خوب نظر لطف شماست من هم ادعای داوطلبی نکرده ام. اعلام وجود کرده ام.:-)) و به فعالیت خود ادامه می دهم. من سعی کرده ام ویرایش ام طرفداری از جائی نکند و مطمئن باشید از جائی بابت ویرایش در اینجا حقوق نخواهم گرفت. ضمنا من فرقی میان اراضی اشغالی و جمهوری اسلامی ایران نمی گزارم مطمئن باشید. پس مطابق با وپ:جسور و گفته خود دانشنامه ((دانشنامه آزادی که هر کسی می تواند آن را ویرایش کند)) به ویرایش ادامه می دهم. و امیدوارم ویرایشاتم شما را نرنجاند. شما را در صفحات بحث خود و مقالات خواهم دید.Hoseyn_1 #Talk ۰۹:۲۶، ۱۱ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)
حتما همینطور است که شما در مورد بیطرفی خود فرمودید! تنها نکته، نامیدن کشور اسرائیل با عنوان اراضی اشغالی بود که باعث ایجاد سوال دوباره در ذهن من درباب ماهیت بیطرفی شما گرامی شد!
همچنین مطمئن باشید که من تاکنون از شما نرنجیده ام و برای شما به عنوان یک دوست و همکار آزاده احترام فراوانی قائیلم. --سندباد ۰۹:۳۶، ۱۱ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)UTC)
نظر لطف و بزرگواری شما است آن عبارت اراضی اشغالی را هم محض اطلاع بیان کردم. ولی اگر بخواهید گپ بزنیم ایمیل برای این کار است تازه صفحه بحث هم جای شما را خالی کرده ام. در پایان این که یک صهیونیست یک شیعه را همکار خود بداند خود عمل قابل توجه و بزرگی است و نمی دانید چقدر خوشایند و خرسندم که بنده حقیر را به عوان دوست خود قبول کردید. شما که با من ارتباط مجازی و فاصله ای بالغ بر 1800 کیلومتر دارید. من در ایران دوست شیعه خالص - اهل سنت - کلیمی - زرتشتی - و کاتولیک دارم و ارتباط رویارو ولی دلیل نمی شود در ارتباط با عقاید و ادیان یکدیگر کلنجار برویم.زیرا من سعی می کنم در انسانیت افراد نگرشی نورانی داشته باشم.:-))--Hoseyn_1 #Talk ۰۹:۵۵، ۱۱ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)

درخواست میانجی‌گری[ویرایش]

گویا جناب سپهرنوش به بنده همچنان لطف دارند و مهرورزی میکنند. از این روی نیاز به میانجی‌گری در مقالات زیر به شدت حس میشود.

  • ختنه زنان ایشان تقاضای مدرک کردند، مدرک اضافه شد ولی حال میگویند دو تن از مرجع تقلید (حال در اهل سنت چنین واژه ای وجود ندارد!) باید این را تایید کنند!
    • به وضعیت نسبتاً پایدار رسیده‌است. به‌آفرید ۱۸:۲۰، ۲۵ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)
  • محمود خیامی ایشان مقاله را نامزد حذف فرموده و مدعی است که یک دلال ماشین است! حال همچنان مدارک مختلفی از بی بی سی فارسی و ویکی انگلیسی آورده شده که ایشان مؤسس «ایران ناسیونال»، «بانک صنعت و معدن» و موسس «فروشگاههای زنجیره ای کوروش» و «بنیانگذار بنیاد خیامی» است! ایشان همچنین با وجود دو مقاله کامل از بی بی سی و ویکی انگلیسی و لینکهای شخصی تقاضای مدرک نموده اند که وقتی از ایشان میخواهم دقیقا بیان کنند که مشخص بکنند که کجای مقاله نیاز به مدرک دارند، جواب سربالا میدهند و الگوی مدرک کلی را با عنوان (مطالب بی منبع احتمالاً در آینده حذف خواهند شد) را در بالای مقاله میزنند!
    • در صفحهٔ نامزدی حذف رسیدگی خواهد شد. به‌آفرید ۱۸:۲۱، ۲۵ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)
  • روبرت اوئمان دکتر روبرت اوئمان یکی از مشهرترین ریاضی‌دانان و اقتصاددان اسرائیلی و پروفسور در دانشگاه عبری اورشلیم است که جایزه نوبل اقتصاد در سال ۲۰۰۵ میلادی را نیز از آن خود کرده است. مشکل ایشان بودن نام دکتر در کنار عکسی از پروفسور اوئمان است و هرچه من میگویم که براساس رهنمود وپ:تام: "توجه داشته باشید که اگر لقبی دانشگاهی با نام فرد سخت عجین شده باشد دیگر نباید هنگام ذکر نام فرد به صلاحیت او برای کسب این لقب پرداخت." ایشان حرف خود را میزنند!
    • منظور از «عجین شدن لقب با نام فرد و عدم پرداختن به صلاحیت» این است که اگر کسی به اسم «دکتر هالو» معروف است و همه به او می‌گویند دکتر هالو و اصلاً کسی با نام اصلی نمی‌شناسدش ولی طرف دیپلم هم ندارد نباید گفت چون طرف مدرک دکتری ندارد نباید به او گفت دکتر هالو. ولی به طور کلی نباید لقب تحصیلی به کار رود. مثلاً نمی‌گوییم دکتر آلبرت اینشتین بلکه می‌گوییم آلبرت اینشتین. به‌آفرید ۱۸:۲۶، ۲۵ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)
  • اوفک-۷ حذف مطالب و برخوردهای جانبدارانه! [۱]
  • فرودگاه بین‌المللی مهرآباد حذف مطالب و ویرایشات جانبدارانه! [۲] با این توضیح ایشان که "ویرایش‌گران نباید سعی کنند خدمات! رژیم پهلوی را همه‌جا با تاکید ذکر کنند. سال ۱۳۱۷ خودش به اندازه کافی منظور را می‌رساند."!!!!!
  • نیروهای دفاعی اسرائیل ایشان در پای تصویری از یکی از جنگنده‌های نیروی هوایی اسرائیل که چنین عنوانی داشت "تصویری از یکی از جنگنده های نیروی هوایی ارتش اسرائیل درحال پرواز." با اضافه کردن عنوان "آمریکایی"! جمله را به "تصویری از یکی از جنگنده‌های آمریکایی نیروی هوایی ارتش اسرائیل درحال پرواز" تغییر دادند و در توجیه این حرکت شان عنوان کردند که "نمی‌توان عکس یک جنگنده آمریکایی را در مقاله گذاشت و بعد نوشت جنگنده اسرائیلی!" و وقتی من در جواب به ایشان عرض کردم که در عکس آرم و نماد نیروهی هوایی اسرائیل و ستاره داوود کاملا بر روی هواپیما حک شده و محرظ است، ایشان با واگردانی دوباره ویرایش من در صفحه بحث چنین فرمودند: "پس می‌نویسیم جنگنده‌های اسرائيلی ساخت آمریکا!" که کاملا نشان دهنده برخوردی تبلیغاتی در نوع ویرایشات ایشان است!
  • نیروی زمینی ارتش اسرائیل حذف مطالب و برخوردهای جانبدارانه! [۳]
  • نیروی دریایی ارتش اسرائیل حذف مطالب و برخوردهای جانبدارانه! [۴]
  • جنگ لبنان (۲۰۰۶) حذف مطالب و برخوردهای بسیار جانبدارانه! [۵]
  • دانشگاه برایلان نامیدن دانشگاه برایلان به حوزه علمیه تل‌آویو و متهم کردن من به تبلیغ مدارس دینی یهود! و گذاشتن الگوی تبلیغاتی در مقاله!!!
با تشکر --سندباد ۲۳:۰۶، ۱۵ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)
داوطلبان
با سپاس از جناب به‌آفرید گرامی بابت توجه در حل مسائل پیشامده و باتوجه به اصل بیطرفی و دانش و آگاهی جنابعالی، پیشنهاد میانجی گری شما مورد قبول ۱۰۰% من میباشند. --سندباد ۰۲:۰۹، ۱۷ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)

ظاهراً کاربر:سندباد از هیچ فرصتی برای اثبات کردن خودش نمی‌تونه صرف نظر کنه. این صفحه برای درخواست میانجی‌گری درست شده یا ذکر دلایل و تشریح وقایع از نظر معترضین؟!
این مقالاتی که در بالا نوشته شده قبل از این که من اعلام توافقی بکنم (موارد ۱، ۲، ۳، ۵ و ۹) مشخصاً توسط افراد دیگری هم مورد ویرایش قرار گرفته‌اند و نظریات‌شون در صفحات بحث هم اعلام شده جالب این‌جاست که در بعضی موارد (مثل ۱و۲) حرف افرادی که نظری غیر از من داشته‌اند رو پذیرفته‌ام. اگر مورد جدیدی وجود داره یا بعضی از موارد بالا نظر کاربر فوق را تامین نکرده می‌تونه این‌بار با ذکر لینک مقاله درخواست میانجی‌گری بده نه با نوشتن نظرات خودش و تحلیل دلایل من! ◄-- سپهرنوش/بحث (۱۷:۰۷) ۱ تیر ۱۳۸۶