ویکی‌پدیا:درخواست بازرسی کاربر/Amirlego/بایگانی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


Amirlego

Amirlego (بحث+ • مشارکت‌ها: محلی / حذف‌شده / حساب سراسری • سیاهه‌ها: بسته‌شدن‌ها / پالایه / سایر • بستن: عادی / زاپاسآمار پیشرفته • بازرسی: انجام / سیاهه)

۱۰ ژوئیه ۲۰۲۲[ویرایش]

شواهد زاپاس بودن: پس از آن که درخواست برای دسترسی واگردان از سوی Amirlego توسط من دو بار به‌دلیل «عدم مشارکت در مبارزه با خرابکاری» رد می‌شود، یک روز بعد حساب Uauaklm ایجاد می‌شود و در اولین ویرایش به حذف مطالب از آلباتروس ال۶۸ می‌پردازد و این ویرایش ۵ دقیقه بعد توسط Amirelego (که نیم ساعت هیچ فعالیتی نداشته و با توجه به زمان ایجاد زاپاس، احتمالاً در حال ساخت حساب بوده) خنثی می‌شود و تذکری در بحث آن کاربر قرار می‌دهد و تا چند ساعت بعد آفلاین می‌شود. سه دقیقه بعد حساب زاپاس در پاسخ به او مرتکب حملهٔ شخصی مشابه همان حمله‌ای می‌شود که Amirlego قبلاً به‌خاطرش تذکر گرفته بود. در ۱۰ ژوئیه حساب زاپاس پس از ۸ روز بیدار می‌شود و پس از حذف تذکر Amirlego در صفحهٔ بحثش، یک‌راست به سراغ نظرخواهی برای حذف آقای مهربان می‌رود که توسط Amirlego ایجاد شده و برای افزودن نام آن به یک مقاله وارد جنگ ویرایشی شده و توسط من به‌صورت موردی بسته شده و در آن نظرخواهی نظر «بماند» درج می‌کند. من فکر می‌کنم باید ارتباط این دو حساب بررسی شود و در صورت اثبات، حساب Amirlego نیز به‌دلیل ازدیاد اخلالگری در پروژه بی‌پایان بسته شود. من دسترسی Amirlego را به‌صورت موردی و برای مدت نامعینی بسته‌ام. اما فکر می‌کنم این که هنوز واکنشی به قطع دسترسی نداشته به این دلیل است که «قطع دسترسی آخرین نشانی آی‌پی» برای حساب زاپاسش فعال شده و حساب اصلی هم قادر به مشارکت نیست.

  • به این نکته هم دقت شود که هر دو کاربر از لفظ «سرشناسی کامل» در نبح استفاده کرده‌اند.
  • کاربر Smail321 را هم به فهرست اضافه کردم. چون به‌نظر می‌رسد که زاپاس یا همزاد این کاربر باشد. (‏۱۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۳۳ (UTC))

شواهد نقض سیاست: سوءاستفاده از چند حساب کاربری

زاپاس‌های احتمالی


ابزارها: تشابه‌یاب ویرایشخط زمانی بین ویرایش‌ها

باتشکر {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۱۰ ژوئیهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۴:۲۹ (UTC)[پاسخ]

✓ . یکی هستند یا از یک شبکه به ویکی‌پدیا متصل می‌شوند. :)امیرΣυζήτηση ‏۱۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۰:۱۶ (UTC)[پاسخ]

@Ladsgroup: سلام. ممنونم. اگر شواهد برای یکی دانستن حساب‌ها کافی است، لطفاً حساب اصلی را به‌طور کلی و بی‌پایان ببندید. دلیل آن را در بالا توضیح دادم و فکر می‌کنم جلوی اخلالگری بیشتر از سوی این کاربر باید گرفته شود. باز هم ممنون. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۱۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۰:۲۱ (UTC)[پاسخ]
@Jeeputer انجام شد :)امیرΣυζήτηση ‏۱۶ ژوئیهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۱۳:۴۹ (UTC)[پاسخ]

۱۹ ژوئیه ۲۰۲۲[ویرایش]

شواهد زاپاس بودن: درخواست کمک به یکی از حساب‌های زاپاس قبلی در بحث کاربر Shobhe و استفاده از ادبیات مشابه با Amirlego.

شواهد نقض سیاست: دور زدن قطع دسترسی.

زاپاس‌های احتمالی

ابزارها: تشابه‌یاب ویرایشخط زمانی بین ویرایش‌ها

باتشکر {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۱۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۸:۲۸ (UTC)[پاسخ]

شبیه هستند و بسته شد — حجت/بحث ‏۲۱ ژوئیهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۲۳:۴۹ (UTC)[پاسخ]