ویکی‌پدیا:درخواست بازرسی کاربر/محسن94/بایگانی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


محسن94

محسن94 (بحث+ • مشارکت‌ها: محلی / حذف‌شده / حساب سراسری • سیاهه‌ها: بسته‌شدن‌ها / پالایه / سایر • بستن: عادی / زاپاسآمار پیشرفته • بازرسی: انجام / سیاهه)

۲۳ آوریل ۲۰۲۰[ویرایش]

شواهد زاپاس بودن: همه این حساب ها آشکارا در مقالات مرتبط با استان ایلام مخصوصا مناطق مسکونی این استان درگیرهستند
شواهد نقض سیاست: بارها با حساب های فوق در مقالات استان ایلام مخصوصا مناطق مسکونی این استان وارد جنگ ویریشی شده اند

زاپاس‌های احتمالی


ابزارها: تشابه‌یاب ویرایشخط زمانی بین ویرایش‌ها

باتشکر Luckie Luke (بحث) ‏۲۳ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۴۵ (UTC)[پاسخ]


Luckie Luke (بحث) ‏۲۳ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۴۵ (UTC)[پاسخ]

  • اطلاعات بیشتر لازم است - برای پیش بردن و تسریع در امور درخواست، لطفاً تفاوت‌هایی برای پشتیبانی از پرونده ارائه دهید. لطفاً دو پیوند تفاوت یا بیشتر ارائه دهید که مشخصه‌های زیر را داشته باشند:
  1. حداقل یک پیوند تفاوت از حساب اصلی یا حسابی که قبلاً به عنوان زاپاس تأییدشدهٔ حساب اصلی، بسته شده‌است) که بتواند مشخصه‌های رفتاری او را نشان دهد.
  2. حداقل یک پیوند تفاوت به ازای هر زاپاس که نشان دهد زاپاس، با حساب اصلی که در پیوند تفاوت اول ارائه شده، شباهت رفتاری دارد.
  3. در موقعیت‌هایی که در یک نگاه نمی‌توان مشخصه‌های رفتاری حساب اصلی را از روی پیوندهای تفاوت متوجه شد، یک توضیح کوتاه باید فراهم شود. در حد یک جمله برای این منظور کافی‌ست.

توجه: اگر بیم آن می‌رود که با انتشار عمومی شواهد، رفتار زاپاس‌باز تغییر کند و شناسایی او دشوار شود، برای راهنمایی با یکی از بازرسان کاربر یا منشیان دبک تماس بگیرید و شواهد را در مرحلهٔ اول به‌طور عمومی منتشر نکنید. احمدگفتگو ‏۲۳ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۰۰ (UTC)[پاسخ]

کاربر:Luckie Luke: لطفا سوالات جناب احمد را پاسخ دهید. :)امیرΣυζήτηση ‏۲۷ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۲۳:۲۹ (UTC)[پاسخ]