پرش به محتوا

بحث کاربر:FarhadParsi: تفاوت میان نسخه‌ها

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۵ ماه پیش توسط FarhadParsi در مبحث درباره بحث سیا
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از برنامهٔ همراه ویرایش با برنامهٔ اندروید
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه پاسخ دادن
خط ۱۶۸: خط ۱۶۸:


صفحه بحث را اصلاح کردم، اگر ایرادی دارد یا بحثی دارید بهتر است در این‌جا بفرمایید. [[کاربر:Mostafamirchouli|Mostafamirchouli]] ([[بحث کاربر:Mostafamirchouli|بحث]])۳ بهمن ۱۴۰۲، ساعت ۱۶:۴۵ (ایران) ‏۲۳ ژانویهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۱۵ (UTC)
صفحه بحث را اصلاح کردم، اگر ایرادی دارد یا بحثی دارید بهتر است در این‌جا بفرمایید. [[کاربر:Mostafamirchouli|Mostafamirchouli]] ([[بحث کاربر:Mostafamirchouli|بحث]])۳ بهمن ۱۴۰۲، ساعت ۱۶:۴۵ (ایران) ‏۲۳ ژانویهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۱۵ (UTC)

:@[[کاربر:Mostafamirchouli|Mostafamirchouli]] چرا متوجه نمی‌شوید؟!!! نظرخواهی درباره انتقال نام به سازمان سیا تغییر کرد. وقتی هنوز کاربران بر درست بودن یا نبودن نام سیا توافق ندارند [[بحث_کاربر:FarhadParsi|<span style="font-size: 120%;color:red;">♡</span>]][[کاربر:FarhadParsi |<span style="font-size:140%;color:black;">𝓕𝓪𝓻𝓱𝓪𝓭</span>]] ‏۲۳ ژانویهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۲۸ (UTC)

نسخهٔ ‏۲۳ ژانویهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۲۸

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «FarhadParsi»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت‌های شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- MAX گفتگو ‏۲ مارس ۲۰۲۳، ساعت ۱۵:۰۳ (UTC) پاسخ

لطفاً آگاه‌سازی کنید

درود بر شما دوست گرامی. از اینکه در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید، سپاس گزارم. شما می‌توانید با ذکر نام کاربریِ کاربران در پیام‌ها و نوشته‌های خود، کاربران را از متنِ نوشتهٔ خود، آگاه کنید. این ویژگی، به‌عنوانِ آگاه‌سازی کردن یا آگاه‌ساختنِ کاربران نامیده می‌شود.

آگاه‌سازی در ویکی‌متن

برای آگاه‌سازی کاربران می‌توانید پیوندی به صفحهٔ کاربر مورد نظر را در متن پیامتان درج کنید (مثلاً [[کاربر:فلانی]]) یا از الگوی {{آگاه‌سازی}} استفاده کنید. مترادف‌های این الگو (شامل «پاسخ به»، «پینگ»، «ping» و ...) نیز برای این منظور قابل استفاده هستند.

برای نمونه، مثال‌های زیر را ببینید: (به‌جای فلانی، باید نام کاربر مورد نظرتان را بنویسید)

  1. {{آگاه‌سازی|فلانی}}: برای استفاده در آغازِ متن. (یک کاربر)
    مانند: @فلانی: سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --فرستندهٔ پیام
  2. {{پینگ|فلانی|بهمانی}}: برای استفاده در آغازِ متن. (چند کاربر)
    مانند: @فلانی و بهمانی: سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --فرستندهٔ پیام

آگاه‌سازی با استفاده از ابزار پاسخ

برای آگاه‌سازی دیگر کاربران با استفاده از ابزار پاسخ، علامت «@» را تایپ و یا دکمهٔ انتخاب کنید تا فهرستی از کاربران مشارکت‌کننده در بحث به شما نمایش داده شود. اگر کاربر مورد نظرتان در بحث مشارکت نداشته و می‌خواهید او را به شرکت در بحث دعوت کنید، با وارد کردن نام کاربری او، فرایند آگاه سازی را انجام دهید. همچنین با استفاده از دکمهٔ نیز می‌توان پیوندی به صفحهٔ کاربر مورد نظر ایجاد کرد تا اعلان برای او فرستاده شود.

برای نمونه، مثال‌های زیر را ببینید: (به‌جای فلانی، باید نام کاربر مورد نظرتان را بنویسید)

  1. @فلانی: برای استفاده در آغازِ متن. (یک کاربر)
    مانند: @فلانی سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --فرستندهٔ پیام
  2. [[کاربر:فلانی|فلانی]] و [[کاربر:بهمانی|بهمانی]]: با درج دستی پیوند و برای استفاده در آغازِ متن. (چند کاربر)
    مانند: فلانی و بهمانی سلام! با گسترشِ مقاله موافقم. --فرستندهٔ پیام

نکته:

  • نیازی نیست کسی را در صفحهٔ بحثِ خودش آگاه‌سازی کنید، چون وی به صورت خودکار از ایجادِ تغییر در صفحهٔ بحثش آگاه خواهد شد.
  • توجه داشته باشید که آگاه‌سازی همزمان چند کاربر ممکن است مصداقی از جارزنی تلقی گردد.
  • آگاه‌سازی فقط با امضا عمل می‌کند. اگر در نوشتن نام کاربر دچار اشتباه شدید، ویرایش مجدد صفحه و اصلاح نام کاربری منجر به آگاه‌سازی او نمی‌شود (مگر اینکه اطلاعات امضای پیشین را پاک کرده و دوباره با چهار مدک «~~~~» امضا کنید).
  • ابزار پاسخ امضای شما را به‌طور خودکار درج می‌کند و در صورتی که از این ابزار برای درج نظر استفاده می‌کنید، نیازی به امضا کردن نیست.


برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:آگاه‌ساز و ویکی‌پدیا:پروژه صفحه‌های بحث را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. با احترام.

کپلر (بحث) ‏۴ سپتامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۰:۴۱ (UTC)پاسخ

درخواست باز کردن

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: ۱۰ ماه پیش.

@Jeeputer و Ariobarzan: با درود؛

برای اطمینان از دیده شدن این درخواست، هر دو مدیر گرامی را پینگ کردم. همانطور که قابل مشاهده است، حساب کاربری من برای بار سوم، هر سه بار ۳ روز، به طور پیاپی، توسط مدیر_ربات پالایه ویرایش به دلیل "فحاشی فارسی در صفحه یا خلاصه ویرایش" به طور خودکار بسته شد! در آخرین بار متاسفانه نشد موضوع را در وب:تابلوی اعلانات پالایه ویرایش مطرح کنم. دفعه پیش هم موضوع را در صفحه‌ بحثم مطرح کردم که به دلیل پینگ نکردن فرجی حاصل نشد. این بلا به شکلی پیاپی و بی‌دلیل، بدون هیچ توجیهی در حال رخ دادن است. آخرین فعالیت من (پیش از مسدود شدن) ویرایش مقاله تروی سیوان بود که تا به این لحظه کسی هم ایرادی در آن ندیده است. لطفا بازبینی کنید و ببینید دقیقا در کجا خطایی از من سر زده و بی چه دلیلی برای بار سوم مسدود شده‌ام؟ پیش‌تر در کمکی که از مربی‌ام جناب شهنام داشتم، گفتم که این مسدودسازی‌ ها به نظر عمدی است؛ و حال پس از سه بار تکرار، واضح است که امکان ندارد اتفاقی یا از روی خطا باشد! باز نیز تکرار میکنم بنده به هیچ عنوان فحاشی و توهینی به افرادی در خلاصه ویرایش یا در صفحات‌شان نداشتم. سیاهه‌ کاری بنده بی شک موجود هست و میتوانید همه را مشاهده کنید؛ صمیمانه درخواست دارم کمک کنید و جلوی این آزارها را بگیرید. بابت طولانی شدن صحبت و مطالب بسیار پوزش می‌طلبم♡

با امید توجهتان به درود 𝓕𝓪𝓻𝓱𝓪𝓭 ‏۹ سپتامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۹:۳۴ (UTC)پاسخ

سلام. دسترسی‌تان را باز می‌کنم. دلیل بسته شدن هم استفاده از واژهٔ «روسپی‌گری» در مقاله بوده است. پالایه را نمی‌توان تغییر داد چون جلوی بسیاری از خرابکاری‌ها را می‌گیرد و گاهی هم اشتباه می‌کند. اما شما هم لطفاً آن متن شعر را به مقاله اضافه نکنید. چون آن متن شعر در این مورد خاص محتوای دانشنامه‌ای محسوب نمی‌شود. توصیه می‌کنم ویکی‌پدیا:ویکی‌پدیا چه چیزی نیست را هم بخوانید. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۹ سپتامبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۳:۰۳ (UTC)پاسخ
@Jeeputer با دورد از پاسخگویی شما:
می‌توانم بپرسم واژه روسپی‌گری در کدام مقاله؟ آخرین فعالیت من در ویکی‌پدیا پیش از این مسدود شدن همانطور که در بالا گفتم مقاله تروی سیوان بود که اصلا چنین کلمه‌ای در مقاله وجود ندارد. پس دلیل مسدود شدن برای بار سوم نمی‌تواند این باشد. حتی اگر هم باشد پالایه ویرایش گفته "به دلیل فحاشی در صفحه یا خلاصه ویرایش" مطمئناً کسی چون شما معنای فحاشی را می‌داند و اینکه نوشتن این کلمه فحاشی نیست.
1-مسدود شدن بر اثر استفاده از کلمه‌ای که حتی در خود ویکی‌پدیا صفحه دارد(تن‌فروشی) بسیار عجیب است!
2-گفتید این مورد خاص، ویکی‌پدیا: ویکی‌پدیا چه چیزی نیست را خواندم اما مورد مربوط به مساله خودم را پیدا نکردم.
3-اگر منظورتان متن شعری بود که قرار بود در تکمیل و اصلاح مقاله منوچهر جمالی قرار دهم باید عرض کنم که پیش از من هم این شعر با همین متن در صفحه نوشته شده بود! که ۱ سال و نیم پیش به ویکی‌گفتاورد منتقل شد. چطور در آن زمان این مسئله پیش نیامد؟! درضمن من حتی نتوانستم ویرایشم را بارگزاری کنم!! یعنی با وجود بارگزاری نشدن این اتفاق پیش آمد؟! از آنجایی که شخصیت شاعر نیز هست قرار دادن این شعر مشهور از وی بسیار لازم جلوه می‌کند؛ برای همین می‌خواستم دوباره شعر را در مقاله‌‌اش بیاورم.
4-آیا راهی دارید که بتوان آن شعر را بدون دست بردن در آن در مقاله گذاشت؟ آیا خودتان می‌توانید کمکی کنید؟
5-لطفا یک بازبینی هم کنید ببینید دلیل دوبار پیشتر بسته شده من چه بوده است؛ اگر دوباره اتفاق افتاد چه باید بکنم؟ انگار پالایه ویرایش من را زیر ذره‌بین گذاسته است. راهی برای جلوگیری از این اشتباهات پالایه ندارید؟ بی‌شک افراد زیاد دیگری نیز مثل من بی‌گناه به مشکل خورده اند و این واقعا خوب نیست.
لطفا در آن موارد راهنمایی کنید. آنقدر بی دلیل مسدود شده‌ام دیگر نه جرعت و نه رغبی برای فعالیت در ویکی‌پدیا برایم نمانده است! مقاله را بدون گذاشتن آن واژه ویرایش می‌کنم؛ اگر ممکن بود تکمیلش کنید. از توجه و رسیدگی سریع‌تان بسیار سپاسگزارم. بابت رفع انسداد نیز ممنون؛ از پاسخ‌دادن تان هم خیلی خرسند شدم♡
به درود 𝓕𝓪𝓻𝓱𝓪𝓭 ‏۱۰ سپتامبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۹:۵۱ (UTC)پاسخ
سلام. نخست این که روسپی‌گری می‌تواند برای فحاشی به کاربران در صفحهٔ بحث‌شان، یا برای تخریب افراد زنده در مقاله‌هایشان استفاده شود. برخی پالایه‌ها (از جمله پالایه‌ای که شما با آن برخورد داشتید) طوری تنظیم شده‌اند که از انجام ویرایش جلوگیری کنند. یعنی شما دکمهٔ انتشار تغییرات را می‌فشارید، اما ویرایش شما ذخیره نمی‌شود و در تاریخچهٔ صفحه هم ثبت نمی‌شود. اما خود پالایه در سیاهه‌اش ویرایش شما را ثبت می‌کند و تنها مدیران می‌توانند جزئیات این سیاهه‌ها را ببینند. من در سیاههٔ این پالایه دیدم که در مقالهٔ منوچهر جمالی سعی داشته‌اید متن شعر که شامل «روسپی‌گری» بوده را قرار دهید و پالایه دسترسی شما را بسته. این کار پالایه، با توجه به حسن نیت شما درست نبوده، اما از طرف دیگر کارش اشتباه هم نبوده و به‌درستی واژه را تشخیص داده و اقدام کرده است. برای این که گیر این پالایه نیافتید، دسترسی تأییدشده را به حساب شما دادم که دیگر با حساب شما کاری نداشته باشد. مجدداً هم پس از درج پیام بالا، دسترسی‌تان بسته شده بود و من باز کردم. دیگر این پالایه با شما کاری نخواهد داشت.
این که شما را به وپ:نیست ارجاع دادم هم به‌خاطر افزودن شعر (صرف نظر از محتوایش) به مقاله‌های ویکی‌پدیا بود و نه به‌خاطر موضوع قطع دسترسی و استفاده از آن واژه. مقاله‌های ویکی‌پدیا، مگر در موارد خاص (مثلاً ارتباط مستقیم متن یک شعر با سرشناسی شاعر) نباید حاوی متن اشعار باشند. در بعضی موارد مانند مقالهٔ خود شعر می‌توان متن را به مقاله افزود، اما پیش از آن باید سرشناسی آن اثر به‌تنهایی اثبات شود تا بشود برای آن مقالهٔ جداگانه ساخت. برای مثال ای ایران را ببینید. {{کاربر|جـیپیوتر}}بحث ‏۱۰ سپتامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۵:۴۰ (UTC)پاسخ
@Jeeputer گرامی، از توجه و یاریتان صمیمانه سپاسگزارم؛ خوب می‌دانم که تنها با فعالیت شایسته و بی اشکال می‌توانم این لطف شما را جبران کنم. پاسخ سوالات خود را گرفتم. امیدوارم بتوانم کاربر خوبی برای ویکی‌پدیا باشم؛ در این راه سعیم را خواهم کرد.
باز هم از پیگیری های دوستانه‌تان ممنونم♡
به درود 𝓕𝓪𝓻𝓱𝓪𝓭 ‏۱۰ سپتامبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۳:۱۹ (UTC)پاسخ

حذف منبع

درود، لطفا بعد از حذف منبع در مقاله، حتما در خلاصه ویرایش ذکر کنید که چرا منبع را حذف کردید. دریای پارس (بحث) ‏۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۹:۴۸ (UTC)پاسخ

کاربر@دریای پارس عزیز، بنده هیچ منبعی را در مقاله اصفهان حذف نکرده‌ام. به نظر چشمانتان مشکل دارد! لطفا یکبار دیگر با دقت ویرایش من را بنگرید...
1-لطفا رو هوا حرف نزنید. و اگر خطایی را یافتید بگویید در کجاست و مشکل چیست(پیوند دهید). اکنون بنده خودم سیاهه تان را چک کردم فهمیدم، کاربران دیگر اینگونه نخواهند بود.
2-هیچکس در ویکی‌پدیا به اندازه بنده در خلاصه ویرایش توضیح نمی‌گذارد؛ به نظر خودتان چرا باید بی‌دلیل منبعی را حذف کنم؟ اگر هم کردم، حتما اشتباهی شده.
3-شما بهتر است پاسخگو باشید که چرا به‌جای بهبود مقاله، دوباره بخش های وصفی، ستایش‌آمیز و... که خلاف شیوه های ویرایش در ویکی‌پدیا است( که برچسب اشکال هم خوره است) را بدون هیچ بهبودی، بازگردانده‌اید!
البته اینگونه تهمت‌ها و آزارها در اینجا به وفور اتفاق می‌افتد؛ به درود. 𝓕𝓪𝓻𝓱𝓪𝓭 ‏۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۵:۰۶ (UTC)پاسخ

اکتبر ۲۰۲۳

بحث زیر پایان یافته‌است و به‌زودی بایگانی خواهد شد
زمان جمع‌بندی: هشت ماه پیش.

Information icon درود! به ویکی‌پدیا خوش آمدید. بابت مشارکت‌هایتان در اینجا از شما سپاسگزارم. هر چند که هر کسی می‌تواند در اینجا مشارکت مفید و سازنده داشته باشد، لطفا توجه داشته باشید که اینجا شیوه‌نامه‌ای دارد که برای حفظ سازگاری و ظاهر دانشنامه‌ای باید از آن تبعیت کرد. سرپیچی کردن و انحراف از این شیوه‌نامه باعث ایجاد اختلال در یکنواختی بین مقالات می‌شود و مشکلاتی را در خواندن مقالات و دستیابی به آنها پدید می‌آورد. لطفا نگاهی به صفحه خوشامدگویی داشته باشید تا با نحوه مشارکت کردن در ویکی‌پدیا بیشتر آشنا شوید. با سپاس از شما. GodNey (بحث) ‏۱۲ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۸:۱۳ (UTC)پاسخ

کاربر GodNey درود. موضوع چیست؟ مشکلی پیش آمده؟!
اگر مقصودتان ویرایشم در این مقاله شما می‌باشد باید صریحاً اعتراضم را بیان کنم؛ لطفا طوری پیام ندهید که انگار یک ساعت پیش در ویکی‌ ثبت نام کرده‌ام! به ویکی‌پدیا خوش آمدید؟؟ این پیام را ۷ ماه پیش دریافت کردم!! این وپ:صفحه هایی هم که دادید ماه‌ها پیش خوانده‌ام:)
ورود به صفحه بحث دیگران و گذاشتن چنین پیام‌هایی جز توهین و تهمت به کاربر و کج‌فهمی خوانندگان صفحه هیچ نتیجه‌ای ندارد!
1-اعلام میکنم بنده در ویرایشم هیچگونه دست‌برد اشتباهی نکرده‌ام. هرکسی نگاهی بیاندازد می‌بیند که ویرایش من چیزی جز: تغییر "فاصله" به "نیم فاصله"، "..." به «...»، کلمات کج به راست و اصلاح پیوندها(حذف یا افزودن) نیست. من حتی موارد جعبه اطلاعات فیلم را برایتان لیست بندی کردم! عوض تشکر است؟
2-مشکل شما به هیچ عنوان قانونی یا مورد قبول نیست؛ مشکل شما حتی با من هم نیست! مشکل شما با هرکسی‌است که در مقاله‌هایتان دست ببرد. مدرک؟ این تنها یک مورد از صدها مورد قابل بیان است. ویرایش های من غلط؟ قبول، ویرایش های این بدبخت را چرا واگردانی کردید؟ او که فقط دو پیوند زده بود! پیوند‌‌ زدن هم خلاف قواعد دانشنامه‌ای‌است؟!
3-بخش‌های غلط یک ویرایش را می‌توانید اصلاح کنید؛ نیازی به واگردانی چندین ویرایش از کاربران دیگر نیست!
4-توضیح بیش از حد اتلاف وقت است؛ به نظر خودتان بعد از صدها ویرایش ریز و درشت در دانشنامه هنوز قواعد و شیوه‌نامه را یاد نگرفتم؟
نمی‌خواهم این بحث حتی ادامه پیدا کند؛ شاید حتی آن را ببندم یا حذف کنم. همانطور که خودتان مدت ها پیش به پیام من در بحثتان توجهی نکردید و آن را برداشتید! پس شما هم دیگر پاسخی ندهید. اما در آخر:
5-لطفا به سنگ‌اندازی های خود ادامه دهید؛ برای شکایت نزد بزرگان به‌ یک دست‌پر نیاز دارم! در نتیجه از این پیام‌تان نیز سپاسگزارم.
واگردانی‌های خوبی داشته باشید. به درود 𝓕𝓪𝓻𝓱𝓪𝓭 ‏۱۴ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۸:۱۰ (UTC)پاسخ

الگو بازکردن

این کاربرِ بسته‌شده درخواست بازشدن داده بود و مدیری این درخواست را بررسی کرده‌است. مدیران دیگر نیز می‌توانند این درخواست را بررسی کنند، اما نباید نتیجهٔ آن را بدون دلیل خوبی تغییر دهند. اگر قضاوت مدیر این بوده‌است که کاربر باید بسته بماند، این درخواست برای بازشدن را تا زمانی که کاربر بسته است نباید پاک کرد.

  • استدلال کاربر برای باز شدن: @Jeeputer،‏ Darafsh،‏ Q2020،‏ Ariobarzan و ImanFakhri: درود. دوازده روز از درخواست من مبنی بر رسیدگی به دلیل قطع دسترسی بنده توسط مدیر DejaVu به دلیل "تشخیص زاپاس بودن حسابم و [ادعای دروغ] گزارش در تام" می‌گذرد و شگفتانه هیچ پاسخی از هیچ مدیری دریافت نمی‌شود. فعالیت‌ها نشان می‌دهند که مدیران پینگ شده در ویکی‌ حضور دارند؛ ولی با‌اینحال هیچکس پاسخگو و شنونده نیست! در صفحه تام مد نظر هیچ اسمی از من و گزارش دادن من وجود ندارد؛ هیچ مدرکی هم مبنی بر اثبات زاپاس بودن حساب من ارائه نشده (البته وجود هم ندارد و الا می‌شد). لطفا بازبینی کنید. پیش‌تر توضیحات کاملم را در همین صفحه‌ بحثم بیان کردم. لطفا مدیران گرامی بخوانند♡




✓ دلیل قبول‌شدن درخواست: «سلام. حساب شما را باز کردم. با توجه به ویرایشهای قبلی که این شبهه را ایجاد کرده بود که شما زاپاس هستید ویرایشهای شما را مداوم بررسی و در صورت نیاز برخورد مناسب خواهم کرد. در صورتی که سایر مدیران گرامی مخالف این باز کردن هستند مختارند تصمیم خود را بادلیل برقرار دارند. لطفا در صفحه کاربر خود هم اعلام کنید که این یکی حساب/یا حسابهای دیگر را هم دارید. Gharouni Talk ‏۳ ژانویهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۵:۴۱ (UTC)»پاسخ

با تشکر از توجهتان 𝓕𝓪𝓻𝓱𝓪𝓭 ‏۶ ژانویهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۰:۴۷ (UTC)پاسخ

اگر می‌خواهید مجدداً برای بازشدن درخواست بدهید، ابتدا لطفاً رهنمود تقاضای تجدیدنظر را بخوانید و سپس مجدداً از الگوی {{بازکردن}} استفاده کنید. دقت کنید که سوءاستفاده از این الگو می‌تواند به ازدست‌رفتن رفتن اختیارات شما برای ویرایش صفحهٔ بحثتان در طول زمانِ بسته‌شدنتان منجر شود.

فنجانی قهوه برای شما!

سلام گرامی. به ویکی خوش برگشتید. W7070 ‏۳ ژانویهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۰۸:۰۲ (UTC)پاسخ
درود @W7070 عزیز؛ مثل اینکه شما از من در وضعیت حسابم پیگیر‌تر بودید :) خخخخ (که البته جای ستایش دارد). مرسی که بین اینهمه عزیزان اولین نفری بودید که به استقبال آمدید. می‌خواستم سر فرصت از شما دلجویی کنم؛ حالا که شد اینجا می‌گویم: احتراماً اگر در اینجا از لفظ بنده دلخور شدید پوزش می‌طلبم. همانطور که گفتم من اینجا که با کسی مشکلی ندارم، منتها در آن شرایط با خود گفتم: اینهمه می‌گفتند تو زاپاسی بیا یکی دیگر هم اضافه شد!! قصد من بد‌دهنی نبود امیدوارم درک کنید...
اگرچه امضایم خودش یک قلب خوشگل دارد، اما به هر حال این ♡ هم از من تقدیم به شما. به درود 𝓕𝓪𝓻𝓱𝓪𝓭 ‏۳ ژانویهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۴۹ (UTC)پاسخ

حمله شخصی

درود پیرو نگارش شما در تام صرف نظر از متن محتوایی اینکه نوشته اید به علاوه کاربر گرامی، توجه داشته باشید که قبل از سره‌نویسی باید سواد داشت!(وگرنه مثل امروز به مشکل خواهیم خورد...) لطفا اصلاح فرمایید. Azad Talk ‏۱۶ ژانویهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۱:۰۱ (UTC)پاسخ

@Azadiazadi اگرچه قصدم فقط بیان نکته بود و نه توهین یا تحقیر (زیرا این گفته برای همه حتی خودم هم می‌تواند کاربرد داشته باشد!) ... چشم اصلاح می‌کنم♡
به درود𝓕𝓪𝓻𝓱𝓪𝓭 ‏۱۶ ژانویهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۱:۲۶ (UTC)پاسخ

درباره بحث سیا

درود. وقتی این‌جانب با حذف پیامم مخالفم شما نباید پیام را بدون دلیل حذف کنید، دلیل بی‌ارتباط بودن پیام من دلیل پوچی است، چون پیامم پاسخی به درخواستی که جمع‌بندی نشده بود (نحوه‌ی جمع‌بندی بحث‌ها را در جمع‌بندی بحث‌ها مطالعه کنید) و امکان ثبت پیام داشته بوده.

چند اشتباه در نحوه‌ی ویرایش در این مورد انجام شده:

بخش «سازمان سیا» بهتر بود در زیر بخش «نظرخواهی انتقال» ایجاد نمی‌شده.

بخش «سازمان سیا» را (درست) جمع‌بندی می‌کردید.

نیازی به پرسش این‌که آیا کاربران به سیا مخالفتی دارند یا نه نبوده، این پرسش باعث شلوغی و رأی‌گیری دوباره و تکراری از کاربران می‌شود و باعث موازی‌کاری می‌شود، چون هنوز نظرخواهی انتقال باز است. اگر هم اسرار به پرسیدن و بودنش داشته‌اید و دارید، بهتر بود در زیر بخش «نام» (قدیمی‌ترین بخش در صفحه‌ی بحث) آن را می‌پرسیدید، نه در زیر بخش «سازمان سیا» که خودش زیر بخشی از بخش «نظرخواهی انتقال» است.

صفحه بحث را اصلاح کردم، اگر ایرادی دارد یا بحثی دارید بهتر است در این‌جا بفرمایید. Mostafamirchouli (بحث)۳ بهمن ۱۴۰۲، ساعت ۱۶:۴۵ (ایران) ‏۲۳ ژانویهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۱۵ (UTC)پاسخ

@Mostafamirchouli چرا متوجه نمی‌شوید؟!!! نظرخواهی درباره انتقال نام به سازمان سیا تغییر کرد. وقتی هنوز کاربران بر درست بودن یا نبودن نام سیا توافق ندارند 𝓕𝓪𝓻𝓱𝓪𝓭 ‏۲۳ ژانویهٔ ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۲۸ (UTC)پاسخ