بحث کاربر:Turk.Dr: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۲ سال پیش توسط Elmju در مبحث درخواست
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
به نسخهٔ 34475541 از Masoud bukani (بحث) برگردانده شد (توینکل)
برچسب: خنثی‌سازی
←‏درخواست: بخش جدید
خط ۶۲: خط ۶۲:


{{پینگ|Turk.Dr}} تحریف؟ شما بخش‌هایی از مقاله مانند [[مکریان]] را حذف می‌کنید! کجا در مورد آذری‌ها صحبت نشده؟ آذری را به تورک تغییر می‌دهید؟ دو بار به شما هشدار داده شده و ویرایش‌های شما خنثی شده‌اند. [[کاربر:Masoud bukani|مسعود بوکانی]] ([[بحث کاربر:Masoud bukani|بحث]]) ‏۱۲ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۰۷:۴۱ (UTC)
{{پینگ|Turk.Dr}} تحریف؟ شما بخش‌هایی از مقاله مانند [[مکریان]] را حذف می‌کنید! کجا در مورد آذری‌ها صحبت نشده؟ آذری را به تورک تغییر می‌دهید؟ دو بار به شما هشدار داده شده و ویرایش‌های شما خنثی شده‌اند. [[کاربر:Masoud bukani|مسعود بوکانی]] ([[بحث کاربر:Masoud bukani|بحث]]) ‏۱۲ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۰۷:۴۱ (UTC)

== درخواست ==

سلام همکار گرامی. ممنون می‌شوم این چند روز با توجه به اتهامات کذب و بی‌اساسی که مطرح شده و حواشی بی‌دلیلی که به وجود آمده، فعلاً در مقاله‌هایی که بر سر آن‌ها اختلاف هست، مشارکت نداشته باشید. ویرایش‌های شما را با استفاده از [[ویژه:تفاوت/34485191|لفظ «چند کاربر»]] به بنده هم تعمیم می‌دهد و دامنه حواشی افزایش می‌یابد. اگر فکر می‌کنید مقاله‌ها اشکال دارند، فرصت برای اصلاح بسیار است و این چند روز را ممنون می‌شوم صبر بفرمایید. --[[کاربر:Elmju|علمجو]] ([[بحث کاربر:Elmju|بحث]]) ‏۱۳ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۳۴ (UTC)

نسخهٔ ‏۱۳ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۳۴

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Turk.Dr»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- ‎محمدحسین ‏۱۴ دسامبر ۲۰۲۰، ساعت ۲۰:۲۱ (UTC)پاسخ

April 2022

Information icon لطفا از انجام دادن ویرایش‌های غیر مفید و غیر سازنده در ویکی‌پدیا خودداری کنید، همانند ویرایشی که در استان آذربایجان غربی انجام دادید. ویرایش‌های شما اخلالگرانه شمرده شده و واگردانی یا حذف شده‌اند.

  • اگر با مشارکت‌کننده دیگری بر سر محتوای یک مقاله اختلاف دارید، لطفا در صفحه بحث کاربر مورد نظر یا در صفحه بحث مقاله در مورد موضوع مورد مناقشه به گفتگو بپردازید. همچنین شما می‌توانید صفحه حل اختلاف در ویکی‌پدیا را بخوانید و در تابلو اعلانات مربوطه از یک فرد بی‌طرف و مستقل درخواست کمک نمایید.
  • اگر درگیر اختلاف از نوع دیگری هستید که صفحه حل اختلاف در مورد آن صحبت نکرده، لطفا در تابلو اعلانات مدیران به دنبال کمک باشید.

لطفا مطمئن شوید که با سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا آشنایی کافی دارید و همچنین لطفا از این به بعد ویرایش‌هایی که خرابکارانه به نظر می‌رسند را انجام ندهید، تا وقتی که اختلاف از طریق اجماع حل شود. ادامه دادن به ویرایشهای اخلالگرانه باعث از دست دادن اختیارات ویرایشی شما می‌شود. سپاس. مسعود بوکانی (بحث) ‏۱۱ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۳۳ (UTC)پاسخ

@Masoud bukani

سلام قربان با توجه به اینکه بنده اختلافی نداشتم صرفا جهت تصحیح نگارش و املا اقدام کرده بودم متاسفانه اشتباهاً با علائم دیجیتال برخورد کردم ؛ لذا خواهشمند است زود قضاوت نکنید برادر ترک گرامی Turk.Dr (بحث) ‏۱۱ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۲۱ (UTC)پاسخ

@Turk.Dr: این ویرایش شما تحقیق دست اول محسوب می‌شود. از افزودن چنین مطالبی که منجر به جنگ ویرایشی می‌شود بپرهیزید. مسعود بوکانی (بحث) ‏۱۱ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۴۰ (UTC)پاسخ

@Masoud bukani بله موافقم بپرهیزید از مطالب کذب Turk.Dr (بحث) ‏۱۱ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۲۱:۴۳ (UTC)پاسخ

Stop icon این آخرین هشدار به شما است. بار بعدی که در ویکی‌پدیا خرابکاری کنید، آنچنان که در استان آذربایجان غربی انجام دادید، ممکن است بدون هیچ هشدار دیگری از ویرایش قطع دسترسی شوید. مسعود بوکانی (بحث) ‏۱۲ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۰۰:۰۳ (UTC)پاسخ

@Masoud bukani

اصلا من دست نمیزنم فرضا خودتا واقعاً شرم نمیکنید کلا یک کلمه از افراد آذری و یا ترک در تاپیک و یا کلا به زبان نمیاورید تنها سعی در تحریف و پاک کردسن صورت مسئله دارید متاسفم Turk.Dr (بحث) ‏۱۲ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۰۴:۰۰ (UTC)پاسخ

@Turk.Dr: تحریف؟ شما بخش‌هایی از مقاله مانند مکریان را حذف می‌کنید! کجا در مورد آذری‌ها صحبت نشده؟ آذری را به تورک تغییر می‌دهید؟ دو بار به شما هشدار داده شده و ویرایش‌های شما خنثی شده‌اند. مسعود بوکانی (بحث) ‏۱۲ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۰۷:۴۱ (UTC)پاسخ

درخواست

سلام همکار گرامی. ممنون می‌شوم این چند روز با توجه به اتهامات کذب و بی‌اساسی که مطرح شده و حواشی بی‌دلیلی که به وجود آمده، فعلاً در مقاله‌هایی که بر سر آن‌ها اختلاف هست، مشارکت نداشته باشید. ویرایش‌های شما را با استفاده از لفظ «چند کاربر» به بنده هم تعمیم می‌دهد و دامنه حواشی افزایش می‌یابد. اگر فکر می‌کنید مقاله‌ها اشکال دارند، فرصت برای اصلاح بسیار است و این چند روز را ممنون می‌شوم صبر بفرمایید. --علمجو (بحث) ‏۱۳ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۳۴ (UTC)پاسخ