لارل لنس

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
لارل لنس
کیتی کسیدی درنقش لارل لنس / قناری سیاه زمین-1 در فصل سوم ارو
ایفاگرکیتی کسیدی
اطلاعاتِ درون‌داستانی
لقبقناری سیاه (زمین-1 و زمین-2)
سایرن سیاه(زمین-2)
سایرن اکس (زمین اکس)

دینا لارل لنس عنوان چندین شخصیت خیالی در فرنچایز ارو ورس سی دابلیو است که بر اساس شخصیتی در دی سی کامیکس به همین نام ساخته شده‌است، این شخصیت توسط تیم نویسنده-هنرمند رابرت کانیگر و کارماین اینفانتاینو ساخته شده‌است و اقتباسی از گرگ برلانتی، مارک گوگنهایم و اندرو کریسبرگ برای ارو در سال 2012 است. کیتی کسیدی چندین نسخه مختلف از این شخصیت را در ارو ورس را به تصویر می‌کشد، که همه آنها بیشتر با نام میانی خود «لارل» به آنها اشاره می‌شود.

اولین نسخه از «لارل» در قسمت آزمایشی ارو به عنوان وکیل مشاور حقوقی و دوست دختر سابق الیور کوئین معرفی می‌شود، که بعداً تبدیل به یک مأمور خودخوانده می‌شود و در فصل‌های بعدی ارو لقب قناری سیاه را می‌گیرد. این شخصیت همچنین در چند قسمت از فلش، افسانه‌های فردا[۱] و ویکسن ظاهر شده‌است، که همه آنها در همان دنیای داستانی مشترک قرار دارند.

در سال ۲۰۱۶، قسمت یکی مانده به آخر فصل دوم فلش نسخه آنتاگونیستی لارل لنس از زمین-۲ معروف به بلک سایرن را معرفی می‌کند.[۲] این نسخه از لارل متعاقباً در فصل پنجم ارو برای برخی از قسمت‌ها ظاهر می‌شود. شخصیت به تدریج در فصل‌های بعدی قهرمان می‌شود و سرانجام مانند نسخه اولیه زمین-۱، لقب قناری سیاه را می‌گیرد.علت مرگ به دست دشمن دارك كشته شد

منابع[ویرایش]

  1. Burlinghame, Russ (April 6, 2017). "Legends of Tomorrow's Season 2 Finale Closes the Door on A Beloved Arrow Character". Comicbook.com. Archived from the original on June 22, 2018. Retrieved December 15, 2018.
  2. Abrams, Natalie (April 4, 2016). "Arrow's Katie Cassidy to appear on The Flash, Vixen". Entertainment Weekly. Archived from the original on April 6, 2016. Retrieved April 4, 2016.