قبایل اروپا

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
قبایل اروپا
ژانرعلمی-تخیلی
درام
نویسندهفیلیپ کخ
یانا بورباخ
بنیامین زایلا
کارگردانفیلیپ کخ
فلوریان باکسمایر
بازیگران
موسیقی ازکلینتون شورتر
کشور سازندهآلمان
زبان‌(های) اصلیآلمانی
انگلیسی
شمار فصل‌ها۱
شمار قسمت‌ها۶
تولید
فیلم‌برداریکریستین راین
تولیدکنندهW&B Television
پخش
شبکهٔ اصلینتفلیکس
انتشار اولیه۱۹ فوریه ۲۰۲۱ (۲۰۲۱-02-۱۹)

قبایل اروپا (به انگلیسی: Tribes of Europa) مجموعه تلویزیونی علمی-تخیلی آلمانی است که توسط فیلیپ کخ ساخته شده و نخستین بار در ۱۹ فوریه ۲۰۲۱ در نتفلیکس پخش شد.[۱][۲]

بازیگران[ویرایش]

خلاصه داستان[ویرایش]

داستان در سال ۲۰۷۴، ۴۳ سال پس از یک شکست اسرارآمیز تکنولوژیکی جهانی می‌گذرد. رویدادی که حاصل آن هرج و مرج و فروپاشی حکومت‌ها و شکل‌گیری کشورک‌های قبیله‌ای متخاصم شده است. در قاره اروپا صدها قبیله وجود دارد، اما داستان بر سه قبیله متمرکز است: اوریجین‌ها (Origines) یک قبیله جنگلی کوچک و صلح‌طلب، کراوها (Crows) یک جامعه جنگجوی تهاجمی و کرمزن‌ها (Crimsons) یک جامعه نظامی که هدف آن اتحاد مجدد اروپا از طریق مذاکره است.>[۳]

در این میان، سه خواهر و برادر اوریجین (زن و مردی جوان و برادر نوجوان‌شان) درگیر مسئله‌ای می‌شوند که زندگی آرام‌شان را به هم می‌زند. خلبانی از آتلانتیس با یک هواپیمای پیشرفته در قلمروشان سقوط می‌کند. آن‌ها پس از نجات خلبان مجروح، مکعبی مرموز با تکنولوژی پیشرفته را از لاشه هواپیما کشف می‌کنند.

کراوها برای تصاحب این تکنولوژی به دهکده اوریجین‌ها حمله می‌کنند و اکثر ساکنان آنجا را به قتل می‌رسانند. کیانو، برادر بزرگ‌تر را به اردوگاه کار اجباری کراوها (کلاغ‌ها) اعزام می‌کنند. لیو، خواهر آن‌ها در جریان حمله، بیهوش شده و زمانی که مهاجمین در جستجوی مکعب هستند، به هوش می‌آید. پس از آنکه او با کمان یک جنگجوی زن کراو را هدف می‌گیرد، هر دو توسط ارتش کرمزن اسیر می‌شوند. از سویی دیگر، الجا، برادر کوچکتر موفق می‌شود همراه با مکعب بگریزد. اما او توسط سران دو قبیله دیگر تحت تعقیب قرار می‌گیرد.

منابع[ویرایش]

  1. "Bavaria Fiction Chief Creative Officer Oliver Vogel To Join Leonine-Owned 'Dark' Producer W&B Television". Deadline (به انگلیسی). ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۰. Retrieved 9 August 2023.
  2. "Tribes of Europa: Premiere Date Announced for German Netflix Original Sci-Fi Series". The Euro TV Place (به انگلیسی). ۱۶ دسامبر ۲۰۲۰. Retrieved 9 August 2023.
  3. "TRIBES OF EUROPA". The Euro TV Place (به انگلیسی). Retrieved 9 August 2023.

پیوند به بیرون[ویرایش]