فهرست قسمت‌های آقای ربات

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

آقای ربات، مجموعهٔ تلویزیونی آمریکایی، در ژانر درام و تریلر روان‌شناختی است که توسط سم اسماعیل ساخته شده‌است. رامی ملک در این سریال در نقش یک هکر و مهندس امنیت رایانه بنام الیوت آلدرسون ظاهر شده که از اختلال افسردگی اساسی و اختلال اضطراب اجتماعی رنج می‌برد. او توسط شخص مرموزی به اسم «آقای ربات» که رهبر گروه هکتیویسمی به نام «جامعه لعنتی» است، دعوت به گروه می‌شود تا بتوانند با هک کردن شرکت بزرگ «ای کورپ» بدهی بسیاری از مردم را پاک و علیه سرمایه‌داری قیام کنند.

آقای ربات از تولیدات شبکه کابلی یواس‌ای نتورک است. تاکنون سه فصل از سریال تولید و پخش شده‌است. پخش فصل اول این سریال از تاریخ ۲۴ ژوئن ۲۰۱۵ آغاز شد. فصل دوم از تاریخ ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۶ روی آنتن رفت و فصل سوم نیز در تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۷ منتشر شد. آقای ربات برای فصل چهارم هم تمدید شده‌است.[۱][۲][۳][۴][۵] فصل چهارم در ۱۳ قسمت از تاریخ ۶ اکتبر ۲۰۱۹ پخش شد.

فصل‌ها[ویرایش]

فصلقسمت‌هاروی آنتن رفته
اولین بارآخرین بار
۱۱۰۲۴ ژوئن ۲۰۱۵ (۲۰۱۵-06-۲۴)۲ سپتامبر ۲۰۱۵ (۲۰۱۵-09-۰۲)
۲۱۲۱۳ ژوئیه ۲۰۱۶ (۲۰۱۶-07-۱۳)۲۱ سپتامبر ۲۰۱۶ (۲۰۱۶-09-۲۱)
۳۱۰۱۱ اکتبر ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-10-۱۱)۱۳ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-12-۱۳)
۴۱۳۶ اکتبر ۲۰۱۹ (۲۰۱۹-10-۰۶)TBA

قسمت‌ها[ویرایش]

تا دسامبر ۲۰۱۷ در مجموع ۳۲ اپیزود از سریال آقای ربات پخش شده‌است. فصل اول و سوم سریال هرکدام ده قسمت دارند اما فصل دوم سریال در دوازده قسمت ساخته شده‌است.[۵]

فصل ۱ (۲۰۱۵)[ویرایش]

شم.
کلی
شم. در
فصل
عنوانکارگرداننویسندهتاریخ انتشار اصلیایالات متحدهٔ آمریکا تعداد بیننده
(میلیون)
۱۱«سلام رفیق»نیلس آردن اپلوسم اسماعیل۲۴ ژوئن ۲۰۱۵ (۲۰۱۵-06-۲۴)۱٫۷۵[۶]
الیوت آلدرسون جوانی تنهاست که در شهر نیویورک زندگی می‌کند. الیوت در شرکت بزرگ آل سیف به عنوان مهندس امنیت مشغول به کار است اما او یک زندگی پنهانی نیز دارد. الیوت یک هکر بسیار حرفه‌ای است و با هک کردن آدم‌های اطرافش در مورد آن‌ها اطلاعات کسب می‌کند. الیوت مشکلات شخصی بسیار زیادی دارد. او کم حرف و گوشه‌گیر است و از اختلال تجزیه هویت، اختلال اضطراب اجتماعی و همچنین اختلال افسردگی اساسی رنج می‌برد. بزرگترین مشتری آل سیف، شرکت ای کورپ نام دارد که الیوت آن را ایول کورپ (شرکت شیطانی) می‌خواند زیرا معتقد است که این شرکت در حال آسیب زدن به جامعه و مردم است. یک شب شرکت آل سیف مورد حمله هکرهایی ناشناس قرار می‌گیرد. الیوت از سوی رئیس آل سیف که گیدیون نام دارد فراخواند می‌شود تا مشکل را حل کند. الیوت سرانجام موفق به دفع حمله می‌شود. تحقیقات بعدی او را به گروهی از هکرها موسوم به اف سوسایتی (جامعه لعنتی) می‌کشاند. روز بعد مردی ناشناس که بر روی کتش عنوان «آقای ربات» به چشم می‌خورد به سراغ الیوت می‌آید. آقای ربات به الیوت می‌گوید که هک کردن آل سیف کار آن‌ها بود و گروه او قصد دارد که در یک هک بزرگ ای کورپ را نابود و بدهی‌های مردم را پاک کند. آقای ربات الیوت را به گروهش دعوت می‌کند. اعضای گروه عبارتند از دارلین (دختری بد دهن که تخصص اصلیش در نوشتن بد افزارهاست)، شاما/ترنتون (تنها عضو مسلمان گروه که برنامه‌نویسی خبره است) و موبلی و رومرو که هردو هکرهایی باهوش هستند. الیوت ابتدا قبول نمی‌کند اما با مرور اتفاقات بالاخره قبول می‌کند به اف سوسایتی بپیوندد.
۲۲«صفر و یک»سم اسماعیلسم اسماعیل۱ ژوئیه ۲۰۱۵ (۲۰۱۵-07-۰۱)۱٫۷۳[۷]
یکی از مدیران داخلی ای کورپ بنام تایلر ولک که مردی جاه طلب است به الیوت درخواست کار در این شرکت را می‌دهد. در واقع تایلر می‌خواهد که با استفاده از توانایی‌های الیوت قدرت خود را در شرکت بیشتر کند اما با این حال الیوت پیشنهاد او را رد می‌کند که این مسئله باعث خشم تایلر می‌شود. الیوت که دوباره احساسات عجیبی پیدا کرده به مصرف مورفین رو میاورد. الیوت در خانه خود با یکی از اعضای اصلی گروه اف سوسایتی بنام دارلین ملاقات می‌کند. دارلین دختر جوانی است که تخصص اصلیش در نوشتن بدافزارهاست. آقای ربات به الیوت می‌گوید که قدم اول آن‌ها در نابودی ای کورپ این است که تمامی فایل‌ها و سیستم‌های پشتیبان آفلاین ای کورپ را که در منطقه‌ای کوهستانی نگهداری می‌شود را منفجر کنند. الیوت چندان با این پیشنهاد موافق نیست زیرا دوست ندارد به کسی آسیبی برسد. الیوت که حال و روز چندان خوبی ندارد به خانه همسایه خود یعنی شیلا رفته تا مثل همیشه از او مواد بخرد اما در آنجا با مرد ناشناسی رو به رو می‌شود. الیوت می‌فهمد که این مرد خلافکار خطرناکی بنام فرناندو ورا است که در واقع ساقی شیلا محسوب می‌شود. الیوت که می‌داند فرناندو از شیلا سوءاستفاده جنسی می‌کند قصد دارد او را تحویل پلیس بدهد اما این کار را نمی‌کند زیرا اگر فرناندو که تنها ساقی شیلا است به زندان بیفتد در نتیجه خود الیوت نیز دیگر به مواد دسترسی ندارد و این چیزی است که برای الیوت قابل تحمل نیست. روز بعد الیوت در یک ساحل به دیدن آقای ربات می‌رود و با او دربارهٔ پدرش و سرگذشت تلخش صحبت می‌کند اما ناگهان آقای ربات او را از ارتفاع بلندی به پایین پرتاب می‌کند که موجب آسیب دیدگی شدید الیوت می‌شود.
۳۳«دی باگ»جیم مکیسم اسماعیل۸ ژوئیه ۲۰۱۵ (۲۰۱۵-07-۰۸)۱٫۶۰[۸]
یکی از افراد ارتش تاریکی (خطرناک‌ترین گروه هکرهای دنیا که الیوت اصلاً میانه خوبی با آن‌ها ندارد) بنام سیسکو موفق به هک کردن کامپیوتر اولی می‌شود. اولی دوست پسر آنجلا و همکار الیوت در ال سیف است. سیسکو نزد اولی می‌رود و او را تحت فشار قرار می‌دهد تا در آلوده کردن سیستم‌های آل سیف به او کمک کند. الیوت که بخاطر پرت شدن از ارتفاع آسیب دیده از بیمارستان مرخص می‌شود. هم‌زمان الیوت می‌فهمد که فرناندو به قتل متهم شده و در زندان افتاده و شیلا فکر می‌کند که این کار توسط الیوت انجام شده‌است. الیوت در بازگشت به خانه دوباره با دارلین و سپس با آقای ربات دیدار می‌کند. آقای ربات به الیوت اصرار می‌کند که باید در عملی کردن نقشه با آن‌ها همراه باشد. اما الیوت تصمیم می‌گیرد زندگی جدیدی شروع کرده و مثل انسان‌های معمولی زندگی می‌کند. او به شیلا پیشنهاد دوستی می‌دهد و او را مهمانی شرکت دعوت می‌کند. هم‌زمان گیدیون که به صحت ادعاهای الیوت دربارهٔ حمله هکرها به‌ای کورپ مشکوک است شروع به تحقیقات می‌کند.
۴۴«شیاطین»نیشا گانتراآدام پن۱۵ ژوئیه ۲۰۱۵ (۲۰۱۵-07-۱۵)۱٫۲۷[۹]
الیوت که همواره بر این عقیده بود که پدرش بیماری سرطان خود را از تشعشعات شرکت ای کورپ در چندین سال پیش گرفته‌است مدارکی پیدا می‌کند که او را از این قضیه مطمئن می‌کند و همین هم انگیزه او را برای نابودی ای کورپ بیشتر می‌کند. الیوت طرحی جدید برای نابودی شبکه پشتیبانی ای کورپ که در منطقه موسوم به «کوهستان فولادی» ارائه می‌دهد. طرح او این است که با هک کردن و نفوذ به سیتم کنترل گرما تمامی نوارهای مغناطیسی حاوی اطلاعات را از بین ببرند تا هم آن‌ها به هدفشان برسند و هم جان کسی در خطر نیفتد اما عملی کردن این کار نیاز به نفوذ فیزیکی به داخل ساختمان دارد. الیوت به همراه اعضای گروه یعنی آقای ربات، رومرو و موبلی به سوی منطقه کوهستان فولادی حرکت می‌کنند اما اوضاع به همین سادگی پیش نمی‌رود. الیوت که مدت زیادی است مورفین مصرف نکرده دچار توهم و حالت‌های شدید فیزیکی می‌شود. رومرو پیشنهاد می‌کند که بدون الیوت کار را ادامه دهند اما آقای ربات قبول نمی‌کند و اصرار می‌کند که آن‌ها باید تا رو به راه شدن الیوت صبر کنند. هم‌زمان دارلین و شاما به سراغ سیسکو (که سابقاً با دارلین در ارتباط عاطفی به سر می‌برده) می‌روند تا با او صحبت کنند. دارلین سیسکو را قانع می‌کند که از آنجا که هدف ارتش تاریکی و اف سوسایتی مشترک است بهتر است آن‌ها با هم همکاری کنند. صبح روز بعد آنجلا که از تهدیدات سیسکو ترسیده و دوست ندارد اطلاعات شخصی اش فاش شود با استفاده از سی دی حاوی ویروس کل سیستم‌های آل سیف را آلوده می‌کند.
۵۵«استخراج»جیم مکیدیوید لرسون۲۲ ژوئیه ۲۰۱۵ (۲۰۱۵-07-۲۲)۱٫۳۸[۱۰]
الیوت سرانجام موفق به وضعیت خود می‌شود و سپس به همراه گروه به سوی کوهستان فولادی حرکت می‌کنند. الیوت با یک هویت جعلی و در پوشش شخصی به اسم سم سپویل موفق به ورود به ساختمان می‌شود. او موفق می‌شود قطعه مورد نظر خود را نصب کند تا آن‌ها به شبکه به صورت کامل دسترسی داشته باشند. الیوت در ساختمان با تایلر ولک به صورت اتفاقی دیدار می‌کند. تایلر که از دیدن الیوت خوشحال است او را به ناهار دعوت کرده و دوباره درخواست‌هایش را مطرح می‌کند و الیوت صرفاً برای اینکه توجهی جلب نکند جواب‌های طبیعی به او می‌دهد. تایلر مدیر عامل جدید احتمالی ای کورپ بنام اسکات نولز و همسرش شارون را به شام دعوت می‌کند تا بتواند نقطه ضعف شخصیتی او پیدا کند. الیوت در بازگشت به خانه متوجه نبود شیلا می‌شود و سپس گوشی او را بر روی زمین پیدا می‌کند. گوشی زنگ می‌خورد و الیوت آن را جواب می‌دهد. شخصی که پشت خط است کسی نیست جز فرناندو ورا…
۶۶«مسافر شجاع»دبورا شاوکایل بردستریت۲۹ ژوئیه ۲۰۱۵ (۲۰۱۵-07-۲۹)۱٫۲۵[۱۱]
دردسرهایی جدید برای الیوت شروع می‌شود. فرناندو که داخل زندان است در تماس با الیوت به او می‌گوید که شیلا توسط برادرش ربوده شده و اگر الیوت می‌خواهد او را دوباره زنده ببیند باید فرناندو را از زندان بیرون بیاورد. الیوت که می‌بیند جان شیلا در خطر است کار خود را بر روی شبکه‌های زندان آغاز می‌کند. الیوت به کمک دارلین ابتدا به کامپیوتر یکی از نگهبانان زندان نفوذ و سپس کل شبکه زندان را هک می‌کند. نقشه الیوت این است که نیمه شب در کل سلول‌های زندان را باز کند تا فرناندو از شلوغی استفاده کرده و فرار کند. الیوت در جریان یک ملاقات این اطلاعات را به فرناندو می‌دهد و همچنین اضافه می‌کند که او گوشی برادر فرناندو را هک کرده و اگر او بخواهد پس از فرار به الیوت صدمه‌ای بزند نه تنها همه پول‌ها و داده‌هایش پاک خواهد شد بلکه اطلاعاتش به صورت خودکار برای پلیس ارسال خواهد شد. نقشه الیوت جواب می‌دهد. راس نیمه شب تمامی درب‌های زندان باز شده و فرناندو بیرون می‌آید. فرناندو که با برادر خود اختلاف عمیقی دارد و همچنین از قضیه هک شدن گوشی او خشمگین است برادرش را به قتل می‌رساند. وقتی الیوت دربارهٔ شیلا از فرناندو می‌پرسد او کلیدهای ماشین را به الیوت می‌دهد و می‌گوید: «اون تمام مدت با تو بود». الیوت صندوق عقب ماشین را باز می‌کند:جنازه شیلا با گلویی پاره در صندوق افتاده‌است.
۷۷«چشم‌انداز منابع»سم اسماعیلکیت اریکسون۵ اوت ۲۰۱۵ (۲۰۱۵-08-۰۵)۱٫۱۵[۱۲]
ابتدا در یک صحنه فلش بک اولین رویارویی شیلا با الیوت به تصویر کشیده می‌شود و سپس داستان به زمان حال می‌آید. الیوت بخاطر از دست دادن شیلا منزوی تر از قبل شده و تقریباً از تمامی اطرافش فاصله گرفته‌است. هم‌زمان آقای ربات که می‌خواهد با رهبر ارتش تاریکی یعنی رز سفید دیدار کند دارلین را تحت فشار می‌گذارد که سیسکو را هک کند اما دارلین می‌گوید پیش از این از طریق سیسکو درخواست ملاقات داده اما به نتیجه‌ای نرسیده‌است. اسکات نولز سرانجام به عنوان مدیر عامل جدید ای کورپ انتخاب می‌شود. تایلر که در حسرت این شغل بوده عصبانی می‌شود اما به ناچار به مهمانی معارفه او می‌رود. در جریان مهمانی همسر اسکات یعنی شارون در پشت بام ساختمان نزد تایلر می‌رود. تایلر که کنترل خود را از دست داده ابتدا با شارون وارد رابطه جنسی می‌شود و سپس او را خفه کرده و به قتل می‌رساند. الیوت نیز که اوضاع خوبی ندارد پیش روانشناس خود رفت و تمامی رازهای تاریک خود را برملا می‌کند.
۸۸«رز سفید»کریستف شرورونالد لئون۱۲ اوت ۲۰۱۵ (۲۰۱۵-08-۱۲)۱٫۲۴[۱۳]
خبر مرگ شارون پای پلیس را برای تحقیقات به‌ای کورپ باز می‌کند. تایلر سعی می‌کند عادی رفتار کند. او همچنین با بررسی‌های هک قبلی متوجه جریان اف سوسایتی و بعضی از جزئیات آن می‌شود. الیوت موفق به ملاقات کردن رز سفید می‌شود. الیوت می‌گوید آن‌ها آماده انجام هک ای کورپ هستند و ارتش تاریکی باید آن‌ها راد کمک کند اما رز سفید می‌گوید این الیوت است که آماده نیست. رز سفید فاش می‌کند گیدیون که به داستان الیوت دربارهٔ هک ال سیف مشکوک شده شروع به تحقیق کرده و اطلاعات سرور هک شده را به یک هانیپات منتقل کرده‌است. الیوت که انتظار چنین چیزی را نداشته به رز سفید می‌گوید که ترتیب هانیپات را خواهد داد و رز سفید هم به او ۵۰ ساعت وقت می‌دهد تا این کار را انجام دهد. او اضافه می‌کند پس از این زمان اگر همه چیز آماده بود هک شروع خواهد شد. الیوت برنامه خود را عملی می‌کند. او از غفلت گیدیون استفاده کرده و موبایلش را هک می‌کند و هانیپات را برمی‌دارد. الیوت در جریان یک ملاقات به دارلین می‌گوید همه چیز حل شده و در کمتر از ۴۰ ساعت دیگر ای کورپ نابود خواهد شد. دارلین از خوشحالی جیغ می‌زند و الیوت او را می‌بوسد اما دارلین ناگهان عقب می‌پرد و با صورت وحشت زده الیوت را نگاه می‌کند. دارلین به الیوت می‌گوید آیا او دوباره هویت دارلین را فراموش کرده؟ الیوت که گیج شده سعی در پاسخ دارلین را بدهد اما در همین حال به طرز عجیبی بیاد میاورد دارلین خواهر اوست. الیوت وحشت زده به خانه‌اش برمیگردد. او فکر می‌کند دیوانه شده و مدام از خود می‌پرسد که چطور ممکن است خواهرش را فراموش کرده باشد. الیوت به خانه بازمی‌گردد و هرچه جستجو می‌کند چیزی بنام الیوت آلدرسون که بنام او باشد پیدا نمی‌کند. سپس توجه الیوت به دی وی دی جلب می‌شود برعکس همه دی وی دی‌هایش چیزی روی آن نوشته نشده‌است. الیوت دی وی دی را اجرا می‌کند. درون آن پر از عکس است که آقای ربات جوان را در کنار پسر بچه‌ای نشان می‌دهد. پسر بچه کسی نیست جز الیوت…
۹۹«معکوس»تریسا براکسم اسماعیل۱۹ اوت ۲۰۱۵ (۲۰۱۵-08-۱۹)۱٫۳۲[۱۴]
اپیزود با یک صحنه فلش بک آغاز می‌شود. ادوارد آلدرسون (پدر الیوت) در یک مغازه خدمات کامپیوتری کار می‌کند که نامش «آقای ربات» است. در این صحنه شاهد رابطه عمیق بین الیوت و پدرش هستیم. داستان به زمان حال می‌آید. آقای ربات/ادوارد آلدرسون به خانه الیوت می‌آید. الیوت که کاملاً وحشت کرده عصبانی شده و از آقای ربات توضیح می‌خواهد اما جواب‌های شفافی دریافت نمی‌کند. آقای ربات یادآوری می‌کند که آن‌ها هدف بزرگتری دارند اما الیوت آرام نمی‌گیرد. آقای ربات که حال الیوت را می‌بیند تسلیم شده و تصمیم می‌گیرد جریان را برای الیوت تعریف کند. سپس الیوت به همراه پدرش بیرون می‌روند. هم‌زمان اوضاع تایلر بسیار به هم می‌ریزد. همسر او که تازه زایمان کرده به تایلر می‌گوید با توجه به وضعیت فعلی او دیگر بخشی از خانواده آن‌ها نیست. تایلر سپس از کارش با نهایت تحقیر اخراج می‌شود. الیوت همراه با پدرش به خانه قدیمی خودشان می‌روند. الیوت به پدرش یادآوری می‌کند زمانی که بچه بود او الیوت را از پنجره خانه به بیرون پرت کرده‌است. پیش از اینکه آقای ربات کاری کند الیوت او را از پنجره به بیرون پرتاب می‌کند. سپس آن‌ها به قبرستان می‌روند. الیوت در آنجا با قبر پدرش مواجه شد و حقیقتی جدید را متوجه می‌شود:الیوت به اختلال تجزیه هویت مبتلاست. پدر او ۲۰ سال پیش مرده و او تمامی این مدت در ذهنش با پدرش حرف می‌زده‌است. الیوت می‌فهمد که او و آقای ربات یک نفر هستند و در واقع این اوست که رهبر گروه اف سوسایتی است. با پی بردن به حقایق الیوت دربارهٔ هک ای کورپ و همه چیزهای دیگر دچار شک می‌شود اما تایلر که دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد به سراغ الیوت می‌آید و می‌گوید آن‌ها باید ای کورپ را نابود کنند.
۱۰۱۰«روز صفر»سم اسماعیلسم اسماعیل۲ سپتامبر ۲۰۱۵ (۲۰۱۵-09-۰۲)[الف]۱٫۲۱[۱۵]
الیوت در داخل خودروی شاسی‌بلندی که متعلق به تایلر است از خواب بیدار می‌شود. او هیچ چیز به یاد نمی‌آورد و نمی‌داند چگونه به اینجا رسیده. تنها چیزی که می‌داند این است که سه روز پیش تایلر را ملاقات کرده‌است. الیوت به مقر اف سوسایتی بازمی‌گردد و متوجه می‌شود نقشه به طرزی که او نمی‌داند عملی شده‌است. ای کورپ در حال نابودی است و مردم که از حقایق و کارهای غیرقانونی ای کورپ باخبر شده‌اند به خیابان‌ها ریخته و شورش کرده‌اند. از بین رفتن داده‌های مالی و اطلاعات باعث شده تا ایول کورپ و آل سیف با مشکلات بسیار زیادی رو به رو شوند. الیوت در جستجوی تایلر که به طرز عجیبی ناپدید شده همه جا را جستجو می‌کند. او به خانه تایلر می‌رود و در آنجا با جوانا رو به رو می‌شود. جوانا نیز از تایلر بی‌خبر است. هم‌زمان معاون شرکت ای کورپ که در یک گفتگوی زنده تلویزیونی به سوالات خبرنگاران دربارهٔ آینده شرکت نظر می‌داد خودکشی کرد که وضعیت ای کورپ را پیچیده‌تر از قبل کرد. گروه اف سوسایتی تمامی مدارک و شواهد را از بین بردند تا چیزی مدرکی علیه آن‌ها باقی نماند. الیوت تصمیم می‌گیرد از آقای ربات دربارهٔ تایلر سؤال کند اما این هم کمکی به او نمی‌کند. سریال در حالی پایان می‌یابد که الیوت به خانه‌اش برگشته و از طریق اینترنت مشغول دیدن شورش و قیام مردم در خیابان هاست. ناگهان زنگ در به صدا در می‌آید. الیوت در را باز می‌کند اما تصویر کسی که زنگ را زده نشان داده نمی‌شود…

خطای یادکرد: برچسب <ref> درون <references> در تضاد با ویژگی‌های گروه «persian-alpha» است. ().


فصل ۲ (۲۰۱۶)[ویرایش]

شم.
کلی
شم. در
فصل
عنوانکارگرداننویسندهتاریخ انتشار اصلیایالات متحدهٔ آمریکا تعداد بیننده
(میلیون)
۱۱۱«پاک کردن-قسمت اول»سم اسماعیلسم اسماعیل۱۳ ژوئیه ۲۰۱۶ (۲۰۱۶-07-۱۳)۱٫۰۴[۱۷]
فصل دوم با دو فلش بک آغاز می‌شود. در فلش بک اول شاهد هستیم که تایلر و الیوت مشغول ضبط ویدویی برای گروه اف سوسایتی هستند و در فلش بک دوم هم که در دوران کودکی الیوت اتفاق می‌افتد شاهد پرت شدن الیوت از پنجره توسط پدرش و مراجعه او به بیمارستان هستیم و سپس داستان به زمان حال می‌آید. بعد از حوادث فصل قبل مردم همچنان خشمگین هستند و دست به شورش‌های خیابانی می‌زنند. تایلر ولک به طرز عجیبی ناپدید شده و کسی از او خبر ندارد. در این بین الیوت تصمیم گرفته با محدود کردن فعالیت‌هایش جلوی آقای ربات را بگیرد و بیماریش را درمان کند و برای همین از کامپیوتر و هر وسیله دیگری دوری می‌کند. این روش او باعث می‌شود تا آقای ربات نیز برای کنترل شخصیت الیوت دست به اعمال خشونت‌آمیز بیشتری بزند. در غیاب الیوت اما گروه اف سوسایتی که حالا دارلین رهبریش را برعهده دارد همچنان مشغول فعالیت هستند. دارلین به کمک موبلی، شاما و دیگر اعضای گروه خانه هوشمند سوزان جیکوب، مشاور عمومی سابق ای کورپ را هک می‌کنند. آن‌ها وسایل خانه را از کار انداخته و جیکوب به ناچار مجبور به نقل مکان می‌شود. دارلین مقر گروه را به خانه جیکوب که حالا خالی از سکنه است انتقال می‌دهد. پس از انتقال موبلی با هک کردن بانک ای کورپ از آن‌ها درخواست مبلغ ۵ میلیون دلار پول کرده و شرکت را تهدید می‌کند که اگر پول را که را واریز نکنند کل سیستم شرکت را از بین خواهد برد.
۱۲۲«پاک کردن-قسمت دوم»سم اسماعیلسم اسماعیل۱۳ ژوئیه ۲۰۱۶ (۲۰۱۶-07-۱۳)۱٫۰۴[۱۷]
ای کورپ که توانایی تحمل مشکل جدید را ندارد پرداخت پول به اف سوسایتی را می‌پذیرد. اسکات نولز به محل مشخصی برای تحویل پول می‌رود اما اف سوسایتی در پیامی به او می‌گوید که باید تمامی ۵ میلیون دلار را وسط خیابان و جلوی چشم مردم آتش بزند و نولز نیز که حسابی ترسیده این کار را انجام می‌دهد. آنجلا در نبود الیوت همچنان به پیشرفت خود در ای کورپ ادامه می‌دهد و تبدیل به فردی قابل اعتماد در سیستم می‌شود. جوانا هدیه عجیب از طرف فردی ناشناس دریافت می‌کند که درون آن یک موبایل پنهان شده‌است. در حالی که ابتدا به نظر می‌رسد موبایل از طرف تایلر ارسال شده اما مشخص می‌شود این فرضیه غلط است. فردی بنام براک که پیش تر تهدید کرده بود رفتارهای الیوت در آل سیف مشکوک است و بهتر است پلیس را در جریان بگذارند در یک «بار» گیدیون را به قتل می‌رساند. قتل گیدیون و همچنین ماجراهای هک پای اف‌بی‌آی را به داستان باز می‌کند. مسئول پرونده مأمور زن باهوشی بنام دومینیک دی‌پیرو است.
۱۳۳«هسته وحشت»سم اسماعیلسم اسماعیل۲۰ ژوئیه ۲۰۱۶ (۲۰۱۶-07-۲۰)۰٫۸۰[۱۸]
ابتدا در یک صحنه فلش بک شاهد گفتگویی هستیم که بین رومرو و موبلی شکل می‌گیرد. رومرو که به تازگی از زندان آزاد شده می‌خواهد با اجاره دادن یکی از ساختمان‌های خود به موبلی پولی به جیب بزند اما موبلی این پیشنهاد را رد کرد و در عوض رومرو را به اف سوسایتی دعوت می‌کند. رومرو ابتدا قبول نمی‌کند اما سرانجام می پذیر و محل مورد نظر نیز تبدیل به مقر اف سوسایتی می‌شود. داستان به زمان حال می‌آید. الیوت تماس مشکوکی از تایلر ولک دریافت می‌کند که او را گیج‌تر از گذشته می‌کند. همچین الیوت به تلاش‌های خود برای خلاص شدن از دست آقای ربات ادامه می‌دهد. خبرهای مربوط به مرگ گیدیون الیوت را شوکه می‌کند. هم‌زمان موبلی که به خانه رومرو رفته با جنازه او رو به رو می‌شود. موبلی به نزد شاما می‌رود. شاما و موبلی نگران این هستند که ارتش تاریکی آن‌ها را نیز مثل رومرو پیدا کرده و به قتل برسانند. موبلی نگرانی اش را با دارلین در میان می‌گذارد اما دارلین معتقد است قتل رومرو کار ارتش تاریکی نیست. همچنین موبلی این فرضیه را مطرح می‌کند که ممکن است الیوت با ارتش تاریکی همکاری کرده باشد اما دارلین به سختی این نظریه را نیز رد می‌کند. قتل رومرو پای دی‌پیرو را به ماجرا باز می‌کند. سرنخ‌هایی که از صحنه جرم بدست می‌آورد او را به اف سوسایتی نزدیک تر از قبل می‌کند. الیوت برای خلاص شدن از دست آقای ربات رو به مصرف افراطی قرص می‌آورد که این کار وضعیتش را بدتر از قبل می‌کند.
۱۴۴«اینیت ۱»سم اسماعیلسم اسماعیل۲۷ ژوئیه ۲۰۱۶ (۲۰۱۶-07-۲۷)۰٫۶۴[۱۹]
این اپیزود هم با یک فلش بک آغاز می‌شود. در هالووین سال گذشته الیوت و دارلین با یکدیگر مراسم هالووین را جشن می‌گیرند و این اولین بار است که آقای ربات در غالب الیوت ظاهر می‌شود. آقای ربات/الیوت با دارلین می‌گوید که او می‌خواهد پیشنهاد شغلی که از آل سیف داشته را قبول کند تا از این طریق بتواند به‌ای کورپ نفوذ کند. دارلین که ابتدا حرف‌های الیوت را مبنی بر نابودی ای کورپ نوعی شوخی تلقی می‌کند متوجه می‌شود که او بسیار جدی است و برای همین تصمیم می‌گیرد تا به برادرش برای عملی کردن این رؤیا کمک کند. داستان به زمان حال می‌آید. دی‌پیرو مقر سابق اف سوسایتی را پیدا کرده و به همراه پلیس‌های دیگر شروع به پیدا کردن سرنخ‌های جدید می‌کند. سیسکو در یک ملاقات پنهانی به سراغ دارلین آمده و به او می‌گوید که قتل رومرو کار ارتش تاریکی نیست بلکه مرگ او مربوط به ماجرای فساد در اف‌بی‌آی بوده‌است. سیسکو می‌گوید که ارتش تاریکی فکر می‌کند یک نفر در حال فروختن آن‌ها به پلیس است و دارلین و اف سوسایتی در صدر لیست قرار دارند و برای همین جان آن‌ها در خطر است. هم‌زمان الیوت که مدت زیادی است از سوی شخصی به اسم «ری» برای تکمیل کردن یک سایت مرموز دعوت به همکاری شده پس از کش و قوس‌های فراوان تصمیم می‌گیرد که پیشنهاد او را قبول کند. بعداً مشخص می‌شود الیوت برای هدف مشخصی این درخواست را قبول کرده‌است و می‌خواسته که به بدافزار کامپیوتر ری دست پیدا کند. او که از طریق دارلین از جریان اف‌بی‌آی با خبر شده تصمیم به هک کردن اف‌بی‌آی می‌گیرد تا بتواند اطلاعات را بدست آورده و جان دارلین را از خطر دور کند.
۱۵۵«بمب منطقی»سم اسماعیلکایل بردستریت۳ اوت ۲۰۱۶ (۲۰۱۶-08-۰۳)۰٫۷۱[۲۰]
الیوت با استفاده از بدافزاری که از کامپیوتر ری بدست آورده شروع به هک کردن اف‌بی‌آی می‌کند و هم‌زمان از ری می‌خواهد که شخصی را پیش از او بر روی سایت کار می‌کرده را به دیدنش بیاورد زیرا باید دربارهٔ یک پایگاه داده رمزنگاری شده از او سؤال کند و ری نیز می‌پذیرد. هم‌زمان دارلین به خانه آنجلا رفته و به او می‌گوید که می‌داند آلوده کردن سیستم‌های آل سیف با فایل‌های سیسکو کار او بوده‌است. دارلین به آنجلا می‌گوید اگر می‌خواهد تمامی ردهایش پاک شود و پلیس نفهمد که جریان آل سیف کار او بوده باید در نابودی ای کورپ به اف سوسایتی کمک کند. دارلین از آنجلا درخواست می‌کند که قطعه کوچک را به طبقه مأموران فدرال در شرکت ببرد تا بدین ترتیب اف‌بی‌آی به‌طور کامل در کنترل آن‌ها باشد. هم‌زمان فرد نفوذی جوانا در اداره پلیس که از اوضاع به وجود آمده ترسیده توسط او به قتل می‌رسد. در آن طرف «آرتی» که پیش از الیوت بر روی سایت ری کار می‌کرده به او ملحق می‌شود. الیوت از دیدن آرتی تعجب می‌کند زیرا صورت او پر از جای زخم است و وقتی الیوت دربارهٔ آن سؤال می‌کند آرتی از جواب دادن طفره می‌رود. الیوت سرانجام سایت ری را آنلاین می‌کند و دلیل وحشت آرتی و وسواس ری در پنهانی کار کردن را پیدا می‌کند. سایت ری یک وبسایت سیاه است که در آن هر کار غیرقانونی همچون خرید و فروش مواد مخدر و اسلحه و حتی فروش بردگان جنسی نیز انجام می‌شود. دی‌پیرو که برای انجام و تکمیل تحقیقاتش به چین سفر کرده در آنجا به رز سفید دیدار می‌کند. هنگامی که دی‌پیرو در یکی از ساختمان‌های مشغول تحقیق است ارتش تاریکی به ساختمان حمله کرده و بسیاری را می‌کشند و دی‌پیرو نیز در درگیری زخمی می‌شود.
۱۶۶«مرشد برده»سم اسماعیلآدام پن۱۰ اوت ۲۰۱۶ (۲۰۱۶-08-۱۰)۰٫۵۷[۲۱]
الیوت با دیدن محتویات سایت ری تصمیم به لو دادن او می‌گیرد اما پیش از آنکه اقدامی کنند افراد ری او را ربوده و تا سر حد مرگ کتک می‌زنند. الیوت بر اثر آسیب‌هایی که دیده مدتی بیهوش شده و دچار توهم‌هایی عجیب دربارهٔ خود و خانواده اش می‌شود. الیوت در بیمارستان به هوش می‌آید در حالی که ری بالا سرش است و به او می‌گوید که قضیه را فهمیده‌است. هم‌زمان دارلین و موبلی به آنجلا آموزش هک کردن می‌دهند تا او بتواند کارهای لازم را انجام دهد. موبلی برای اطمینان بیشتر به آنجلا یک «رابر داکی» (وسیله‌ای برای سرقت اطلاعات که با وصل شدن به کامپیوتر قربانی اطلاعات آن را کپی می‌کند) می‌دهد. نقشه عملی می‌شود. آنجلا به داخل شرکت و کارهای لازم را انجام می‌دهد اما پیش از آنکه بتواند ضربه اصلی را وارد کند دی‌پیرو سر می‌رسد.
۱۷۷«لرزش دست»سم اسماعیلسم اسماعیل۱۷ اوت ۲۰۱۶ (۲۰۱۶-08-۱۷)۰٫۶۵[۲۲]
دی‌پیرو برای اثبات کردن فرضیه خود درخواست بازبینی فیلم‌های دوربین مداربسته‌ای کورپ را می‌دهد اما وقتی می‌بیند تمامی تاریخچه‌ها کاملاً خالی است متوجه می‌شود نظریه اش دربارهٔ هک شدن ای کورپ و دست داشتن آنجلا در این قضیه درست بوده‌است. از طرفی الیوت که کمی وضع بهتری پیدا کرده از طرف ری مجبور می‌شود تا سایت را کامل کند. در جریان یک گفتگو ری به الیوت می‌گوید که او خودش نیز فقط یک مهره است و افراد مهم‌تر از او این طریق این سایت پول درمی‌آورند. سپس معلوم می‌شود الیوت هنگام کامل کردن سایت به‌طور پنهانی پلیس را از قضیه با خبر کرده‌است. نیروهای اف‌بی‌آی به داخل خانه ریخته و ری و افرادش را دستگیر می‌کنند. بعد از مدتی آقای ربات دوباره به سراغ الیوت می‌آید و الیوت که برای حل مشکلاتش به او نیاز دارد توافق می‌کند تا با او همراهی کند. مدتی بعد گروهی ناشناس که به خاطر لو رفتن سایت منافعشان به خطر افتاده به الیوت حمله می‌کنند اما فرد سیاهپوستی بنام «لئون» الیوت را نجات می‌دهد. لئون می‌گوید که او عضو ارتش تاریکی است و از طرف رز سفید مأموریت دارد از جان الیوت حفاظت کند. اپیزود در حالی پایان می‌یابد که متوجه می‌شویم الیوت در تمامی این مدت در زندان بوده و بیشتر چیزهایی که دیده‌ایم زاده تخیلات او بوده تا او به نوعی بتواند زندان را تحمل کند.
۱۸۸«جانشین»سم اسماعیلکورتنی لونی۲۴ اوت ۲۰۱۶ (۲۰۱۶-08-۲۴)۰٫۷۴[۲۳]
مبارزه اف سوسایتی با دولت وارد فاز جدید می‌شود. اف سوسایتی متوجه می‌شود که اف‌بی‌آی در طی عملیاتی بنام برنستین با کمک شرکت‌های فناوری دنیا از طریق شنود تلفن به صورت غیرقانونی و مواردی این چنینی به اطلاعات محرمانه بیش از سه میلیون نفر دست پیدا کرده‌است. اف سوسایتی این اطلاعات را به صورت عمومی منتشر می‌کند که باعث خشم مردم و بروز مشکلات بسیار زیادی برای اف‌بی‌آی می‌شود. اما اوضاع به همین خوبی برای اف سوسایتی پیش نمی‌رود. با اطلاعات بدست آمده گروه متوجه می‌شود که اف‌بی‌آی شانزده نفر را به صورت مشخص درمورد هک ای کورپ زیر نظر دارد که یک نفر از آن‌ها مرده‌است. موبلی که ترسیده گمان می‌کند آن شانزده نفر آن‌ها و فرد کشته نیز رومرو است. موبلی همچنین معتقد است ممکن است آن‌ها تحت تعقیب و تحت نظر باشند اما دارلین این نظریه را رد می‌کند و معتقد است خطری آن‌ها را تهدید نمی‌کند. موبلی که وحشت کرده می‌خواهد گروه را ترک کند اما پیش از آنکه بحث جلوتر برود سوزان جیکوب به خانه خود بازمی‌گردد و با دیدن گروه جا می‌خورد. اف سوسایتی او را اسیر می‌گیرد. با آمدن سوزان اوضاع به هم می‌ریزد. موبلی و شاما یادآوری می‌کنند او همه چیز را دیده و کاری از دست آن‌ها بر نمی‌اید و باید هرچه زودتر فرار کنند اما دارلین که از سابقه بیماری قلبی سوزان با خبر است با دستگاه شوکر به قلب او برق وارد کرده و بدنش را به داخل استخر می‌اندازد. گروه با هک کردن و گشتن گوشی سوزان به تمامی اطلاعات او دست پیدا می‌کنند. گروه از هم جدا می‌شود. موبلی هنگام بازگشت به خانه‌اش توسط اف‌بی‌آی دستگیر می‌شود اما چون مدرک قطعی از او وجود ندارد آزادش می‌کنند. هم‌زمان دارلین با چک کردن لب تاپ سیسکو متوجه می‌شود او همچنان در حال جاسوسی کردن برای ارتش تاریکی است و برای همین با یک چوب بیسبال محکم به سر او ضربه می‌زند.
۱۹۹«اینیت ۵»سم اسماعیلکایل بردستریت و لوسی تیتلر۳۱ اوت ۲۰۱۶ (۲۰۱۶-08-۳۱)۰٫۶۵[۲۴]
اپیزود با چندین فلش بک طولانی آغاز می‌شود که نشان می‌دهد چگونه الیوت به زندان افتاده‌است. الیوت به هک کردن اطلاعات فردی بنام لنی که با کریستا (روان‌شناس الیوت) در رابطه بوده متوجه می‌شود او در حال خیانت به کریستا است. الیوت سراغ لنی می‌رود و او را تهدید می‌کند که با کریستا کاری نداشته باشد. الیوت همچنین سگ لنی را هم از او می‌گیرد. سپس مشخص می‌شود فرد ناشناسی که در پایان فصل اول زنگ در خانه الیوت را زده مأمور پلیس بوده که بخاطر شکایت لنی به سراغ او آمده‌است. الیوت به خاطر جرم‌های خود به هشت ماه زندان محکوم می‌شود و در زندان با ری و لئون و افراد دیگر آشنا می‌شود. سپس داستان به زمان حال می‌آید. الیوت از زندان آزاد می‌شود. دارلین به الیوت می‌گوید که موبلی و شاما مدتی است ناپدید شده‌اند و خبری از آن‌ها نیست. هم‌زمان آنجلا به وسیله قطعه‌ای که موبلی به او داده بود ای کورپ را هک می‌کند و به اسناد محرمانه بسیار زیادی دست پیدا می‌کند. دارلین اطلاعاتی پیدا می‌کند که نشان می‌دهد ارتش تاریکی دارد برای انجام عملیاتی بنام «مرحله دوم» آماده می‌شود. چیزی که از نظر دارلین عجیب است این است که رز سفید می‌گوید مرحله دوم نقشه الیوت است. این در حالی است که الیوت از این ماجرا خبر ندارد. الیوت در راه بازگشت به خانه متوجه می‌شود ماشین تایلر ولک جلوی خانه‌اش پارک است. الیوت به سمت ماشین می‌رود اما شخصی که داخل ماشین است کسی نیست جز جوانا ولک…
۲۰۱۰«عملیات پنهان»سم اسماعیلکور ادنا۷ سپتامبر ۲۰۱۶ (۲۰۱۶-09-۰۷)۰٫۷۷[۲۵]
جوانا از الیوت دربارهٔ تایلر سؤال می‌کند اما الیوت می‌گوید از او خبری ندارد. جوانا موبایلی را که از طرف فرد ناشناسی که به عقیده خودش تایلر بوده دریافت کرده‌است را به الیوت می‌دهد و از او می‌خواهد که با ردگیری تماس‌ها جای تایلر را پیدا کند. آقای ربات به الیوت می‌گوید این کار دیوانگی است و حتی اگر الیوت موفق نیز شود جوانا او را خواهد کشت. سیسکو یکی از اعضای اف سوسایتی بنام وینسنت را که جراحت‌های شدیدی دارد پیدا کند و او را با خود نزد دارلین می‌برد. ظاهراً وینسنت می‌خواهد اطلاعاتی به دارلین بدهد اما وضعش آنقدر بد است که قادر به حرف زدن نیست. سیسکو پیشنهاد می‌کند که او را به بیمارستان ببرند. دارلین ابتدا مخالفت می‌کند اما وقتی می‌بیند که وینسنت خون ریزی داخلی کرده و فاصله‌ای با مرگ ندارد قبول می‌کند. الیوت رد تایلر را می‌زند اما مشخص می‌شود او مدت‌ها پیش ان محل را ترک کرده و معلوم نیست اکنون کجاست. اخبار عکس سیسکو را به عنوان یکی از متهمان پخش می‌کند و یکی از پرستاران که سیسکو و دارلین را در بیمارستان دیده با پلیس تماس می‌گیرد. دی‌پیرو به افرادش به بیمارستان می‌آید اما خبری از آن‌ها نیست. سیسکو و دارلین که از اخبار بی‌اطلاع هستند به یک کافه در نزدیکی بیمارستان می‌روند. دی‌پیرو آن‌ها را پیدا می‌کند اما پیش از آنکه حرکتی کند ارتش تاریکی به کافه حمله می‌کند و درگیری شکل می‌گیرد. سیسکو به همراه یکی از اعضای ارتش تاریکی کشته می‌شوند و دارلین و دی‌پیرو نیز آسیب می‌بینند.
۲۱۱۱«غیب گو-قسمت اول»سم اسماعیلسم اسماعیل۱۴ سپتامبر ۲۰۱۶ (۲۰۱۶-09-۱۴)۰٫۶۹[۲۶]
دی‌پیرو به رئیس خود می‌گوید ارتش تاریکی پشت همه این ماجراهاست و دولت چین آن‌ها را همراهی می‌کند. دی‌پیرو معتقد است که آن‌ها هدف بزرگتری از نابودی ای کورپ در سر دارند و باید هرچه زودتر اعضای بلندپایه کشور در جریان این اتفاقات قرار بگیرند اما رئیس او می‌گوید تا وقتی مدرک قطعی از دست داشتن ارتش تاریکی در جنایت‌ها وجود نداشته باشد نمی‌شود کاری کرد و این حرف دی‌پیرو را عصبانی می‌کند. ارتش تاریکی آنجلا را با محل عجیبی می‌برد که در آنجا دختر کوچکی که شکنجه جسمی دیده از او با پرسیدن سؤال‌هایی غیرمعمول تست ارزیابی شخصیت می‌گیرد. سپس رز سفید وارد می‌شود و به آنجلا می‌گوید که او باید خیلی پیش از این کشته می‌شده و حال که زنده است قطعاً دلیلی دارد. رز سفید به آنجلا می‌گوید که مادر او و پدر الیوت (که هردو با یکدیگر همکار بودند) برای هدف بزرگی جان خود را از دست داده‌اند و حالا آنجلا باید راه آن‌ها را ادامه بدهد. الیوت با کمک آقای ربات موفق به شکست رمزی می‌شود که به او در پیدا کردن تایلر کمک خواهد کرد. الیوت به محل مورد نظر رفته و سوار تاکسی می‌شود. راننده از او دربارهٔ مقصد سؤال می‌کند اما الیوت می‌گوید چیزی نمی‌داند. پیش از آنکه بحث جلوتر برود در ماشین باز شده و تایلر سوار می‌شود. الیوت که در تمام این مدت گمان می‌کرده تایلر مرده وحشت می‌کند و گمان می‌کند که تایلر نیز همانند آقای ربات زاده تخیلات اوست اما نمی‌تواند این مسئله را به خودش ثابت کند.
۲۲۱۲«غیب گو-قسمت دوم»سم اسماعیلسم اسماعیل۲۱ سپتامبر ۲۰۱۶ (۲۰۱۶-09-۲۱)۰٫۸۵[۲۷]
در حالی که الیوت به واقعی بودن یا نبودن وجود تایلر شک دارد تصمیم می‌گیرد تا با او همکاری کند. تایلر به الیوت می‌گوید که مرحله دوم آماده است و ارتش تاریکی نیز آن‌ها را همراهی خواهد کرد. تایلر همراه با الیوت به محلی شبیه به یک انبار بزرگ می‌روند. دارلین که توسط پلیس دستگیرشده در غم از دست دادن سیسکو حال و روز خوشی ندارد. دی‌پیرو سعی می‌کند با حرف زدن‌های منطقی دارلین را راضی به همکاری کند. دی‌پیرو به او می‌گوید که تا به اینجا نیز افراد زیادی کشته شده‌اند و اگر دارلین نمی‌خواهد افراد بیشتری از جمله برادرش کشته شوند باید با آن‌ها همکاری کند تا بتوانند ارتش تاریکی را از بین ببرند. دارلین ابتدا با عصبانیت و به تندی جواب این درخواست‌ها را می‌دهد اما هرچه می‌گذرد حرف‌های دی‌پیرو در نظرش منطقی تر جلوه می‌کند و سرانجام پیشنهاد دی‌پیرو را قبول می‌کند مشروط بر اینکه در این جریان الیوت آسیبی نبیند. آن طرف اما الیوت حال و روز خوبی ندارد. او با صحبت کردن با تایلر و چک کردن کامپیوترش سعی می‌کند از «مرحله دوم» سر دربیاورد و سرانجام آگاه می‌شود که مرحله دوم نقشه‌ای است که آقای ربات با کمک تایلر و ارتش تاریکی آن را ساخته‌است و در طی آن قرار است یکی از ساختمان‌های ای کورپ که اطلاعات پایگاه داده و اسناد کاغذی در آن است با هک از راه دور منفجر شود تا ای کورپ نتواند اطلاعات بعد از هک را بازیابی کند. الیوت که می‌داند در صورت عملی شدن این اتفاق انسان‌های بی گناه زیادی کشته خواهند شد تصمیم به لغو کردن آن می‌گیرد و این شروع درگیری است که یک سرش آقای ربات قرار دارد و یک سرش تایلر ولک. تایلر با اسلحه الیوت را تهدید می‌کند که اگر دست نگه ندارد او را خواهد کشت اما الیوت می‌گوید او مثل آقای ربات واقعی نیست و اتفاقی نخواهد افتاد. تایلر به الیوت شلیک می‌کند و الیوت بر اثر زخمی که برمی‌دارد بیهوش می‌شود. سرانجام معلوم می‌شود تایلر واقعی بوده و الیوت دربارهٔ او اشتباه می‌کرده‌است. در سکانس آخر موبلی و شاما نشان داده می‌شوند که با تغییر چهره و هویت خود در حال فرار از دسست پلیس و ارتش تاریکی هستند. آن‌ها دربارهٔ نقشه و هدفشان با یکدیگر صحبت می‌کند اما ناگهان سر و کله لئون پیدا می‌شود و آن‌ها را با خود می‌برد.

فصل ۳ (۲۰۱۷)[ویرایش]

شم.
کلی
شم. در
فصل
عنوانکارگرداننویسندهتاریخ انتشار اصلیایالات متحدهٔ آمریکا تعداد بیننده
(میلیون)
۲۳۱«ذخیره‌کننده انرژی»سم اسماعیلسم اسماعیل۱۱ اکتبر ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-10-۱۱)۰٫۶۸[۲۸]
تایلر که از شلیک کردن به الیوت وحشت کرده با ارتش تاریکی تماس گرفته و می‌گوید که چه اتفاقی افتاده‌است. ارتش تاریکی یکی از افراد خود بنام ایروینگ که فردی باهوش و منطقی است را به سراغ تایلر می‌فرستد. ایروینگ با هماهنگی‌هایی که انجام می‌دهد موفق می‌شود الیوت را به یک محل امن ببرد و در آنجا افراد ارتش تاریکی الیوت را عمل کرده و گلوله را از بدنش خارج می‌کنند. یکی از افراد رز سفید به او می‌گوید که الیوت رفتارهای ناپیدار دارد و آن‌ها باید بدون او مرحله دوم را اجرا کنند اما رز سفید می‌گوید که الیوت مهره بسیار با ارزشی برای آنهاست و بخاطر اوست که تاکنون تمامی نقشه‌هایشان عملی شده‌است. الیوت در منزل آنجلا به هوش می‌آید در حالی که به طرز عجیبی از آقای ربات خبری نیست. وضعیت کشور به خاطر اتفاق‌های پیش آمده کاملاً به هم ریخته‌است. ارتش اعلام حکومت نظامی کرده و وضعیت بد اقتصادی بسیار از مردم را وادار کرده در کنار خیابان‌ها چادر بزنند و بخوابند. الیوت که با به هوش آمدنش تازه به بادآورده چه فاجعه‌ای در شرف وقوع است می‌خواهد با پلیس تماس گرفته و آن‌ها را در جریان عملیات مرحله دوم بگذارد اما آنجلا به او می‌گوید که اگر این کار را کند ارتش تاریکی آن‌ها را خواهد کشت. الیوت به نزد دارلین می‌رود. دارلین به او دربارهٔ سیسکو و اتفاقات پیش آمده می‌گوید اما چیزی که الیوت نمی‌داند این است که دارلین در حال همکاری با اف‌بی‌آی است. الیوت تصمیم می‌گیرد خودش مرحله دوم را متوقف کند و برای همین با دارلین به محلی می‌روند که در آن مسابقه‌ای زیرزمینی بین هکرها در جریان است تا الیوت بتواند به کمک اتصالات فیبر نوری مخصوص ان محل کار خود را شروع کند. الیوت در پشتی را می‌بندد اما پیش از آنکه بتواند کا را تمام کند افراد ارتش تاریکی او و دارلین را گرفته و نزد ایروینگ می‌برند. الیوت به ایروینگ می‌گوید که بک دور بسته شده و مرحله دوم لغو خواهد شد و ایروینگ نیز به طرز عجیبی قبول می‌کند. اما کارها برای الیوت به همین راحتی پیش نمی‌رود. آقای ربات بازمی‌گردد. او به نزد تایلر می‌رود. تایلر که از الیوت/آقای ربات عصبانی است ابتدا به حرف‌های او گوش نمی‌دهد اما آقای ربات می‌گوید نقشه جدیدی دارد که و مرحله دوم هنوز لغو نشده‌است. فقط کافی است الیوت از ماجرا آگاه نشود.
۲۴۲«لغو کردن»سم اسماعیلسم اسماعیل۱۸ اکتبر ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-10-۱۸)۰٫۵۲[۲۹]
الیوت که از نقشه‌های آقای ربات بی‌اطلاع است تصمیم می‌گیرد خیالش را از هر جهت راحت کند تا مطمئن شود مرحله دوم عملی نخواهد شد. الیوت دوباره به‌ای کورپ رفته و در آنجا استخدام می‌شود. دسترسی مستقیم الیوت در ای کورپ به او اجازه می‌دهد تا تقریباً بیشتر کارهایی را کرده خنثی کند. او کمک می‌کند شرکت بتواند پایگاه داده خود را بسازد و همچنین مدیران و افراد خائن و فاسد را شناسایی کرده و آن‌ها را تحویل پلیس می‌دهد. اما این فقط بخش خوب ماجراست. افسردگی الیوت بازگشته و او دوباره در تنهایی و خلوت‌هایش گریه می‌کند و خوردن قرص‌های زولافت نیز به او کمکی نمی‌کند. دی‌پیرو دارلین را تحت فشار می‌گذارد که باید تا می‌تواند از الیوت اطلاعات بگیرد و دارلین به ناچار می‌گوید که این کار را خواهد کرد. اسکات نولز به عنوان قاتل همسرش یعنی شارون دستگیرشده و تایلر از همه اتهامات پاک می‌شود که مشخص می‌شود این کار ارتش تاریکی بوده و به کمک نفوذی خود در اف‌بی‌آی برای نولز پاپوش درست کرده‌است. این اتفاق باعث می‌شود که جوانا به یک گفتگو زنده تلویزیونی دعوت شود. جوانا در جریان این مصاحبه می‌گوید که همیشه تایلر را دوست داشته و می‌دانسته او بی گناه است. جوانی بنام «درک» که در غیاب تایلر به‌طور پنهانی با جوانا رابطه داشته‌است با دیدن این مصاحبه خشمگین شده و به سراغ جوانا رفته و با او درگیر می‌شود. در جریان این درگیری درک با شلیک گلوله جوانا با به قتل می‌رساند و سپس خودش نیز توسط محافظ جوانا کشته می‌شود. الیوت در روز تولدش که از آن خاطره خوبی ندارد (در روز تولدش بود که پدرش او را از پنجره اتاق به بیرون پرت کرد) به خانه خود بازگشته و با دارلین رو به رو می‌شود. الیوت متوجه می‌شود دارلین به‌طور پنهانی سخت‌افزاری را بر روی کامپیوترش وصل کرده که از صفحه نمایش او عکس گرفته و برای پلیس می‌فرستد. هنگامی که الیوت از دارلین توضیح می‌خواهد او عصبانی شده و الیوت را ترک می‌کند. تحقیقات بعدی الیوت را خانه امنی می‌کشاند که اف‌بی‌آی برای دارلین تدارک دیده‌است و این باعث می‌شود الیوت متوجه حقایق تازه‌ای شود.
۲۵۳«میراث»سم اسماعیلسم اسماعیل۲۵ اکتبر ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-10-۲۵)۰٫۵۴[۳۰]
این اپیزود به‌طور کلی بر روی تایلر ولک تمرکز دارد و رازهای او را آشکار می‌کند. ابتدا شاهد یک فلش بک و مربوط به فصل اول هستیم. آقای ربات و تایلر در حال آماده‌سازی هک ای کورپ و شروع مرحله دوم هستند اما ناگهان ایروینگ با دو نفر دیگر از اعضای ارتش تاریکی وارد می‌شود. ایروینگ به آن‌ها می‌گوید که بخاطر وضعیت پیش آمده اف‌بی‌آی در حال حاضر در تعقیب تایلر است و او باید مدتی ناپدید شود. تایلر ابتدا به این کار شک دارد اما در نهایت تسلیم می‌شود. ایروینگ او را با خود یه یک خانه بزرگ در منطقه‌ای خارج از شهر منتقل می‌کند. در همین بین الیوت به خاطر جریان مربوط به هک کردن نامزد کریستا و دزدیدن سگش به زندان می‌افتد. رز سفید به افرادش دستور می‌دهند که در زندان مراقب الیوت باشند (که این وظیفه به لئون سپرده می‌شود) و همچنین تایلر را نیز زیر نظر داشته باشند. همچنین رز سفید به افرادش می‌گوید تا اصلیت گروه اف سوسایتی را به کشور ایران مرتبط کنند تا حواس‌ها متوجه آن‌ها نشود. تایلر مدت بسیار زیادی را در منطقه روستایی سپری می‌کند در حالی که برای دیدن الیوت و شروع هک لحظه شماری می‌کند. او چند بار درخواست می‌دهد که از آن خانه برود اما ارتش تاریکی قبول نمی‌کند و برای همین هم تایلر فرار می‌کند اما در اواسط راه توسط پلیس دستگیرشده و سپس ارتش تاریکی او را نجات می‌دهد. سرانجام الیوت از زندان آزاد می‌شود و ایروینگ به تایلر می‌گوید وقت برگشتن است. تایلر به شهر بر می‌گردد و خود را آماده ملاقات با الیوت می‌کند.
۲۶۴«ابر داده»سم اسماعیلکایل بردستریت۱ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-11-۰۱)۰٫۵۵[۳۱]
الیوت که بخاطر جریان‌های پیش آمده به دارلین شک کرده به خانه او رفته و با درگیری لفظی پیدا می‌کند اما دارلین هر طور شده می‌تواند او را قانع کند که خطری برای الیوت ندارد. دارلین سعی می‌کند الیوت را قانع کند که مرحله دوم را کنسل کند اما الیوت به دارلین می‌گوید وضعیت پیچیده‌تر از آن چیزی است که او فکر کی کند. الیوت که دوباره حالت‌های عجیب خود را احساس می‌کند به دارلین می‌گوید اگر شب دوباره آقای ربات ظاهر شد او را تعقیب کند و ببیند به کجا می‌رسد و دارلین نیز می‌پذیرد. پلیس یکی از افراد اف سوسایتی را دستگیر می‌کند اما دی‌پیرو در بازجویی از او به هیچ سرنخی دست پیدا نمی‌کند. شب هنگام دارلین متوجه می‌شود آقای ربات دوباره برگشته است و بنابراین همان‌طور که الیوت به او گفته بود به تعقیبش می‌رود اما او را گم می‌کند. آقای ربات/الیوت به محلی می‌رود که دارلین و تایلر نیز در آنجا هستند. وقتی آنجلا به تایلر می‌گوید که الیوت در بازگشتش به‌ای کورپ تقریباً بیشتر اثرات هک را خنثی کرده تایلر عصبانی شده و به آقای ربات/الیوت حمله می‌کند و آقای ربات نیز با تندی جوابش را می‌دهد و می‌گوید که این انقلاب اوست و خراب نخواهد شد. اما ناگهان آقای ربات دوباره به الیوت تبدیل می‌شود اما پیش از آنکه الیوت بفهمد جریان از چه قراره است آنجلا او را بیهوش می‌کند. آنجلا در نهایت تسلیم خواسته‌های تایلر شده و در تماس با فیلیپ پرایس از او می‌خواهد که الیوت را از ای کورپ اخراج کنند زیرا ماندن الیوت در ای کورپ یعنی از بین رفتن کامل مرحله دوم و این اتفاقی است که ارتش تاریکی اصلاً دوست ندارد رخ بدهد. در تماسی دیگر از طرف ارتش تاریکی آنجلا متوجه می‌شود روز موعود نزدیک است و ارتش تاریکی قصد دارد به زودی مرحله دوم را آغاز کند.
۲۷۵«خطای زمان اجرا»سم اسماعیلکور ادنا۸ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-11-۰۸)۰٫۵۲[۳۲]
الیوت در حالی بیدار می‌شود که به خاطر نمی‌آورد در چهار روز گذشته چه اتفاقی افتاده‌است. او مثل همیشه به سر کار خود در ای کورپ می‌رود اما متوجه می‌شود دسترسی رایانه اش قطع شده و سپس متوجه می‌شود اخراج شده و مأموران امنیتی ساختمان می‌خواهند او را از شرکت بیرون کنند. الیوت به کمک بررسی کامپیوتر یکی از همکارانش می‌فهمد که امروز صبح ارتش تاریکی سعی داشته مرحله دوم را اجرا کند اما اقدامات امنیتی او مانع شده‌است. الیوت می‌داند که ارتش تاریکی به دنبال راهی است که ساختمان بازیابی اطلاعات ای کورپ را منفجر کند و برای همین سعی می‌کند بفهمد نقشه آن‌ها چیست. دارلین به الیوت تماس گرفته و می‌گوید که در پایین ساختمان شرکت منتظر اوست. این در حالی است که هزاران نفر از مردم در اعتراض به‌ای کورپ در جلوی شرکت تجمع کرده و شعار سر می‌دهند و سعی دارند وارد شرکت شوند اما مأموران ورودی جلوی آن‌ها را گرفته‌اند. الیوت توسط حراست از ساختمان بیرون می‌شود اما او که می‌داند وقت زیادی ندارد با مرکز بازیابی اطلاعات ای کورپ تماس گرفته و می‌گوید یک بمب در ساختمان قرار دارد و آن‌ها باید ساختمان را فوراً تخلیه کنند. سرانجام دارلین حقیقت را به الیوت گفته و فاش می‌کند در حال همکاری با پلیس است و این حقیقت الیوت را شوکه می‌کند. همچنین دارلین می‌گوید که آن شب آقای ربات را تعقیب کرده و این باعث می‌شود الیوت به یاد بیاورد که این ماجراها زیر سر آنجلا و تایلر است. مردم خشمگین در نهایت در یک درگیری وارد ساختمان ای کورپ شده و از بالا تا پایین آن را تسخیر می‌کنند. ایروینگ با آنجلا که در ساختمان ای کورپ گیر افتاده تماس می‌گیرد و می‌گوید که این شورش کار خود ارتش تاریکی و برای حواس‌پرتی است برای آنکه آن‌ها بتوانند مرحله دوم را اجرا کنند. آنجلا موفق می‌شود با دسترسی دستی پچ امنیتی الیوت را دور زده و همه چیز را برای شروع مرحله دوم آماده کند. آنجلا می‌خواهد سریع ساختمان را ترک کند اما جلوی در با الیوت مواجه می‌شود…
۲۸۶«فرایند را بکش»سم اسماعیلکایل بردستریت۱۵ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-11-۱۵)۰٫۶۰[۳۳]
اپیزود با یک فلش بک کوتاه آغاز می‌شود. در جریان یک مهمانی ادوارد آلدرسون نزد آنجلای کودک می‌رود و به او می‌گوید اگر در آینده او نبود و الیوت به کمک نیاز داشت آنجلا باید او را کمک کند و آنجلا نیز می‌پذیرد. داستان به زمان حال می‌آید الیوت و آنجلا با یکدیگر درگیری لفظی پیدا می‌کنند. الیوت می‌گوید که می‌داند آنجلا پشت قضیه است و مرحله دوم باید متوقف شود اما آنجلا حرف الیوت را قبول نکرده و سپس او را ترک می‌کند. الیوت تصمیم می‌گیرد خودش جلوی حمله را بگیرد. از طرفی دارلین از سوی دی‌پیرو تحت فشار است که از طریق الیوت مکان تایلر را پیدا کند اما این کار فایده‌ای ندارد. الیوت به ساختمان مرکزی بازیابی اطلاعات می‌رود و متوجه می‌شود که آتش‌نشانی بعد از بررسی ساختمان متوجه شده بمبی درون آن نیست و اکنون نیز کارمندان در حال بازگشت به ساختمان هستند. الیوت با دزدیدن کارت یکی از افراد شرکت موفق به ورود به ساختمان می‌شود. الیوت به یک لب تاپ دسترسی پیدا کرده و سعی دارد جلوی حمله را بگیرد اما این شروع درگیری‌های بی پایان ذهنی و فیزیکی او با آقای ربات است که باعث می‌شود ناکام بماند. تایلر که از سرنوشت همسرش بی‌اطلاع بوده پیش تر به ایروینگ گفته بود که او و همسرش باید بعد از این ماجرا برای همیشه به اکران فرستاده شوند. زمانی تایلر خیالش از اجرا شدن مرحله دوم راحت می‌شود دوباره این مسئله را بیان می‌کند اما ایروینگ می‌گوید کاری از دست آن‌ها بر نمی‌آید. تایلر که احساس می‌کند بازیچه قرار گرفته سعی می‌کند مردم و پلیس را از وجود انفجار ساختمان‌ها با خبر کند ولی توسط پلیس دستگیر می‌شود. دارلین برخلاف توصیه‌های دی‌پیرو خانه را ترک کرده و به نزد آنجلا می‌رود و با او بحث می‌کند. الیوت سرانجام آقای ربات را به سختی قانع می‌کند که کشتن مردم کار آن‌ها نیست و حمله باید متوقف شود و آقای ربات نیز می‌پذیرد. الیوت حمله را خنثی می‌کند اما وقتی از شرکت بیرون می‌آید تازه متوجه می‌شود چه اتفاقی افتاده‌است:ساختمان مرکزی بازیابی اطلاعات ای کورپ تنها یکی از اهداف ارتش تاریکی و مرحله دوم است که الیوت موفق شده جلوی آن را بگیرد. ۷۱ ساختمان دیگر در رشته انفجارهایی پی در پی منفجر و نابود شده و هزاران نفر کشته شده‌اند. اپیزود در حالی پایان می‌یابد که الیوت با چشمانی اشک بار همراه با مردم در حال تماشای تصاویر آتش گرفتن ساختمان‌ها از تلویزیون عمومی است.
۲۹۷«فردریک + تانیا»سم اسماعیلآدام پن۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-11-۲۲)۰٫۵۵[۳۴]
الیوت که خود را شدیداً در حادثه پیش آمده مقصر می‌داند برای آرام کردن خودش نزد کریستا می‌رود اما حتی صحبت با او هم نمی‌تواند الیوت را آرام کند. دی‌پیرو به رئیس خود یعنی «سانتیاگو» در واقع جاسوس ارتش تاریکی در اف‌بی‌آی است می‌گوید آن‌ها باید همه گروه از جمله آنجلا و الیوت را جمع کرده و آن‌ها را تحت فشار بگذارند تا بتوانند جای رز سفید را پیدا و ارتش تاریکی را از بین ببرند اما طبیعی است که این درخواست از سوی سانتیاگو رد می‌شود. تایلر که دستگیرشده و دیگر چیزی برای از دست دادن ندارد درخواست ملاقات همسر و فرزندش را می‌دهد اما سانتیاگو به او واقعیت را دربارهٔ مرگ همسرش گفته و همچنین اضافه می‌کند که فرزندش هم‌اکنون در یتیم خانه زندگی می‌کند. همچنین سانتیاگو تهدید می‌کند اگر تایلر حرف بیشتری بزند زندگی پسرش نیز به خطر می‌افتد. این صحبت با واکنش شدید تایلر مواجه می‌شود. سپس داستان به سراغ شاما و موبلی می‌رود. این دو نفر توسط لئون و در منطقه‌ای بیابانی نگهداری می‌شوند. تلاش آن‌ها برای فرار نیز فایده‌ای ندارد. تنها موفقیت آن‌ها این است که شاما موفق می‌شود ایمیلی به الیوت فرستاده و در آن بگوید که چگونه می‌شود جلوی هک را گرفت. شاما و موبلی توسط لئون به مکان جدید می‌روند که افراد زیادی از ارتش تاریکی در آنجا هستند و در آنجا مشخص می‌شود چه سرنوشت تلخی در انتظار آنهاست. ارتش تاریکی از طریق نفوذ و افرادش موبلی و شاما را با اسم‌های تقلبی فردریک و تانیا به عنوان تروریست‌های ایران و عامل هک ای کورپ و انفجارهای ساختمان‌ها معرفی می‌کند و این اطلاعات به صورت ظاهراً غیر مستقیم به اف‌بی‌آی فرستاد می‌شود. مأموران ویژه به ساختمان مورد نظر وارد شده اما ناگهان با جنازه موبلی و شاما مواجه می‌شوند در حالی که پرچم ایران بر روی دیوار وصل است و صحنه‌سازی ارتش تاریکی نیز نشان می‌دهد که این دو مسئول تمامی اتفاقات بوده‌اند. سانتیاگو سعی می‌کند با وضع پیش آمده دی‌پیرو را قانع کند که آن‌ها متهم اصلی را گرفته‌اند. دی‌پیرو که مدرکی ندارد حرفی به او نمی‌زند اما همچنان در ذهن خود مطمئن است که رز سفید مسئول تمام این ماجراهاست.
۳۰۸«مرا پاک نکن»سم اسماعیلسم اسماعیل۲۹ نوامبر ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-11-۲۹)۰٫۴۴[۳۵]
اپیزود با یک فلش بک آغاز می‌شود. الیوت کوچک که به تازگی به خاطر پرت شدن از پنجره اتاقش دستش شکسته همراه با پدرش برای تماشای فیلم به سینما می‌رود اما ناگهان پدرش که بخاطر بیماری سرطانش شرایط بدی دارد به زمین افتاده و می‌میرد. الیوت ژاکت پدرش را که عنوان «آقای ربات» بر روی آن است را برمی‌دارد و به سالن سینما می‌رود و به‌طور ناگهانی شروع به صحبت با فضای خالی کنارش می‌کند که در واقع نشان دهنده این است که بیماری اختلال تجزیه هویت او از دوران کودکی شروع شده‌است. داستان به زمان حال می‌آید. انفجار ساختمان‌ها و مرگ هزارن نفر و همچنین مرگ موبلی و شاما باعث شد تا الیوت افسرده تر از هر زمان دیگری شود و تمام زمان خود را به تنهایی در اتاقش بگذارند. الیوت با خواند سایت‌ها و دیدن اخبار متوجه می‌شود که افکار عمومی داستان دروغین ارتش تاریکی را باور کرده‌است و موبلی و شاما اکنون به عنوان تروریست‌هایی ایرانی شناخته می‌شوند. دارلین نزد الیوت رفته و به او می‌گوید که با آنجلا حرف بزند زیرا آنجلا بعد از انفجارها کاملاً از نطر روانی به هم ریخته‌است اما الیوت می‌گوید این کار را نمی‌کند. دارلین سعی می‌کند الیوت را آرام کند اما وضع الیوت بدتر از آن است که بشود کاری کرد. الیوت برای آنکه کمی حس بهتری داشته باشد به خانه شاما و موبلی می‌رود و سعی می‌کند خانواده‌های آن‌ها را از این واقعیت که فرزندشان تروریست نیستند و اخبار پخش شده دروغ است آگاه کند. سپس الیوت تنهایی به ساحل می‌رود. لحظاتی بعد برادر کوچک شاما یعنی محمد به الیوت اضافه می‌شود. محمد به الیوت می‌گوید او را تا ساحل تعقیب کرده‌است. الیوت از او می‌خواهد که برود اما محمد می‌گوید راه بازگشت را بلد نیست. سپس دربارهٔ خواهرش از الیوت سؤال می‌کند اما از آنجا که الیوت نمی‌تواند واقعیت را به او بگوید ترجیح می‌دهد سکوت کند. الیوت که خود را مسئول می‌داند تصمیم می‌گیرد محمد را تا خانه همراهی کند اما محمد که بچه بازیگوشی است مدام به الیوت اصرار می‌کند که به سینما بروند و فیلم تماشا کنند و الیوت نیز در نهایت قبول می‌کنند. الیوت و محمد به تماشای فیلم بازگشت به آینده می‌روند. بعد از سینما الیوت به دنبال محمد به یک مسجد می‌رسد. الیوت به محمد می‌گوید که او نباید خواهرش را سرزنش کند زیرا خواهرش هیچ کار خطایی انجام نداده و مقصر تمام مشکلات خود الیوت است. سپس محمد بالاخره همراه با الیوت به خانه بازمی‌گردد. الیوت که همواره از بچگی در حسرت داشتن تجربه‌ای این چنین با پدرش بوده بعد از جدا شدن از محمد شروع به گریه کردن و تخیله خود می‌کند. الیوت که حالا احساس بهتری دارد نزد آنجلا رفته و با صحبت کردن او را آرام می‌کند و سپس به خانه خود بازمی‌گردد. اولویت متوجه می‌شود شاما پیش از مرگش ایمیلی برای او فرستاده‌است. ایمیلی که نشان می‌دهد راهی برای کنسل کردن هک وجود دارد و باعث می‌شود همه چیز به حالت قبل برگردد.
۳۱۹«مرحله سوم»سم اسماعیلکورتنی لونی۶ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-12-۰۶)۰٫۴۴[۳۶]
تایلر از زندان آزاد شده و به خانه اش بازمی‌گردد که اکنون خالی است. آقای ربات/الیوت نزد تایلر می‌رود. آن‌ها با هم درگیر می‌شوند. لحظاتی بعد فیلیپ پرایس از راه می‌رسد. الیوت متوجه می‌شود آقای ربات می‌خواهد پیغامی به او بدهد و سپس متوجه می‌شود که آن پیغام این است که ارتش تاریکی در اف‌بی‌آی جاسوس دارد و برای همین است که تمامی نقشه‌های آن‌ها تاکنون با شکست مواجه شده‌است. دارلین نزد الیوت رفته و از طرف او مأموریتی جدید پیدا می‌کند:پیدا کردن فایل‌های درون سنتینل که توسط پلیس توقیف شده و دسترسی به آن فقط با کارت ورود مأموران اف‌بی‌آی امکان‌پذیر است. الیوت می‌داند که در سنتینل فایل‌هایی وجود دارد که به کمک آن می‌تواند هک را خنثی کرد. دارلین که در طی صحبت‌هایش با دی‌پیرو متوجه شده بود او همجنس گراست با وی قرار گذاشته و سعی می‌کند با او وارد رابطه شود تا از حواس‌پرتی اش استفاده کرده و کارتش را بردارد اما نقشه دارلین لو رفته و دی‌پیرو او را دستگیر می‌کند. از طرفی الیوت سراغ ایروینگ رفته و درخواست ملاقات با رز سفید را می‌کند. هنگامی که ایروینگ دربارهٔ دلیل این ملاقات سؤال می‌کند الیوت دربارهٔ «مرحله سوم» صحبت می‌کند. قرار ملاقات شکل انجام می‌شود اما به جای رز سفید یکی از دستیاران او در محل حاضر می‌شود. زمانی که بحث مرحله سوم به وسط می آی الیوت توضیح می‌دهد که تا وقتی ایکوین وجود داشته باشد کار ای کورپ تمام نمی‌شود و آن‌ها باید ایکوین را نیز از بین ببرند. سپس مشخص می‌شود هدف الیوت از این ملاقات چیز دیگری بوده‌است. الیوت از غفلت افراد ارتش تاریکی استفاده کرده و آن‌ها را هک می‌کند و موفق می‌شود به تمام اطلاعات محرمانه آن‌ها دسترسی داشته باشد. سانتیاگو که از شنیدن حرف‌های دارلین احساس خطر کرده و نگران است هویت او به عنوان جاسوس لو برود با ایروینگ تماس می‌گیرد تا ببیند باید چگونه عمل کند. در نهایت رز سفید که از کارهای پیش‌بینی ناپذیر الیوت به تنگ آمده دستور قتل او را صادر می‌کند.
۳۲۱۰«خاموش شدن»سم اسماعیلسم اسماعیل۱۳ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-12-۱۳)۰٫۴۵[۳۷]
افراد ارتش تاریکی برای یافتن الیوت به خانه او می‌روند اما او را پیدا نمی‌کنند. الیوت که از حوادث پیش آمده برای دارلین بی‌خبر است به مقر اف سوسایتی برگشته اما او را پیدا نمی‌کند. الیوت که خیلی نگران سلامتی دارلین است تمامی راه‌های موجود را بررسی می‌کند اما در نهایت متوجه می‌شود انجام دادن این کار بدون کمک آقای ربات امکان‌پذیر نیست برای همین تصمیم می‌گیرد رابطه اش را با او بهبود ببخشد. سانتیاگو که حسابی ترسیده‌است برخلاف توصیه‌های زیاد ایروینگ عمل کرده و دارلین را همراه خود سوار ماشین می‌کند و می‌خواهد شهر را ترک کند. دی‌پیرو که مدت زیادی است به سانتیاگو شک کرده به موقع او را پیدا می‌کند اما سانتیاگو او را بیهوش کرده و سپس همراه با دارلین سوار ماشین می‌کند و به محلی خارج از شهر که افراد ارتش تاریکی در آن جمع هستند می‌برد. آقای ربات و الیوت به کمک یکدیگر سعی در پیدا کردن محل دارلین دارند اما ناگهان ایروینگ از راه می‌رسد و آن‌ها را با خود می‌برد. دارلین، دی‌پیرو و الیوت همگی به یک محل برده می‌شوند. ایروینگ که از وضعیت پیش آمده و نافرمانی‌های سانتیاگو ناراضی است با تبر بدن او را تکه‌تکه می‌کند. ایروینگ به دی‌پیرو می‌گوید اکنون او به جای سانتیاگو جاسوس ارتش تاریکی در اداره پلیس است. دی‌پیرو ابتدا قبول نمی‌کند اما ایروینگ جنازه سانتیاگو را به او نشان می‌دهد و می‌گوید اگر قبول نکند چنین سرنوشتی در انتظارش خواهد بود و دی‌پیرو چاره‌ای نمی‌بیند جز اینکه این درخواست را قبول کند. در این بین فیلیپ پرایس برای آنجلا فاش می‌کند که پدر واقعی اوست و این حقیقت آنجلا را با مسیرهایی تازه‌ای مواجه می‌کند. افراد ارتش تاریکی ابتدا قصد دارند که الیوت و دارلین را بکشند اما الیوت به آن‌ها می‌گوید که اکنون تمامی سیستم‌های ارتش تاریکی را برعهده دارد و اگر آسیبی ببیند همه آن‌ها منتشر خواهد شد و همچنین اضافه می‌کند که می‌تواند پروژه رز سفید را از شیکاگو به کنگو انتقال دهد و این کاری است که رز سفید ماه هاست برای انجام آن برنامه‌ریزی کرده‌است. لئون افراد ارتش تاریکی را می‌کشد و دستیار رز سفید که هموار به الیوت حسادت می‌کرده بعد از دیدن توجه رز سفید به الیوت خودکشی می‌کند. الیوت کاری را که رز سفید می‌خواهد انجام می‌دهد و هنگامی که آقای ربات از او سؤال می‌کند هدف بعدی چیست الیوت جواب می‌دهد که آن‌ها وضعیت را به قبل از هک بازمی‌گردانند. الیوت به کمک سنتینل که اکنون توسط دی‌پیرو به آن دسترسی دارد و همچنین رازی که آقای ربات برایش فاش می‌کند موفق می‌شود شرایط را برای خنثی کردن هک آماده کند. سریال در حالی پایان می‌یابد که دارلین در راه برگشت به خانه با کسی برخورد می‌کند که انتظار دیدنش را ندارد:فرناندو ورا…

رتبه‌بندی[ویرایش]

بینندگان شبکه یو اس ای از آقای ربات استقبال خوبی کردند[۳۸] هر قسمت این سریال را به‌طور میانگین ۲٫۵ میلیون نفر تماشاگر داشته‌است.[۲۷][۳۷]

آمار فصل اول[ویرایش]

شماره عنوان تاریخ پخش رتبه‌بندی
(۱۸–۴۹)
بینندگان
(میلیون)
DVR
(۱۸–۴۹)
بینندگان DVR
(میلیون)
مجموع
(۱۸–۴۹)
مجموع بینندگان
(میلیون)
1 «سلام دوست من» ۲۴ ژوئن ۲۰۱۵ ۰٫۵ ۱٫۷۵ ۰٫۴ ۱٫۳۴ ۰٫۹ ۳٫۰۹[۳۹]
2 «صفر و یک» ۱ ژوئیه ۲۰۱۵ ۰٫۶ ۱٫۷۳ ۰٫۶ ۱٫۸۱ ۱٫۲ ۳٫۵۴[۴۰]
3 «دی باگ» ۸ ژوئیه ۲۰۱۵ ۰٫۶ ۱٫۶۰ ۰٫۶ ۱٫۴۵ ۱٫۲ ۳٫۰۵[۴۱]
4 «شیاطین» ۱۵ ژوئیه ۲۰۱۵ ۰٫۴ ۱٫۲۷
5 «استخراج» ۲۲ ژوئیه ۲۰۱۵ ۰٫۵ ۱٫۳۸
6 «مسافر شجاع» ۲۹ ژوئیه ۲۰۱۵ ۰٫۴ ۱٫۲۵ ۰٫۵ ۱٫۰۹ ۰٫۹ ۲٫۳۴[۴۲]
7 «چشم‌انداز منابع» ۵ اوت ۲۰۱۵ ۰٫۵ ۱٫۱۵ ۰٫۶ ۱٫۲۷ ۱٫۱ ۲٫۴۲[۴۳]
8 «رز سفید» ۱۲ اوت ۲۰۱۵ ۰٫۴ ۱٫۲۴ ۰٫۸ ۱٫۴۴ ۱٫۲ ۲٫۶۸[۴۴]
9 «معکوس» ۱۹ اوت ۲۰۱۵ ۰٫۵ ۱٫۳۲ ۰٫۶ ۱٫۳۰ ۱٫۱ ۲٫۶۲[۴۵]
10 «روز صفر» ۲ سپتامبر ۲۰۱۵ ۰٫۵ ۱٫۲۱ ۰٫۴ ۰٫۹۴ ۰٫۹ ۲٫۱۵[۴۶]

آمار فصل دوم[ویرایش]

شماره عنوان تاریخ پخش رتبه‌بندی
(۱۸–۴۹)
بینندگان
(میلیون)
DVR
(۱۸–۴۹)
بینندگان DVR
(میلیون)
مجموع
(۱۸–۴۹)
مجموع بینندگان
(میلیون)
1 «پاک کردن-قسمت اول» ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۶ ۰٫۴ ۱٫۰۴ ۰٫۶ ۱٫۲۱ ۱٫۰ ۲٫۲۵[۴۷]
2 «پاک کردن-قسمت دوم» ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۶ ۰٫۴ ۱٫۰۴ ۰٫۶ ۱٫۲۱ ۱٫۰ ۲٫۲۵[۴۷]
3 «هسته وحشت» ۲۰ ژوئیه ۲۰۱۶ ۰٫۳ ۰٫۸۰
4 «اینیت ۱» ۲۷ ژوئیه ۲۰۱۶ ۰٫۳ ۰٫۶۴
5 «بمب منطقی» ۳ اوت ۲۰۱۶ ۰٫۲ ۰٫۷۱ ۰٫۴ ۰٫۶۵ ۰٫۶ ۱٫۳۵[۴۸]
6 «مرشد برده» ۱۰ اوت ۲۰۱۶ ۰٫۲ ۰٫۵۷ ۰٫۳ ۰٫۶۳ ۰٫۵ ۱٫۲۰[۴۹]
7 «لرزش دست» ۱۷ اوت ۲۰۱۶ ۰٫۳ ۰٫۶۵ ۰٫۳ ۰٫۶۵ ۰٫۶ ۱٫۳۰[۵۰]
8 «جانشین» ۲۴ اوت ۲۰۱۶ ۰٫۳ ۰٫۷۴
9 «اینیت ۵» ۳۱ اوت ۲۰۱۶ ۰٫۳ ۰٫۶۵ ۰٫۳ ۰٫۶۷ ۰٫۶ ۱٫۳۲[۵۱]
10 «عملیات پنهان» ۷ سپتامبر ۲۰۱۶ ۰٫۳ ۰٫۷۷
11 «غیب گو-قسمت اول» ۱۴ سپتامبر ۲۰۱۶ ۰٫۳ ۰٫۶۹
12 «غیب گو-قسمت دوم» ۲۱ سپتامبر ۲۰۱۶ ۰٫۴ ۰٫۸۵

آمار فصل سوم[ویرایش]

شماره عنوان تاریخ پخش رتبه‌بندی
(۱۸–۴۹)
بینندگان
(میلیون)
DVR
(۱۸–۴۹)
بینندگان DVR
(میلیون)
مجموع
(۱۸–۴۹)
مجموع بینندگان
(میلیون)
1 «ذخیره‌کننده انرژی» ۱۱ اکتبر ۲۰۱۷ ۰٫۳ ۰٫۶۸ ۰٫۳ ۰٫۶۵ ۰٫۶ ۱٫۳۳[۵۲]
2 «لغو کردن» ۱۸ اکتبر ۲۰۱۷ ۰٫۲ ۰٫۵۲ ۰٫۳ ۰٫۵۲ ۰٫۵ ۱٫۰۴[۵۳]
3 «میراث» ۲۵ اکتبر ۲۰۱۷ ۰٫۲ ۰٫۵۴ ۰٫۲ ۰٫۴۵ ۰٫۴ ۱٫۰۰[۵۴]
4 «ابر داده» ۱ نوامبر ۲۰۱۷ ۰٫۲ ۰٫۵۵ ۰٫۲ ۰٫۴[۵۵]
5 «خطای زمان اجرا» ۸ نوامبر ۲۰۱۷ ۰٫۲ ۰٫۵۲
6 «فرایند را بکش» ۱۵ نوامبر ۲۰۱۷ ۰٫۳ ۰٫۶۰
7 «فردریک + تانیا» ۲۲ نوامبر ۲۰۱۷ ۰٫۲ ۰٫۵۵ ۰٫۲ ۰٫۴۶ ۰٫۴ ۱٫۰۰[۵۶]
8 «مرا پاک نکن» ۲۹ نوامبر ۲۰۱۷ ۰٫۲ ۰٫۴۴ ۰٫۲ ۰٫۵۰ ۰٫۴ ۰٫۹۴[۵۷]
9 «مرحله سوم» ۶ دسامبر ۲۰۱۷ ۰٫۲ ۰٫۴۴ ۰٫۲ ۰٫۴۸ ۰٫۴ ۰٫۹۲[۵۸]
10 «خاموش شدن» ۱۳ دسامبر ۲۰۱۷ ۰٫۲ ۰٫۴۵

منابع[ویرایش]

  1. Schwindt, Oriana (March 10, 2017). "'Mr. Robot' Season 3 Gets October Premiere, Adds Bobby Cannavale and Ups BD Wong to Series Regular". Variety. Retrieved March 10, 2017.
  2. Sullivan, Kevin P. (August 16, 2016). "Mr. Robot officially renewed for third season". Entertainment Weekly. Retrieved August 17, 2016.
  3. Bernstein, Bobby (August 16, 2016). "Mr. Robot Season 3 Announced for 2017". Nerd Much?. Retrieved August 31, 2016.
  4. Howard, Kirsten (June 8, 2017). "Mr Robot season 3: Sam Esmail on Trump influence, endgame". Den of Geek. Archived from the original on 23 August 2018. Retrieved June 10, 2017.
  5. ۵٫۰ ۵٫۱ Ausiello, Michael (December 13, 2017). "Mr. Robot Renewed for Season 4". TVLine. Archived from the original on 19 اكتبر 2018. Retrieved December 13, 2017. {{cite web}}: Check date values in: |archive-date= (help)
  6. Bibel, Sara (June 25, 2015). "Wednesday Cable Ratings: 'Duck Dynasty' Wins Night, 'Suits', 'The Game', 'Mr. Robot', 'Baby Daddy' & More". TV by the Numbers. Archived from the original on 2 July 2015. Retrieved June 26, 2015.
  7. Kondolojy, Amanda (July 2, 2015). "Wednesday Cable Ratings: 'Duck Dynasty' Tops Night + FIFA Women's World Cup, 'Suits', 'The Daily Show' 'Mr. Robot' & More". TV by the Numbers. Archived from the original on 2 September 2015. Retrieved July 2, 2015.
  8. Kondolojy, Amanda (July 9, 2015). "Wednesday Cable Ratings: Shark Week Tops Night + 'Duck Dynasty', 'Suits', 'The Game', & 'Mr Robot'". TV by the Numbers. Archived from the original on 28 August 2015. Retrieved July 10, 2015.
  9. Bibel, Sara (July 16, 2015). "Wednesday Cable Ratings: 'Duck Dynasty' Tops Night + 'Suits', Copa Oro, 'Wahlburgers' 'The Game', 'Stephen Universe' & More". TV by the Numbers. Archived from the original on 20 July 2015. Retrieved July 16, 2015.
  10. Bibel, Sara (July 23, 2015). "Wednesday Cable Ratings: 'Sharknado 3' & 'Duck Dynasty' Win Night, 'Suits', 'The Game', 'Catfish' & More". TV by the Numbers. Archived from the original on 10 June 2016. Retrieved July 23, 2015.
  11. Kondolojy, Amanda (July 30, 2015). "Wednesday Cable Ratings: 'Duck Dynasty' Tops Night + 'The Game', 'Catfish', 'American Pickers', 'Suits' & More". TV by the Numbers. Archived from the original on 3 August 2015. Retrieved July 30, 2015.
  12. Bibel, Sara (August 6, 2015). "Wednesday Cable Ratings: 'Duck Dynasty' Wins Night, 'The Game', 'Wahlburgers', 'Suits', 'Mr. Robot', 'Melissa & Joey' & More". TV by the Numbers. Archived from the original on 8 August 2015. Retrieved August 6, 2015.
  13. Kondolojy, Amanda (August 13, 2015). "Wednesday Cable Ratings: 'Duck Dynasty' Tops Night + 'Suits', 'Wahlburgers', 'Camp Cutthroat', 'Catfish' & More". TV by the Numbers. Archived from the original on 5 September 2015. Retrieved August 13, 2015.
  14. Bibel, Sara (August 20, 2015). "Wednesday Cable Ratings: 'Duck Dynasty' Wins Night, 'Suits', 'Wahlburgers', 'Catfish', 'Key & Peele', 'Young & Hungry' & More". TV by the Numbers. Archived from the original on 23 September 2015. Retrieved August 20, 2015.
  15. Bibel, Sara (September 3, 2015). "Wednesday Cable Ratings: 'American Pickers' Wins Night, 'Wahlburgers', 'Mr. Robot', 'Little Women LA' & More". TV by the Numbers. Archived from the original on September 13, 2015. Retrieved December 3, 2015.
  16. Keveney, Bill (August 27, 2015). "'Mr. Robot' finale delayed after Va. murders". USA Today. Retrieved August 27, 2015.
  17. ۱۷٫۰ ۱۷٫۱ Welch, Alex (July 14, 2016). "Wednesday cable ratings: 'Mr. Robot' returns, 'Greenleaf' dips". TV by the Numbers. Archived from the original on 21 August 2016. Retrieved July 14, 2016.
  18. Welch, Alex (July 21, 2016). "Wednesday cable ratings: 'Mr. Robot' dips". TV by the Numbers. Archived from the original on 22 July 2016. Retrieved July 21, 2016.
  19. Metcalf, Mitch (July 28, 2016). "UPDATED: SHOWBUZZDAILY's Top 150 Wednesday Cable Originals & Network Finals: 7.27.2016". Showbuzz Daily. Archived from the original on 28 July 2016. Retrieved July 28, 2016.
  20. Metcalf, Mitch (August 4, 2016). "UPDATED: SHOWBUZZDAILY's Top 150 Wednesday Cable Originals & Network Finals: 8.3.2016". Showbuzz Daily. Archived from the original on 5 August 2016. Retrieved August 4, 2016.
  21. Metcalf, Mitch (August 11, 2016). "Updated: ShowBuzzDaily's Top 150 Wednesday Cable Originals & Network Finals: 8.10.2016". ShowBuzzDaily. Archived from the original on 13 August 2016. Retrieved August 11, 2016.
  22. Metcalf, Mitch (August 18, 2016). "Updated: ShowBuzzDaily's Top 150 Wednesday Cable Originals & Network Finals: 8.17.2016". ShowBuzzDaily. Archived from the original on 21 August 2016. Retrieved August 18, 2016.
  23. Metcalf, Mitch (August 25, 2016). "Updated: ShowBuzzDaily's Top 150 Wednesday Cable Originals & Network Finals: 8.24.2016". ShowBuzzDaily. Archived from the original on 27 August 2016. Retrieved August 25, 2016.
  24. Metcalf, Mitch (September 1, 2016). "Updated: ShowBuzzDaily's Top 150 Wednesday Cable Originals & Network Finals: 8.31.2016". ShowBuzzDaily. Archived from the original on 2 September 2016. Retrieved September 1, 2016.
  25. Metcalf, Mitch (September 8, 2016). "Updated: ShowBuzzDaily's Top 150 Wednesday Cable Originals & Network Finals: 9.7.2016". ShowBuzzDaily. Archived from the original on 9 September 2016. Retrieved September 8, 2016.
  26. Metcalf, Mitch (September 15, 2016). "Updated: ShowBuzzDaily's Top 150 Wednesday Cable Originals & Network Finals: 9.14.2016". ShowBuzzDaily. Archived from the original on 13 June 2018. Retrieved September 15, 2016.
  27. ۲۷٫۰ ۲۷٫۱ Metcalf, Mitch (September 22, 2016). "Updated: ShowBuzzDaily's Top 150 Wednesday Cable Originals & Network Finals: 9.21.2016". ShowBuzzDaily. Archived from the original on 31 March 2019. Retrieved September 22, 2016.
  28. Metcalf, Mitch (October 12, 2017). "UPDATED: SHOWBUZZDAILY's Top 150 Wednesday Cable Originals & Network Finals: 10.11.2017". Showbuzz Daily. Archived from the original on 14 اكتبر 2017. Retrieved October 12, 2017. {{cite web}}: Check date values in: |archive-date= (help)
  29. Metcalf, Mitch (October 19, 2017). "Updated: ShowBuzzDaily's Top 150 Wednesday Cable Originals & Network Finals: 10.18.2017". Showbuzz Daily. Archived from the original on 19 اكتبر 2017. Retrieved October 19, 2017. {{cite web}}: Check date values in: |archive-date= (help)
  30. Metcalf, Mitch (October 26, 2017). "Updated: ShowBuzzDaily's Top 150 Wednesday Cable Originals & Network Finals: 10.25.2017". Showbuzz Daily. Archived from the original on 31 اكتبر 2017. Retrieved October 26, 2017. {{cite web}}: Check date values in: |archive-date= (help)
  31. Metcalf, Mitch (November 2, 2017). "UPDATED: SHOWBUZZDAILY's Top 150 Wednesday Cable Originals & Network Finals: 11.1.2017". Showbuzz Daily. Archived from the original on 2 November 2017. Retrieved November 2, 2017.
  32. Metcalf, Mitch (November 9, 2017). "UPDATED: SHOWBUZZDAILY's Top 150 Wednesday Cable Originals & Network Finals: 11.8.2017". Showbuzz Daily. Archived from the original on 10 November 2017. Retrieved November 9, 2017.
  33. Metcalf, Mitch (November 16, 2017). "UPDATED: SHOWBUZZDAILY's Top 150 Wednesday Cable Originals & Network Finals: 11.15.2017". Showbuzz Daily. Archived from the original on 16 November 2017. Retrieved November 16, 2017.
  34. Metcalf, Mitch (November 27, 2017). "UPDATED: SHOWBUZZDAILY's Top 150 Wednesday Cable Originals & Network Finals: 11.22.2017". Showbuzz Daily. Archived from the original on 27 November 2017. Retrieved November 27, 2017.
  35. Metcalf, Mitch (November 29, 2017). "UPDATED: SHOWBUZZDAILY's Top 150 Wednesday Cable Originals & Network Finals: 11.29.2017". Showbuzz Daily. Archived from the original on 1 December 2017. Retrieved November 29, 2017.
  36. Metcalf, Mitch (December 7, 2017). "UPDATED: SHOWBUZZDAILY's Top 150 Wednesday Cable Originals & Network Finals: 12.6.2017". Showbuzz Daily. Archived from the original on 8 December 2017. Retrieved December 7, 2017.
  37. ۳۷٫۰ ۳۷٫۱ Metcalf, Mitch (December 14, 2017). "UPDATED: SHOWBUZZDAILY's Top 150 Wednesday Cable Originals & Network Finals: 12.13.2017". Showbuzz Daily. Archived from the original on 14 December 2017. Retrieved December 14, 2017.
  38. Metcalf, Mitch (October 12, 2017). "Updated: ShowBuzzDaily's Top 150 Wednesday Cable Originals & Network Finals: 10.11.2017". ShowBuzz Daily. Archived from the original on 14 اكتبر 2017. Retrieved October 12, 2017. {{cite web}}: Check date values in: |archive-date= (help)
  39. Bibel, Sara (July 13, 2015). "'True Detective' & 'Duck Dynasty' Lead Adults 18–49 Gains, 'Defiance' & 'Salem' Top Percentage Increases & 'Rizzoli & Isles' Rises Most in Viewers in Live +7 Cable Ratings for Week Ending June 28". TV by the Numbers. Archived from the original on 14 July 2015. Retrieved July 13, 2015.
  40. Bibel, Sara (July 20, 2015). "'True Detective' & 'Duck Dynasty' Lead Adults 18–49 Gains, 'Tyrant' Tops Percentage Increases & 'Rizzoli & Isles' Rises Most in Viewers in Live +7 Cable Ratings for Week Ending July 5". TV by the Numbers. Archived from the original on 20 July 2015. Retrieved July 20, 2015.
  41. Kondolojy, Amanda (July 27, 2015). "'True Detective' & 'Teen Mom II' Lead Adults 18–49 Gains, 'Masters of Sex' Tops Percentage Increases + 'Rizzoli & Isles' Rises Most in Viewers in Live +7 Cable Ratings for Week Ending July 12". TV by the Numbers. Archived from the original on 30 July 2015. Retrieved July 27, 2015.
  42. Bibel, Sara (August 17, 2015). "'Descendants' & 'Teen Mom 2' Lead Adults 18-49 Gains, 'Halt and Catch Fire', 'The Soup' & 'Jim Gaffigan Show' Top Percentage Increases & 'Descendants' Rises Most in Viewers in Live +7 Cable Ratings for Week Ending August 2". TV by the Numbers. Archived from the original on 19 August 2015. Retrieved August 17, 2015.
  43. Kondolojy, Amanda (August 24, 2015). "'Teen Mom 2' Tops Adults 18-49 Gains, 'The Incredible Dr. Pol' Leads Percentage Increases + 'Rizzoli & Isles' Biggest Viewer Lift in Live +7 Cable Ratings for Week Ending August 9". TV by the Numbers. Archived from the original on 26 August 2015. Retrieved August 24, 2015.
  44. Bibel, Sara (August 31, 2015). "'Teen Mom 2' Tops Adults 18-49 Gains, 'Mr. Robot', 'Defiance' & 'Married' Lead Percentage Increases & 'Rizzoli & Isles' Biggest Viewer Lift in Live +7 Cable Ratings for Week Ending August 16". TV by the Numbers. Archived from the original on 2 September 2015. Retrieved August 31, 2015.
  45. Kondolojy, Amanda (September 8, 2015). "'Fear the Walking Dead' Tops Adults 18-49 & Total Viewership Gains, 'Masters of Sex' & 'Cedar Cove' Lead Percentage Increases in Live +7 Cable Ratings for Week Ending August 23". TV by the Numbers. Archived from the original on 10 September 2015. Retrieved September 8, 2015.
  46. Kondolojy, Amanda (September 21, 2015). "'Teen Mom 2' Tops Adults 18-49, 'Rizzoli & Isles' Leads Total Viewership Gains, + 'Kendra on Top' Tops Percentage Increases in Live +7 Cable Ratings for Week Ending September 6". TV by the Numbers. Archived from the original on 23 September 2015. Retrieved September 21, 2015.
  47. ۴۷٫۰ ۴۷٫۱ Porter, Rick (July 24, 2016). "Cable Live +3 ratings, July 11-17: 'Mr. Robot,' 'Love & Hip Hop: Atlanta,' 'Major Crimes' lead". TV by the Numbers. Archived from the original on 25 July 2016. Retrieved July 24, 2016.
  48. Porter, Rick (August 14, 2016). "Cable Live +3 ratings, Aug. 1-7: 'Love & Hip Hop: Atlanta,' 'Rizzoli & Isles' lead". TV by the Numbers. Archived from the original on 15 August 2016. Retrieved August 14, 2016.
  49. Porter, Rick (August 21, 2016). "Cable Live +3 ratings, Aug. 8-14: 'Pretty Little Liars,' 'Ballers,' 'The Last Ship' make biggest gains". TV by the Numbers. Archived from the original on 22 August 2016. Retrieved August 21, 2016.
  50. Porter, Rick (August 28, 2016). "Cable Live +3 ratings, Aug. 15-21: 'Fear the Walking Dead,' 'Rizzoli & Isles'". TV by the Numbers. Archived from the original on 29 August 2016. Retrieved August 28, 2016.
  51. Porter, Rick (September 11, 2016). "Cable Live +3 ratings, Aug. 29-Sept. 4: 'Fear the Walking Dead,' 'Rizzoli & Isles' on top again". TV by the Numbers. Archived from the original on 12 September 2016. Retrieved September 11, 2016.
  52. Porter, Rick (October 26, 2017). "'Gold Rush' still striking it rich for Discovery: Cable Live +7 ratings for Oct. 9-15". TV by the Numbers. Archived from the original on 27 اكتبر 2017. Retrieved October 26, 2017. {{cite web}}: Check date values in: |archive-date= (help)
  53. Porter, Rick (November 3, 2017). "'Walking Dead' premiere grows a lot, still trails Season 7 debut by a lot: Cable Live +7 ratings for Oct. 16-22". TV by the Numbers. Archived from the original on 3 November 2017. Retrieved November 3, 2017.
  54. Porter, Rick (November 9, 2017). "'Walking Dead,' 'AHS: Cult' way above everything else in cable Live +7 ratings for Oct. 23-29". TV by the Numbers. Archived from the original on 10 November 2017. Retrieved November 9, 2017.
  55. Porter, Rick (November 17, 2017). "'American Horror Story: Cult' triples in cable Live +7 ratings for Oct. 30-Nov. 5". TV by the Numbers. Archived from the original on 18 November 2017. Retrieved November 17, 2017.
  56. Porter, Rick (December 7, 2017). "'The Walking Dead' laps the field in cable Live +7 ratings for Nov. 20-26". TV by the Numbers. Archived from the original on 8 December 2017. Retrieved December 7, 2017.
  57. Porter, Rick (December 15, 2017). "'The Walking Dead' outpaces everything else in cable Live +7 ratings for Nov. 27-Dec. 3". TV by the Numbers. Archived from the original on 16 December 2017. Retrieved December 15, 2017.
  58. Porter, Rick (December 21, 2017). "'Top Chef' premiere more than doubles in cable Live +7 ratings for Dec. 4-10". TV by the Numbers. Archived from the original on 22 December 2017. Retrieved December 21, 2017.


خطای یادکرد: خطای یادکرد: برچسب <ref> برای گروهی به نام «persian-alpha» وجود دارد، اما برچسب <references group="persian-alpha"/> متناظر پیدا نشد. ().