فروشگاهی برای قاتلان

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
فروشگاهی برای قاتلان
پوستر تبلیغاتی
هانگول
킬러들의 쇼핑몰
معنای لفظیKillers' Shopping Mall
لاتین‌نویسی اصلاح‌شدهKilleodeul-ui syopingmol
مک‌کیون–ریشاورK'illŏdŭrŭi syop'ingmol
ژانراکشن درام
بر پایهٔمرکز خرید قاتل
اثر کانگ جی یونگ
نویسندهجی هو جین[۱]
لی کوان[۱]
کارگردانلی کوان[۱]
نو گیو یوب[۱]
بازیگرانلی دونگ ووک
کیم هه جون
کشور سازندهکره جنوبی
زبان اصلیکره‌ای
شمار قسمت‌ها۸
تولید
تولیدکننده‌هاThe Walt Disney Company Korea
Merrychristmas
پراجکت آنین
پخش
شبکهٔ اصلیدیزنی پلاس
انتشار اولیه۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۰۲۴-01-۱۷) –
۷ فوریه ۲۰۲۴ (۲۰۲۴-02-۰۷)
انتشار
نمایش‌های مشابهلیست خرید قاتل
وبگاه

فروشگاهی برای قاتلان (انگلیسی: A Shop for Killers; کره‌ای킬러들의 쇼핑몰) یک مجموعه تلویزیونی اینترنتی محصول کره جنوبی با بازی لی دونگ ووک و کیم هه جون است. این مجموعه بر پایه رمان مرکز خرید قاتل اثر کیم جی یونگ است و داستان دختری که والدینش را از دست داد و توسط عمویش بزرگ شد را روایت می‌کند.[۲] فروشگاهی برای قاتلان از ۱۷ ژانویه تا ۷ فوریه ۲۰۲۴ در دیزنی پلاس در مناطق منتخب و در هولو در ایالات متحده پخش شد.

بازیگران[ویرایش]

اصلی[ویرایش]

داستان[ویرایش]

سریال فروشگاهی برای قاتلان داستان جونگ جی آن با بازی (کیم هه جون) است که پس از تماس پلیس با او از خودکشی عمویش جونگ جی‌مان با بازی (لی دونگ ووک) که قیم او بوده مطلع می‌شود. جی آن از خودکشی عمویش متعجب می‌شود زیرا می‌داند که او آدمی نبوده که خودش را بکشد. پس از آن جی آن با اتفاقات عجیبی روبرو می‌شود و هدف قاتلان قرار می‌گیرد و او حالا در تلاش است که زنده بماند تا از حقیقت سر در بیاورد.[۴]

منابع[ویرایش]

  1. ۱٫۰ ۱٫۱ ۱٫۲ ۱٫۳ Ha, Soo-jung (December 14, 2023). 이동욱 '킬러들의 쇼핑몰', 새해 디즈니+ 첫 포문 1월 17일 공개 [공식] [Lee Dong Wook's 'Shopping Mall of Killers' Premieres on New Year's Disney+ on January 17 [Official]] (به کره‌ای). Osen. Archived from the original on January 2, 2024. Retrieved January 1, 2023 – via Naver.
  2. خطای یادکرد: خطای یادکرد:برچسب <ref>‎ غیرمجاز؛ متنی برای یادکردهای با نام :1 وارد نشده است. (صفحهٔ راهنما را مطالعه کنید.).
  3. ۳٫۰ ۳٫۱ Kim, Ji-woo (May 2, 2023). '살인자의 쇼핑몰' 이동욱·김혜준 캐스팅[공식] ['Murderer's Shopping Mall' Lee Dong-wook and Kim Hye-jun casting [Official]] (به کره‌ای). Sports Kyunghyang. Archived from the original on January 1, 2024. Retrieved January 1, 2024 – via Naver.
  4. «A Shop for Killers TV show». asemooni.

پیوند به بیرون[ویرایش]