سال سلینجر من

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از سال سالینجر من)
سال سلینجر من
کارگردانفیلیپه فالاردیو
تهیه‌کننده
فیلمنامه‌نویسفیلیپه فالاردیو
بر پایهسال سالینجر من
اثر جوانا راکوف
بازیگران
موسیقیمارتین لئون
فیلم‌بردارسارا میشارا
تدوین‌گرمری فین لای
توزیع‌کننده
تاریخ‌های انتشار
  • ۲۰ فوریه ۲۰۲۰ (۲۰۲۰-02-۲۰) (برلین)
مدت زمان
۱۰۱ دقیقه[۱]
کشور
  • ایالات متحده
  • ایرلند
  • کانادا
زبانانگلیسی

سال سلینجر من (به انگلیسی: My Salinger Year) یک فیلم درام آمریکایی-کانادایی-ایرلندی محصول سال ۲۰۲۰ است که توسط فیلیپه فالاردیو ساخته و کارگردانی شده‌است.

بازیگران[ویرایش]

انتشار[ویرایش]

این فیلم در هفتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم برلین در تاریخ ۲۰ فوریه ۲۰۲۰، به نمایش درآمد.[۲] اندکی پس از آن، IFC فیلمز حق توزیع فیلم را بدست آورد.[۳]

بازخورد[ویرایش]

راتن تومیتوز ۱۷ بررسی را جمع‌آوری کرد و ۵۹٪ از آنها را مثبت ارزیابی کرد و به این فیلم میانگین امتیاز ۵٫۹۲ از ۱۰ را بدست آورد.[۴] پیتر بردشاو از مجله گاردین این فیلم را به نمایش گذاشت و به آن از بین پنج ستاره یکی اهدا کرد و آن را «فیلمی ناخوشایند، بی زرق و برق، مشتق - یک نسخه بدون سکس و سرگرم کنندگی از فیلم شیطان پرادا می‌پوشد» نامید.[۵]

منابع[ویرایش]

  1. "My Salinger Year". Berlin International Film Festival. Retrieved February 11, 2020.
  2. Wiseman, Andreas (January 24, 2020). "Berlin Film Festival To Open With 'My Salinger Year' Starring Sigourney Weaver & Margaret Qualley". Deadline Hollywood. Retrieved January 24, 2020.
  3. McNary, Dave (May 19, 2020). "Sigourney Weaver and Margaret Qualley Drama 'My Salinger Year' Sold to IFC Films (EXCLUSIVE)". Variety. Retrieved May 19, 2020.
  4. "My Salinger Year". Rotten Tomatoes. Retrieved May 25, 2020.
  5. Bradshaw, Peter (February 20, 2020). "My Salinger Year review – bafflingly insipid Berlin opener clunks hard". The Guardian. Retrieved February 21, 2020.