الگو:خوشامد-غیرسازنده

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از الگو:Welcome-unconstructive)

خوش آمدید[ویرایش]

سلام جیمبو، به ویکی‌پدیا خوش آمدید! ما از مشارکت‌های دانشنامه‌ای استقبال می‌کنیم، اما برخی از مشارکت‌های شما با سیاست‌های ما مطابقت ندارند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد لطفاً سیاست ویکی‌پدیا پیرامون مشارکت‌های غیرسازنده و محدودیت‌های محتوای قابل پذیرش را ببینید. اگر می‌خواهید نحو ویکی‌متن را آزمایش کنید، لطفاً این کار را در صفحهٔ تمرین انجام دهید و نه در مقاله‌ها (آگاه باشید که محتوای این صفحهٔ تمرین به‌طور منظم پاک می‌شود و این صفحه جای مناسبی برای نگهداری پیش‌نویس یک مقاله نیست).

اگر هنوز پرسشی دارید، می‌توانید به صفحهٔ درخواست راهنمایی رجوع کنید یا این که اینجا کلیک کنید تا درخواست کمک در صفحهٔ بحث خودتان درج شود و یک ویرایشگر داوطلب دیگر در اولین فرصت به درخواست شما پاسخ دهد. همچنین ممکن است صفحه‌های زیر به‌منظور آشنایی عمومی با محیط ویکی‌پدیا برای شما مفید باشند:

امیدوارم ویرایش کردن و ویکی‌پدیایی بودن برایتان دلچسب باشد! لطفاً پیام‌های خود در صفحه‌های بحث را با استفاده از چهار مدک (~~~~) به انتهای متن پیام امضا کنید؛ این کار باعث می‌شود که نام شما و تاریخ درج پیام به‌طور خودکار به انتهای پیام افزوده شود. اگر پرسشی از من داشتید، من از پیام‌های شما در صفحهٔ بحثم استقبال می‌کنم. باز هم خوشامد می‌گویم! ~~~~

توضیحات الگو[نمایش] [ویرایش] [تاریخچه] [پاکسازی]

Usage
To use this template, add {{subst:Welcome-unconstructive}} to the user's talk page.

Please refer to the index of test templates before using any template on user talk pages to warn a user. Applying the best template available for your purpose may help reduce confusion from the message you are sending.

Parameters:

  • The relevant page: {{subst:Welcome-unconstructive|Article}}
  • Your name: {{subst:Welcome-unconstructive|Article|Username}}

See Wikipedia:Welcome templates for alternative welcome templates.

Redirects