پرش به محتوا

الگو:قطع دسترسی بازرسی کاربر-کلی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از الگو:Checkuserblock-wide)
این شبکه از سوی شخصی در شبکهٔ مورد استفادهٔ شما به‌طور نامناسب به‌کار گرفته شده‌است. بنابراین، به‌عنوان اقدامی پیش‌گیرانه و به‌منظور جلوگیری اخلال و صدمه به ویکی‌پدیا، بسته شده‌است.
ویکی‌پدیا در تلاش است که آزاد بودن خود را حفظ کند، اما در برخی مواقع ما ناچاریم نشانی‌های آی‌پی را قطع دسترسی کنیم تا از ویرایش توسط اخلالگران، خرابکاران یا افرادی که قطع دسترسی را دور می‌زنند، جلوگیری کنیم. ویرایش به‌صورت گمنام و ایجاد حساب ممکن است در حال حاضر برای این آی‌پی یا بازهٔ آی‌پی مقدور نباشد. با این حال، کاربران ثبت نام کرده همچنان قادر به ویرایش هستند. این قطع دسترسی‌ها می‌توانند بر کاربرانی که کار اشتباهی انجام نداده‌اند نیز تأثیر بگذارند. اگر شما یک کاربر مشروع هستید، مراحل زیر را دنبال کنید تا بتوانید با وجود برقراری این قطع دسترسی، به ویرایش ادامه دهید.. کاربرانی که هدف اصلی یک قطع دسترسی بازهٔ آی‌پی بوده‌اند همچنان می‌توانند درخواست باز شدن دهند.

اگر حساب کاربری ندارید (ویرایشگر ناشناس هستید): اگر در حال حاضر حساب کاربری ندارید و در آیندهٔ نزدیک قادر به ایجاد آن در جایی دیگر نیستید، می‌توانید از داوطلبان دیگر درخواست کنید تا نام کاربری‌تان را برای شما ایجاد کنند. لطفاً برای درخواست ایجاد حساب کاربری تحت نام کاربری مورد نظر خود، مراحل مندرج در ویکی‌پدیا:درخواست ایجاد حساب کاربری را طی کنید.

اگر حساب کاربری دارید (کار ثبت نام کرده): لطفاً برای ویرایش به سامانه وارد شوید.

مدیران: بازرسان کاربر به سیاهه‌های محرمانهٔ سامانه، که با توجه به سیاست محرمانگی بنیاد ویکی‌مدیا در دسترس عموم یا مدیران قرار ندارند، دسترسی دارند. شما نباید بدون مشورت با یک بازرس کاربر، این قطع دسترسی را کاهش داده یا رفع کنید و نباید به کاربر معافیت از قطع دسترسی نشانی آی‌پی بدهید. مدیرانی که بدون دریافت تأیید از یک بازرس کاربر یا بدون مشورت با هیئت نظارت قطع دسترسی‌های انجام‌شده توسط بازرسان را خنثی کنند، ممکن است متعاقباً دسترسی مدیریت خود را از دست بدهند.

توضیحات الگو[ایجاد] [پاکسازی]