الگو:خوشامد-بدون منبع

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

خوش آمدید![ویرایش]

سلام جیمبو، به ویکی‌پدیا خوش آمدید! بابت مشارکت‌های شما ممنونم. امیدوارم این محیط را بپسندید و تصمیم به ماندن بگیرید. متأسفانه یک یا چند مورد از ویرایش‌های اخیر شما با سیاست تأییدپذیری ویکی‌پدیا مطابقت نداشت و ممکن است حذف شده باشد. مقاله‌های ویکی‌پدیا تنها باید حاوی حقایق و تفاسیر قابل اثباتی باشند که در منابع چاپی یا آنلاین معتبر و قابل اطمینان، یا سایر رسانه‌های معتبر منتشر شده باشند. برای گفتاوردها و سایر محتوایی که احتمال به چالش کشیده شدن آن‌ها وجود دارد، همواره منبعی معتبر ارائه دهید؛ در غیر این صورت ممکن است محتوایی که افزوده‌اید حذف شود. ویکی‌پدیا همچنین سیاستی برای ممنوعیت افزودن تحقیق دست اول به مقاله‌های دانشنامه دارد.

اگر با مشکل مواجه شدید و نیاز به کمک داشتید، لطفاً راهنمای ارجاع به منابع را ببینید یا به صفحهٔ درخواست راهنمایی رجوع کنید تا ویکی‌نویسان باتجربه به پرسش‌های شما پاسخ دهند. در زیر فهرستی از پیوندهای مفید برای کاربران تازه‌وارد آمده است:

امیدوارم از ویرایش کردن و ویکی‌نویس بودن لذت ببرید! لطفاً پیام‌های خود در صفحه‌های بحث را با افزودن چهار مدک (~~~~) به انتهای متن پیام، امضا کنید؛ این کار باعث می‌شود که نام شما و تاریخ درج پیام به‌طور خودکار در انتهای متن پیام درج شود. اگر نیاز به کمک بیشتر داشتید، می‌توانید در صفحهٔ بحث من برایم پیام بگذارید یا این که پرسش خود را در صفحهٔ بحث خودتان مطرح کنید تا ویرایشگران دیگر در اولین فرصت به کم شما بیایند. باز هم خوشامد می‌گویم. 

توضیحات الگو[نمایش] [ویرایش] [تاریخچه] [پاکسازی]

Usage[ویرایش]

To use this template, add {{subst:Welcomeunsourced}} to the user's talk page.

Please refer to the index of test templates before using any template on user talk pages to warn a user. Applying the best template available for your purpose may help reduce confusion from the message you are sending.

Parameters[ویرایش]

  • The relevant page: {{subst:Welcomeunsourced|Article}}
  • Your name: {{subst:Welcomeunsourced|Article|Username}}

See also[ویرایش]