پرش به محتوا

پیش‌نویس:دادیار (برنامه تلویزیونی)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

دادیار، یک برنامه تلویزیونی است که به صورت هفتگی از شبکهٔ چهار سیمای ایران و از پانزدهم دی‌ماه ۱۴۰۲، با تهیه‌کنندگی عبدالجواد کنعانی و اجرای جواد معتمدی، هر هفته جمعه ها ساعت ۱۶، پخش می‌شود و به چالش‌های حقوقی می‌پردازد.

این برنامه گفت و گویی پیرامون چالش‌های حقوقی با مسئولین، کارشناسان و اساتید دانشگاهی را در دستور کار خود دارد.[۱][۲][۳][۴][۵][۶][۷][۸]

  1. SNN.IR، خبرگزاری دانشجو | (۱۴۰۲/۱۰/۰۹ - ۱۱:۳۳). «ماجراجویی شبکه چهار سیما در دل چالش‌های حقوقی با «دادیار»». fa. دریافت‌شده در 2024-01-02. تاریخ وارد شده در |تاریخ= را بررسی کنید (کمک)
  2. «پاسخ به چالش‌های حقوقی در یک برنامه». ایسنا. ۲۰۲۴-۰۱-۰۲. دریافت‌شده در ۲۰۲۴-۰۱-۰۲.
  3. «ماجراجویی شبکه چهار سیما در دل چالش‌های حقوقی با «دادیار» - تسنیم». خبرگزاری تسنیم | Tasnim. دریافت‌شده در ۲۰۲۴-۰۱-۰۳.
  4. «شبکه چهار با «دادیار»، به چالش‌های حقوقی پاسخ می‌دهد». PANA.IR. ۲۰۲۴-۰۱-۰۳. دریافت‌شده در ۲۰۲۴-۰۱-۰۳.
  5. «شبکه چهار با «دادیار»، به چالش‌های حقوقی پاسخ می‌دهد». خبرگزاری ایلنا. ۲۰۲۴-۰۱-۰۳. دریافت‌شده در ۲۰۲۴-۰۱-۰۳.
  6. borna.news (۱۴۰۲/۱۰/۱۳ - ۱۳:۱۴). «پاسخ به چالش‌های حقوقی در «دادیار»». fa. دریافت‌شده در 2024-01-03. تاریخ وارد شده در |تاریخ= را بررسی کنید (کمک)
  7. امامی، سمانه هوشیار (۲۰۲۴-۰۱-۰۳). «برنامه تحلیلی حقوقی « دادیار » از ۱۵ دی هر هفته از شبکه چهار پخش خواهد شد». وکلاپرس. دریافت‌شده در ۲۰۲۴-۰۱-۰۳.
  8. خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران (1402/10/13). «خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران». خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران https://www.iribnews.ir/fa/news/4110733/%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%D9%BE%D8%AE%D8%B4-%D8%AF%D8%A7%D8%AF%DB%8C%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B2-%DB%B1%DB%B5-%D8%AF%DB%8C. کاراکتر line feed character در |وبگاه= در موقعیت 41 (کمک); تاریخ وارد شده در |تاریخ= را بررسی کنید (کمک); پیوند خارجی در |وبگاه= وجود دارد (کمک)