ویکی‌پدیا:گزیدن مقاله‌های خوب/سرقت از انبار سکیوریتاس

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

سرقت از انبار سکیوریتاس[ویرایش]

خوب شد

معیارهای مقالات خوب را دارد. ٪ مرتضا (بحث) ‏۲۸ اکتبر ۲۰۲۲، ساعت ۱۲:۰۸ (UTC)[پاسخ]

بحث زیر بسته شده است. لطفاً آن را تغییر ندهید. ادامهٔ دیدگاه‌ها باید در صفحهٔ بحث مناسب ثبت شوند. نباید ویرایش دیگری در این ریسه انجام شود.

پیشاخوبیدگی سرقت از انبار سکیوریتاس
ویرایش ورودی‌ها
اندازهٔ مقاله ۷۲٬۱۸۵
آیا مقاله ترجمه از ویکی‌های دیگر است؟ بله
املا و انشای خوب انجام شد
دیباچهٔ مناسب انجام شد
منبع‌دارکردن همهٔ مطالب انجام شد
یادکرد صحیح منابع انجام شد
جایگزینی منابع نامعتبر (به‌خصوص منابع ویکیایی) با منابع معتبر انجام شد
بررسی حق نشر (متن و پرونده‌ها) انجام شد
جعبهٔ اطلاعات و/یا جعبهٔ گشتن مناسب انجام شد
رده و میان‌ویکی مناسب انجام شد
تصویر(های) مناسب انجام شد
پیوند به محتوا(ها)ی مرتبط در پروژه‌های خواهر انجام نشد
پیوند پایدار منابع برخط به‌زودی انجام می‌شود
هنوز ناظر وپ:گمخ صحت ورودی‌ها را تأیید نکرده‌است.
 سرقت از انبار سکیوریتاس (ویرایش | تاریخچه) • بحثپی‌گیری


نامزدکننده: Q2020 (بحث · مشارکت‌ها)

تاریخ نامزد کردن: ‏۱۸ اکتبر ۲۰۲۲، ساعت ۱۵:۱۴ (UTC)

  • ۵۷۲ روز پیش نامزد شده‌است.
  • سلام. این مقاله ترجمه‌ای از نسخه برگزیده‌اش در ویکی انگلیسی است. تلاش کردم تا ترجمه به‌درستی و روان انجام شود اما ممکن است کاستی‌هایی نیز داشته باشد که بدون شک با نظر دوستان گرامی برطرف خواهد شد. منتظر نظرها، پیشنهادها و بیان کاستی‌های احتمالی این مقاله هستم. سپاس. Q2020 (بحث) ‏۱۸ اکتبر ۲۰۲۲، ساعت ۱۵:۱۴ (UTC)[پاسخ]
  • «پلیس کنت گفت جرائم سازمان‌یافته این دزدی را در نهایتِ دقت برنامه‌ریزی کرده‌اند » جرائم سازمان یافته چطور می تواتند فاعل این جمله باشد؟ مثلا شاید مجرمان سازمان یافته منظور است؟
    اصلاح شد.
  • «حداقل بیست میلیون پوند که می‌تواند به پنجاه میلیون پوند افزایش یابد،» یعنی چطور؟
    در منبع بی‌بی‌سی آمده‌است:‎ The assistant chief constable said at least £20m cash was missing, but the amount taken could be as high as £50m‎ پیشنهادتان چیست؟
    بیست تا پنجاه میلیون پوند...٪ مرتضا (بحث) ‏۲۶ اکتبر ۲۰۲۲، ساعت ۰۶:۲۳ (UTC)[پاسخ]
    انجام شد.
  • «زمانی که انتشار خبر سرقت به روزنامه‌ها راه یافت» به نظرم راه یافتن خیلی فعل مناسبی نیست. شاید چیزی مثل «زمانی که خبر در روزنامه ها منتشر شد» بهتر باشد.
    اصلاح شد.
  • « پلیس طی بازرسی از آلونک خانه، کلاه‌های صورت‌پوش، لباس‌های پست سلطنتی و یک اسکنر رادیویی[ao] که روی فرکانس سرویس‌های اضطراری تنظیم شده بود، کشف کرد.» نیاز به «را» دارد. ضمنا منظور از آلونک خانه چیست؟ مثلا زیرزمین یا زیر شیروانی یا انباری یا گاراژ یا ...؟
    انجام شد
  • «پلیس کنت در بعدازظهر یکشنبه ۲۶ فوریهٔ ۲۰۰۶ توانست استوارت رویل و یک مرد دیگر را در تانکرتون،[ap] بین ویتستبل و هرن بی، پس از تیراندازی به لاستیک خودروی ب‌ام‌و که در حال حرکت بود، دستگیر کند.» ببینید خواندن این جمله چقدر سخت است؟ با جابجایی ارکان جمله می توان آن را خیلی روانتر نوشت؛ «در بعدازظهر یکشنبه ۲۶ فوریهٔ ۲۰۰۶، پلیس کنت بعد از شلیک به لاستیک خودروی بی ام و، استوارت رویل و یک مرد دیگر را در تانکرتون،[ap] دستگیر کرد.»
    بله، درست می‌فرمایید؛ اصلاح کردم.
  • به نظرم یک جاهایی جزئیات غیرضروری و غیر دانشنامه ای داریم. مثلا «بین ویتستبل و هرن بی» در جمله فوق واقعا چقدر ضروری است در متن باشد یا «بعد از ظهر بودن» یا «یکشنبه» بودن روز دستگیری؟ (البته دقت کنید اگر یکشنبه را حذف کنید دو جمله بعد، سه شنبه را هم باید تاریخش را بنویسید)
  • مثال دیگری از جزئیات غیرضروری: «و حدود ۷ میلیون پوند پول نقد در آن پیدا کردند که بعداً مقدار آن ۹٬۶۵۵٬۰۴۰ پوند اعلام شد.» خب اگر فقط بگوییم حدود 9 میلیون پوند، خللی وارد نمی شود.
    انجام شد.
  • «گنجینه‌ای به ارزش ۸٬۶۰۱٬۹۹۰ پوند» گنجینه هم ترجمه مناسبی نیست اینجا.
    به اندوخته تغییر دادم.
  • به نظرم در مورد جزئیات غیر ضروری خودتان هم یک مروری داشته باشید.

فعلا تا سر دادگاه ٪ مرتضا (بحث) ‏۲۴ اکتبر ۲۰۲۲، ساعت ۱۳:۱۱ (UTC)[پاسخ]

@مرتضا: سلام و وقت بخیر. موارد بالا به‌جز مورد حذف جزئیات غیرضروری انجام شد و زیر هر کدام پاسخ نوشتم. مورد حذف جملات نالازم را هم طی فردا یا پس‌فردا انجام خواهد داد. سپاس. Q2020 (بحث) ‏۲۴ اکتبر ۲۰۲۲، ساعت ۱۵:۵۷ (UTC)[پاسخ]
سه-چهار جملۀ دیگر را کوتاه، حذف یا جابجا کردم. اگر به نظرتان مواردی دیگری نیز نیاز به اصلاح دارد، لطفاً بفرمایید تا انجام دهم. ممنون. Q2020 (بحث) ‏۲۵ اکتبر ۲۰۲۲، ساعت ۰۷:۲۶ (UTC)[پاسخ]

بحث بسته شده است. لطفاً آن را تغییر ندهید. ادامهٔ دیدگاه‌ها باید در صفحهٔ بحث مناسب ثبت شوند. نباید ویرایش دیگری در این ریسه انجام شود.