پرش به محتوا

ویکی‌پدیا:درخواست برای دسترسی/گشت خودکار: تفاوت میان نسخه‌ها

افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
خط ۱۱۳: خط ۱۱۳:
:دسترسی گشت به کسی داده می‌شود که اولاً دسترسی گشت خودکار داشته باشد، ثانیاً این قدر مقاله‌های مشکل‌‌دار ساخته شده توسط دیگران را اصلاح کرده باشد و با خرابکاری مقابله کرده باشد که ویکی‌پدیا به او به عنوان یک کاربر باتجربه اعتماد کند و اجازه بدهد که مقاله‌ها را گشت بزند. یعنی باید مطمئن باشیم که شما به همان حدی با ساختار مقاله‌ها و سیاست‌های محتوایی آشنا هستید که دیگران که دسترسی گشت دارند؛ و این دیگران اکثراً ده‌ها (بعضی صدها) مقاله ساخته‌اند و هزاران ویرایش دارند.
:دسترسی گشت به کسی داده می‌شود که اولاً دسترسی گشت خودکار داشته باشد، ثانیاً این قدر مقاله‌های مشکل‌‌دار ساخته شده توسط دیگران را اصلاح کرده باشد و با خرابکاری مقابله کرده باشد که ویکی‌پدیا به او به عنوان یک کاربر باتجربه اعتماد کند و اجازه بدهد که مقاله‌ها را گشت بزند. یعنی باید مطمئن باشیم که شما به همان حدی با ساختار مقاله‌ها و سیاست‌های محتوایی آشنا هستید که دیگران که دسترسی گشت دارند؛ و این دیگران اکثراً ده‌ها (بعضی صدها) مقاله ساخته‌اند و هزاران ویرایش دارند.
:از این که به این زودی درخواست دسترسی گشت و واگردان و غیره می‌کنید، می‌توان استنباط کرد که بیش از هر چیز به دنبال دسترسی گرفتن هستید نه به دنبال محتوای مفید تولید کردن. این رویکرد در درازمدت به شما و به پروژه ضرر می‌زند؛ لطفاً از آن دست بردارید. — [[کاربر:Huji|حجت]]/[[بحث_کاربر:حجت|<sup>بحث</sup>]] ‏۷ دسامبر ۲۰۱۵، ساعت ۱۹:۲۹ (UTC)
:از این که به این زودی درخواست دسترسی گشت و واگردان و غیره می‌کنید، می‌توان استنباط کرد که بیش از هر چیز به دنبال دسترسی گرفتن هستید نه به دنبال محتوای مفید تولید کردن. این رویکرد در درازمدت به شما و به پروژه ضرر می‌زند؛ لطفاً از آن دست بردارید. — [[کاربر:Huji|حجت]]/[[بحث_کاربر:حجت|<sup>بحث</sup>]] ‏۷ دسامبر ۲۰۱۵، ساعت ۱۹:۲۹ (UTC)
::با سلام و درود خدمت شما [[کاربر:Huji]]. البته حرف شما بسیار متین است، بنده گرفتن دسترسی برایم هنوز زود است. اما شما یک نگاهی به افراد قبل از من که درخواست داده بودند بیاندازید. مبینید که من نیز مانند آن ها هستم. و همانطور که گفتم من این دسترسی را دریافت کرده ام اما بعد به دلایل فنی این دسترسی سلب شد و به تعویق افتاد. البته سخت گیری شما بسیار درست است اما بنده نیز در همین شش روز ساخت مقاله هایم ، صلاحیتم را اثبات کرده ام. در [https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%88%DB%8C%DA%A9%DB%8C%E2%80%8C%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%A7:%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C_%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C_%D8%A8%D9%87_%D8%AF%D8%B3%D8%AA_%D8%A2%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%86_%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B3%DB%8C| این صفحه نیز] گفته شده است که : ''بسیاری از شرایط دسترسی شامل وجود تعداد معینی از ویرایش‌ها و یا مقالات است و برداشت بسیاری از اعضا، (بالاخص کاربران جدید) این بوده که اگر به این عدد از مشارکت رسیدند پس باید این دسترسی شامل او شود، و این درست نبوده و دسترسی‌ها نه بر اساس تعداد ویرایش‌ها و تعداد مقالات مشارکت بلکه بر اساس رسیدن به کیفیت و نحوه خوب ویرایش کردن داشتن آگاهی از شیوه‌نامه و استفاده از املای درست واژه‌ها و درج منابع معتبر لازم است و با داشتن مشارکتهای عادی و دارای اشتباه نمی‌توان درخواستی ارائه داد، بر همین اساس رسیدن به تعدادی ویرایش و مقاله به معنای یادگیری اصول اولیه ویرایش و سیاست‌ها نیست.'' البته بنده نیز شاید اشتباهاتی داشته باشم که از آن ها بی خبر باشم ولی شما نود درصد علل مخالفتتان را راجب مقدار مقاله ها و ویرایش ها و مدت فعالیت بنده بیان کردید. بنده از گذشته ی دور با ویکی پدیا آشنا بوده ام ولی مدت کوتاهی است که بصورت جدی قصد در بهبود آن دارم. حتی اگر توان گشت زنی نداشته باشم ولی واقعا گشت خودکار را ندادن دیگر کمی ناراحت کننده است. قصد بنده نیز برای دریافت دسترسی ها فقط این است که با علاقه و لذت بیشتری در خدمت ویکی پدیای فارسی باشم. شما خود به این موضوع واقف هستید. با این همه باز هم میگویم حرف شما متین است. با تشکر بسیار [[کاربر:7ramin7|7ramin7]] ([[بحث کاربر:7ramin7|بحث]]) ‏۷ دسامبر ۲۰۱۵، ساعت ۲۰:۳۰ (UTC)

:::متوجه فرمایش شما هستم. اما نظر من این است که برای کسی که عملاً فقط یک هفته سابقهٔ مقاله‌سازی دارد، دادن دسترسی گشت خودکار توقعی نامناسب برای دیگران ایجاد می‌کند. همچنان که شما می‌گویید «یک نگاهی به افراد قبل از من بیاندازید» آن وقت هم همه مدعی می‌شوند که «مگر ما از فلانی چه کمتر داریم که ظرف یک هفته مقاله ساختن دسترسی گشت خودکار گرفت؟»
با سلام و درود خدمت شما [[کاربر:Huji]]. البته حرف شما بسیار متین است، بنده گرفتن دسترسی برایم هنوز زود است. اما شما یک نگاهی به افراد قبل از من که درخواست داده بودند بیاندازید. مبینید که من نیز مانند آن ها هستم. و همانطور که گفتم من این دسترسی را دریافت کرده ام اما بعد به دلایل فنی این دسترسی سلب شد و به تعویق افتاد. البته سخت گیری شما بسیار درست است اما بنده نیز در همین شش روز ساخت مقاله هایم ، صلاحیتم را اثبات کرده ام. در [https://fa.wikipedia.org/wiki/%D9%88%DB%8C%DA%A9%DB%8C%E2%80%8C%D9%BE%D8%AF%DB%8C%D8%A7:%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C_%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C_%D8%A8%D9%87_%D8%AF%D8%B3%D8%AA_%D8%A2%D9%88%D8%B1%D8%AF%D9%86_%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%B3%DB%8C| این صفحه نیز] گفته شده است که : ''بسیاری از شرایط دسترسی شامل وجود تعداد معینی از ویرایش‌ها و یا مقالات است و برداشت بسیاری از اعضا، (بالاخص کاربران جدید) این بوده که اگر به این عدد از مشارکت رسیدند پس باید این دسترسی شامل او شود، و این درست نبوده و دسترسی‌ها نه بر اساس تعداد ویرایش‌ها و تعداد مقالات مشارکت بلکه بر اساس رسیدن به کیفیت و نحوه خوب ویرایش کردن داشتن آگاهی از شیوه‌نامه و استفاده از املای درست واژه‌ها و درج منابع معتبر لازم است و با داشتن مشارکتهای عادی و دارای اشتباه نمی‌توان درخواستی ارائه داد، بر همین اساس رسیدن به تعدادی ویرایش و مقاله به معنای یادگیری اصول اولیه ویرایش و سیاست‌ها نیست.'' البته بنده نیز شاید اشتباهاتی داشته باشم که از آن ها بی خبر باشم ولی شما نود درصد علل مخالفتتان را راجب مقدار مقاله ها و ویرایش ها و مدت فعالیت بنده بیان کردید. بنده از گذشته ی دور با ویکی پدیا آشنا بوده ام ولی مدت کوتاهی است که بصورت جدی قصد در بهبود آن دارم. حتی اگر توان گشت زنی نداشته باشم ولی واقعا گشت خودکار را ندادن دیگر کمی ناراحت کننده است. قصد بنده نیز برای دریافت دسترسی ها فقط این است که با علاقه و لذت بیشتری در خدمت ویکی پدیای فارسی باشم. شما خود به این موضوع واقف هستید. با این همه باز هم میگویم حرف شما متین است. با تشکر بسیار [[کاربر:7ramin7|7ramin7]] ([[بحث کاربر:7ramin7|بحث]]) ‏۷ دسامبر ۲۰۱۵، ساعت ۲۰:۳۰ (UTC)
:::شما به مقاله‌سازی ادامه بدهید و با همین روند هفته‌ای شش مقاله بسازید. یکی دو ماه بعد درخواست مجدد بدهید اگر مقاله‌هایتان ساختار درستی داشت من یا یکی دیگر از دوستان به شما دوست گرامی دسترسی گشت خودکار می‌دهیم. چون آن وقت نشان داده‌اید که هدفتان فقط دسترسی نیست و تمایل به مشارکت مداوم و مستمر و مفید دارید — [[کاربر:Huji|حجت]]/[[بحث_کاربر:حجت|<sup>بحث</sup>]] ‏۷ دسامبر ۲۰۱۵، ساعت ۲۰:۵۳ (UTC)

نسخهٔ ‏۷ دسامبر ۲۰۱۵، ساعت ۲۰:۵۳


Sodeif

Sodeif (ب · م · ح‌ش · بیناویکی · سراسری · شمار ویرایش · صفحه‌های ایجادشده (اکس‌تولز • سیگما· ویرایش‌های غیرخودکار · زنز · خس · وگ · سیاهه‌ها (بسته‌شدن • اختیارات • انتقال) · دبک) (اعطای دسترسی)(آگاه‌سازی)

درخواست دسترسی گشت را دارم. باتشکر 12987 ‏۲۴ سپتامبر ۲۰۱۵، ساعت ۱۴:۲۳ (UTC)پاسخ

لطفا تعدادی از مقالاتی که اخیراً نوشته‌اید را اینجا فهرست کنیدYamaha5 (بحث) ‏۱۷ اکتبر ۲۰۱۵، ساعت ۰۸:۱۴ (UTC)پاسخ
@Yamaha5: بیش تر مقالات خرد در زمینه فیزیک ذرات نوشته ام. به مرور زمان مقالاتم ساختار بهتری یافتند. مقالات ساخته شده بدون ترتیب (30 تا):
  1. ارواح فادیف-پوپوف
  2. گلوینو
  3. بوزون‌های X و Y
  4. اکسیون
  5. جزایر ویرجین اسپانیا
  6. پادشاهی آلبا لونگا
  7. کربن شیشه‌ای
  8. اشعه گاما با انرژی بسیار بالا
  9. الکترون سیاهچاله
  10. اونیوم
  11. نسل (فیزیک ذرات)
  12. پرئون
  13. لپتوکوارک
  14. نوترینو سترون
  15. ذره پلانک
  16. دیلاتون
  17. فوتون تاریک
  18. فوتون مغناطیسی
  19. ذره کاملون
  20. گراویفوتون
  21. اکسلرون
  22. دایون
  23. ظهوریافتگی
  24. شبه ذرات
  25. اینفلیتون
  26. دگرگونی (تابع)
  27. نوسان کوانتومی
  28. تقارن مداوم
  29. خود به خود شکستن تقارن
  30. کولیما (منطقه)
باتشکر 12987 ‏۱۱ نوامبر ۲۰۱۵، ساعت ۱۶:۱۱ (UTC)پاسخ

Arfarshchi

Arfarshchi (ب · م · ح‌ش · بیناویکی · سراسری · شمار ویرایش · صفحه‌های ایجادشده (اکس‌تولز • سیگما· ویرایش‌های غیرخودکار · زنز · خس · وگ · سیاهه‌ها (بسته‌شدن • اختیارات • انتقال) · دبک) (اعطای دسترسی)(آگاه‌سازی)

درخواست گشت خودکار افزایش سرعت گشت‌ها. فکر کنم بیش از صد مقاله ساخته‌باشم؛ آخرین مقاله‌ها:

پیشتر یک بار به من داده‌بودند و دوباره گرفتند (علتش این بود که حدود دو یا چند مقالهٔ ترجمه‌ای از ویکی‌انگلیسی ایجاد کرده‌بودم ولی زیرش یادکرد ویکی‌انگلیسی نداشت، و این گونه انگاشته شد که مقاله‌ها را بدون منبع ایجاد کرده‌ام.

--arfar (گفتگو) پنجشنبه،۷ آبان ۱۳۹۴، ساعت ۱۸:۵۱ (ایران) ‏۲۹ اکتبر ۲۰۱۵، ساعت ۱۵:۲۱ (UTC)پاسخ

مخالف چند بار در مقاله همه‌پرسی نظام جمهوری اسلامی در ایران و مقاله مردم‌سالاری اسلامی دیده‌ام که تفسیرهای بدون ارائه هر گونه منبع دست اول یا دست دوم ارائه نموده‌اید و حتی طی خنثی سازی بی‌دلیل منبعی که از دانشگاه استنفورد افزوده شده بود را حذف نمودید. --IranianNationalist (خوش‌آمدید) ‏۱۳ نوامبر ۲۰۱۵، ساعت ۱۸:۳۴ (UTC)پاسخ
کاربر گرامی بنده از شما در صفحهٔ بحثم درخواست کردم اتهام خود را مصداقا بیان فرمایی، این کار شما اتهام است و در صورتی که مصداقش را همینجا مشخص نفرمایی اتهام‌زنی است. بعد هم مطلب حذف‌شده خلاف واقع و روشن بود و منبع شما باید در وپ:تامم نخست اثبات اعتبار شود. البته برای بنده فرقی نمی‌کند که این دسترسی را بگیرم یا نگیرم، چون زحمت گشت‌زنان زیاد می‌شود. در ضمن بنده به درخواست یکی از نگهبانان ویکی درخواست داده‌ام و دیگر هم پیگیری نکردم که شد یا نشد.--arfar (گفتگو) جمعه،۲۲ آبان ۱۳۹۴، ساعت ۲۳:۴۰ (ایران) ‏۱۳ نوامبر ۲۰۱۵، ساعت ۲۰:۱۰ (UTC)پاسخ
حذف این منبع در این ویرایش، پیش‌تر در بحث‌تان گفتم که واگردانی به خاطر حذف منبع و مطالب مربوط به آن توسط شما بوده است. اما شما حالا در بحث بنده به من تهمت می زنید که از واگردانی سو استفاده کرده‌ام. چه پاسخی دارید؟ --IranianNationalist (خوش‌آمدید) ‏۱۳ نوامبر ۲۰۱۵، ساعت ۲۰:۴۶ (UTC)پاسخ
پیشتر به شما گفته‌بودم خرابکاری را واگردانی می‌کنند و شما چند بار ویرایش مرا واگردانی کردی. منبع شما را هم در صفحهٔ بحث گفتم که از نظر من نامعتبر است و تا در وپ:تامم اعتبارش ثابت نشود نباید به کار رود، ولی شما بازهم مطلب خود را با همان منبع برگرداندی.--arfar (گفتگو) شنبه،۲۳ آبان ۱۳۹۴، ساعت ۰۰:۲۷ (ایران) ‏۱۳ نوامبر ۲۰۱۵، ساعت ۲۰:۵۷ (UTC)پاسخ

تنها سه ویرایش شما در مقالات متفاوت توسط بنده واگردانی شدند : این ویرایش(حذف منبع)، این ویرایش(حذف متن) و این ویرایش تغییر مسیر نادرست. --IranianNationalist (خوش‌آمدید) ‏۱۴ نوامبر ۲۰۱۵، ساعت ۰۷:۱۸ (UTC)پاسخ

Hamidhassani1

Hamidhassani1 (ب · م · ح‌ش · بیناویکی · سراسری · شمار ویرایش · صفحه‌های ایجادشده (اکس‌تولز • سیگما· ویرایش‌های غیرخودکار · زنز · خس · وگ · سیاهه‌ها (بسته‌شدن • اختیارات • انتقال) · دبک) (اعطای دسترسی)(آگاه‌سازی)

با سلام، به این دلیل درخواست «دسترسی گشت» می‌کنم:

برخی از ویرایش‌ها، به‌ویژه ویرایش‌های کاربران تازه‌کار، از طریق «دسترسی گشت» بهتر قابل گشت‌زنی‌اند. تا کنون شمارِ بسیاری از ویرایش‌های نادرست، نابجا یا دارای اشکال را از طریق ویرایش دوباره (بازبینی) اصلاح کرده‌ام.
پیشتر، «دسترسی گشت خودکار» به‌علاوهٔ «نگهبانی» به من داده شده‌است. بیش از ۶ سال سابقهٔ مشارکت در ویکی‌فا دارم و بیش از ۶۴۰۰ ویرایش در ویکی‌فا انجام داده‌ام. چند صفحه هم ایجاد کرده‌ام؛ البته در اینجا بیشترِ وقتم را صرف ویرایش و بازبینی مقاله‌ها کرده‌ام؛ اما در آیندهٔ نزدیک، در زمینهٔ ایجاد مقاله نیز فعالیتم را - به‌ويژه در حوزه‌های زبان‌شناسی، فرهنگ‌نگاری، واج‌شناسی، آواشناسی، و وزن شعر فارسی - افزایش خواهم داد.

با سپاس، حمید Hamid Hassani (بحث) ‏۸ نوامبر ۲۰۱۵، ساعت ۰۵:۴۰ (UTC)پاسخ

 نظر: در ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) دسترسی واگردانی از سوی جناب آرمان (اینجا) به من اعطا شد. Hamid Hassani (بحث) ‏۱۲ نوامبر ۲۰۱۵، ساعت ۰۹:۰۲ (UTC)پاسخ

✓ دسترسی اعطا شد – م‍‍ردتن‍‍ه‍‍ا ‏۳ دسامبر ۲۰۱۵، ساعت ۱۴:۱۹ (UTC)پاسخ

Saeidpourbabak

سلام. درخواست دسترسی گشت دارم. Saeidpourbabak (بحث) ‏۲۴ نوامبر ۲۰۱۵، ساعت ۱۴:۲۸ (UTC)پاسخ

✓ دسترسی اعطا شد – م‍‍ردتن‍‍ه‍‍ا ‏۳ دسامبر ۲۰۱۵، ساعت ۱۴:۱۸ (UTC)پاسخ

درخواست دسترسی گشت خودکار

درود.لطفاً اگر صلاح می‌دانید به کاربر مهرنگار گشت خودکار بدهید من مدت‌ها است که ویرایش‌های ایشان را بررسی می‌کنم تاکنون نتوانستم اشتباهی پیدا کنم.در ضمن ایشان کاربری پرکار و زحمت‌کش هستند که داوطلبانه و با دقت روزانه کار نگهبانی را انجام می‌دهند،به نظرم اعطای دسترسی گشت می تواند کار ایشان را راحت‌تر کند. سپاس فراوان. RAHA68 (بحث) ‏۲۹ نوامبر ۲۰۱۵، ساعت ۱۱:۳۱ (UTC)پاسخ

✓ دسترسی گشت خودکار به دستان جناب مردتنها داده شد. – وهاب (گپ) ‏۲۹ نوامبر ۲۰۱۵، ساعت ۲۲:۱۶ (UTC)پاسخ

درخواست دسترسی

با سلام و درود. بنده مدتهاست که در ویکی پدیا فعالیت میکنم البته مدت کوتاهی است که بصورت جدی فعالیت خودم را شروع کرده ام. اگر صلاح میدانید و من را لایق خدمت میدانید این مقام را اعطا نمایید. تا بصورت تخصصی تر و جدی تر به ویکی پدیا خدمت نمایم با تشکر بسیار7ramin7 (بحث) ‏۲ دسامبر ۲۰۱۵، ساعت ۱۶:۵۲ (UTC)پاسخ

فعلا دسترسی تا دریافت گشت خودکار معلق شد م‍‍ردتن‍‍ه‍‍ا ‏۳ دسامبر ۲۰۱۵، ساعت ۱۴:۴۴ (UTC)پاسخ

KhabarNegar

KhabarNegar (ب · م · ح‌ش · بیناویکی · سراسری · شمار ویرایش · صفحه‌های ایجادشده (اکس‌تولز • سیگما· ویرایش‌های غیرخودکار · زنز · خس · وگ · سیاهه‌ها (بسته‌شدن • اختیارات • انتقال) · دبک) (اعطای دسترسی)(آگاه‌سازی)

با سلام و درود. بنده مدت‌هاست که در ویکی‌پدیا فعالیت می‌کنم البته مدت کوتاهی است که دسترسی‌ها از اینجانب صلب شد. اگر صلاح می‌دانید با توجه به این تقاضای یکی از کاربران قدیمی و کارکشته ویکی[۱] این دسترسی را بازپس نمایید. موافق هستم که اگر «در صورت نیاز» از مدیری که دسترسی‌ها را گرفته‌اند استعلام بیشتر نمایید تا شواهد و مدارکی اگر دارند ارائه دهند، با تشکر بسیار KhabarNegar خبرنگار ‏۵ دسامبر ۲۰۱۵، ساعت ۰۷:۱۰ (UTC)پاسخ

همچنین لطفاً دسترسی پس از مطرح‌شدن در میلینگ لیست دیوان‌سالاران و کسب اجماع ایشان داده شود، و نظر یک شخص نباشد، کسی که دسترسی را می‌دهد و یا نمی‌دهد خواهشمندم نظر میلینگ لیست دیوان‌سالاران را اعمال نمایند، واقعاً ببخشید بابت مزاحمت، اما با توجه به تغییراتی که احتمالاً به‌زودی در نحوهٔ دادن دسترسی‌ها ایجاد خواهد شد، مجبور شدم این درخواست را ایجاد نمایم. وگرنه زیاد عجله‌ای برای کسب کلاه‌ها نداشتم. با احترام، KhabarNegar خبرنگار ‏۵ دسامبر ۲۰۱۵، ساعت ۱۸:۵۶ (UTC)پاسخ
مقالات ساخته شده KhabarNegar خبرنگار ‏۷ دسامبر ۲۰۱۵، ساعت ۰۲:۱۵ (UTC)پاسخ

درخواست دوباره

7ramin7 (ب · م · ح‌ش · بیناویکی · سراسری · شمار ویرایش · صفحه‌های ایجادشده (اکس‌تولز • سیگما· ویرایش‌های غیرخودکار · زنز · خس · وگ · سیاهه‌ها (بسته‌شدن • اختیارات • انتقال) · دبک) (اعطای دسترسی)(آگاه‌سازی)

با سلام و درود. بنده در بخش قبلی ، درخواست برای دسترسی گشت داده بودم که کاربر:Mardetanha اول دسترسی رو دادند ولی بعد چند دقیقه به دلیل اعتراض یکی از دوستان که چرا بنده اول گشت خودکار نگرفته بودم این دسترسی از من سلب شد و در نهایت هیچکدام را دریافت نکردم. دوستان دیوانسالار اگر لطفی کنید به وضعیت بنده حقیر رسیدگی نمایید متشکر میشویم. اگر میشود هردو داده شود که بهتر است ، چون بنده بیشتر به گشت زنی و بررسی مقاله ها بخصوص در قسمت تغیرات اخیر علاقه بسیاری دارم. که این از سوابق مشارکت های بنده مشخص است. با تشکر بسیار.7ramin7 (بحث) ‏۶ دسامبر ۲۰۱۵، ساعت ۲۲:۰۰ (UTC)پاسخ

Х به دلیل مشابه با آن که درخواست‌تان برای دسترسی واگردان هم رد شد. شما زیر ۲۰ مقاله ساخته‌اید، که به جز یکی، تمامش ظرف ۶ روز بوده. به بیان دیگر، شما بعد از ۶ روز مقاله ساختن دسترسی گشت خودکار و حتی گشت می‌خواهید.
دسترسی گشت خودکار به کسی داده می‌شود که این قدر زیاد مقاله می‌سازد (و این مقاله‌هایش خوب است) که گشت زدنش توسط گشت‌زنان صرفاً وقت تلف می‌کند. شما هنوز این شرایط را ندارید.
دسترسی گشت به کسی داده می‌شود که اولاً دسترسی گشت خودکار داشته باشد، ثانیاً این قدر مقاله‌های مشکل‌‌دار ساخته شده توسط دیگران را اصلاح کرده باشد و با خرابکاری مقابله کرده باشد که ویکی‌پدیا به او به عنوان یک کاربر باتجربه اعتماد کند و اجازه بدهد که مقاله‌ها را گشت بزند. یعنی باید مطمئن باشیم که شما به همان حدی با ساختار مقاله‌ها و سیاست‌های محتوایی آشنا هستید که دیگران که دسترسی گشت دارند؛ و این دیگران اکثراً ده‌ها (بعضی صدها) مقاله ساخته‌اند و هزاران ویرایش دارند.
از این که به این زودی درخواست دسترسی گشت و واگردان و غیره می‌کنید، می‌توان استنباط کرد که بیش از هر چیز به دنبال دسترسی گرفتن هستید نه به دنبال محتوای مفید تولید کردن. این رویکرد در درازمدت به شما و به پروژه ضرر می‌زند؛ لطفاً از آن دست بردارید. — حجت/بحث ‏۷ دسامبر ۲۰۱۵، ساعت ۱۹:۲۹ (UTC)پاسخ
با سلام و درود خدمت شما کاربر:Huji. البته حرف شما بسیار متین است، بنده گرفتن دسترسی برایم هنوز زود است. اما شما یک نگاهی به افراد قبل از من که درخواست داده بودند بیاندازید. مبینید که من نیز مانند آن ها هستم. و همانطور که گفتم من این دسترسی را دریافت کرده ام اما بعد به دلایل فنی این دسترسی سلب شد و به تعویق افتاد. البته سخت گیری شما بسیار درست است اما بنده نیز در همین شش روز ساخت مقاله هایم ، صلاحیتم را اثبات کرده ام. در این صفحه نیز گفته شده است که : بسیاری از شرایط دسترسی شامل وجود تعداد معینی از ویرایش‌ها و یا مقالات است و برداشت بسیاری از اعضا، (بالاخص کاربران جدید) این بوده که اگر به این عدد از مشارکت رسیدند پس باید این دسترسی شامل او شود، و این درست نبوده و دسترسی‌ها نه بر اساس تعداد ویرایش‌ها و تعداد مقالات مشارکت بلکه بر اساس رسیدن به کیفیت و نحوه خوب ویرایش کردن داشتن آگاهی از شیوه‌نامه و استفاده از املای درست واژه‌ها و درج منابع معتبر لازم است و با داشتن مشارکتهای عادی و دارای اشتباه نمی‌توان درخواستی ارائه داد، بر همین اساس رسیدن به تعدادی ویرایش و مقاله به معنای یادگیری اصول اولیه ویرایش و سیاست‌ها نیست. البته بنده نیز شاید اشتباهاتی داشته باشم که از آن ها بی خبر باشم ولی شما نود درصد علل مخالفتتان را راجب مقدار مقاله ها و ویرایش ها و مدت فعالیت بنده بیان کردید. بنده از گذشته ی دور با ویکی پدیا آشنا بوده ام ولی مدت کوتاهی است که بصورت جدی قصد در بهبود آن دارم. حتی اگر توان گشت زنی نداشته باشم ولی واقعا گشت خودکار را ندادن دیگر کمی ناراحت کننده است. قصد بنده نیز برای دریافت دسترسی ها فقط این است که با علاقه و لذت بیشتری در خدمت ویکی پدیای فارسی باشم. شما خود به این موضوع واقف هستید. با این همه باز هم میگویم حرف شما متین است. با تشکر بسیار 7ramin7 (بحث) ‏۷ دسامبر ۲۰۱۵، ساعت ۲۰:۳۰ (UTC)پاسخ
متوجه فرمایش شما هستم. اما نظر من این است که برای کسی که عملاً فقط یک هفته سابقهٔ مقاله‌سازی دارد، دادن دسترسی گشت خودکار توقعی نامناسب برای دیگران ایجاد می‌کند. همچنان که شما می‌گویید «یک نگاهی به افراد قبل از من بیاندازید» آن وقت هم همه مدعی می‌شوند که «مگر ما از فلانی چه کمتر داریم که ظرف یک هفته مقاله ساختن دسترسی گشت خودکار گرفت؟»
شما به مقاله‌سازی ادامه بدهید و با همین روند هفته‌ای شش مقاله بسازید. یکی دو ماه بعد درخواست مجدد بدهید اگر مقاله‌هایتان ساختار درستی داشت من یا یکی دیگر از دوستان به شما دوست گرامی دسترسی گشت خودکار می‌دهیم. چون آن وقت نشان داده‌اید که هدفتان فقط دسترسی نیست و تمایل به مشارکت مداوم و مستمر و مفید دارید — حجت/بحث ‏۷ دسامبر ۲۰۱۵، ساعت ۲۰:۵۳ (UTC)پاسخ