ویکی‌پدیا:تماس با ما - خوانندگان

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


خوانندگان
چگونه مشکلات یک مقاله را گزارش دهیم.

موضوعات مقالات
مشکلات مقاله‌هایی درباره شما، شرکت شما یا فردی که شما نمایندگی می‌کنید.

اجازه‌نامه
چگونه از محتوای ویکی‌پدیا استفاده کنیم، چگونه محتوای خود را به ویکی‌پدیا بفرستیم یا چگونه محتوای ناقض اجازه‌نامه را گزارش دهیم.

حمایت
توضیح روش حمایت مالی و اینکه این پول کجا خرج می‌شود.

مسائل خبری
اگر شما عضو یک گروه خبری هستید و به دنبال روشی برای تماس با ویکی‌پدیا می‌گردید


جمعی از داوطلبان ویکی‌پدیای فارسی!

به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید!

ویکی‌پدیا توسط داوطلبان نوشته می‌شود، کسانی از سراسر جهان مانند شما. یعنی ممکن است اطلاعات اشتباه نیز در آن وجود داشته باشد، چه سهوی وارد شده باشند چه عمدی.

اگر اطلاعات غلطی در ویکی‌پدیا یافته‌اید چند راه برای تصحیحش وجود دارد. اول از همه، خودتان می‌توانید آستین بالا بزنید! هر کسی می‌تواند ویکی‌پدیا را ویرایش کند. کافی است بر دکمه «ویرایش» در بالای صفحهٔ موردنظر کلیک کنید، تصحیح را اعمال و بر «صفحه ذخیره شود» کلیک کنید. اگر دوست دارید بیشتر در مورد ویرایش کردن یاد بگیرید این راهنما‌ را ببینید.

اگر نمی‌خواهید یا نمی‌توانید مشکل را حل کنید بسته به مشکل دو راه‌حل وجود دارد:

  • اگر وضوحاً خرابکاری است به info-fa@wikimedia.org رایانامه ارسال کنید و کامل توضیح دهید که خرابکاری در کدام صفحه است و مشکل دقیقاً چیست.
  • اگر خطا ساده است در صفحهٔ بحث آن مقاله (برگهٔ «بحث» کنار برگهٔ «مقاله» در بالای مقاله) توضیحی بگذارید و مشکل را بنویسید.

توجه کنید که داوطلبان نمی‌توانند برای نوشتن مقالهٔ جدید به شما کمک کنند. اگر مایلید می‌توانید درخواستتان را در مقاله‌های درخواستی فهرست کنید. همچنین در مورد مطالبی که در ویکی‌پدیا وجود ندارند نیز نمی‌توانند به شما کمک کنند، اگر سؤالی خارج از ویکی‌پدیا دارید (مثلا «بلندترین رود جهان چیست؟») بهتر است آن را در پرسش‌های متفرقه مطرح کنید.