پرش به محتوا

بحث کاربر:Majidshekari

Page contents not supported in other languages.
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۱ سال پیش توسط Night2013 در مبحث درخواست ویرایش

بحث من[ویرایش]

در اینجا می توانید نسبت به عملکرد بنده انتقاد کنید و مشکلات بنده را ذکر کنید، از الآن شروع کنید :)

بایگانی شد (۴ آوریل ۲۰۱۷) | مشاهده بایگانی



Majidshekari (بحث) ‏۵ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۲:۴۶ (UTC)پاسخ

بهرام نورایی[ویرایش]

درود. ممکن است چند منبع که سرشناسی این شخص را اثبات‌ کنند ارائه دهید؟ مهرنگار (بحث) ‏۲ ژوئن ۲۰۱۸، ساعت ۱۶:۴۹ (UTC)پاسخ

@مهرنگار: سلام :) بله قطعا ... اما شما اگر به اینستاگرام و توییتر این فرد که آدرسش ذکر شده مراجعه کنید از تعداد دنبال کنندگان و کامنت ها کاملا سرشناسی این فرد برای شما روشن می شود، اما با این حال چند منبع موثق خدمت شما ارائه میدهم:

Majidshekari (بحث) ‏۲ ژوئن ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۲۹ (UTC)پاسخ

ببینید من دارم وقت می‌گذارم تا مشکل شما حل شود؛ ممکن است شما نیز وقت‌ بگذارید و آنچه بالاتر گفتم را بخوانید تا از این گفتگو نتیجه‌ی مطلوب بگیرید؟! اگر وپ:سرشناسی را می‌خواندید، نمی‌گفتید بروم اینستاگرام تعداد کامنت‌ها را ببینم تا بفهمم سرشناس است. از این‌همه که ارائه کردید، فقط ویکی‌انگلیسی به درد من خورد. لطف کنید آنچه گفتم بخوانید و در ویرایش بعدی، دانشنامه‌ای گفتگو کنید. سپاسگزارم. مهرنگار (بحث) ‏۲ ژوئن ۲۰۱۸، ساعت ۲۰:۳۶ (UTC)پاسخ
@مهرنگار: حرف شما را کاملا قبول دارم، کوتاهی از بنده بود به جهت اعتماد به مطالعه‌ای که در گذشته داشتم و فکر نمی‌کردم به این شکل به‌روزرسانی شده باشد. بنده مراتب عذرخواهی را اعلام می‌کنم، اما باور بفرمایید با توجه به ممنوعیت رپ و صدای خوانندگان رپ در ایران واقعا منابع ویکی یا منابعی که هرزنامه نباشد کم است، این حرف بنده را بهانه لحاظ نکنید چون شما خودتان متوجه این ممنوعیت‌ها در خیلی از زمینه‌ها باید باشید. البته من تا آنجایی که متوجه شدم منظور از سرشناسی در ویکی‌پدیا بیشتر جنجالی بودن فرد می‌باشد و قوانین سیطره نشان می‌دهد که هرچقدر که فرد محبوب باشد اصلا اهمیتی ندارد و فرد باید جنجال آفرین مثل شاهین نجفی باشد تا بتواند نظر برخی از خبرگزاری‌ها یا به اصطلاح شما منابع موثق را به خودش سوق دهد تا در نهایت صفحه‌ای در ویکی پدیا داشته باشد و این اصلا خوب نیست. با این حال تنها راهی که برای بنده و شما هم باقی مانده استفاده از ویکی پدیای انگلیسی است ... آیا راهی هست که بشود با استناد به منابع در ویکی‌پدیای انگلیسی به نوعی این صفحه ترجمه شود و در ویکی‌پدیای فارسی استفاده شود ؟

Majidshekari (بحث) ‏۲ ژوئن ۲۰۱۸، ساعت ۲۲:۵۸ (UTC)پاسخ

حذف زمان دار[ویرایش]

سلام خسته نباشید ازتون درخواست کمک داشتم که اگه بشه جلوی حذف این صفحه گرفته بشه https://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A7%D9%88%D8%B1%D8%B2 Rezakh10 (بحث) ‏۳۰ ژوئیهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۰۷:۲۱ (UTC)پاسخ

دعوت‌نامهٔ شرکت در انتخابات دوره نهم هیئت نظارت[ویرایش]

درود؛ از ۳۱ اکتبر برابر با ۹ آبان فرایند رأی‌گیری برای انتخابات نهمین دورهٔ هیئت نظارت شروع شده‌است؛ این انتخابات به مدت دو هفته ادامه پیدا می‌کند. حساب شما واجد شرایط رأی‌دهی در این انتخابات است.

هیئت نظارت گروهی متشکل از کاربران مجرب ویکی‌پدیای فارسی است که وظیفهٔ حل اختلاف در بالاترین سطح جامعه را بر عهده دارد. رأی دادن در انتخابات الزامی نیست، اما از شرکتتان استقبال می‌شود.

برای آشنایی با نامزدان به ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور نهم/نامزدها مراجعه کنید. هر نامزد صفحهٔ جداگانه‌ای دارد که در آن به معرفی خود پرداخته و به سؤالات عمومی و سؤالات کاربران پاسخ داده است.

انتخابات با برگه‌های رأی مخفی با استفاده از افزونهٔ رأی‌گیری امن و به روش شولتسه برگزار می‌شود؛ برای آشنایی با این روش راهنما:رأی‌دهی به روش شولتسه را مطالعه کنید.

اگر چند حساب کاربری دارید، توجه کنید که رأی‌دادن در انتخابات برای هر فرد تنها با یک حساب کاربری مجاز است و شرکت در رأی‌گیری با بیش از یک حساب کاربری، تخلف است؛ حساب تمامی رأی‌دهندگان از این نظر بررسی می‌شود.

برای رأی دادن به ویژه:نظرسنجی_امن/vote/337 مراجعه کنید.

با احترام MediaWiki message delivery (بحث) ‏۳۱ اکتبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۳:۳۸ (UTC)پاسخ

Majidshekari (بحث) ‏۲۷ فوریهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۲۲:۴۰ (UTC)پاسخ

الگوهای والیبال[ویرایش]

سلام..هروقت آمدید به ویکی و فرصت شد با هم راجع به الگوهای ساخت شما و تغییر داده شما در والیبال صحبت میکنیم چون ایرادات زیاد است و امیدوارم با همکاری هم بتوانیم آنرا حل کنیم..چون در حال حاضر عملا کاربرد کاملی ندارند این الگوها در مقالات مسابقات والیبال..--☞ ☛ ۩ mojtaba ۩ ☚ ☜ (بحث) ‏۲۸ ژوئیهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۲۲:۳۳ (UTC)پاسخ

دعوت‌نامهٔ شرکت در انتخابات دوره دهم هیئت نظارت[ویرایش]

درود؛ از ۲۵ اکتبر برابر با ۳ آبان فرایند رأی‌گیری برای انتخابات دهمین دورهٔ هیئت نظارت شروع شده‌است؛ این انتخابات به مدت دو هفته ادامه پیدا می‌کند. حساب شما واجد شرایط رأی‌دهی در این انتخابات است.

هیئت نظارت گروهی متشکل از کاربران مجرب ویکی‌پدیای فارسی است که وظیفهٔ حل اختلاف در بالاترین سطح جامعه را بر عهده دارد. رأی دادن در انتخابات الزامی نیست، اما از شرکتتان استقبال می‌شود.

برای آشنایی با نامزدان به ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور دهم/نامزدها مراجعه کنید. هر نامزد صفحهٔ جداگانه‌ای دارد که در آن به معرفی خود پرداخته و به سؤالات عمومی و سؤالات کاربران پاسخ داده است.

انتخابات با برگه‌های رأی مخفی با استفاده از افزونهٔ رأی‌گیری امن و به روش شولتسه برگزار می‌شود؛ برای آشنایی با این روش راهنما:رأی‌دهی به روش شولتسه را مطالعه کنید.

اگر چند حساب کاربری دارید، توجه کنید که رأی‌دادن در انتخابات برای هر فرد تنها با یک حساب کاربری مجاز است و شرکت در رأی‌گیری با بیش از یک حساب کاربری، تخلف است؛ حساب تمامی رأی‌دهندگان از این نظر بررسی می‌شود. همچنین استفاده از پروکسی باز (مثل فیلتر شکن، وی‌پی‌ان و نظایر آن) در زمان رأی‌دهی ممنوع است و آرایی که با پروکسی باز ثبت شده باشند خط خواهند خورد.

برای رأی دادن به ویژه:نظرسنجی_امن/vote/339 مراجعه کنید.

با احترام

MediaWiki message delivery (بحث) ‏۲۵ اکتبر ۲۰۱۹، ساعت ۰۰:۴۱ (UTC)پاسخ

دعوت‌نامهٔ شرکت در انتخابات دوره دوازدهم هیئت نظارت[ویرایش]

درود؛ از ۲۹ اکتبر برابر با ۷ آبان فرایند رأی‌گیری برای انتخابات دوازدهمین دورهٔ هیئت نظارت شروع شده‌است؛ این انتخابات به مدت دو هفته ادامه پیدا می‌کند. حساب شما واجد شرایط رأی‌دهی در این انتخابات است.

هیئت نظارت گروهی متشکل از کاربران مجرب ویکی‌پدیای فارسی است که وظیفهٔ حل اختلاف در بالاترین سطح جامعه را بر عهده دارد. رأی دادن در انتخابات الزامی نیست، اما از شرکتتان استقبال می‌شود.

برای آشنایی با نامزدان به ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور دوازدهم/نامزدها مراجعه کنید. هر نامزد صفحهٔ جداگانه‌ای دارد که در آن به معرفی خود پرداخته و به سؤالات عمومی و سؤالات کاربران پاسخ داده است.

انتخابات با برگه‌های رأی مخفی با استفاده از افزونهٔ رأی‌گیری امن برگزار می‌شود و آرا به روش شولتسه تجمیع می‌شوند. برای آشنایی با این روش راهنما:رأی‌دهی به روش شولتسه را مطالعه کنید.

لطفاً پیش از رأی دادن ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت#رأی‌گیری را بخوانید. اگر حساب‌تان در ویکی‌پدیای فارسی قطع دسترسی شده باشد، در مدت قطع دسترسی مجاز به رأی دادن نیستید. اگر چند حساب کاربری دارید، توجه کنید که رأی‌دادن در انتخابات برای هر فرد تنها با یک حساب کاربری مجاز است و شرکت در رأی‌گیری با بیش از یک حساب کاربری، تخلف است؛ حساب تمامی رأی‌دهندگان از این نظر بررسی می‌شود. همچنین استفاده از پروکسی باز (مثل فیلتر شکن، وی‌پی‌ان و نظایر آن) در زمان رأی‌دهی ممنوع است و آرایی که با پروکسی باز ثبت شده باشند خط خواهند خورد.

برای رأی دادن به ویژه:نظرسنجی_امن/vote/389 مراجعه کنید.

با احترام MediaWiki message delivery (بحث) ‏۳۱ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۱۶ (UTC)پاسخ

درباره‌ی رسلمانیا ۳۸[ویرایش]

عرض سلام و درود خدمت شما دوست عزیز. بسیار خوشحالم که شما درحال رسیدگی و بهبود بخشیدن به صفحات هم موضوع با کشتی حرفه‌ای هستید؛ اما نیاز دانستم چند نکته را عرض کنم البته شاید هم نیاز نباشد ولی خودم فکر می‌کنم که بهتر است گفته شود.

  • نکته‌ی اول این است که بهتر است به جای اینکه ترتیب شب های رویداد را در جدول مسابقات بگوییم در‌ یک موضوع جدا (منظورم === [کلمه مورد نظر] === است مطمئن نیستم نامش را درست گفتم یا نه) عرض کنیم. چون که اینطوری می‌توان از همان ابتدا بخش‌های مختلف مسابقات را در نظر گرفت و کار آسان‌تر خواهد شد.
  • نکته دوم این است که در بخش نوع مسابقه‌ی مسابقه رینز و لزنر بهتر است کلمه 《قهرمانی》 آورده نشود و فقط در پیوند استفاده شود چون‌که گفتار با آوردن کلمه 《قهرمانی》 ممکن است بهم بخورد.

امیدوارم متوجه منظور من شده باشید چون من شاید در کنار هم گذاشتن کلمات زیاد حرفه‌ای نباشم :)
خوشحال می‌شوم که نظر شما را هم بدانم. به هر حال سرتان را درد نمی‌آورم. پیروز باشید. دوستدار شما 🍃Sepantakhبحث ‏۱ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۴۱ (UTC)پاسخ

@Sepantakh: با درود فراوان خدمت شما دوست عزیز و با تشکر بابت همراهی شما کاربر جدید و تازه کار در ویکی‌پدیای فارسی، از اینکه شما در ویکی‌پدیا فعالیت می‌کنید و در پی رشد و پیشرفت این دانشنامه در زبان فارسی هستید به عنوان یک عضو کوچک و قدیمی ویکی‌پدیای فارسی صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم. همینطور بابت همفکری و مشورت در این مورد نیز جا داره از شما تشکر کنم.
نکات شما را به دقت خواندم و باید این موضوع را خاطر نشان کنم که این رویداد غیر آزاد چون توسط یک منبع خارج از ویکی‌پدیای فارسی ساخته شده و دارای منبع اصلی انگلیسی است، طبق دستورالعمل‌های دانشنامه‌ی ویکی‌پدیا ما می‌بایست در تلاش باشیم تا اطلاعات صفحه یا مقاله را آنطور که در منبع اصلی آن طراحی و طبقه‌بندی شده در سایر زبان‌ها طراحی و طبقه‌بندی کنیم. بنابراین برای طبقه‌بندی مسابقات در شب‌های متفاوت بجای آنکه از عنوان سطح سوم استفاده کنیم باید آنطور که در منبع اصلی یعنی کپشن در الگوی مربوطه قرار دارد طراحی کنیم.
در مورد مطلب بعدی شما چون مربوط به نگارش فارسی می‌شود مشکلی نیست آنطور که شما صلاح می‌دانید و فکر میکنید بهم نمیخورد از جانب بنده تمکین می‌شود.
باز هم بابت اینکه من رو لایق دونستید تا در این مورد بحث کنیم از شما تشکر می‌کنم. دوستدار شما ‏۱ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۲۳:۱۸ (UTC) Majidshekari (بحث) ‏۱ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۲۳:۱۸ (UTC)پاسخ
@Majidshekari: متوجه نکات شما شدم، ممنون. باز هم اگر اشتباهی داشتم لطفا گوش‌زد کنید. دوستدار شما 🍃Sepantakhبحث ‏۲ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۰۷:۲۸ (UTC)پاسخ

یک درخواست[ویرایش]

سلام و درود خدمت شما دوست عزیز یک درخواست داشتم 🍃Sepantakhبحث ‏۳ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۰۷:۳۲ (UTC)پاسخ

@Sepantakh: درود بر شما درخواست خود را اعلام کنید. Majidshekari (بحث) ‏۵ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۱۷:۲۹ (UTC)پاسخ


@Majidshekari: درود مجدد. لطفا اگر وقتش را داشتید صفحات زیر را در ویکی فارسی ایجاد کنید ممنونم.

🍃Sepantakhبحث ‏۱۰ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۰۸:۰۳ (UTC)پاسخ

@Sepantakh با درود فراوان. بنده تخصصی در بحث ترجمه متن‌های بلند یک مقاله را ندارم. موفق باشید. Majidshekari (بحث) ‏۱۴ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۲۲:۱۴ (UTC)پاسخ
@Majidshekari: درود. مشکلی نیست هر جور راحتید :) 🍃Sepantakhبحث ‏۱۵ مارس ۲۰۲۲، ساعت ۰۸:۳۰ (UTC)پاسخ

درخواست ویرایش[ویرایش]

سلام وقت بخیر. اگه امکانش هست لطفا بخش توصیف مرکزی در اطلاعات مقالهٔ محسن یگانه رو ویرایش کنین چون ایشون عرب نیست. باتشکر. -- Night2013 (بحث) ‏۳۰ اوت ۲۰۲۲، ساعت ۰۷:۵۰ (UTC)پاسخ