بحث کاربر:QN

Page contents not supported in other languages.
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از بحث کاربر:Qian.Nivan)
آخرین نظر: ۱۱ ماه پیش توسط Multituberculata در مبحث Translation request
با تشکر از شما دوستان عزیز از حمایتتان.
امروز

۶ خرداد ۱۴۰۳


به جای «تحقیر» بگو «کوچک‌شماری - خوارداشت-کوچک‌انگاری، خوار کردن»

بهبود مقاله[ویرایش]

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ لوشودسید که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۱۰ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۱۳:۳۹ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله[ویرایش]

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ پیش‌شماره ۵۰۹ که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۱۸ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۰۰ (UTC)پاسخ

دعوت‌نامهٔ شرکت در انتخابات دوره دوازدهم هیئت نظارت[ویرایش]

درود؛ از ۲۹ اکتبر برابر با ۷ آبان فرایند رأی‌گیری برای انتخابات دوازدهمین دورهٔ هیئت نظارت شروع شده‌است؛ این انتخابات به مدت دو هفته ادامه پیدا می‌کند. حساب شما واجد شرایط رأی‌دهی در این انتخابات است.

هیئت نظارت گروهی متشکل از کاربران مجرب ویکی‌پدیای فارسی است که وظیفهٔ حل اختلاف در بالاترین سطح جامعه را بر عهده دارد. رأی دادن در انتخابات الزامی نیست، اما از شرکتتان استقبال می‌شود.

برای آشنایی با نامزدان به ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور دوازدهم/نامزدها مراجعه کنید. هر نامزد صفحهٔ جداگانه‌ای دارد که در آن به معرفی خود پرداخته و به سؤالات عمومی و سؤالات کاربران پاسخ داده است.

انتخابات با برگه‌های رأی مخفی با استفاده از افزونهٔ رأی‌گیری امن برگزار می‌شود و آرا به روش شولتسه تجمیع می‌شوند. برای آشنایی با این روش راهنما:رأی‌دهی به روش شولتسه را مطالعه کنید.

لطفاً پیش از رأی دادن ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت#رأی‌گیری را بخوانید. اگر حساب‌تان در ویکی‌پدیای فارسی قطع دسترسی شده باشد، در مدت قطع دسترسی مجاز به رأی دادن نیستید. اگر چند حساب کاربری دارید، توجه کنید که رأی‌دادن در انتخابات برای هر فرد تنها با یک حساب کاربری مجاز است و شرکت در رأی‌گیری با بیش از یک حساب کاربری، تخلف است؛ حساب تمامی رأی‌دهندگان از این نظر بررسی می‌شود. همچنین استفاده از پروکسی باز (مثل فیلتر شکن، وی‌پی‌ان و نظایر آن) در زمان رأی‌دهی ممنوع است و آرایی که با پروکسی باز ثبت شده باشند خط خواهند خورد.

برای رأی دادن به ویژه:نظرسنجی_امن/vote/389 مراجعه کنید.

با احترام MediaWiki message delivery (بحث) ‏۳۱ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۴:۱۶ (UTC)پاسخ

این نشان برای شما![ویرایش]

نشان مشارکت‌کنندهٔ خستگی‌ناپذیر
با درود، نیستید ولی ویرایش‌های شما به ویکی‌فا کمک کرد‌ه‌است. هر جا که هستید شاد باشید. بحث☘امیری ‏۸ آوریل ۲۰۲۲، ساعت ۰۹:۴۴ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار صفحهٔ پیاز کوهی ن[ویرایش]

درود؛ برای صفحهٔ پیاز کوهی ن پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

ترجمه بیشتر و گسترش

شما می‌توانید مانع حذف این صفحه شوید. برای این کار باید مشکلات صفحه رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۲ اوت ۲۰۲۲ مصادف با ۱۱ مرداد ۱۴۰۱» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از صفحه، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است صفحه به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، از ویکی‌پدیا حذف شود. Miha2020 (بحث) ‏۲۳ ژوئیهٔ ۲۰۲۲، ساعت ۰۰:۳۵ (UTC)پاسخ

ساخت تغییرمسیر[ویرایش]

درود، خوشحالم که شما در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً برای ساخت مقاله‌هایی که محتوی یکسانی دارند و فقط عنوانشان متفاوت است از تغییرمسیر استفاده کنید. مثلاً عبارت زیر را برای عنوان جدید قرار دهید.

#تغییرمسیر [[اسم مقالهٔ اصلی]]

که در اینجا [[اسم مقالهٔ اصلی]] نام مقاله‌ای است که می‌خواهید تغییرمسیر به آن را داشته باشید. مثلاً جمهوری اسلامی ایران یک تغییرمسیر به مقاله نظام جمهوری اسلامی ایران است. هرگونه سوال و ابهامی داشتید در بحث من بنویسید. ارادتمند. Luckie Luke (Talk) ‏۲ اوت ۲۰۲۲، ساعت ۲۲:۱۴ (UTC)پاسخ

هشدار نقض حق تکثیر[ویرایش]

کاربر گرامی! ویکی‌پدیا سیاست مشخصی برای حق تکثیر (کپی رایت) دارد که طبق آن هیچ کس مجاز نیست تصاویری که حق تکثیر دارند را در ویکی بارگذاری کند. از جمله، تصویری که در سایت دیگر در اینترنت منتشر شده یا عکسی که در یک کتاب منتشر شده را عموماً نباید در ویکی بارگذاری کرد. در صفحهٔ بارگذاری تصاویر در این زمینه به شما هشدار داده می‌شود؛ با این حال شما این تذکر را نادیده گرفته‌اید و تصویری را که دارای حق تکثیر بوده در ویکی‌پدیا بارگذاری کرده‌اید. لطفاً «ویکی‌پدیا:راهنمای حق تکثیر» را مرور کنید. اگر پس از خواندن راهنمای حق تکثیر به نظرتان رسید که قانون را زیر پا نگذاشته‌اید لطفاً در صفحهٔ بحث من یک پیام بگذارید و توجیهتان را ذکر کنید. با سپاس. حسین رونقی (بحث) ‏۳۰ مارس ۲۰۲۳، ساعت ۱۱:۰۰ (UTC)پاسخ

Translation request[ویرایش]

Hello.

Can you create the article en:Laacher See, which is the third most powerful volcano in Europe after Campi Flegrei and Santorini, in Farsi Wikipedia?

Yours sincerely, Multituberculata (بحث) ‏۶ ژوئن ۲۰۲۳، ساعت ۰۸:۵۵ (UTC)پاسخ