بحث کاربر:AmirEmkani

Page contents not supported in other languages.
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۱۶ سال پیش توسط علی شهدوست در مبحث امضا

خوش آمدید[ویرایش]


سلام AmirEmkani، به ویکی‌پدیا خوش آمدید. از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر برای کاربرهای جدید مفیدند:

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن مقاله‌های پرحجم نگاهی به نمونه‌های فهرست‌شده در ویکی‌پدیا:مقاله‌های برگزیده بیندازید تا با بیشتر با خم و چم کار آشنا شوید. از مطالعهٔ‌پیوندهای معرفی شده غفلت مکنید. امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:گودال ماسه‌بازی استفاده کنید و (فقط) در صفحات بحث نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید، (~~~~)، با این کار نام شما و تاریخ به عنوان امضا درج خواهد شد. در صورتی که سوال داشتید، به صفحهٔ ویکی‌پدیا:میز کمک بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. باز هم خوش آمد می‌گویم.
‏• Яohaŋ ٭ ۱۲ اسفند ۱۳۸۶، ‏۱۸:۱۰(UTC)

سید علی ریاض[ویرایش]

دوست عزیز؛ ویکی‌پدیا ستاد انتخاباتی نیست. --محسن ‏۳ مارس ۲۰۰۸، ساعت ۱۸:۳۱ (UTC)پاسخ

امضا[ویرایش]

کاربر عزیز لطفا زیر مقاله‌ها امضا نفرمایید. استفاده از امضا فقط مختص بحث‌ها و صفحات گفتگو است. شهدوست§ ‏۷ آوریل ۲۰۰۸، ساعت ۱۳:۳۲ (UTC)پاسخ

دوست عزیز ایشان کاندیدای انتخابات نیستند که اینجا هم ستاد باشد


ممنوعیت کپی[ویرایش]

کاربر گرامی!

در بیشتر موارد موارد کپی خط‌به‌خط از وب‌گاه‌ها، وبلاگ‌ها یا کتاب‌ها خلاف قوانین و سیاست‌های اینجاست. به جای copy/paste کردن مطالب، می‌توانید آن را با انشای خودتان بازنویسی کنید؛ البته آوردن مطلب با تغییر اندک به طوری که نوشتهٔ جدید اثری منتج تلقی شود نیز در تضاد با قوانین است.
مقاله‌های ناقض حق تکثیر به دست مدیران حذف خواهند شد. به نظر می‌آید که شما قانون را در ویرایش‌های اخیرتان زیر پا گذاشته‌اید.
لطفاً «راهنمای حق تکثیر» را مرور کنید. اگر پس از خواندن راهنمای حق تکثیر به نظرتان رسید که قانون را زیر پا نگذاشته‌اید لطفاً در صفحهٔ بحث من یک پیام بگذارید و توجیهتان را ذکر کنید. با سپاس.

کپی رایت آزاد[ویرایش]

سلام من تازه با این سیستم کار می کنم این نوشته ها از کتاب نوشته شده است و حق تکثیر هم دارد مجوز مستندات آزاد گنو می باشد ولی به خاطر اینکه تازه با سیستم ویکی پدیا کار می کنم هنوز به صورت کامل به آن مصلت نیستم