پرش به محتوا

بحث کاربر:Irnavash

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۱ سال پیش توسط Rezadabir در مبحث مقاله کلامی زنجانی شاعر آذری زبان
Archive
بایگانی‌ها



لطفا مقاله را بدون دلیل پاک نکنید[ویرایش]

لطفا مقاله را بدون دلیل پاک نکنید مخصوصا قسمتهایی که بصورت پاورقی منبع دقیق آنها معلوم است.--اشکان.ح ۰۶:۳۹, ۶ فوریه ۲۰۰۷ (UTC)

مشخص کنید منظورتان کدام است. من بدون دلیل ویرایش نمی‌کنم! ایرناواش ۱۵:۱۲, ۶ فوریه ۲۰۰۷ (UTC)
رپ ایرانی منظور ایشان است که توسط شما برچسب {{پیشنهاد حذف}} خورده و پس از رای‌گیری حذف شد. وحید ۱۵:۲۰, ۶ فوریه ۲۰۰۷ (UTC)
نه خیر منظور من مقاله سنگسر است که برای بار دوم قسمتی از آن بدون دلیل حذف شده.--اشکان.ح ۱۷:۵۹, ۶ فوریه ۲۰۰۷ (UTC)
در بحث مقاله توضیح می‌دهم، برچسب "بدون دلیل" را بدون دلیل به ویرایش‌های دیگران نچسبانید! ایرناواش ۰۹:۲۸, ۷ فوریه ۲۰۰۷ (UTC)


پیرایش ها[ویرایش]

دوست عزیز در مورد آثار ، کلمات مبارکه مکنونه فارسی و کلمات مبارکه مکنونه عربی 2 اسم هستند و دو اثر جداگانه، در مورد توضیح کتاب نیز فکر کنم توضیحات متون داخل کتاب لازم است در تعریف یک اثر، مثلا دیوان حافظ فقط نوشته نمی شد که حافظ آن را نوشته... Taeedxy ۰۸:۲۵, ۲۱ فوریه ۲۰۰۷ (UTC)

متن فعلی نیز مخالفتی با دو اثر بودن آنها ندارد، توضیحات متن کتاب شکل مناسب نداشت. به فارسی روان و غیر بهایی می توانید درباره کتاب توضیح دهید ایرناواش ۰۹:۱۵, ۲۱ فوریه ۲۰۰۷ (UTC)

متن فعلی "به فارسی و عربی" نشان دهنده ترجمه فارسی به عربی می باشد نه 2 متن جدا، در توضیحات متن کتاب از عقیده بهائیان نوشته شده است: "مدیر به آفرید: بهائیان می گویند فلان پس ما نیز می نویسیم بهائیان می گویند...." دقیقا این مطلب نیز به همین صورت می باشد. Taeedxy ۱۲:۵۵, ۲۱ فوریه ۲۰۰۷ (UTC)

آوردن "بهائیان می گویند" توجیه نمی کند که متن عمومی را با نگارش نامناسب و مانند متون دعایی بنویسیم. متن را به شکلی که مناسب می دانید بازنویسی کنید تا ببینیم چه می شود و در صورت لزوم بحث را همانجا ادامه دهید. توجه داشته باشید که نوشته شما نباید مانند متون مقدس و حاوی کلمات مومنانه باشد! ایرناواش ۱۳:۳۲, ۲۱ فوریه ۲۰۰۷ (UTC)


ممنون از راهنمائیتان، در مورد چگونگی ویرایش در این جا سوال نموده بودم، ویرایش کلمات و جایگزینی آنان خلاف قانون این جا نیست؟ می شود این کار را کرد؟ من هر کاری که این چند روز این جا کردم در آخر دوباره همان ویرایش قبلی روی صفحه می باشد. مشکل کجاست؟ در صورتی که بنده ذخیره شود را می زنم اما ذخیره نمی شود.Ghods ۱۷:۰۷, ۲۴ فوریه ۲۰۰۷ (UTC)

دوست عزیز مشکل در ذخیره شدن نیست بلکه ویرایش های شما توسط دیگر کاربران بلافاصله واگردانی می شود، ویرایش و تغییر در ویکی آزاد است ولی دیگران هم می توانند با ویرایش اثر تغییرات شما را خنثی کنند. از این جهت که نوشته هایتان خرابکارانه یا نامناسب تلقی شده اند ولی به علت تازه وارد بودن کسی به شما گیر جدی نداده، تخریب منجر به بسته شدن و قطع دسترسی کاربر می شود، اما نگران نباشید، با کمی نمرین و مطالعه در ویکی می توانید ویرایش های خوب و مفیدی در دانشنامه داشته باشید. موفق باشید. ایرناواش ۰۷:۴۴, ۲۵ فوریه ۲۰۰۷ (UTC)

صفحات کاربری[ویرایش]

سلام،‌ فکر کنم بتوان در صفحه کاربری تقریبا هر توضیحی در مورد خود نوشت. (مربوط به درخواست حذف شما در مورد صفحه خانم جوانبخت )--رستم ۱۶:۵۲, ۲۴ فوریه ۲۰۰۷ (UTC)

بنده هم با کاربر:رستم موافقم، اما قرار دادن برچسب نامزد حذف نیز یکی از اختیارات هر ویکی نویس می باشد، اما خواهشی داشتم این که کل مقاله را لطفا پاک نکنید. ممنون Taeedxy ۱۶:۵۵, ۲۴ فوریه ۲۰۰۷ (UTC)

نه عزیزان، شهر هرت که نیست! هر چیزی نمی توان نوشت. مطالب مذکور عمدتا دروغ یا اغراق آمیز و نامربوط به ویکی و مهمتر از اینها دعوا برانگیز بوده اند، با اینکه به توفق قوانین ویکی انگلیسی اعتقاد ندارم ولی جایی که قانون نداریم در فارسی، می توان به عنوان یک نمونه نسبتا خوب به آنها مراجعه کرد، بندهای زیر را نگاه کنید که ممنوع است:
* Extensive discussion not related to Wikipedia
* Extensive personal opinions on matters unrelated to Wikipedia, ...
* Other non-encyclopedic material
* Polemical statements
اما نظرم در مورد کاربر مذکور و رفتارهایی از این دست که اتلاف انرژی دیگران را هدف خود می داند، کاملا تندروانه است؛ آنهایی که در جریان بوده اند توضیحی نخواهند خواست. امتناع مصیبت بدی است که ما داریم. ایرناواش ۰۷:۴۴, ۲۵ فوریه ۲۰۰۷ (UTC)

فکر نمی کنم مطالب ایشان عمدتا دروغ و اغراق آمیز بوده باشد، در متن اصلاحی ایشان متون اغراق آمیزشان را پاک کرده اند، اما بنده با شما هم عقیده هستم که شهر هرت نیست... :-) Taeedxy ۰۸:۳۰, ۲۵ فوریه ۲۰۰۷ (UTC)

به هر حال بعد از این خالی کردن و برچسب زدن اوضاع صفحه مذکور اندکی بهتر شد، و الان صرفا باعث انبساط خاطر خوانندگان است! ایرناواش ۰۵:۵۲, ۲۶ فوریه ۲۰۰۷ (UTC)

در مورد نظرخواهی[ویرایش]

سلام. لطفاً چند کلمه هم قلمی کنید و به رأی خالی بسنده مکنید. به‌آفرید ۰۹:۲۹, ۲۶ فوریه ۲۰۰۷ (UTC)

در حال همین افاضات بودم عزیز! ایرناواش ۰۹:۴۳, ۲۶ فوریه ۲۰۰۷ (UTC)

تعدیل[ویرایش]

سلام... نمی دانم تعدیل و یا حذف مطالبی از مقاله ای که در مقاله دیگری در ویکی هم موجود نیست، درست است یا خیر. به نظر من کار درستی نیست، مثلا شما ویکی انگلیسی را نگاه بفرمائید، راجع به مسائل مهم را عرض می کنم، کل صفحه بالغ بر 50000 کاراکتر هست. سعی شده از هر جنبه و از همه جهات مطالب آورده شود تا دانشنامه ای کامل شود. تعدیل شما در صفحه دین بهائی در بسیاری از موارد عالی و در بعضی موارد مثلا حذف عکس العمل ها، به نظرم زیاد جالب نبود. به هر حال به نوعی بنده مجدد ویرایش و تغییر جا و بازگردان کردم. اما دیدن صفحات دیگر مانند : [۱] نیز خوب است. این صفحه به نظرم به خاطر کامل بودنش منبع خوبی است و الا در حد بیوگرافی و .. آیا منبع خوبی می شود؟ Taeedxy ۰۷:۱۸, ۵ مارس ۲۰۰۷ (UTC)

چیزی که من حذف کردم و شما برگرداندید، ربطی به مقاله نداشت و من آن بخش را دوباره حذف می کنم. شما اگر دوست داشتید به صورت یک واقعیت و با مدرک، عکس العمل ها در برابر بهاییان را بنویسید و نه به صورت نقل قول و عقیده یک نفر، که اصلا نباید اینطوری نوشت. آن مقاله هم که مثال زدید حشویات زیادی دارد که اگر می رسید، پاکشان کنید. آخر سر باز از شما می خواهم که بی طرف باشید، دار و دسته راه نیندازید و به عنوان یک مذهبی ویرایش نکنید. لطفا این بحث را هم ادامه ندهید! ایرناواش ۱۱:۳۰, ۵ مارس ۲۰۰۷ (UTC)

مینیاتور[ویرایش]

با درود

  • نکته۱.اگر به معنای این لغت توجه شود می‌توان فهمید که به وسایل ریز و کوچک(مدارهای مینیاتوری) استفاده می‌شود و اهالی غرب در اولین برخورد با این سبک از نقاشی به واسطه ظاهر بینی و عدم توجه(احتمالا) به ارزشهای نهفته دیگر آن را مینیاتور نامیدند.
  • نکته۲:جریان نقاشی ایرانی با آنچه نگارگری ایرانی(یا به قول شما مینیاتور) تفاوتی ندارد بلکه در امتداد هم هستند ولی می‌توان گفت که مکاتب نقاشی(نگارگری) ایرانی به صورت سنتی با نقاشی قهوه‌خانه‌ای پایان می‌یابد و از آن پس عصر نوین نقاشی ایرانی با اساتیدی همچون سپهری٬زنهده رودی و... ادامه می‌یابد.

فرزاد خلیفه ۲۱:۰۹, ۵ مارس ۲۰۰۷ (UTC)

سلام[ویرایش]

چند وقت بود این ور ها نبودید؟ به هر حال تبریک بازگشت! مایه گذاشتن نبود، نشان دادن مصداق "آزار دادن دیگر کاربران" توسط آن کاربر در پیام دیروزم در وپ:تام بود که دیدم یکی از مصادیقش شما شدید!، خوش باشید--رستم ۱۴:۲۸, ۳ آوریل ۲۰۰۷ (UTC)

اجازه ندهید دیگران آزارتان دهند، به عبارت بهتر ویکی پدیا نباید بتواند آزارتان دهد، اگر اینگونه شده است به استراحت بروید :) تا جایی که می توانید با آرامش ادامه دهید و مثل من گاهی از کوره در نروید! تنها نتیجه کار آنها همانی می شود که آنجا نوشتم، عده ای که ممکن است به قصد نوشتن مقاله ای به ویکی بیایند، عطای اینجا را به لقایش می بخشند! و این را نوشتم چون موردش اتفاق افتاد متاسفانه ... ممنون از تبریک، موفق باشید ایرناواش ۱۴:۳۴, ۳ آوریل ۲۰۰۷ (UTC)
جدا تک نفره فشار زیاد زیاد است! مثلا هنوز نفهمیدم چرا این مقاله باید بماند: (ویکی‌پدیا:رای‌گیری برای حذف/تحری حقیقت) یک ساعت پیش که ویرایشاتتان را دیدم، بالاخره بعد از 15 روز یک همدرد دیدم و خوشمان آمد! به هر حال راست می گوید بهتر است تا پیدا شدن همدردان دیگر یک هفته ای به مرخصی بروم!، روز و شبتان خوش--رستم ۱۴:۵۰, ۳ آوریل ۲۰۰۷ (UTC)
از آنجا که ویکی پدیا رساله فقهی نیست، مقاله مزبور را مجددا نامزد حذف کنید و جسور باشید. ایرناواش ۰۷:۰۶, ۴ آوریل ۲۰۰۷ (UTC)

این هم یک همدرد دیگر. Rohan ۰۸:۰۴, ۱۱ آوریل ۲۰۰۷ (UTC)

هشدار حذف پرونده[ویرایش]

Warning sign
تصویر (پرونده) دنبلان.jpg که بار کرده‌اید امکان دارد حذف شود. لطفاً منبع یا وضعیت حق تکثیر آن را معین کنید.
Raamin ب ۱۷:۵۳, ۷ آوریل ۲۰۰۷ (UTC)


تبریک[ویرایش]

باسلام؛ و تبریک به مناسبت 9, 17, و 27 ربیع و همچنین سال نو (با تاخیر موجه) و با آرزوی توفیق روز افزون برای شما دوست عزیز. Rohan ۰۸:۳۲, ۹ آوریل ۲۰۰۷ (UTC)

  • سلام.حال می کنی چه مطالبی به مقاله شاملو اضافه کردم؟ همه انتقادات از منه! Rohan ب ۲۸ فروردین ۱۳۸۶ ۰۷:۲۴
علیک! ممنون از شما. درگیری های لفظی افراد با همدیگر نبایست برای جوسازی، در مقالات داخل شود. (قصدم اشاره به ویرایش خاصی نیست و تاریخچه مقاله را هم بررسی نکردم، ولی می توان هزاران فحش که آدم های بزرگ مثلا به یک آدم معروف دیگر داده اند جمع آوری کرد! مواظب ویرایش هایی از این دست باشید.) پاینده باشید. ایرناواش ۰۷:۴۹, ۱۷ آوریل ۲۰۰۷ (UTC)
راستی! شما هنوز اندر صنعتی زیست میکنید؟ Rohan ب ۲۸ فروردین ۱۳۸۶ ۰۸:۰۱
زیست نه، باری ...! برای مراودات خصوصی ابزار چاپار الکترونیک ترجیح داده می شود D: ایرناواش ۰۸:۰۵, ۱۷ آوریل ۲۰۰۷ (UTC)

درگاه تاریخ[ویرایش]

ایرناواش گرامی، پیرو نظری که در قهوه‌خانه در مورد درگاه:تاریخ داده بودید، باید عرض کنم که به زودی پروژه‌ای به نام تاریخ هم راه می‌اندازم که در آن به حل و فصل بسیاری از مشکلات مقاله‌های تاریخی و اعمال سبک واحد و دسته‌بندی و ... خواهیم پرداخت. به امید دیدار در صفحه‌ی پروژه :-). --یوسف ۲۱:۴۲, ۲۵ آوریل ۲۰۰۷ (UTC)

وضعیت تصاویر[ویرایش]

با درود! لطفاً با مراجعه به این لیست منبع و وضع حق تکثیر تصاویری را که بار کرده‌اید به‌طور دقیق مشخص نمایید. با تشکر از توجه؛ Raamin ب ۱۲:۳۰, ۲۶ آوریل ۲۰۰۷ (UTC)

غیبت[ویرایش]

چه عجب. سری هم به ویکی زدید! غیبت طولانی، بدون مرخصی ؟؟ • Яohan ب ۲۵ اردیبهشت ۱۳۸۶ (۰۸:۲۱)UCT

مشغولیت های روزمره و ... مرخصی هم بی معنی است وقتی چندان فعال ... شاید در فرصت های بعدی پرکار شوم ... موفق باشید. ایرناواش ۰۹:۳۱، ۱۵ مه ۲۰۰۷ (UTC)

هویدا[ویرایش]

لطفاً در بحث هویدا شرکت کنید. با تشکر. ◄-- سپهرنوش/بحث (۱۴:۴۹) ۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۶

خلاصه ویرایش[ویرایش]

ایرناواش عزیز سلام . فکر می‌کنم خلاصه ویرایش برای نوشتن خلاصه‌ای از تغییراتی‌ست که ایجاد می‌کنید . نه دلایل آنها . ممنون . --روح ۰۷:۳۷، ۲۳ مه ۲۰۰۷ (UTC)

لول D: ممنون، ولی این هم مانعی ندارد و بدیع نیست. ایرناواش ۰۸:۰۹، ۲۳ مه ۲۰۰۷ (UTC)

خوانش لولیتا در تهران[ویرایش]

از کجا دریافتید که لولیتا خوانی در تهران این گونه مصطلح است : خوانش لولیتا در تهران ؟ این کتاب یا در ایران چاپ شده که همان نام می‌آید . اگر نشده لولیتا خوانی مصطلح تر از خوانش لولیتا ست . اگر مدرکی دارید ارائه کنید وگرنه درخواست کنم از یکی از مدیران تا به وضع اولش برگردانند . ضمننا تغییر مسیری به این ثقالت!!! را بهتر بود به بحث می‌گذاشتید . البته وپ:جسور بودن کمی متفاوت است . با عرض معذرت . --روح ۱۰:۴۷، ۲۳ مه ۲۰۰۷ (UTC)

ویرایش نیاز به بحث ندارد مگر اینکه شک داشته باشید! این کتاب چاپ نشده به فارسی، من اینگونه شنیده ام (خود این بابا هم کتابشو به همین نام خوانده بود) شما اگر مدرکی ارزشمند دارید عرضه کنید یا انتقال دهید، مدیر هم لازم ندارد! ایرناواش ۱۰:۵۳، ۲۳ مه ۲۰۰۷ (UTC)
اگر خود این بابا(یا بهتر بگوییم خود این مامان) کتابشو به همین نام خوانده است که همان است ولی کجا (یعنی مدرک) ؟ مگر حذف صفحه احتیاج به مدیر ندارد ؟ --روح ۱۰:۵۶، ۲۳ مه ۲۰۰۷ (UTC)
ایرناواش عزیز، بحث را در این‌جا ادامه دهید. به طور کلی وقتی به مقاله خاصی می‌پردازید سعی کنید در صفحه بحث خود مقاله بنویسید تا در آینده دوباره‌کاری نشود. این قسمت دوم برای خودم و شما و همه بود!Aparhizi ۱۰:۵۸، ۲۳ مه ۲۰۰۷ (UTC)

آگهی بازرگانی[ویرایش]

کاربر گرامی. در صورتی که نخواستید یا نتوانستید در یک بحث(بحث:انکار هولوکاست) شرکت کنید. و آن بحث منجر به عملی شد.[۲] از شما انتظار می‌رود قبل از خنثی‌سازی آن عمل، ابتدا دلیل مخالفت خود را ذکر کرده و بعد کمی(فقط کمی) صبر پیشه کنید و بعد دست به اقدام عملی بزنید. با تشکر. سازمان بهینه سازی مصرف سوخت. ◄-- سپهرنوش/بحث (۲۰:۵۰) ۲ خرداد ۱۳۸۶

نظام شهیدی[ویرایش]

سلام، اگر بر این ویرایش اصرار داری, در ایمیلی علت آن را توضیح می‌دهم. به نظرم بهتر است باشد.Aparhizi ۰۹:۵۲، ۲۶ مه ۲۰۰۷ (UTC)

علت ویرایش، نامناسبی جمله بود که علت واقعه را حمل نمی کرد که اگر لزومی باشد باید آنرا گفت و نه جزیی که ظاهرا مضحک می زند! (زهرا کاظمی هم بر اثر برخورد سرش با یک جسم سخت مرد!) به هر حال فرم جملات هم مهم ... ... نه اصراری بر آن ویرایش دارم و نه شکی در آن. هر طور خود ترجیح می دهید، عمل کنید. (از نامه تان هم استقبال می کنم :) ) ایرناواش ۱۰:۱۲، ۲۶ مه ۲۰۰۷ (UTC)
ممنونم و به آدرس یاهو نامه‌ای نوشتم!Aparhizi ۱۰:۳۳، ۲۶ مه ۲۰۰۷ (UTC)

حذف مطالب مرتبط و بامنبع[ویرایش]

این ویرایش شما، دعوای ویرایشی راه انداختن در مورد یک مطلب منبع دار و معتبر است. حذف این مطلب خرابکاری به شمار می‌رود. لطفاً به صحفه‌ی بحث رجوع کرده، و از واگردانی برای ثبت عقیده‌ی خود، و حذف مطالب خودداری نمایید. با تشکر. --حسین ۱۲:۰۶، ۲۸ مه ۲۰۰۷ (UTC)

واگردانی مذکور برای حذف بوده نه ثبت عقیده_ دلایل پیشاپیش در صفحه بحث مطرح شده. ویرایش شما زورچپانی مطالب شبهه آمیز و دامن زدن به حاشیه سازی های نامستدل سلیقه ای است. ایرناواش ۱۳:۳۴، ۲۸ مه ۲۰۰۷ (UTC)
این دیگر توهین است. دست و زبانتان درد نکند. --حسین ۱۶:۳۸، ۲۸ مه ۲۰۰۷ (UTC)
به شخص می شود توهین کرد ولی به ویرایش نه! ایرناواش ۰۶:۵۹، ۲۹ مه ۲۰۰۷ (UTC)
با این حساب، مثلاً «ویرایش لمپنانه» توهین است یا خیر؟ --حسین ۰۸:۱۶، ۲۹ مه ۲۰۰۷ (UTC)
دعوای نحو نکنید! نگران انحراف کاربران و پایمال شدن حق در ویکی نباشید، دلیلی برای عدم تحمل و تحمیل اعتراضات و تخریب یا دلنگرانی مداوم از مبادا محبوبیت دیگری، وجود ندارد. به نظر اینجانب شما در ویکی دنبال توجیه عقاید خود و تطبیق آنها با واقع به هر روشی هستید. ایرناواش ۰۹:۳۸، ۲۹ مه ۲۰۰۷ (UTC)
این قسمت که پررنگ کرده‌ام، در ویکی‌پدیا حمله‌ی شخصی محسوب می‌گردد. لطفاً در روش خود تجدید نظر نمائید. این دعوای نحوی نیست، تذکر آئین‌نامه‌ای است. ضمناً یادم رفت بگویم، برخی دیگران را در آینه‌ی خود می‌بینند. با تشکر.--حسین ۱۱:۳۹، ۲۹ مه ۲۰۰۷ (UTC)

تذکر[ویرایش]

به نظر می‌رسد که شما، به ویرایشات کاربران، با تصوری که از عقاید آن‌ها دارید، می‌نگرید. این کار به نوعی نقض «وپ:فحن» می‌باشد.
تذکر بالا را یک تذکر دوستانه بدانید. ◄-- سپهرنوش/بحث (۱۸:۰۸) ۸ خرداد ۱۳۸۶

این گفته خود شما را در معرض اتهامی قرار می دهد که خود مطرح می کنید! ___ و بعد اینکه ... بی خیال! کاش مردم مشکل مدارا نداشتند! ایرناواش ۱۳:۱۸، ۳۰ مه ۲۰۰۷ (UTC)

دیدگاه بی طرف[ویرایش]

با درود بر شما دوست گرامی، در این ویرایش مطالبی را در باب دیدگاه بی طرف ابراز کردید که گمان میکنم منظورتان با من بود. با توجه به گنگ بودن مفهوم، خدمتتان رسیدم تا بیشتر برایم نظرتان را تشریح کنید. با سپاس،--گردآفرید ۱۳:۲۷، ۲ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)

پیوند را درست نگذاشته اید، منظور من از آن ویرایش در باب دیدگاه بی طرف کلی بود و نه متوجه شخص خاص، مشکلات آن مقاله هم از جانب کسانی است که به صورت واضحی بر مبنای سیاست های خاص و جانبدارانه ویرایش و درگیری تولید کرده اند و شما نیز به آنها تذکر داده بودید. حال این مهم نیست که تذکر شما از روی کدام انگیزه بود (; ___ راستی شما اسم و رسم دیگری هم دارید، نه؟ باز هم (; ایرناواش ۱۳:۳۷، ۲ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)

نه دوست عزیز، در حال حاضر من همین یک نفر هستم با همین یک آیدی(; توضیح متعاقب شما را درهمان صفحه خواندم. موقعی که اینجا نوشتم آن توضیح را نخوانده بودم. با گفته شما تقریبا موافقم که نباید صفحه مقاله را با نظرات مختلف شلوغ کرد، ولی آیا وقتی چند طرف نسبتا متخاصم دوست دارند که دیدگاه خودشان حتما انعکاس یابد، چاره جز اینکه یا همه آنها را حذف کنیم و یا همه آنها را در مقاله بیاوریم میماند؟ --گردآفرید ۱۳:۵۷، ۲ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)

در چنین حالتی همه آنها را حذف می کنیم. (البته به جز دیدگاه بی طرف خودمان D: و حالا بی شوخی، اینجا که حمام زنانه نیست!) ایرناواش ۱۴:۱۱، ۲ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)

لینک بالا را تصحیح کردم. ولی حالا خارج از شوخی اگر همه را حذف کنیم که مقاله لخت میشود و جدا حمام زنانه خواهد شد! :d به نظر من باید تمام دیدگاهها را آورد، تا کسی حرفی برای گفتن نداشته باشد. ظاهرا در ویکی انگلیسی نیز اینگونه عمل میکنند.--گردآفرید ۱۴:۱۸، ۲ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)

در ویکی انگلیسی هم که خود حجت نیست، به این راهکار پوپولیستی از سر ناچاری تن می دهند. راستی حمام زنانه را چپه گرفتید، لابد هرگز در حمام زنانه نبوده اید! به هر حال تا سر حد امکان باید از نقل قول و عباراتی که در اقامه دعوا و اعتراض و تهمت و برچسب و ... که منجر به برقراری شرایط مخاصمه در مقاله گردد، اجتناب شود. راست، این روند پرداختن به حواشی و جوسازی پیرامون موضوعات که معمولا در ذات اعتراضات جناحی و پاسخ هایشان وجود دارد، خیلی زشته! ایرناواش ۱۴:۲۹، ۲ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)
بله کاملا موافقم. چون ویکی نباید میدان جنگ جناحی و اعتقادی شود. اصولا باید کاربران متعصب و بدون انعطاف از کار ویرایشی منع شوند. اما چه میشود کرد که فعلا باید با ناچاری ها ساخت. حمام زنانه را هم خوب گرفتم و... ولی چون آن را نوعی توهین به زنان میهنم دانستم سعی کردم معنی آن را چپه دریابم!!--گردآفرید ۱۴:۴۶، ۲ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)
اختتامیه در باب زنانگی! به هر حال تفاوت حمام زنانه و مردانه در لخت بودن نیست و این مثل چیزی از حقوق زنان نقض نمی کند (; اما مثلا تحریف مقاله ساتراپی چرا. . . امیدوارم با حفظ و برای حفظ بی طرفی ویرایشات خوبی در ویکی داشته باشید، سپاس. ایرناواش ۱۴:۵۶، ۲ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)
این که فقط زنان در حمامشان جیغ و داد میکنند و بی منطق سخن میرانند میتواند توهین به ایشان تلقی شود، نه لخت بودنشان! هرچند که حمام زنانه اصطلاحی معروف در ایران است، اما به کار بردن آن در اینجا را چندان زیبا نمیبینم. در مورد ساتراپی هم در فرصتی مناسب به خدمتش میرسم. در حال حاضر مشکل و دغدغه اصلی من رفع برخی نواقص بزرگ در ویکی فارسی است و سپس مقاله نویسی. بدرود--گردآفرید ۱۵:۱۸، ۲ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)

شاملو[ویرایش]

سلام، از این هم استفاده کن، معیار هم تازه‌ترین اظهارنظر است نه قدیم. من الان باید بروم جایی و برمی‌گردم مشارکت می‌کنم.Aparhizi ۰۸:۱۳، ۳ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)

ممنون از کمکتان. در حال حاضر همه نقل قول ها را برداشته ام. در صفحه بحث مقاله به این اشاره شما اشاره کردم و در صورت لزوم .... ممنون. ایرناواش ۰۸:۳۸، ۳ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)

نقص سه برگردان[ویرایش]

قانون سه‌برگردان برای این است که ما بیاموزیم که واگردانی مقاله بهترین راه برای پیشرفت مقاله نیست. واگردانی کردن مکرر مطالبی که خرابکاری نیست، طرف مقابل را آزرده و عصبی می‌کند و احتمال این که دو طرف بتوانند در بحث‌هایشان در صفحهٔ بحث مقاله به اتفاق نظر برسند را هم، حداقل به نظر من، می‌کاهد. حتی اگر این واگردانی‌ها قانون سه‌برگردان را نقض نکند (مثلاً روزی سه تا باشد، و نه بیشتر) باز هم گمان می‌کنم که بحث کردن زودتر نتیجه می‌دهد تا واگردانی کردن. خواهش می‌کنم از این به بعد بیشتر مراقب باشید که واگردانی مکرر نکنید. پاینده باشید ▬ حجت/بحث ۱۶:۰۷، ۳ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)

حجت عزیز، شکی در این حرفها نیست و این که مقابله دیگران را عصبی می کند و ... اما خوش بینی به اینکه تفاهم با بحث حاصل می شود و باور به بحث کردن هرگز خیانت به حقیقت نیست، جای سوال دارد _ اگر تجربه بحث فرسایشی و باور هایی که گره های سفتی داشته و تنها حاضر به حفظ صورت معقول و ... _ بگذریم _ نه بحث را به عنوان بهترین گزینه ، نه ظن شما مبنی بر خرابکاری نبودن برخی ویرایشات، نه جلب همزمان رضایت همگانی و نه رضایت دادن به برخی تحریف و تخریب ها را خیلی پذیرفتنی نمی بینم ... ویکی پدیا سرگرمی مناسبی است و دوست داشتنی تر بود اگر مجبور به واگردانی مکرر نمی شدیم ;) ... موفق باشی عزیز ایرناواش ۰۷:۴۳، ۶ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)

شعر نیمایی[ویرایش]

سلام، این مقاله دست شما را می‌بوسد، چهار خط اگر بتوانید اضافه کنید خوب است.Aparhizi ۱۷:۰۱، ۶ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)

چشم عزیز، حتما مقاله را خواهم نوشت، مدتی فرصت ویرایش در ویکی نیافته ام، کتاب "بوطیقای شعر نو" شاپور جورکش رو دارم می خونم، تموم که شد میام سراغ این مقاله (; _ ایرناواش ۰۶:۲۳، ۱۰ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)

استفاده نامنصفانه![ویرایش]

لطفاً شرایط استفادهٔ منصفانه از تصاویر را در اینجا مطالعه کنید. حسام ۰۴:۰۲، ۲۴ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)

خوب بهتر بود علت تذکر به مطالعه را می گفتی حسام جان. استفاده منصفانه مفهوم روشنی است. ولی تصاویری که من ارسال کردم مورد دعوی حقوق نشر نیستند و بدون در نظر گرفتن استفاده منصفانه آنها را می توان در حوزه عمومی قرار داد ;) اگه رامین به این ملک بی قانون گیر نده! ایرناواش ۰۹:۴۸، ۲۴ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)

پاک نکن ...[ویرایش]

در خلاصه ویرایش‌هایتان از الفاظی نظیر «آمو» استفاده نفرمایید! منظورم این ویرایش است. با تشکر! وحید ۰۹:۲۴، ۲۶ ژوئن ۲۰۰۷ (UTC)

من قبل از این‌که این بحث را ببینم جواب شما رو در مقاله مذکور داده‌ام. حالا نمی‌دونم من یه معذرت خواهی به شما بدهکارم یا وحید یه هشدار به من؟ ◄-- سپهرنوش/بحث (۱۳:۰۴) ۶ تیر ۱۳۸۶

بحث خوشگل‌گونه[ویرایش]

حواست به لحنت باشد. غیر از دعوت به بحث خوب و محکم، راههای دیگری هم هست... --شروین افشار ۰۸:۳۲، ۳ ژوئیه ۲۰۰۷ (UTC)

ايرناواش جان شما را به خدا فعلا بي خيال قضيه شو ما همين جوريش هم كلي دردسر داريم دادا! --PayaM ۰۸:۲۶، ۴ ژوئیه ۲۰۰۷ (UTC)

حذف معمولی و سریع[ویرایش]

سلام.
وقتی پیشنهاد حذف سریع می‌شود. الگو باید به جای محتوای مقاله قرار گیرد و وقتی قرار است پیشنهاد حذف (با رای‌گیری) شود، الگو باید فقط در ابتدا مقاله اضافه شود و محتوای آن باقی بماند. سپهرنوش/بحث ۷ مرداد ۱۳۸۶ ۱۶:۵۶ (UTC)

ممنون، شدت سزاواری مقاله برای حذف سریع بود که حواس از ما بربود. ایرناواش ۰۷:۲۸، ۳۰ ژوئیه ۲۰۰۷ (UTC)

کم پیدا[ویرایش]

کم پیدایی رفیق؟ فکر کنم در آن اتاق‌های سفید وقتی برای ویرایش در ویکی‌پدیا نداری! آن یکی دوستت هم که بعد از ازدواج وقتی برای زندگی ندارد! ویکی‌پدیا که هیچ :-). وحید ۱۲:۴۸، ۲۲ اوت ۲۰۰۷ (UTC)

اوهوم، تازگی‌ها هم که با چینی‌ها ریختیم رو هم اوضاع شلوغ تر شده! اون هم که دخیل بسته... ممنون از تحویل :) _ شاید آخرین نفس‌های من در ویکی باشه! باری از اعمال خشونت‌های جدید خرسند شدم!! ایرناواش ۱۲:۵۳، ۲۲ اوت ۲۰۰۷ (UTC)
با ملامینی‌ها می‌ریختی روی هم بهتر بود ‎:D‏. ما که دوست نداریم شما را از دست بدهیم چه در ویکی‌پدیا چه در دنیای برون!(خدا کند استخاره بد بیاید!!) وحید ۱۲:۵۸، ۲۲ اوت ۲۰۰۷ (UTC)
  • گرچه برای من به طور کلی نشناس هستید، ولی آنقدر شناس هستید که صنعتی اصفهانی به حساب می‌آیید! من هم از دوری دوستانی چون شما دلگیر می‌شوم • Яohan ب ۳۱ مرداد ۱۳۸۶ (۱۶:۵۳)UTC

مقالهٔ گرمی (آذربایجان)[ویرایش]

با درود، اگر شما مطالب گرمی (آذربایجان) را در مقالهٔ گرمی ادغام کرده‌اید، لطفاً آن را نامزد حذف سریع کنید. ولی به نظر می‌رسد هنوز مطالب آن به مقالهٔ جدید افزوده نشده‌اند. مصطفی/بحث ۱۴:۲۲، ۹ سپتامبر ۲۰۰۷ (UTC)

چیز مهمی نیست که افزوده نشده باشد و آن مقاله ارزش حفظ کردن ندارد. نامزد حذف سریع کردم. ممنون. ایرناواش ۰۵:۴۹، ۱۰ سپتامبر ۲۰۰۷ (UTC)

دوری[ویرایش]

کجاهایید رفیق. بی‌خبر رفتید • Яohaŋ ٭۶ بهمن ۱۳۸۶، ‏۲۰:۲۱(UTC)

اصفهان نیست اما سالم و سرحال است! :-) وحید ‏۲۶ ژانویهٔ ۲۰۰۸، ساعت ۲۱:۵۴ (UTC)پاسخ

به‌به! چشم ما روشن. از این طرف‌ها؟ نکند راه گم کردید؟ :-) ‏• Яohaŋ ٭ ۲۵ خرداد ۱۳۸۷(UTC)

آمده‌ام که سر زنم! ممنون.... صفحه کلید فارسی ندارم! ایرناواش ‏۱۴ ژوئن ۲۰۰۸، ساعت ۱۳:۳۱ (UTC)پاسخ
جمله قبلی بامزه بود. الان شده شعر فکر کنم ‏• Яohaŋ ٭ ۲۵ خرداد ۱۳۸۷(UTC)
گرد و خاک گرفته بود اون صفحه! ایرناواش ‏۱۴ ژوئن ۲۰۰۸، ساعت ۱۸:۴۱ (UTC)پاسخ

دعوت برای همکاری در ویکی‌پدیای ترکی آذربایجانی[ویرایش]

سلام، Irnavash. کمک شما در ویکی پدیای ترکی آذربایجانی ما را خوشحال خواهد کرد. ارادتمند. --Arjanizary (بحث) ‏۱۰ دسامبر ۲۰۱۲، ساعت ۱۹:۰۳ (UTC)پاسخ

فیلسوف[ویرایش]

سلام، این و این را ببینید، من حتی اگر به نظری علاقه داشته باشم، در بحث‎های ویکی دخالت‎اش نمی‎دهم، تنها برپایه سیاست‎ها و رهنمودهای ویکی عمل می‎کنم.فیلسوف کسی است که طراح یک مکتب فلسفی مستقل و یا حداقل صاحب یک نظریه فلسفی مستقل باشد که هیچ کدام از این دوستان نیستند، برای همین درباره فیلسوف بودنشان می‎بایست یک منبع معتبر تخصصی آورده شود. Farvartish (بحث) ‏۴ آوریل ۲۰۱۳، ساعت ۱۹:۰۸ (UTC)پاسخ

اگر چنین تعریفی برای فیلسوف دارید قبول. هر چند آرامش دوستدار نظریه فلسفی مستقلی دارد ولی در این فقر نوشتار منبعی بهتر از بی بی سی نمی توانم پیدا کنم. و اساسا ما هیچ منبع تخصصی نداریم که مشخص کند چه کسی فیلسوف است. و با این شرایط باید رده فیلسوفان اهل ایران خالی شود که من موافقترم چون اسم هر ننه قمری آنجا هست بی آنکه حتی یک کتاب در تبیین یک نظریه فلسفی مستقل نوشته باشند. تنها نوشته های فلسفی فارابی ترجمه و شرح ناقص ارسطو و افلاطون بود. --ایرناواش (بحث) ‏۵ آوریل ۲۰۱۳، ساعت ۱۴:۴۴ (UTC)پاسخ
به نظر من هم تا یافتن منبعی تخصصی در این باره بهتر است رده خالی شود. Farvartish (بحث) ‏۵ آوریل ۲۰۱۳، ساعت ۱۴:۴۹ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ پارچه کتانی[ویرایش]

برای مقالهٔ پارچه کتانی پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه شده این است:

میان‌ویکی دارد ولی کوتاه است!

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید، برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشده دیگر درخواست نمائید تا برچسب را برای شما بردارند، در غیر این‌صورت بعد از (۲۲ اسفند ۱۳۹۳) مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و نسبت به حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، همچنان سایر روش‌های حذف دیگری وجود دارد و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. نگهبان ویکی‌پدیا ‏۳ مارس ۲۰۱۵، ساعت ۱۲:۱۰ (UTC)پاسخ

افزودن الگوی اطلاعات به تصاویرتان[ویرایش]

درود. تعدادی از پرونده‌های شما فاقد الگوی اطلاعات هستند که وجود آن برای پرونده‌ها حیاتی است. فهرست آنها:

لطفا این الگو را به تصاویرتان بیفزایید. اگر این تصاویر زیاد هستند از ابزارها «ابزار افزودن الگوی اطلاعات به تصاویری که آن را ندارند.» را فعال کرده و از آن استفاده کنید. خاکسار شما، Dexbot (بحث) ‏۲ ژوئیهٔ ۲۰۱۵، ساعت ۰۲:۵۱ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف جعفر شمس لنگرودی[ویرایش]

بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ جعفر شمس لنگرودی پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/جعفر شمس لنگرودی ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. آرمانب ‏۱۱ ژوئیهٔ ۲۰۱۶، ساعت ۱۰:۴۸ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله[ویرایش]

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ چارک (یکا) که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ چارک (یکا) :
    • با توجه به حجم کم الگوی خرد مناسب را در انتهای مقاله قرار دهید.
    • طبق شیوهٔ نگارش در ویکی‌پدیا باید عنوان مقاله در بخش مقدمه با ''' پررنگ شود.
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۱۶ مارس ۲۰۱۷، ساعت ۱۳:۱۳ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله[ویرایش]

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ مارغن که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ مارغن :
    • با توجه به حجم کم الگوی خرد مناسب را در انتهای مقاله قرار دهید.
    • طبق شیوهٔ نگارش در ویکی‌پدیا باید عنوان مقاله در بخش مقدمه با ''' پررنگ شود.
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲۰ ژوئیهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۱۳:۱۷ (UTC)پاسخ

میان‌ویکی[ویرایش]

شکل ۱:محل دکمهٔ افزودن میان‌ویکی در نوار سمت راست.
شکل ۲:پنجرهٔ واردکردن میان‌ویکی

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به مقاله‌ها و رده‌ها میان‌ویکی مناسب [پیوند به مقالهٔ معادل در زبان‌های دیگر] بیافزایید.

افزودن میان‌ویکی
  1. روش اول:با کلیک کردن بر روی دکمهٔ افزودن میان‌ویکی در نوار سمت راست (در شکل ۱) پنجره‌ای باز می شود (در شکل ۲) که می توانید نام زبان مورد نظر و عنوان صفحه در آن زبان را وارد کنید و بعد از زدن دکمهٔ تائید میان‌ویکی به ویکی‌داده افزوده می شود. مثلاً در قسمت زبان en برای ویکی‌پدیای انگلیسی و در بخش عنوان test برای عنوان مقاله را وارد می‌کنیم.
  2. روش دوم:به روشی سنتی به صفحه ویکی‌فارسی میان‌ویکی بیفزایید مثلاً [[en:test]] را در پایین مقاله قرار دهید. ربات‌ها آن را به ویکی‌داده می‌افزایند.

افزودن میان‌ویکی کمک می‌کند تا مقاله‌ها و رده‌ها در ویکی‌پدیا با زبان‌های دیگر در ارتباط بوده و برای به‌روزرسانی مقاله‌ها از زبان‌های دیگر استفاده کنیم و ربات‌های رده‌همسنگ بتوانند به مقالات رده‌های مناسب بیافزایند. برای اطلاعات بیشتر ویکی‌پدیا:میان‌ویکی را مطالعه نمایید. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید.

Fajr18 (بحث) ۱۳ مرداد ۱۳۹۶، ساعت ‏۱۹:۵۲ (UTC) ‏۴ اوت ۲۰۱۷، ساعت ۱۹:۵۲ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله[ویرایش]

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ جوراب واریس که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

  • در مقالهٔ جوراب واریس :
    • با توجه به حجم کم الگوی خرد مناسب را در انتهای مقاله قرار دهید.
    • رده‌بندی انجام نشده‌است و به علت نبود میان‌ویکی ربات‌های ردهٔ همسنگ نمی‌تواند به مقالهٔ شما رده بیافزایند در صورت امکان ردهٔ مناسب یا میان‌ویکی را به مقاله بیافزائید.
    • ویکی‌پدیا به زبان دیگر به عنوان منبع ذکر شده‌است یا پیوند به آن وجود دارد ولی مقاله میان‌ویکی ندارد. میان‌ویکی مناسب را به مقاله بیافزائید یا اگر مقاله معادلی در ویکی‌های دیگر ندارد پیوند به ویکی‌پدیا را از مقاله بزدائید؛ توجه داشته باشید که نمی‌توان از ویکی‌پدیا به عنوان منبع استفاده کرد.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۷ اوت ۲۰۱۷، ساعت ۱۳:۰۵ (UTC)پاسخ

مقاله کلامی زنجانی شاعر آذری زبان[ویرایش]

با سلام دوست عزیز؛

لطفا در نظرخواهی حذف صفحه مقاله ولی‌الله کلامی زنجانی در صورت تمایل شرکت نمایید و نظرتان را نسبت به حذف یا ماندن مقاله مورد نظر ثبت کنید.

با تشکر رضا دبیر (بحث) ‏۲۸ دسامبر ۲۰۲۲، ساعت ۱۷:۰۰ (UTC)پاسخ