بحث کاربر:Dankeepsie

Page contents not supported in other languages.
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از بحث کاربر:Dana akba)
آخرین نظر: ۳ سال پیش توسط CivilServantBot در مبحث پیغامی درباره نتایج پژوهش ویکی‌پدیا

خوش‌آمدید[ویرایش]

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Dankeepsie»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به پرسش‌های متفرقه بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید! Poya-P (بحث) ‏۱۲ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۹:۲۴ (UTC)پاسخ

پیغامی درباره نتایج پژوهش ویکی‌پدیا[ویرایش]

سلام — سازمان غیرانتفاعی CivilServant در همکاری با پژوهشگران دانشگاه کورنل به مطالعه‌ای دست زد در زمینه آموختن چگونگی بهبود تجربه ویراستاران در ویکی‌پدیای فارسی. بخشی از این پروژه این بود که ویراستاران باتجربه در ویکی‌پدیای فارسی بین اوت ۲۰۱۹ و فوریه ۲۰۲۰ دست به تشکر از ویراستاران بخاطر مشارکت‌هایشان زدند.

ما این نامه را می‌نویسیم تا به شما اطلاع دهیم که شما یکی از ویراستارانی بودید که شاید در قالب این پژوهش مورد تشکر قرار گرفته شده باشید. بدین‌وسیله نتایج این پژوهش را با شما به اشتراک می‌گذاریم. لطفا توجه کنید که اگر از شما تشکر شده این از سوی ویراستاری با تجربه بوده که ویراست شما را مشارکتی ارزشمند و شایسته تشکر دانسته است.

می‌توانید نتایج اولیه این پژوهش را به صورت اینترنتی مطالعه کنید: https://citizensandtech.org/?p=2799

ما در بخشی از این پژوهش دست به جمع‌آوری اطلاعاتی از ویکی‌پدیا زدیم که در دسترس عموم قرار دارند. اگر می‌خواهید داده‌های شما از این پژوهش حذف شود لطفا با Meta:user:Juliakamin(cs) تماس بگیرید.

پژوهشگر اصلی این پروژه جی. نیتان متیاس نام دارد که استاد دانشگاه کورنل است. اگر در حال حاضر یا در آینده سوالی دارید می‌توانید با نیتان به نشانی nathan.matias@civilservant.io و یا با مدیر پژوهش پروژه، جولیا کمین به نشانی julia.kamin@civilservant.io تماس بگیرید. نیتان همچنین بنیان‌گذار «سیویل‌سرونت» است که مدیریت نرم‌افزار برای این پروژه پژوهشی را به عهده دارد. اگر سوالی در مورد این رابطه دارید لطفا از نیتان بپرسید. اگر سوالی یا نگرانی‌ای درباره حقوق خودتان به عنوان یکی از سوژه‌های این پژوهش دارید می‌توانید با «هیات بررسی نهادین» دانشگاه کورنل برای مشارکت‌کنندگان انسانی با شماره تلفن ۰۰۱۶۰۷۲۵۵۵۱۳۸ تماس بگیرید یا به وب‌سایت آن‌ به نشانی http://www.irb.cornell.edu سر بزنید. کورنل دانشگاهی در آمریکا است که ما از آن خواسته‌ایم بر پژوهش‌مان نظارت کند تا از تبعیت آن با موازین اخلاقیات پژوهش کسب اطمینان کند. شما در ضمن می‌توانید نگرانی‌ها یا شکایات خود را بدون ذکر نام خودتان از طریق درگاه اینترنتی «اتیکز پوینت» به نشانی http://www.hotline.cornell.edu و یا در تماس با شماره تلفن رایگان ۱۸۶۶۲۹۳۳۰۷۷ مطرح کنید. «اتیکز پوینت» سازمانی مستقل است و به عنوان رابط بین دانشگاه و شاکی عمل می‌کند تا افراد بتوانند بدون فاش کردن هویت خود شکایت‌شان را مطرح کنند.


شما در ضمن شاید در حین مشارکت در این پژوهش در یک نظرسنجی شرکت کرده باشید. اگر این کار را کردید حقوق شما در رابطه با داده‌هایتان همان موقع توضیح داده شدند اما اگر سوالی دارید می‌توانید با جولیا به نشانی julia.kamin@civilservant.io تماس بگیرید. این نظرسنجی به نتایج قاطعی نرسید و به همین دلیل چیزی در این زمینه منتشر نشده است.

با تشکر،

CivilServantBot (بحث) ‏۱۱ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۰۸:۳۱ (UTC)پاسخ