بحث کاربر:Chemipanda

Page contents not supported in other languages.
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از بحث کاربر:Ali1370)
آخرین نظر: ۲ ماه پیش توسط VEGGIE8i در مبحث ابرابزار

خوش آمدید[ویرایش]


سلام Chemipanda، به ویکی‌پدیا خوش آمدید. از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر برای کاربرهای جدید مفیدند:

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:گودال ماسه‌بازی استفاده کنید و (فقط) در صفحات بحث نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید، (~~~~)، با این کار نام شما و تاریخ به عنوان امضا درج خواهد شد. در صورتی که سوال داشتید، به صفحهٔ ویکی‌پدیا:میز کمک بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. باز هم خوش آمد می‌گویم.
شاد باشید! --آریا مهر ۰۵:۲۳, ۱۳ آوریل ۲۰۰۷ (UTC)

بهبود مقاله[ویرایش]

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ کوتلیشوسی که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکلات زیر است.

لطفاً مشکلات ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲۱ آوریل ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۱۰ (UTC)پاسخ

درخواست[ویرایش]

درود از شما دعوت می کنم در برگزیده شدن مقاله تصرف ایروان (۱۸۰۴) کمک کنید Naderitat (بحث) ‏۱۹ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۰۶:۴۵ (UTC)پاسخ

بهبود مقاله[ویرایش]

ربات:سلام دوست عزیز مقالهٔ سیاست در گرجستان که اخیراً ساخته‌اید بر پایه اصول ویرایشی ویکی‌پدیای فارسی نیست و دارای مشکل زیر است.

لطفاً مشکل ذکر شده را برطرف نمائید و همچنین حداقل‌های ترجمه و شیوه‌نامه ویرایش در ویکی‌پدیا را مطالعه نمائید. با تشکر نگهبان ویکی‌پدیا ‏۲ اوت ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۱۱ (UTC)پاسخ

ویرایش‌های شما[ویرایش]

ویدیو آموزشی: ویرایش در ویکی‌پدیا

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیای فارسی ویرایش می‌کنید. لطفاً به این نکته توجه کنید که به علت عدم رعایت قوانین و شیوه‌نامه‌های ویکی‌پدیا ممکن است مطالب شما حذف شود.

لطفاً پیش از هرگونه ویرایش حتماً آموزش سریع، خودآموز و شیوه‌نامهٔ نگارش در ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه نمایید تا ویرایش‌های شما حداقل استانداردهای مورد نیاز برای ماندن در ویکی‌پدیا را داشته باشد. در صورتی که اینترنت پرسرعت دارید تماشای فیلم‌های آموزشی را نیز پیشنهاد می‌کنم. برخی ویرایش‌ها که حکم خرابکاری داشته باشد ممکن است موجب قطع دسترسی شما شود. در صورتی که مشکل یا سؤالی داشتید، در صفحهٔ بحث من بپرسید. موفق باشید.

WASP بحث ۳ آبان ۱۴۰۲، ساعت ۱۸:۳۷، ‏۲۵ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۵:۰۷ (UTC)پاسخ

ابرابزار [ویرایش]

درود، از ویرایش‌هایتان در ویکی‌پدیا فارسی متشکریم. به نظر می‌رسد که برخی ویرایش‌های شما اشکالات نگارشی دارند (نظیر نقطه‌گذاری اشتباه، استفاده از نویسه‌های عربی و غیره). شما می‌توانید این مشکلات را به آسانی، با استفاده از ابرابزار حل کنید. برای آشنایی با ابرابزار و نحوهٔ فعال کردن آن به ویکی‌پدیا:ویکی‌پروژه ابزارهای ویرایشی/راهنما مراجعه کنید. چنانچه مشکلی بود، می‌توانید در صفحهٔ بحث من یا در قهوه‌خانهٔ فنی بپرسید. VEGGIE8i (بحث) ‏۲۱ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۳:۱۱ (UTC)پاسخ