پرش به محتوا

بحث کاربر:A30aban

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۳ سال پیش توسط Nika2020 در مبحث نامزدی حذف سریع تمدن نوین اسلامی

آسیابان[ویرایش]

کسی که نگهداری و اداره آسیاب را بر عهده دارد.

منبع[ویرایش]

فرهنگ فارسی معین
A30aban (بحث) ‏۳ ژانویهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۰۶:۵۲ (UTC)پاسخ

منابع معتبر[ویرایش]

درود، خوشحالم که در ویکی‌پدیا ویرایش می‌کنید. لطفاً به این چند نکته توجه کنید:

  1. ویکی‌پدیا تحقیق یا تفکرات دست‌اول را چاپ نمی‌کند (ویکی‌پدیا:تحقیق دست‌اول ممنوع). هرآنچه در ویکی‌پدیا می‌آید، باید توسط منابع معتبر قابل تأیید باشد. برای تمام نقلِ‌قول‌ها و هر محتوای به‌چالش‌کشیده‌شده یا مستعد به چالش کشیده‌شدن، لازم است که منبع در خود مقاله ذکر شود (ویکی‌پدیا:تأییدپذیری و ویکی‌پدیا:منابع معتبر).
  2. مقالات نباید شامل هر گونه تحلیل جدید یا کنار هم گذاشتن مطالب چاپ‌شده به گونه‌ای باشند که در کنار هم، دیدگاه خاصی را پیش ببرند که هیچ‌کدام از آن منابع به‌تنهایی و به‌وضوح از آن دیدگاه حمایت نکنند (ویکی‌پدیا:ترکیب).
  3. هر وبگاهی به‌عنوان منبع معتبر قابل استناد نیست. لطفاً برای اطلاعات بیشتر وپ:پیوند نه را مطالعه کنید.
اگر هر گونه سؤال یا ابهامی داشتید، در صفحه بحث من بنویسید. ارادتمند،

TheKourosh (بحث) ‏۱۵ مارس ۲۰۱۹، ساعت ۱۴:۴۸ (UTC)پاسخ

حذف زمان‌دار مقالهٔ بانک تهران[ویرایش]

درود؛ برای مقالهٔ بانک تهران پیشنهاد حذف زمان‌دار داده شده‌است. دلیل ارائه‌شده این است:

بازنویسی + ویکی‌سازی + جدول اطلاعات؛ نیازمند احراز سرشناسی موضوع با کمک منابع معتبر و بیشتر

شما می‌توانید مانع حذف مقاله شوید. برای این کار باید مشکلات مقاله رفع گردد تا حداقل استانداردهای ویکی‌پدیا را رعایت کرده باشد؛ در صورت رفع مشکل، می‌توانید از هر یک از کاربران تأییدشدهٔ دیگر درخواست کنید تا برچسب را برای شما بردارند؛ در غیر این‌صورت، بعد از «۲۰ آوریل ۲۰۱۹ مصادف با ۳۱ فروردین ۱۳۹۸» مقاله به وسیلهٔ یکی از مدیران بررسی و درمورد حذف یا عدم حذف آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

توجه:برچسب را خودتان برندارید و در نظر داشته باشید که در صورت برداشتن {{حذف زمان‌دار/پیغام}} از مقاله، روش‌های حذف دیگری نیز وجود دارند و ممکن است مقاله به روش حذف سریع یا نظرخواهی برای حذف، حذف شود. ImanFakhriTalk ‏۱۰ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۷:۲۸ (UTC)پاسخ

نامزدی حذف سریع تمدن نوین اسلامی[ویرایش]

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسبی در تمدن نوین اسلامی جای گرفته که خواستار حذف سریع آن از ویکی‌پدیا شده‌است. این کار بر پایهٔ بند ع۱۲ از معیارهای حذف سریع صورت گرفته‌است، زیرا به نظر می‌رسد مقاله نقض آشکار حق تکثیر باشد. بنا به دلایل قانونی، ما نمی‌توانیم تصاویر دارای حق نشر یا متن‌های برگرفته از دیگر وبگاه‌ها یا مطالب چاپ‌شده را پذیرا باشیم، و در نتیجه، آنچه افزودید به احتمال زیاد حذف خواهد شد. شما می‌توانید از وبگاه‌های بیرونی به عنوان یک منبع اطلاعات استفاده کنید، اما نه به عنوان منبع جملات. این بخش بسیار مهم است: با واژه‌های خودتان بگویید. ویکی‌پدیا زیر پا گذاشتن حق نشر را بسیار جدی می‌گیرد و متخلفان لجوج از ویرایش منع خواهند شد.

اگر آن وبگاه بیرونی متعلق به خودتان است، و شما به ویکی‌پدیا اجازه می‌دهید که از متن آن استفاده کنید، و این یعنی اجازه می‌دهید دیگران هم آن را ویرایش کنن، آنگاه باید آنگاه باید این موضوع را از بیرون ویکی‌پدیا به وسیلهٔ یکی از روش‌های معرفی شده در وپ:بخشش موارد دارای حق نشر، اثبات کنید. اگر شما دارندهٔ آن وبگاه نیستید، اما از دارندهٔ آن اجازه گرفته‌اید، وپ:درخواست مجوز حق نشر را ببینید. همچنین ممکن است بخواهید برای بدست آوردن اطلاعات بیشتر به سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا نگاهی بیندازید، یا پرسشی در ویکی‌پدیا:میز کمک مطرح کنید.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. Nika2020 (بحث) ‏۲ اوت ۲۰۲۰، ساعت ۱۷:۲۷ (UTC)پاسخ