پرش به محتوا

بحث کاربر:85.185.3.21

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۸ سال پیش توسط Poryamo در مبحث نامزدی حذف سریع فرزاد

استفاده از صفحهٔ تمرین

[ویرایش]

درود، از مشارکت شما در گسترش ویکی‌پدیا خوشحالیم. برای آزمودن امکانات ویرایشی یا نوشتن متن‌ها و مقاله‌های آزمایشی از صفحهٔ تمرین ویکی‌پدیا یا صفحهٔ تمرین خودتان استفاده کنید. همچنین اگر مقاله‌تان آماده قرار گرفتن در فضای اصلی نیست، می‌توانید آن را در فضای پیش‌نویس ایجاد و پس از تکمیل به فضای مقاله منتقل کنید.

برای آگاهی بیشتر راهنمای ویرایش صفحه‌ها، آموزش‌های سریع و خودآموزهای ویکی‌پدیای فارسی را مطالعه فرمایید.

با درود! تغییراتی که در صفحه‌ها می‌دهید خرابکاری محسوب می‌شود، خواهشمندیم که دست نگه دارید. برای تمرین به گودال ماسه‌بازی بروید. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحهٔ راهنما رجوع کنید.

شما بر اساس سیاست های ویکی پدیا، کاربر خرابکار تشخیص داده شده اید. منش خود را نسبت به ویکی پدیا تغییر دهید. در غیر این صورت دسترسی شما برای مدت محدود و یا نامحدود قطع خواهد شد. این آخرین هشدار است.

{{جا:الگوی خالی|شما فراموش کرده‌اید در این الگو دستور جانشینی را اعمال کنید. به‌جای {{خرابکار}} لطفاً {{جا:خرابکار}} را تایپ کنید.}}

شما به‌خاطر خرابکاری قبلاً چندبار هشدار دریافت کرده‌اید. ادامهٔ این روند می‌تواند به قطع‌دسترسی شما منجر شود. احتمالاً یکی از مدیران این مسئله را به‌زودی بررسی خواهد کرد.

نامزدی حذف سریع فرزاد

[ویرایش]

اگر این نخستین نوشتاری است که می‌سازید، ممکن است بخواهید راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان را بخوانید.

شما ممکن است بخواهید برنامهٔ جادویی نوشتار برای کمک به خودتان در ساخت نوشتارها استفاده کنید.

برچسبی در فرزاد جای گرفته که خواستار حذف سریع آن از ویکی‌پدیا شده‌است. این کار بر پایهٔ بند ۳ از معیارهای حذف سریع مقاله‌ها صورت گرفته‌است، زیرا مقاله‌ای است که تا کنون هیچ محتوایی نداشته است یا محتوای آن تنها از پیوند به بیرون، ارجاع به کتاب‌ها، برچسب‌های رده، برچسب‌های الگو، پیوندهای میان‌ویکی، بازنویسی عنوان یا تلاشی برای ارتباط داشتن با موضوع مقاله، تشکیل شده‌است.
برای دانستن حداقل استانداردهای مقالات کوتاه، خواهشمندیم ویکی‌پدیا:مقالهٔ خرد را ببینید. همچنین توجه بدارید که مقاله‌ها باید دربارهٔ موضوع‌های سرشناس باشند و باید منابع معتبری که محتوا را اثبات می‌کند، فراهم آورند.

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک روی دکمه‌ای با عنوان «اینجا را برای مخالفت با حذف سریع کلیک کنید» با نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما فرصت توضیح می‌دهد که چرا باور دارید این صفحه نباید حذف شود. هرچند، آگاه باشید زمانی که یک صفحه نامزد حذف سریع شد، ممکن است بدون تأخیر حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، ولی از افزودن اطلاعات در راستای رهنمودها و سیاست‌های ویکی‌پدیا دریغ نکنید. اگر صفحه حذف شد و می‌خواهید محتوای حذف‌شده را برای ارجاع آینده یا بهبوددادن بازیابی کنید، لطفاً با مدیر حذف ارتباط برقرار کنید یا اگر از پیش این کار را کردید، می‌توانید درخواستی در اینجا قرار دهید.

پوریا (بحث) ‏۴ مارس ۲۰۱۶، ساعت ۰۷:۵۲ (UTC)پاسخ
این صفحهٔ بحث برای کاربر گمنامی است که هنوز حسابی درست نکرده است یا از آن استفاده نمی‌کند.

بنابراین برای شناسایی‌اش مجبوریم از نشانی IP عددی استفاده کنیم. نشانی‌های IP این چنینی ممکن است توسط چندین کاربر به شکل مشترک استفاده شود. اگر شما کاربر گمنامی هستید و تصور می‌کنید اظهار نظرات نامربوط به شما صورت گرفته است، لطفاً برای پیشگیری از اشتباه گرفته شدن با کاربران گمنام دیگر در آینده، حسابی ایجاد کنید یا به سیستم وارد شوید.