کاربر:Aviow

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

این کاربر یک مدیر نیست. کاربر ویکی‌انبار کاربر ویکی‌کتاب کاربر ویکی‌گفتاورد کاربر ویکی‌سفر راهنمای کاربران در ویکی‌سفر کاربر پلیس در ویکی‌سفر

این کاربر، عضو پروژه مهندسی برق در ویکی‌پدیای فارسی است.
به نام آفریدگار یکتا
این کاربر، عضوی از ویکی‌پروژهٔ زیست‌شناسی است.


خوش آمدید! می‌توانید بخش‌های دربارۀ من و مقالات را ببینید و اگر پیامی دارید، آن را در بخش بحث، با بنده در میان بگذارید. --آوید (بحث)

این کاربر یک معلم راهنما در ویکی‌پدیای فارسی است.

من یک آموزگار راهنمای ویکی‌پدیا برای کاربران تازه هستم. اگر می‌خواهید راهنمایی‌تان کنم، از چهارگوش زیر، به صفحه تمرین بروید.

امروز

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳

                                       
صفحه کاربری      بحث      نامه      مقالات      مهر دوستان      تصاویر من      صفحه تمرین      کارها      درباره من     

ویکی‌نویسان و مدیران ویکی‌پدیا، فرهنگ‌دوستان گمنامی هستند که بدون هیچ مزد و پاداشی سال‌ها از زندگی خود را صرف انتقال دانش به همگان می‌کنند. ...هر زبانی که گویشوران آن نتوانند ویکی‌پدیای خود را گسترش بدهند و تکمیل کنند، از کاروان زبان‌های دنیای مدرن جا خواهد ماند. اگر شما نتوانید در همه موضوعات مورد علاقه‌تان، به زبانی که در مدرسه به آن تحصیل کرده‌اید چیزی بیابید و بخوانید، به‌ناچار سراغ زبان‌های دیگر خواهید رفت؛ زبان و فرهنگی که دانشنامه‌های جامعی ارائه ندهد، به مرور مهجور خواهد شد. (مانی پارسا، مدیر ویکی‌پدیای فارسی)[۱]

ویکی‌پدیای فارسی در حال حاضر در کل ۵٬۶۷۶٬۵۰۳ صفحه دارد که از این تعداد ۱٬۰۰۱٬۰۷۹ مقاله و ۹۰٬۴۷۱ پرونده هستند.

تاکنون ۳۹٬۳۴۹٬۸۶۱ ویرایش توسط ۱٬۳۰۷٬۲۰۴ کاربر در تمام صفحات صورت گرفته است. از این تعداد کاربر ۵٬۴۱۵تای آن‌ها کاربر فعال، ۱۸۵تای آن‌ها ربات، ۳۴تای آن‌ها مدیر و ۶تای آن‌ها دیوان‌سالار هستند.

یادگیری سریع ایجاد مقاله برای تازه کاران

به جای «اضافه کردن» بگو «افزودن»

  1. http://www.radiofarda.com/content/F12_Mani_Parsa_Persian_Wikipedia/2147455.html