پرش به محتوا

پیش‌نویس:مگنی استرالیا

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


مگنی (به انگلیسی: magny) یک اپلیکیشن و شبکه اجتماعی است که توسط گروهی ایرانی تحت مدیریت ...... در سال 2020 تاسیس شد. دفتر مرکزی آن در ملبورن استرالیا واقع شده است. این برنامه در کشور استرالیا و با زبان انگلیسی و فارسی در دسترس است. مگنی به عنوان یک شبکه ارتباطی میان ایرانیان مقیم استرالیا مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه در پلتفرم های اندروید و IOS در دسترس است. مگنی بر اساس یک مدل فری میوم عمل می کند. بدین ترتیب از خدمات اصلی می توان بدون پرداخت استفاده کرد. اولین ورژن از اپلیکیشن مگنی در 17 سپتامبر 2021 در پلتفرم های اپ استور و گوگل پلی منتشر شد.

ویژگی ها بر اساس اطلاعات تیم سازنده، مگنی اولین اپلیکیشن شبکه اجتماعی برای فارسی زبانان استرالیا است. بر این اساس ایرانی های مقیم استرالیا می توانند با ثبت نام در این برنامه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. حتی ایرانی هایی که در حال مهاجرت به استرالیا هستند می توانند به کمک این برنامه از مسیر مهاجرت، وضعیت زندگی در استرالیا و برخی نکات مهم آگاه شوند. به گفته مدیر این گروه این برنامه می تواند باعث توسعه کسب و کارهای ایرانی های مقیم استرالیا شود. همچنین کاربران این برنامه می توانند به صورت رایگان آگهی های نیازمندی های خود را در منتشر کنند. از دیگر ویژگی های مهم این برنامه می توان به امنیت آن اشاره کرد. در این برنامه تمامی گفت و گوها در فضای امن صورت می گیرد و مدیر امنیتی این تیم اطمینان داده است که هیچ اطلاعاتی از کاربران به اشتراک گذاشته نخواهد شد. ویژگی دیگر مگنی، سرعت بالا انتقال اطلاعات و بهینه بودن برنامه است. این برنامه به نحوی طراحی شده است که کاربر می تواند در سریع ترین زمان ممکن به اصلی ترین نیازهای خود دسترسی داشته باشد. البته به گفته تیم فنی مگنی، ورژن جدید این برنامه که به زودی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، رابط کاربری ساده تر و امکانات بیشتری را در اختیار کاربران قرار می دهد.

خدمات دیگر گروه مگنی علاوه بر تولید و پشتیبانی اپلیکیشن خدمات دیگری نیز به کاربران خود ارائه می دهند. به گفته این گروه، ایرانی هایی که قصد مهاجرت به استرالیا دارند می توانند به کمک خدمات ولکام پک پیش از ورود به این کشور نیازهای اولیه خود را برطرف کنند. در ولکام پک گروه مگنی امکاناتی مانند تهیه سیم کارت استرالیا، اجاره کردن خانه، تهیه کارت بانکی، تهیه بیمه درمانی، ارائه راهنمایی های لازم جهت زندگی در استرالیا و ... را در اختیار کاربران قرار می دهند. گروه مگنی قصد دارد بر اساس ارائه این دست از خدمات سختی های اول مهاجرت را کاهش داده و باعث شود فرد زندگی راحت تری را در استرالیا شروع کند. همچنین این خدمات قابل انتخاب گزینشی است، بدین معنی که کاربر می تواند تنها از برخی امکانات ولکام پک استفاده کند.



منابع[ویرایش]