پیش‌نویس:مصطفی مهرآیین روانشناس

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

مصطفی مهرآیین، نامی که در دنیای آموزش و توسعه فردی و اجتماعی و آموزش فن بیان در اصفهان به عنوان یکی از پیشروان و متخصصان برجسته شناخته می‌شود، در سال ۱۳۶۳ متولد شد و از طریق تلاش، پژوهش و تجربه به رشد و توسعه حرفه‌ای خود پی برده است.

از جوانی، مصطفی با هدف ارتقاء مهارت‌های ارتباطی و فراگیری آداب موثر در محیط کاری و اجتماعی، به تلاش وادار شد. او ابتدا با برگزاری کارگاه‌ها و سمینارهای متعدد در اصفهان، اصول و فنون بیان را به دانشجویان، مدیران شهرداری، صنف‌های مختلف و جامعه عمومی آموزش داد.

برنامه‌های او، گسترده و متنوع بوده و از آموزش مهارت‌های ارتباطی تا فنون مذاکره، از عزت نفس تا مهارت‌های فروش، همه در کنار هم در چشم‌اندازش جای داشته‌اند. او تجربیات خود را در دوره‌های MBA و DBA نیز به دانشجویان مختلف منتقل کرده و در موسسات معتبری مانند موسسه فن آوران حکیم و موسسه کارشد تدریس نموده است.

مصطفی مهرآیین، علاوه بر فعالیت‌های آموزشی، به عنوان مشاور صدا و سیما نیز در برنامه‌های تلویزیونی حضور یافته و تلاش می‌کند تا اصول و مهارت‌هایی که زندگی روزمره را زیباتر و موثرتر می‌کنند، به دیگران انتقال دهد.

او همچنین نویسنده کتاب‌های موفقی همچون “مرد زمستانی”، “سارا سالم”، “فن بیان شهروندی” و “مهارت عاشقی” است که همگی به عنوان راهنمایی برای بهبود کیفیت زندگی و ارتقاء مهارت‌های فردی و اجتماعی شناخته می‌شوند.

با بیش از بیست سال تجربه در زمینه آموزش و اجرا، مصطفی مهرآیین نمادی است از پشتکار، تلاش و پیگیری هدف که به وسیله آن، توانسته است مردم را به دنیایی پراز ارزش و مهارت‌های زندگی موثر وارد کند.