پرش به محتوا

پیش‌نویس:مجتمع زندیه

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
مجتمع زندیه
مکانشیراز
تاریخ گشایشآذر ۱۳۹۵
مالکعلی داوری
شمار فروشگاه‌ها و خدمات۳
مساحت زیربنای تجاری۴۵۰٬۰۰۰ متر مربع (۴٬۸۰۰٬۰۰۰ فوت مربع)
وبگاهzandiye.com

تأسیس (سال 1395 شمسی)[ویرایش]


مجتمع زندیه، شرکتی که در سال 1395 تاسیس شد، ابتدا با نام "مجتمع فرش زندیه" فعالیت خود را در زمینه تولید فرش آغاز کرد. این شرکت تأسیس‌گذار آن، علی داوری نام داشت.

توسعه و تغییر نام (سال 1402 شمسی)[ویرایش]


در سال 1402 شمسی، با افزایش دسته‌بندی محصولات، شرکت تصمیم به تغییر نام به "مجتمع زندیه" گرفت. این تغییر نام نمایانگر تنوع فعالیت‌های شرکت به زمینه‌های متنوع از جمله یخچال، تلویزیون، مبل و سایر لوازم خانگی بود.

فعالیت‌ها و محصولات[ویرایش]


مجتمع زندیه، در زمینه تولید و توزیع محصولات خانگی فعالیت می‌کند. این شرکت به تولید فرش با کیفیت بالا شناخته شده است و همچنین به تدریج محصولاتی چون یخچال، تلویزیون، مبل و سایر لوازم خانگی به پورتفوی خود افزوده است.

تأثیرات اجتماعی و اقتصادی[ویرایش]


مجتمع زندیه با فراهم کردن محصولات با کیفیت، نقش مهمی در تحولات اقتصادی و اجتماعی منطقه و کشور ایفا کرده است. این شرکت به عنوان یکی از موفق‌ترین شرکت‌های تولید لوازم خانگی، به اشتغالزایی و توسعه اقتصادی مناطق مختلف کمک کرده است.

شهرت و شناخت عمومی[ویرایش]


با گذشت زمان، مجتمع زندیه به یکی از برندهای معتبر و مورد اعتماد در بازار لوازم خانگی تبدیل شده است. ارائه محصولات با کیفیت و ارتقاء خدمات به مشتریان، شرکت را در میان تولیدکنندگان برجسته کرده است.

منابع[ویرایش]


  1. افتتاح مجتمع زندیه - خبرگذاری ایرنا

رده:مقاله‌های ایجاد شده توسط ایجادگر