پیش‌نویس:دوروک آتاکول

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

دوروک آتاکول، یکی از چهره‌های عاشقانه،درام و اصلی سریال خواهر و برادرانم است. اونور سعید یاران بازیگر این نقش است. بازیگر کنار این شخصیت در سریال خواهر و برادرانم، آسیه ارن با بازی سو بورجو یازگی جوشکون می‌باشد. وی در چهار فصل سریال خواهران برادران، حضور داشته‌است و نقش ششم در این سریال اثر به‌شمار می‌رود.

دوروک آتاکول
شخصیت خواهر و برادرانم
Kardeşlerim
نخستین حضورفصل ۱
آخرین حضورفصل ۴
ایفاگرانور سعید یاران
اطلاعاتِ درون‌داستانی
لقبکاریزماتیک

جذاب

خوشتیپ
جنسیتمرد
پیشهخوانندگی کار دربدنسازی
خانوادهآتاکول
خویشاوندانعاکف آتاکول(پدر)
نباهت آتاکول(مادر)
آسیه ارن(دوست دختر)
کان آتاکول(برادر)
ملیسا آتاکول(خواهر)
برک اوزکایا/چتین(دوست صمیمی)
تولگا بارچین(دوست صمیمی)
بهار گوون(خواهر خوانده)
ملیتترک
زادهٔ۲۰۰۵ در ترکیه (۱۸ ساله)
درگذشت۲۰۲۳
علت مرگتصادف

ویژگی ها[ویرایش]

دوروک آتاکول بسیار آدم احساسی و عاشق است. او بسیار عاشق آسیه است زیرا جزع آسیه هیچ دختری چشمش را نمی‌گیرد او بخاطر آسیه هرکاری می‌کند. او مادر اش را خیلی دوست دارد و همیشه پشته او بوده است. همچنین خواهرش ملیسا. بر خلاف این دو با کان برادرش و پدرش عاکف بعضی وقتا بحث هایی داشته اند اما میونشون درست شده است. او پسری خوانواده دوست بود.

زندگی[ویرایش]

او پدری به نام عاکف آتاکول و مادری به نام نباهت آتاکول دارد. آنها آدمای پولداری بودن وی در همین حین با دختری به نام آسیه ارن آشنا می‌شود که بسیار فقیر هست و باهاش بد برخورد می‌کند. اما او به شدت عاشق آسیه و وابسته آسیه می‌شود حتا قبل مرگش هم به فکر این بود چطور تو روی آسیه نگاه بکند (به دلیل باعث مرگ برادر آسیه خواهر دوروک بوده است). زیرا که عاکف و نباهت با رابطه دوروک و آسیه قبل مرگش مخالف بودن اما بعد مرگ دوروک با آسیه خوب رفتار کردند. دوروک یه برادر به نام کان و یه خواهر به نام ملیسا آتاکول دارد که کان برادر ناتنی او است. زیرا کان هم فوت شده و ملیسا بستری در بیمارستان است. بازمانده های خوانواده آتاکول فقط عاکف و نباهت است. زیرا رفیق صمیمی او برک و تولگا بوده است. همچنین در فصل اول ما با اکیپی همچو دوروک، برک، سوسن، هاریکا، تالیا، تولگا مواجه میشیم. (دوروک در اوایل فصل اول آدم بدی بود اما بعد از عاشق آسیه شدن آدم خوبی می‌شود)

درگذشت[ویرایش]

دوروک آتاکول در سال ۲۰۲۳ نقش اش به پایان رسید. بر اثر تصادف در آسفالت جان باخت. (با حذف انور سعید یاران و پایان یافتن شخصیت دوروک آتاکول ریتینگ سریال افت پیدا کرد)

تیکه کلام[ویرایش]

دوروک آتاکول در سریال از تیکه کلام های <<کاریزماتیک و <<جذاب>> <<خوشتیپ>> و <<دوروک آتاکول آنلاین>> و <<پرنسسم>> خطاب به آسیه و <<چشم سبز>> توسط عاکف میتوانیم نام ببریم.

جستارهای وابسته[ویرایش]

خواهر و برادرانم

خواهران و برادران

خواهران و برادران (مجموعه تلویزیونی)

اونور سعید یاران

سو بورجو یازگی جوشکون