ویکی‌پدیا:گزیدن نگاره برگزیده/میگوپلو در آبپخش.jpg

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


میگوپلو بوشهری[ویرایش]

زمان رأی‌گیری به پایان رسیده‌است، لطفاً دیگر رأی ندهید. نظرخواهی در تاریخ ۲۸ مه ۲۰۲۲ ساعت ۰۵:۳۳:۰۲ (یوتی‌سی) به پایان می‌رسد.

میگوپلو، که غذایی با اصالت بوشهری است، بعنوان مشهورترین غذا در استان بوشهر شناخته می‌شود. عنصر اصلی این غذا خود میگو است که به دلیل داشتن امگا۳ و پروتئین بالا از ارزش غذایی بالایی برخوردار است.
دلایل
دانشنامه‌ای و با کیفیت
نوشتارهایی که نگاره در آنها استفاده شده است
بوشهر
رده نگاره برگزیده
ویکی‌پدیا:نگاره‌های برگزیده/خوراک و نوشیدنی
پدیدآورنده(ها)
کاربر:Rohalamin
نظرات (حتما دلیل مخالفت ذکر شود)
  • موافق به عنوان نامزد کننده Rohalamin (بحث) ‏۱۲ مه ۲۰۲۲، ساعت ۰۵:۳۳ (UTC)
  • مخالف جدای از نداشتن جذابیت‌های ظاهری و ارزش دانشنامه‌ای، کوچکترین تکنیک‌های عکاسی در این تصویر رعایت نشده، ای‌کاش حداقل بشقاب کامل و به طور هماهنگ درون کادر قرار می‌گرفت. بخش بالای سمت چپ تصویر هم تار است که دلیلش زاویه دار بودن دوربین هنگام تصویر برداری است.-- Parsa «بحث» ‏۱۲ مه ۲۰۲۲، ساعت ۰۸:۳۰ (UTC)
    سلام، ممنون بخاطر نظرتان. علت بیان اینکه ارزش دانش نامه ای ندارد را متوجه نشدم. چه چیزهایی برای شما در گرفتن عکس برای دانشنامه ای بودن مهم است؟ فکر میکنم هیچ تصویر آزادی در ویکی از این غذا وجود ندارد و این غذا یکی از مشهورترین غذاهای جنوبی است که می تواند مقاله آن را پربارتر کند. لذا از لحاظ دانشنامه ای این تصویر ارزشمند خواهد بود.
    دلیل تار بودن تصویر در آن قسمت این بود که کانون را روی غذا قرار دادم تا به زیبایی کار بیافزاید. واقعا تصویر ملاکهای ویکی را پاس میکند. Rohalamin (بحث) ‏۱۲ مه ۲۰۲۲، ساعت ۱۱:۰۳ (UTC)
سلام، خواهش می‌کنم نظر من همچنان مخالف است، این تصویر معیارهای برگزیدگی را پاس نمی‌کند، نباید اینقدر معیارها آسان بگیریم که برگزیده شدن نگاره‌ها در این پروژه به کاری پیش پا افتاده و آسان تبدیل شود، اینگونه ارزش نگاره‌های برگزیده شده در این پروژه پایین خواهد آمد.
در رابطه با تار بودن هم منظور من همان بود، دوربین را زاویه دار گرفتید و فوکوس روی بخش پایین بشقاب افتاده که بخش‌های بالایی تصویر تار شده است، عکس را از بالا می‌انداختید بهتر بود. -- Parsa «بحث» ‏۱۲ مه ۲۰۲۲، ساعت ۱۳:۰۵ (UTC)
  • مخالف. تار بودن قسمتی از تصویر و همچنین عدم توجه به جزئیات عکاسی مربوط به غذا، برای مثال بهتر‌است برای اینکه تصویر نهایی زیباتر شود، و توجه ببیننده به غذا که سوژه اصلی است منحرف نشود، از بشقاب سفید یا حداقل ساده استفاده شود. Rez-A (بحث) ‏۱۲ مه ۲۰۲۲، ساعت ۲۰:۲۰ (UTC)
  • مخالف تصویر شفاف نیست و وضوح کمی دارد زاید الوصف (بحث) ‏۱۵ مه ۲۰۲۲، ساعت ۰۶:۰۸ (UTC)