ویکی‌پدیا:گزیدن مقاله‌های برگزیده/تیم ملی فوتبال زنان آلمان

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

تیم ملی فوتبال زنان آلمان[ویرایش]

تیم ملی فوتبال زنان آلمان (ویرایشتاریخچهبحثپی‌گیری)

برگزیده شد

با تقدیر از زحمات نامزد کنندهٔ گرامی Simsala111 و همچنین تشکر از تلاش‌ها و پیشنهادهای ارزشمند ارزیابان عزیز سید، 4nn1l2، کثیر، MRG90 و امید، برگزیدگی مقالهٔ تیم ملی فوتبال زنان آلمان را اعلام می‌کنم. از دوستان گرامی به ویژه نامزد کننده محترم، خواهشمندم به‌روزرسانی این مقاله را در گوشه‌ای از فعالیت‌های خود قرار دهند تا همواره در سطح مقالات برگزیده باقی بماند و به سرنوشت برخی مقالات مشابه که با به‌روزرسانی ناهمگون، دچار آشفتگی می‌شوند، دچار نشود. مهدی صفار ۱۰ فروردین ۱۳۹۶، ساعت ۱۳:۲۶ (ایران) ‏۳۰ مارس ۲۰۱۷، ساعت ۰۸:۵۶ (UTC)[پاسخ]

بحث زیر بسته شده است. لطفاً آن را تغییر ندهید. ادامهٔ دیدگاه‌ها باید در صفحهٔ بحث مناسب ثبت شوند. نباید ویرایش دیگری در این ریسه انجام شود.

برگزیده شد


نامزدکننده: Simsala111 (بحثمشارکت‌ها) ‏۲۲ نوامبر ۲۰۱۶، ساعت ۲۱:۲۵ (UTC)[پاسخ]

@Simsala111: برای شروع، مقاله انگلیسی، مقاله ای برگزیده است اما در سال 2008 ساخته شده و احتمالا مطالب بعد از این سال با جزئیات کامل پوشش داده نشده است. شما یک بار دقیق بررسی بفرمایید که اولا آیا تمام مطالب آن مقاله را در فارسی آورده اید و ثانیا آیا رخدادهای بعد از آن سال به خوبی پوشش داده شده است، یا خیر. البته با توجه به ترافیک مقالات، مدتی طول می کشد تا فرصت کنیم مقاله شما را دقیق بررسی کنیم. ضمنا برخی لینک های بخش منابع هم مرده است. موفق باشید.--سید (بحث) ‏۲۳ نوامبر ۲۰۱۶، ساعت ۰۲:۱۹ (UTC)[پاسخ]
سید، دربارهٔ لینک‌ها بگویم که همه درست هستند چون خودم همهٔ آن‌ها را یکی یکی چک کرده بودم. شما اشتباهاً روی پیوند بایگانی کلیک می‌کردید. برخی از پیوندهای بایگانی خراب هستند که در این مرحله باید اصلاح شوند (این خلاصه‌ویرایش را ببینید). نحوهٔ اصلاح آن‌ها را در آیندهٔ نزدیک به سیمسالا می‌گویم. فعلاً کلکی سوار کردم تا جای پیوند اصلی با بایگانی عوض شود تا دیگران دچار اشتباه نشوند. ‏4nn1l2 (بحث) ‏۲۳ نوامبر ۲۰۱۶، ساعت ۲۰:۴۹ (UTC)[پاسخ]
@Sa.vakilian: تشکر بابت توجهتان درباره منابع که جناب 4nn1l2 پاسخ دادند.اما من مقاله را دوباره خواندم و با دیگر ویکی ها مقایسه کردم درمورد پوشش موضاعات و مسابقات مختلف درباره تیم زنان آلمان و مقایسه آن با ویکی انگلیسی میتوانم این اطمینان را بدهم که مقاله فارسی به مراتب بهتر و کاملتر از مقاله انگلیسی است(چرا که بخشهایی از ویکی آلمانی که مربوط به جام آلگاروه بوده است و نمودار که مربوط ویکی فرانسوی است را در خود جای داده).از سال ۲۰۰۸ به بعد مسابقات مهم انجام شده مانند جام ملتها که هنوز هم برای ۲۰۱۷ در حال انجام هستند در مقاله وجود دارد.همچنین از المپیک و بازی های مهم دوستانه (در بخش جدول) نیز در بخشهای مختلف مقاله یاد شده است.اگر مورد خاصی هست که فکر میکنید به طور خاص باید درباره آن توضیح وجود داشته باشد و به آن اضافه شود لطفا بگویید تا به آن اضافه کنم.در حال حاضر دو مسابقه جدید در ویکی انگلیسی افزوده شده که آنها را نیز به جدول بازیهای تیم در مقاله فارسی اضافه میکنم.سپاسSimsala111 (بحث) ‏۲۴ نوامبر ۲۰۱۶، ساعت ۲۲:۰۴ (UTC)[پاسخ]

@Kasir: جناب کثیر با توجه به اینکه شما قبلا در برگزیده کردن مقالات مرتبط با فوتبال نقش داشته اید، آیا نظری در خصوص این مقاله دارید؟--سید (بحث) ‏۲۵ نوامبر ۲۰۱۶، ساعت ۰۳:۴۳ (UTC)[پاسخ]

مقاله از نظر جامع و کامل بود تقریبا مشکلی ندارد، اما نیاز به اصلاحاتی جزئی از نظر محتوا دارد، به طور مثال باید از مسابقات به جای تورنموت و یا جهانی به بین‌المللی استفاده شود، بخش نتایج هم نیاز به اصلاحات زیادی دارد، از طرفی مسابقات زنان جام یوفا اشتباه است بلکه مسابقات فوتبال زنان اروپا صحیح است. Kasir بحث ‏۲۵ نوامبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۱:۰۸ (UTC)[پاسخ]


@Kasir و Sa.vakilian: اصلاحاتی را که جناب کثیر یاد کرده بودند را مانند تغییر تورنومنت به مسابقات و همچنین جام یوفا به مسابقات فوتبال زنان اروپا را انجام دادم.تنها موردی که تغییر نیافت تبدیل بین المللی به جهانی بود. چرا که دقیقا دو کلمه بین المللی و جهانی با یکدیگر هم معنا نیستند.(مانند:اولین بازی بین المللی تیم ملی فوتبال زنان آلمان) که تبدیل آن به جهانی این جمله را گنگ و ممکن است باعث سردرگمی خواننده شود یا مسابقات چهار کشور که بین المللی هستند اما جهانی نیستند و همینطور کلمه بین المللی امروزه دیگر بخشی از زبان فارسی بوده و دارای بار معنایی خاص خود است.اما درباره بخش نتایج نمیدانم دقیقا به چه اصلاحی به جز ترجمه نام ها نیاز است.اگر امکان دارد با جزییات بیشتر راهنمایی بفرمایید.سپاس Simsala111 (بحث) ‏۲۶ نوامبر ۲۰۱۶، ساعت ۰۶:۴۷ (UTC)[پاسخ]
بررسی

@Simsala111: مقاله نزدیک به برگزیدگی است اما هنوز اشکالاتی دارد که باید رفع بفرمایید.

  • تاریخ اولیه: در این بخش یکباره مطلب با ممنوعیت شروع شده است. خب اول باید توضیح داده شود که چه اتفاقی در جریان بوده که ممنوع شده است.
  • تاریخ اولیه: من قدری گیج شدم که آیا این بخش مربوط به آلمان شرقی است یا غربی! یا هرد در هم!!!
  • آغاز دشوار و اولین عناوین اروپایی: این بخش چطور منظور آلمان شرقی است یا غربی؟ یک جایی در انتهای این بخش نوشته اید که آلمان شرقی تیم ملی فوتبال زنان نداشته است. به نظرم لازم است در تاریخچه به طور واضح تر و از همان ابتدا این موضوع شفاف شود که متن درباره آلمان غربی است.
  • نوشته اید «این مسابقات در خانه و در خاک آلمان غربی انجام شد» تا جایی که می دانم میزبان هرگز در مسابقات انتخابی شرکت نمی کند، اما در متن خلاف این آمده است.
  • تعدادی از اسامی را قرمز کردم تا مقالات آنها را بسازید.
  • ناکامی در المپیک و جام جهانی: «بیرگیت پرینتس برای اولین بار در یک تورنومنت معتبر در سال ۱۹۹۵ موفق به گلزنی شد.» آیا شروع بخش با این جمله مناسب است؟ من این طور فکر نمی کنم.
  • در پاراگراف آخر این بخش مربوط به مسابقات فوتبال زنان اروپا ۱۹۹۷ یک بار نوشته با برد ایسلند صعود کرد و پایین تر نوشته با پیروزی برابر دانمارک! یعنی دو بار از مرحله گروهی صعود کرده!!!
  • ناکامی در المپیک و جام جهانی: یک بار نوشته شده در سال 97 برنده چهارمین قهرمانی اروپایی شدند و بار دیگر در سال 2000!
  • در سال ۲۰۰۶ آلمان توانست برای اولین بار قهرمان بازی‌های سالانهٔ جام آلگاروه شود ممکن است بیشتر توضیح دهید. چون پایین تر در یک بخش جداگانه توضیح داده اید ، پیشنهاد می کنم این خط حذف شود.
  • جام جهانی فوتبال زنان ۲۰۱۵ مثل دیگر نوشته نشده است و باید توسعه یابد.
  • نام اولین مربی چند بار «بیزانتس» و چند بار «بیسانز» آمده است!
  • دستاوردهای زیلویا ناید در بخش مربیان ناقص است. بر اساس جدول تکمیل شود.
  • «ورزشگاه‌ها» اطلاعات این بخش ظاهرا قدیمی است. البته اگر به اطلاعات جدید دسترسی ندارید می توانید آماری را که مربوط به قبل می شود، حذف کنید.

فعلا اینها را درست بفرمایید و خبرم کنید.--سید (بحث) ‏۲۲ دسامبر ۲۰۱۶، ساعت ۰۴:۵۶ (UTC)[پاسخ]

یک پرسش مهم: در رقابت های مردان ، تیم امید در المپیک شرکت می کند و نتایج آن ربطی به تیم ملی مردان آن کشور ندارد و در مقاله آن تیم هم ثبت نیم شود. آیا در رقابت های زنان وضعیت متفاوت است و این دو یکی هستند؟ یک جا هم نوشته «در نتیجه آلمان در جمع دو تیم برتر یوفا قرار نگرفت و از راه یافتن به المپیک ۲۰۱۲ بازماند.» ظاهرا قوانین المپیک زنان و مردان متفاوت است. توضیح بیشتری لازم است.--سید (بحث) ‏۲۳ دسامبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۲:۴۴ (UTC)[پاسخ]


@Sa.vakilian: تا پیش از ممنوعیت فوتبال زنان توسط فدراسیون آلمان در سال ۱۹۵۵ میلادی فوتبال زنان در آلمان مانند دیگر کشورهای اروپایی تا پیش از پایان جنگ جهانی دوم محبوبیت زیادی بین زنان داشته و کشورهایی مانند فرانسه و انگلیس نیز بسیار طرفدار داشته است.اما زنان آلمان در آن زمان تیم ملی نداشتند و تنها بازی های غیر رسمی انجام میشده است.در این زمان هیچگونه واکنش یا پیشگیری در مورد فوتبال زنان از طرف فدراسیون انجام نمیگرفته و بیشتر آنها را نادیده میگرفتند اما در سال ۱۹۵۵ فدراسیون آلمان به طور رسمی فوتبال زنان را ممنوع اعلام میکند که این اولین واکنش رسمی از طرف فدراسیون نسبت به فوتبال زنان آلمان است.
  • درباره تاریخ اولیه این تاریخ مربوط به تیم ملی است و نه مربوط به باشگاه ها یا تاریخ فوتبال زنان در آلمان و از آنجایی آلمان غربی آغازگر فوتبال ملی برای تیم ملی امروزی آلمان متحد است و آلمان شرقی تنها چندسال کوتاه دارای تیم ملی زنان بوده و تا فروپاشی شوروی در ۱۹۹۰ و اتحاد دو آلمان بیشتر پایدار نبوده بنابراین بخش تاریخچه به تاریخ فوتبال آلمان غربی اختصاص داده میشود.و آلمان شرقی تاریخی ندارد تا درباره آن صحبت شود.پس از اتحاد دو آلمان نیز فدراسیون آلمان شرقی در فدراسیون آلمان غربی ادغام شده و فدراسیون آلمان متحد امروزی را شکل میدهد.
@Simsala111: متن واضح نوشته نشده است. من مجبور شدم تا سال 1990 را بخوانم و بعد بفهم که آلمان شرقی فوتبال زنان نداشته است. در حالی که می شد این مطلب را همان ابتدای تاریخچه توضیح داد، تا خواننده بداند هر انچه آمده مربوط به آلمان غربی است. ضمن آنکه شروع مطلب هم خوب نیست. باید یکی دو خط توضیح دهید که چه چیزی در جریان بوده است که در دهه 60 و 70 ممنوع شده است.--سید (بحث) ‏۲۴ دسامبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۰:۲۷ (UTC)[پاسخ]
  • بله تا تاریخ ۱۹۹۰ که فروپاشی شوروی است و اتحاد دو آلمان منظور از تیم آلمان همان آلمان غربی است.پس عناوین اروپایی هم مربوط به تیم آلمان غربی است.
  • بله درست است در مسابقات اروپایی ۱۹۸۹ که به میزبانی آلمان غربی بوده است برای تمامی تیمها ازجمله تیم میزبان مسابقات انتخابی وجود داشته که آلمان تمام بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

لینکهای مربوط به مسابقات و این دوره از بازی ها:

https://en.wikipedia.org/wiki/1989_European_Competition_for_Women%27s_Football_qualification

https://en.wikipedia.org/wiki/1989_European_Competition_for_Women%27s_Football

  • باشد چشم لینکهای قرمز را میسازم اما خیلی عمق دار و مفصل قول نمیدم.(فکر میکردم این قانون دیگر وجود ندارد:) )
@Simsala111: نه در حد سه چهار خط کفایت می کند.--سید (بحث) ‏۲۴ دسامبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۰:۲۷ (UTC)[پاسخ]
  • جمله ابتدایی ناکامی در المپیک و جام جهانی را با جمله دوم جابه جا کردم تا بهتر شود.فکر میکنم حالا معقول تر باشد.
  • بله درباره صعود از مرحله گروهی یکبار منظور در دور انتخابی است که آلمان تمام بازی باخته و به پلی آف میرود و در آنجا با شکست ایسلند موفق به حضور در این بازی ها میشود.باز هم سعی کردم تا این موضوع را واضحتر در مقاله بیان کنم بنابر این آن را وییرایش کردم.امیدوارم بهتر شده باشد. لینک زیر:

https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Women%27s_Euro_1997_qualification

و در جایی دیگر منظور از مرحله گروهی در مسابقات فوتبال زنان اروپا است که با پیروزی برابر دانمارک به مرحله حذفی رقابتها راه پیدا میکند.در لینک زیر:


https://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Women%27s_Euro_1997

  • درباره دفاع از چهارمین قهرمانی اروپایی خود درست است.چرا که آنها در سال ۱۹۹۷ چهارمین عنوان قهرمانی خود را گرفته اند و حالا در سال ۲۰۰۱ از آن عنوان قهرمانی (که چهارمین عنوان قهرمانی این تیم بوده است)دفاع کردند و قهرمان شده اند.
@Simsala111: به جایش بنویسید برای بار پنجم قهرمان شدند تا خواننده گیج نشود.--سید (بحث) ‏۲۴ دسامبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۰:۲۷ (UTC)[پاسخ]
  • چشم آن جمله کوتاه در آلگاروه را هم حذف میکنم چون دقیقا همان جمله پایینتر در بخش جام آلگاروه آمده است.


  • توضیحاتی درباره تیم آلمان در جام جهانی ۲۰۱۵ اضافه کردم تا با نوشتارهای دیگر جام های جهانی این تیم یکسان باشد.


  • بله بیزانتس صحیح است تغییر مسیر وجود دارد اما آنهایی را که جا انداخته ام به نام صحیح (یعنی گرو بیزانتس) تبدیل کردم.
  • بخش زیلویا ناید هم از جدول مربیان افزوده شد.


  • درباره ورزشگاه منظور از قدیمی بودن اطلاعات چیست؟ این ها آمار مربوط به بیشترین تعداد بازی ها در ورزشگاه های خانگی و خارج از خانه است.فکر میکنم ارزش نگه داشتن را داشته باشند.(با توجه به اینکه ویکی انگلیسی هم این آمار را دارد)میتوان از این اطلاعات در لینک زیر نیز برای تکمیل کردن آن استفاده کرد:

https://de.wikipedia.org/wiki/Liste_der_Länderspiele_der_deutschen_Fußballnationalmannschaft_der_Frauen

@Simsala111: آن طور که من از متن استنباط کردم خیلی از آمار و ارقام این بخش مربوط به پیش از سال 2011 است و باید بروزرسانی شود.--سید (بحث) ‏۲۴ دسامبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۰:۲۷ (UTC)[پاسخ]
  • ظاهرا تیم ملی همان تیم المپیک است:

http://www.fifa.com/tournaments/archive/womensolympic/sydney2000/teams/team=1882879/index.html (عینا همان بازیکنان هستند.)

@Simsala111: آیا هنوز هم این قانون جاری است. یعنی مثل تیم مردان نیست که همه بازیکنان جز سه تن باید کمتر از 23 سال داشته باشند؟--سید (بحث) ‏۲۴ دسامبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۰:۲۷ (UTC)[پاسخ]

باز هم اگر موردی هست بفرمایید تا اصلاح شود.سپاس از توجهتان Simsala111 (بحث) ‏۲۴ دسامبر ۲۰۱۶، ساعت ۰۵:۲۲ (UTC)[پاسخ]

@Sa.vakilian: بله در المپیک ۲۰۱۶ برزیل که آخرین المپیک بوده نیز در رقابتهای فوتبال زنان هیچگونه محدودیت سنی برای زنان وجود ندارد و تنها در بخش مردان است که تیمها مقید به استفاده از بازیکنان زیر ۲۳ سال هستند.لینک زیر مربوط به بازیهای المپیک ۲۰۱۶:

https://en.wikipedia.org/wiki/Football_at_the_2016_Summer_Olympics#Women.27s_qualification

کلا برای المپیک زنان در فوتبال محدودیت سنی وجود ندارد.

باشد مینویسم برای بار پنجم قهرمان شدند تا خواننده گیج نشود.(اما هربار همین جمله را پایان هر قهرمانی نوشتم و نوشتار حالت یکنواختی پیدا میکند.)

در مورد مربیگری بیزانتس در همان بخش بیزانتس در منبع توضیحات آمده است و مشخص است.(برچسب کدام؟ زده اید چرا؟)

باز هم فکر میکنم آمار تعداد بازی در هر ورزشگاه ارزش ماندن را دارند باز هم دنبال چند منبع میگردم و اگر شد آنها را به روز میکنم.Simsala111 (بحث) ‏۲۴ دسامبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۷:۱۸ (UTC)[پاسخ]

@Simsala111: اگر یک توضیح در پاورقی اضافه کنید که در رقابت های فوتبال زنان در المپیک شرط سنی نیست، خوب می شود. آن برچسب کدام را هم به خاطر دوگانگی در ثبت نام مربی زدم. اگر یک صورت از نام را همه جا استفاده کنید، ان برپسب را می توانید بردارید.--سید (بحث) ‏۲۵ دسامبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۷:۵۵ (UTC)[پاسخ]
@Sa.vakilian: نمیمدانم چطور و کجا توضیح پاورقی بدهم اگر ممکن است خودتان این توضیح را بدهید.در مورد نام گرو بیزانتیس هم همه را یکسان کرده ام.بنابر این میتوانید برچسب کدام را بردارید.Simsala111 (بحث) ‏۲۵ دسامبر ۲۰۱۶، ساعت ۱۸:۳۲ (UTC)[پاسخ]


@Sa.vakilian: من آمار ۲۰۱۶ را هم اضافه کردم و تعداد بازی های خانگی در هر شهر به روز شد.Simsala111 (بحث) ‏۸ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۲۱:۰۴ (UTC)[پاسخ]

@Simsala111: دیشب زیلویا ناید برنده مربی سال 2016 فیفا شد. من نتوانستم بخش جوایز شخصی را بیابم. en:FIFA World Player of the Year چون این جوایز شخصی است نمی دانم خوب است به مقاله اضافه شود یا خیر. اما شاید بتوان در کنار بخش رکوردها به جوایز نیز پرداخت و یک زیربخش به آن اختصاص داد مثل en:UEFA Best Women's Player in Europe Award و en:FIFA World Player of the Year--سید (بحث) ‏۱۰ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۰۳:۵۹ (UTC)[پاسخ]


@Simsala111: چه جالب الان که گفتید دیدم.The Best FIFA Women's Coach#The Best FIFA Football Awards 2016 نمیدانم فکر میکنم بخش بیشتر افتخارات شخصی باشد تا تیمی بنابر این باید در مقالهٔ مربوط به زیلویا ناید بیاد.چون ویکی انگلیسی و ویکی آلمانی و ویکی فرانسه هم بخش افتخارات مربیان یا بازیکنان را نداشتند.فقط آمار بیشیترین بازی ملی،بیشترین گل زده و باشگاه هایشان بسنده کردند.فکر نمیکنم آوردنش در بخض مقاله خود تیم معمول باشد اما میشود یک مقاله مجزا براش درست کرد.مثل جام آلگاروه که به اشاره نوشته شده نوشتار اصلی.Simsala111 (بحث) ‏۱۰ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۰۴:۱۵ (UTC)[پاسخ]

بانو @Roozitaa: این مقاله نزدیک به سطح برگزیدگی است. فکر می کنم اظهار نظر درباره آن هم نیاز به دانش تخصصی ویژه ای ندارد. لذا پیشنهاد می کنم سرکارعالی بررسی و جمع بندی اش را برعهده بگیرید. من متن مقاله را تا ابتدای بخش «ورزشگاه‌ها» دقیق بررسی کرده ام، اما منابع را ارزیابی نکرده ام. لطفا مقاله را از جهت املایی، انشایی، کیفیت منابع، ویکی سازی و دیگر موارد شکلی ارزیابی بفرمایید. همچنین ممکن است اطلاعات بخش های آخر مقاله نیازمند بروزرسانی باشد. با سپاس فراوان.--سید (بحث) ‏۱۰ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۰۴:۱۸ (UTC)[پاسخ]

به‌نظرم کمی برای جمع‌بندی زود است. آنطور که من نگاه کردم شیوه‌نامه بطور کامل در نوشتار رعایت نشده. به‌عنوان نمونه: ۱) دیده می‌شود که پیش از ویرگول فاصله وجود دارد. ۲) پس از نقطه فاصله وجود ندارد. (اینها با یک ابرابزار رفع خواهند شد.)
همچنین لازم است که یک بخش یادداشت به نوشتار افزوده شود و برابرهای آلمانی از داخل متن به بخش یادداشت انتقال یابند. وهاب (گپ) ‏۱۰ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۱۰:۴۵ (UTC)[پاسخ]
@MRG90: درباره اصلاح نویسه ها نمیدانم اگر امکان دارد خوتان این کار را بکنید چون من با آن آشنایی ندارم. در مقالهٔ باشگاه فوتبال بارسلونا نیز که خود یک مقالهٔ برگزیدهٔ فوتبالی است.بخشی برای برابر های اسپانیایی وجود ندارد.(نمیدانم منظور از برابر ها نویسه های آلمانی مانند نام تیم ملی زنان آلمان یه زبان آلمانیست یا لقب آنها است یا چیز دیگر.)سپاس Simsala111 (بحث) ‏۱۰ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۲۲:۱۰ (UTC)[پاسخ]
@Simsala111: منظورم از برابرهای آلمانی، مثلاً Silbernes Lorbeerblatt است که بهتر است به بخش یادداشت در پایین نوشتار منتقل شوند. ابرابزار هم آن دکمهٔ سبزرنگ است. من الآن برای یک بخش زدم. بهتر است پیش از ذخیرهٔ صفحه تغییرات آن کنترل شود. وهاب (گپ) ‏۱۱ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۰۶:۲۹ (UTC)[پاسخ]
@MRG90: چطور میتوانم یک بخش یادداشت درست کنم.آیا منظورتان این است که تمام نام ها را در زبان اصلی به یک بخش یادداشت منتقل کنم.نمیدانم دقیقا چطور این بخش را ایجاد کنم اگر راهنمایی بفرمایید یا خود این کار را انجام دهید بسیار ممنون میشوم.Simsala111 (بحث) ‏۱۸ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۰۱:۱۰ (UTC)[پاسخ]
@MRG90: سلام. به نظرم منظورتان چیزی شبیه این است. @Simsala111: می‌توانید برای بقیه نام‌ها مشابه ویرایش من عمل کنید؟ مهدی صفار ۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ساعت ۱۴:۲۷ (ایران) ‏۷ مارس ۲۰۱۷، ساعت ۱۰:۵۷ (UTC)[پاسخ]
نظر مهدی صفار

با تشکر از نامزد کننده گرامی. برای شروع، چنانچه بررسی کردم، بیرگیت پرینتس در جام جهانی ۲۰۰۷ بهترین گلزن نبوده، بلکه در سال ۲۰۰۳ به این عنوان دست یافته. جمعاً در پنج جام جهانی، ۱۴ گل زده و اکنون در رتبهٔ دوم برترین گلزنان جام‌های جهانی است. این با چیزی که در مقاله ذکر شده، متفاوت است. لطفاً بخش مربوطه را با منابع مناسب، اصلاح کنید. مهدی صفار ۲۷ دی ۱۳۹۵، ساعت ۲۰:۴۳ (ایران) ‏۱۶ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۱۷:۱۳ (UTC)[پاسخ]

@Mahdy Saffar: سپاس بابت دقتتان بله به اشتباه با وجود اینکه همان منبع هم ۲۰۰۳ را نشان میداد من ۲۰۰۷ نوشته بودم و در یک خط هم بیشتر نبود.فکر میکنم دیگر در مقاله نباشد اگر باز هم هست لطفا خبرم کنید و به طور دقیق بگویید کدام بخش و کدام خط. سپاس Simsala111 (بحث) ‏۱۸ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۰۳:۱۲ (UTC)[پاسخ]
@Simsala111: در واقع چیزی که باید باشد این است: «بیرگیت پرینتس در پایان جام جهانی ۲۰۰۷، با چهارده گل زده به بهترین گلزن جام‌های جهانی تبدیل شد و تا سال ۲۰۱۵ که مارتا رکورد جدیدی را ثبت کرد، این عنوان را در اختیار داشت.»
و اما ادامه بررسی:
  • در بند دوم بخش ۱۹۸۲-۱۹۹۴، منظور از افتتاحیه چیست؟ بالاخره یا تیم به مسابقات راه یافته یا نیافته. افتتاحیه صرفاً یک مراسم است!
  • در بند سوم همین بخش، چگونه آلمان غربی میزبان بوده و در مرحلهٔ مقدماتی نیز شرکت کرده‌است؟ بد نیست یکی دو جمله دربارهٔ نخستین میزبانی آلمان از مسابقات بین‌المللی و نحوهٔ انتخاب آن، توضیح دهید.
  • در بخش ۱۹۹۵-۲۰۰۲، جمله اول به تورنمنت مبهمی اشاره می‌کند. شفاف کنید که منظور، چه مسابقاتی است.
  • در بند چهارم همین بخش، آیا دو جملهٔ ابتدایی مربوط به مرحلهٔ انتخابی است؟ بهتر است شفاف شود.
  • در بخش ۲۰۰۳ تا کنون، در سال ۲۰۰۹ هفتمین قهرمانی و در ۲۰۱۳ ششمین قهرمانی؟!
مهدی صفار ۵ بهمن ۱۳۹۵، ساعت ۲۳:۱۰ (ایران) ‏۲۴ ژانویهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۱۹:۴۰ (UTC)[پاسخ]

@Mahdy Saffar: *درود بله درباره یرگیت پرینتس این آمار در مقاله ذکر شده است.بخش مربوط به تورنومنت را که فرمودید شفاف کردم فکر میکنم در حال حاضر بهتر شده باشد.

  • درباره افتاحیه منظور اولین دوره این بازی ها بوده که تیم زنان آلمان از صعود به مسابقات زنان جام یوفا ۱۹۸۴ بازمانده و موفق به صعود نشده است.
  • بله همانطور که به جناب سید هم عرض کردم اینکه آلمان با وجود میزبانی در مسابقات شرکت کرده و در آن زمان قوانین بدین صورت بوده که تیم میزبان نیز بایستی در مسابقات انتخابی شرکت داشته باشد.اما فکر میکنم توضیح درباره میزبانی آلمان از آنجایی که این مقاله مربوط به خود تیم ملی فوتبال زنان آلمان است و نه مسابقات فوتبال زنان اروپا یا تاریخچه و قوانین آن یک مقدار توضیح اضافه و خارج از بحث اصلی خواهد بود.
  • بله این پرسش را هم جناب سید فرموده بودند منظور مرحله انتخابی مسابقات است.که تیم آلمان پس از چند شکست به پلی آف رفته و با تیم ایسلند بازی میکند.
  • بله درست است در سال ۲۰۰۹ تیم آلمان هفتمین عنوان قهرمانی خود را در مسابقات زنان اروپا بدست میآورد.
با عرض معذرت بابت تأخیر طولانی، @Simsala111: دوست گرامی! من از شما خواستم چند مورد را شفاف کنید؛ حالا میزبانی را چگونه گرفته هیچی! ولی دست‌کم دو سه مورد (شامل افتتاحیه و گل‌های پرینتس) را اصلاح نکردید. هر دو را خودم تغییر دادم. به هر حال، اجازه دهید دوباره مقاله را بخوانم و اگر نکتهٔ دیگری وجود نداشت، نظر نهایی خودم را خواهم گفت. مهدی صفار ۳ اسفند ۱۳۹۵، ساعت ۲۱:۳۹ (ایران) ‏۲۱ فوریهٔ ۲۰۱۷، ساعت ۱۸:۰۹ (UTC)[پاسخ]

@Mahdy Saffar و MRG90: معادل ها را نیز در بخش یادداشت ها اضافه کردم و از نوشتار اصلی حذف کردم.لطفا بررسی کنید ببنید آیا به شکل درست انجام شده است و در صورت نیاز به تغییر دوباره خبرم کنید.سپاس Simsala111 (بحث) ‏۱۷ مارس ۲۰۱۷، ساعت ۰۲:۴۵ (UTC)[پاسخ]

@Simsala111: بسیار عالی. مقاله به برگزیدگی نزدیک شده است. تنها چیزی که به چشمم آمد و نیاز به اصلاح دارد، منبع شمارهٔ ۹۷ است که فقط پیوند عریان است و از یادکرد استفاده نشده است. با کمک این ابزار می‌توانید یادکرد را تولید کنید (البته حاصلش شاید نیاز به اصلاح داشته باشد). وهاب (گپ) ‏۲۶ مارس ۲۰۱۷، ساعت ۱۶:۴۱ (UTC)[پاسخ]
@MRG90: متوجه نشدم مشکل چیست.اما اصلا کار کردن با این ابزاری که گفتید را نیز بلد نیستم میترسم که خرابش کنم اگر ممکن است خود این کار را انجام دهید. اما تا جایی که یادم میآید جناب ‏4nn1l2 فرمودند که مشکلی از بابت منابع وجود ندارد.Simsala111 (بحث) ‏۲۶ مارس ۲۰۱۷، ساعت ۱۸:۴۴ (UTC)[پاسخ]
@MRG90 و Simsala111: اصلاح یادکرد منبع یادشده توسط جناب امید انجام شد. مهدی صفار ۹ فروردین ۱۳۹۶، ساعت ۰۹:۲۲ (ایران) ‏۲۹ مارس ۲۰۱۷، ساعت ۰۴:۵۲ (UTC)[پاسخ]

بحث بسته شده است. لطفاً آن را تغییر ندهید. ادامهٔ دیدگاه‌ها باید در صفحهٔ بحث مناسب ثبت شوند. نباید ویرایش دیگری در این ریسه انجام شود.