پرش به محتوا

ویکی‌پدیا:درخواست بازرسی کاربر/Esmatly/بایگانی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


Esmatly

Esmatly (بحث+ • مشارکت‌ها: محلی / حذف‌شده / حساب سراسری • سیاهه‌ها: بسته‌شدن‌ها / پالایه / سایر • بستن: عادی / زاپاسآمار پیشرفته • بازرسی: انجام / سیاهه)

۲۸ مه ۲۰۲۱[ویرایش]

شواهد زاپاس بودن: کاربر به وضوح در موضوعات مشترک و مشابهی ویرایش می‌کند. نوع و شیوه نگارش و حرکات زاپاس‌ها مشخصا یکسان است. بالابردن آمار ویرایش‌ها با ادیت‌های بسیار جزئی مشابه. بر روی بسیاری مقالات مطالبی با منبعی ضعیف و غیر بی‌طرف داشته و دچار مشکل هستند و تواتر و پیوستگی لازم را ندارند و امکان غلط‌بودن و اشتباه بودنشان زیاد است. کاربر به‌طور هماهنگ با زاپاس روی مقالات کار می‌کند.

شواهد نقض سیاست: سوءاستفاده از حساب‌های متعدد و مختلف با بالابردن آمار ویرایش‌ها با ادیت‌های بسیار جزئی مشابه و سپس افزودن مطالب با منابع غیرآکادمیک و ضعیف و استمرار آن.

زاپاس‌های احتمالی


ابزارها: تشابه‌یاب ویرایشخط زمانی بین ویرایش‌ها

باتشکر SalmanZ (بحث) ‏۲۸ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۲۲:۳۲ (UTC)[پاسخ]

با سلام، هیچ کدام از این اکانت ها را نمی شناسم. کلا یک اکانت دارم که همین اکانتی است که جناب سلمان پیوسته در حال بازرسی آن است و پشت سر هم برای ایجاد محدودیت برای آن به آرش پی تی پیام می دهد! Esmatly ‏۲۹ مهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۵:۳۸ (UTC)[پاسخ]

اطلاعات بیشتر ارائه نشد و تقریباً تمام حساب‌های بالا از مهٔ ۲۰۲۱ ویرایش نداشته‌اند پس دیگر بازرسی مفید نخواهد بود. درخواست بسته شد — حجت/بحث ‏۲۵ اکتبر ۲۰۲۱، ساعت ۰۱:۴۳ (UTC)[پاسخ]