ویکی‌پدیا:درخواست بازرسی کاربر/میلاد ایزدی/بایگانی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد


میلاد ایزدی

میلاد ایزدی (بحث+ • مشارکت‌ها: محلی / حذف‌شده / حساب سراسری • سیاهه‌ها: بسته‌شدن‌ها / پالایه / سایر • بستن: عادی / زاپاسآمار پیشرفته • بازرسی: انجام / سیاهه)

۸ مارس ۲۰۲۴[ویرایش]

شواهد زاپاس بودن: کاربر:میلاد ایزدی به دلیل اخلال‌گری و افزودن مطالب اشتباه و جعلی به مقاله‌های بازیکنان فوتبال قطع دسترسی شده اما کاربر:Arasstokhoshrazm در اکثر مقاله‌هایی که کاربر میلاد ایزدی ویرایش کرده اقدام به ویرایش دوباره کرده یا قبلا ویرایش کرده است، (بهروز نوروزی‌فرد، مهدی احمدیان، آتنا لشنی (داور فوتبال)، ارسلان تفضلی و حسین قنبری) همچنین این دو کاربر در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/ذبیح‌الله کوهکن مشارکت کرده‌ و هم نظر بوده‌اند که مقاله نباید حذف شود، مقاله ذبیح‌الله کوهکن نیز توسط کاربر:Zabikn7 ساخته شده و این کاربر نیز در زمینه مقاله‌های فوتبالی در ویکی‌پدیا فارسی ویرایش میکند، ناگفته نماند که یکی از موارد جعل آمار فوتبالی توسط میلاد ایزدی در همین مقاله بوده، مورد جالب دیگر این است که کاربر Arasstokhoshrazm در صفحه بحث خود گفته است که مدیر برنامه بهروز نوروزی‌فرد است، با توجه به شواهد ممکن است تعدادی کاربر به صورت سفارشی و پولی در ویکی‌پدیا مشغول به فعالیت باشند که باید آنها با بازرسی کاربر شناسایی و قطع دسترسی شوند.

شواهد نقض سیاست:

زاپاس‌های احتمالی

ابزارها: تشابه‌یاب ویرایشخط زمانی بین ویرایش‌ها

باتشکر Kasir بحث ‏۸ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۱۰:۱۸ (UTC)[پاسخ]

Arasstokhoshrazm و میلاد ایزدی یکسانند پس Arasstokhoshrazm بسته شد. Mohamadrigi با آن‌ها شباهت فنی دارد اما نه در حدی که زاپاس بودنش محرز باشد، و شباهت Zabikn7 با بقیه ناچیز است (از لحاظ فنی). با این حال، تشابه علایق ویرایشی‌شان قابل توجه هست. فعلاً بسته نشدند. در صورت تداوم، یا ظهور حساب‌های جدید، پروندهٔ دبک را دوباره باز کنید. — حجت/بحث ‏۹ مارس ۲۰۲۴، ساعت ۰۲:۲۸ (UTC)[پاسخ]