ویکی‌پدیا:جادوگر مقاله/تغییرمسیرها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
جادوگر مقالهٔ ویکی‌پدیا
تغییرمسیرها

تغییرمسیرها صفحه‌هایی هستند که به‌طور خودکار مخاطبان را به صفحه‌ای دیگر هدایت می‌کنند – آنان را به صفحهٔ مقصد تغییرمسیر می‌دهد – و به‌طور مؤثری امکان رسیدن به یک مقالهٔ واحد با استفاده از عنوان‌ها جایگزین موضوع، عبارت‌های جستجوی مشابه یا محتوای درج‌شده در مقالهٔ موجود را به آنان می‌دهد. دلایل استفاده از تغییرمسیرها شامل موارد زیر می‌شوند، اما ممکن است دلایل بیشتری نیز وجود داشته‌باشند:

نکته: ما تنها می‌توانیم تغییرمسیری به یک صفحهٔ موجود در ویکی‌پدیای فارسی را ایجاد کنیم و نه به صفحه‌های ناموجود، صفحه‌هایی در پروژه‌های دیگر ویکی‌مدیا یا هر وبگاه دیگر.

اگر روی دکمهٔ زیر کلیک کنید، به یک صفحهٔ ویرایشی هدایت می‌شوید که راهنمای چگونگی تکمیل درخواست‌تان نیز در آن آمده‌است.

آنچه بعداً خواهید دید: هرگاه درخواست‌تان ثبت شود، توسط یک یا چند ویرایشگر ثبت‌نام کردهٔ دیگر که مناسب‌بودن یا نبودن تغییرمسیر را مشخص می‌کنند، بازبینی خواهد شد. اگر تغییرمسیر درخواستی شما مناسب باشد، ایجاد خواهد شد؛ در غیر این صورت برگشت خواهد خورد.

اگر پیشنهادتان برگشت خورد: موضوع را شخصی تلقی نکنید! برگشت‌خوردن درخواست به‌هیچ عنوان بازتاب‌دهندهٔ کوتاهی شما نیست و از ارزش شما برای پروژه نمی‌کاهد. امیدواریم که پس از آن نیز به مشارکت در ویکی‌پدیا ادامه دهید.