ویکی‌پدیا:انتخاب نگاره هفته/سال ۲۰۱۱/هفته ۳۱/فوتبال ساحلی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

فوتبال ساحلی[ویرایش]

فوتبال ساحلی
فوتبال ساحلی یکی از انواع ورزش فوتبال است که در ساحل و یا بر زمینی پوشیده از شن که خالی از ریگ، صدف و هر نخاله دیگری است، برگزار می‌گردد. انجام بازی فوتبال در ساحل سابقه طولانی دارد ولی برگزاری مسابقات رسمی و تدوین قوانینی برای این رشته ورزشی به سال ۱۹۹۲میلادی و بنیان‌گذاری نهادی به نام فوتبال ساحلی جهانی در این سال باز می‌گردد.
فوتبال ساحلی یکی از انواع ورزش فوتبال است که در ساحل و یا بر زمینی پوشیده از شن که خالی از ریگ، صدف و هر نخاله دیگری است، برگزار می‌گردد.
انجام بازی فوتبال در ساحل سابقه طولانی دارد ولی برگزاری مسابقات رسمی و تدوین قوانینی برای این رشته ورزشی به سال ۱۹۹۲میلادی و بنیان‌گذاری نهادی به نام فوتبال ساحلی جهانی در این سال باز می‌گردد.
توضیحات نگاره
برگزیدهٔ انبارتصویر باکیفیت در ویکی‌انبار
موضوعورزشی
توضیح بیشترتاکنون هیچ تصویر ورزشی نگاره هفته نشده‌است.
نامزدکنندهمحکگپسرا

توضیح: جسارتاً، اگر اشتباه نکنم قبلا نگارۀ ورزشی برگزیده داشته‌ایم مثل [photoshop.jpg این] یا [World Cup final in Johannesburg 2010-07-11 1.jpg این]. HafezTalk ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۶:۳۴ (UTC)[پاسخ]

این‌ها ورزشی هستند ولی رشته‌ها و نوع تصویر هم مهم است. یکی از دو تصویر هواداران آی‌کیویی بودند که حتی نمی‌دانستند پرچم کشوری را که طرفدارش‎اند برعکس در دست دارند. تصویر دوم هم بوکس بود و منظور ما هم همان ورزش‌هایی توپی بود. در ضمن اسرار بر این بود که تصویری با کیفیت بالا نامزد شود و در رشته‌های توپی ورزش در انبار چنین تصویری که شرایط لازمه را داشته باشد نیافتم و این یکی را که انصافأ کیفیتش خوب است نامزد نمودم. وگرنه من فوتبال را ترجیح می‌دهم--محکگپسرا ‏۲۶ ژوئیهٔ ۲۰۱۱، ساعت ۱۷:۱۷ (UTC)[پاسخ]