بحث کاربر:Omid Quraish

Page contents not supported in other languages.
افزودن مبحث
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

نسخه‌ای که می‌بینید، نسخهٔ فعلی این صفحه است که توسط NameGame (بحث | مشارکت‌ها) در تاریخ ‏۳۰ آوریل ۲۰۲۳، ساعت ۲۲:۳۰ ویرایش شده است. آدرس فعلی این صفحه، پیوند دائمی این نسخه را نشان می‌دهد.

(تفاوت) → نسخهٔ قدیمی‌تر | نمایش نسخهٔ فعلی (تفاوت) | نسخهٔ جدیدتر ← (تفاوت)

آخرین نظر: ۱ سال پیش توسط NameGame در مبحث April 2023

خوش‌آمدید[ویرایش]

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Omid Quraish»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت‌های شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- MAX گفتگو ‏۱۳ آوریل ۲۰۲۳، ساعت ۱۷:۲۰ (UTC) پاسخ

April 2023[ویرایش]

Information iconبه ویکی‌پدیا خوش‌آمدید به نظر می‌رسد بعضی از ویرایش‌های شما با سیاست‌های بی‌طرفی و تائیدپذیری در تعارض است. در ویکی‌پدیا ما از همهٔ کاربرانی که ویرایش می‌کنند پرخواست می‌کنیم که از منابع معتبر استفاده کنند و اگر دربارهٔ ویرایش‌ها مخالفی وجود داشت، از اجماع استفاده کنند. باتشکر NameGame (بحث) ‏۳۰ آوریل ۲۰۲۳، ساعت ۲۱:۵۱ (UTC)پاسخ

آیکون اطلاعات لطفاً از تغییر ژانرها، مانند آنچه در تاریخ عرب‌ها در افغانستان انجام دادید، بدون ارائهٔ منبع معتبر یا کسب یک اجماع در صفحهٔ بحث مقاله، خودداری کنید. تغییر ژانرها جهت مطابقت با دیدگاه شما، به‌نوعی ویرایش اخلالگرانه محسوب می‌شود. سپاس. NameGame (بحث) ‏۳۰ آوریل ۲۰۲۳، ساعت ۲۲:۲۰ (UTC)پاسخ

Information icon لطفا مطالب شخصی و تحقیق دست اول یا مطالب ترکیبی از منابع منتشر شده را به مقالات اضافه نکنید همانگونه که به نظر می‌آید این کار را در کوچی‌های افغانستان انجام داده‌اید. لطفا برای همه مطالبی که به مقالات اضافه می‌کنید، از منابع معتبر استفاده کنید. سپاس. NameGame (بحث) ‏۳۰ آوریل ۲۰۲۳، ساعت ۲۲:۳۰ (UTC)پاسخ