بحث کاربر:Amirdara65: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۶ ماه پیش توسط Amirdara65 در مبحث جنگ ویرایشی
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
Amirdara65 (بحث | مشارکت‌ها)
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه پاسخ دادن
خط ۸۰: خط ۸۰:


:لطفاً دست از جنگ ویرایشی بردارید؛ حتماً نباید در مقاله‌های شاهنشاهان ساسانی عکس شاهنشاه سکه باشد. [[کاربر:Immortal Eranshahr|Immortal Eranshahr]] ([[بحث کاربر:Immortal Eranshahr|بحث]]) ‏۲۰ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۷:۴۰ (UTC)
:لطفاً دست از جنگ ویرایشی بردارید؛ حتماً نباید در مقاله‌های شاهنشاهان ساسانی عکس شاهنشاه سکه باشد. [[کاربر:Immortal Eranshahr|Immortal Eranshahr]] ([[بحث کاربر:Immortal Eranshahr|بحث]]) ‏۲۰ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۷:۴۰ (UTC)
::نگاه کن خرابش میکنید آقا بیا یه کار یک هفته عکس من و یک هفته هم تو بخدا من ۱۲ سالمه [[کاربر:Amirdara65|Amirdara65]] ([[بحث کاربر:Amirdara65#top|بحث]]) ‏۲۰ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۷:۴۳ (UTC)

نسخهٔ ‏۲۰ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۷:۴۳

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Amirdara65»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت‌های شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- MAX گفتگو ‏۲۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۶:۱۴ (UTC) پاسخ

نامزدی حذف سریع برای مهرداد ( پسر مهرداد دوم )

اگر این نخستین نوشتاری است که ایجاد کرده‌اید، ممکن است مطالعهٔ راهنمای نگارش نخستین نوشتارتان برای شما مفید باشد.

در صورت تمایل می‌توانید از برنامهٔ جادویی نوشتار به‌عنوان کمکی برای ایجاد نوشتار استفاده کنید.

سلام، به ویکی‌پدیا خوش آمدید. این پیام برای آگاه‌سازی شما پیرامون نامزد شدن صفحهٔ مهرداد ( پسر مهرداد دوم ) برای حذف، که توسط شما ایجاد شده بود، ارسال شده‌است. این عمل مطابق با دو یا چند معیار از معیارهای حذف سریع، که مطابق آن‌ها می‌توان صفحه‌ها را در هر زمانی و بدون بحث حذف کرد، انجام شده‌است. اگر صفحهٔ مذکور مشمول هریک از این معیارهای سختگیرانه باشد، ممکن است به‌زودی توسط یک مدیر یا ویکی‌بان حذف شود. دلایل برچسب خوردن آن از این قرار است:

اگر فکر می‌کنید که این صفحه نباید به این دلیل حذف شود، می‌توانید با بازدید از صفحه و کلیک بر روی دکمهٔ «مخالفت با این حذف سریع»، با این نامزدی مخالفت کنید. این کار به شما این امکان را می‌دهد تا توضیح دهید که چرا فکر می‌کنید این صفحه نباید حذف شود. با این حال، آگاه باشید که هرگاه یک صفحه برای حذف سریع برچسب بخورد، ممکن است بی‌درنگ حذف شود. لطفاً برچسب حذف سریع را خودتان از صفحه برندارید، اما در افزودن اطلاعات بیشتر در راستای سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا درنگ نکنید. اگر صفحه حذف شده است، و تمایل دارید که محتوا برای ارجاع‌دهی بیشتر یا بهبود در آینده احیا شود، لطفاً با مدیری که صفحه را حذف کرده تماس بگیرید، یا اگر پیشتر این کار را انجام داده‌اید، درخواستی در اینجا قرار دهید. Kiava (بحث) ‏۲۶ اکتبر ۲۰۲۳، ساعت ۲۰:۲۶ (UTC)پاسخ

انتقال به جای تغییرمسیر

درود. اگر قصد انتقال عنوانی به عنوان دیگری را دارید در وپ:دا درخواست انتقال دهید تا بررسی شود. در غیر اینصورت از انجام اینکار خودداری کنید که یک نوع خرابکاری به حساب می‌آید. با احترام استارتسلا (بحث) ‏۳ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۹:۵۲ (UTC)پاسخ

خنثی سازی نسخه 5.3.8.9.13.ازAR VLD

خنثی سازی نسخه .5.3.8.9.13.ازAR VLD Amirdara65 (بحث) ‏۱۷ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۷:۰۲ (UTC)پاسخ

مقالهٔ شما، خسرو یکم ساسانی

اگر این نخستین مقالهٔ شما بوده‌است، شاید بد نباشد که راهنمای نوشتن نخستین مقاله را بخوانید.

همچنین شاید بخواهید برای کمک بیشتر جهت ایجاد مقاله، از جادوگر ایجاد مقاله استفاده کنید.

سلام، من متوجه شدم که شما اخیراً صفحهٔ جدید خسرو یکم ساسانی را ایجاد کرده‌اید. پیش از هر چیز بابت مشارکت شما ممنونم؛ ویکی‌پدیا تنها بر کمک‌های داوطلبانی همچون شما متکی است. متأسفانه صفحه‌ای که ساختید موضوعی را پوشش می‌دهد که مقاله‌ای در مورد آن از پیش موجود است – خسرو انوشیروان. مقالهٔ شما اکنون به‌دلیل تکراری بودن حذف سریع شده است. لطفاً توجه داشته باشید که این موضوع از روال‌های معمول ویکی‌پدیا است و امیدواریم که کمک‌های شما برای بهبود ویکی‌پدیا ادامه یابد. اگر موضوع مقاله‌ای که ایجاد کرده بودید، موضوع مورد علاقهٔ شماست، ممکن است علاقه داشتید باشید که به گسترش خسرو انوشیروان کمک کنید. اگر اطلاعات جدیدی برای افزودن به آن در دست دارید، می‌توانید در مورد آن در صفحهٔ بحث آن مقاله با کاربران دیگر گفتگو کنید.

لطفاً محتوا را دوباره و بدون در نظر داشتن این مشکلات ایجاد نکنید، اما در افزودن اطلاعات مطابق با سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا نیز درنگ نکنید. اگر فکر می‌کنید که مقاله‌ای که ایجاد کرده‌بودید باید به‌طور جداگانه باقی بماند، یا برای افزودن منابع و بهبود متن خواستار احیای مقاله هستید، لطفاً با مدیری که صفحه را حذف کرده تماس بگیرید، یا در صورتی که هم‌اکنون این کار را انجام داده‌اید، می‌توانید درخواستی در اینجا ارسال کنید. علاوه بر این، اگر تمایل دارید مقاله‌هایی که ایجاد می‌کنید پیش از انتشار عمومی توسط کسی بازبینی شوند تا پس از گذشت مدت کوتاه از زمان ایجاد نامزد حذف نشوند، توصیه می‌کنم از فرایند ایجاد مقاله استفاده کنید و همچنین از ویژگی جستجوی ویکی‌پدیا برای یافتن اطلاعات مرتبط که از پیش در این دانشنامه موجود هستند، بهره ببرید. لطفاً ناامید نشوید. ویکی‌پدیا به مشارکت‌های شما در آینده نیاز دارد. آرین بحث ‏۱۸ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۴:۵۸ (UTC)پاسخ

جنگ ویرایشی

با توجه به ویرایش‌هایی که در مقاله‌های شاهنشاهان ساسانی انجام داده‌اید، به نظر می‌رسد در حال حاضر درگیر یک جنگ ویرایشی هستید. این بدان معناست که شما به‌طور مکرر محتوا را به شکلی که گمان می‌کنید باید باشد تغییر می‌دهید، اگرچه سایر ویرایشگرها مخالف هستند. از کاربران انتظار می‌رود که با دیگران همکاری کنند، از ویرایش‌های مخرب خودداری کنند و سعی کنند به یک اجماع دست یابند، به‌جای اینکه مکرراً ویرایش‌های سایر کاربران را پس از آشکار شدن اختلاف نظر لغو کنند.


۱. ویرایش جنگ بدون در نظر گرفتن تعداد جنگ ویرایشی که انجام داده‌اید، مخل است.

۲. جنگ ویرایشی نکنید حتی اگر گمان می‌کنید حق با شماست.


اگر دچار اختلاف در ویرایش شدید، از صفحه بحث مقاله برای بحث در مورد تغییرات بحث برانگیز استفاده کنید و به سمت نسخه‌ای کار کنید که نشان دهنده اجماع بین ویراستاران باشد. می‌توانید درخواست کمک را در یک تابلوی اطلاع رسانی مناسب ارسال کنید یا به‌دنبال حل اختلاف باشید. در برخی موارد، ممکن است درخواست حفاظت موقت از صفحه مناسب باشد. اگر در جنگ ویرایشی شرکت کنید، ممکن است حساب کاربری‌تان مسدود شود.

Immortal Eranshahr (بحث) ‏۲۰ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۰۱:۵۲ (UTC)پاسخ

لطفاً دست از جنگ ویرایشی بردارید؛ حتماً نباید در مقاله‌های شاهنشاهان ساسانی عکس شاهنشاه سکه باشد. Immortal Eranshahr (بحث) ‏۲۰ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۷:۴۰ (UTC)پاسخ
نگاه کن خرابش میکنید آقا بیا یه کار یک هفته عکس من و یک هفته هم تو بخدا من ۱۲ سالمه Amirdara65 (بحث) ‏۲۰ نوامبر ۲۰۲۳، ساعت ۱۷:۴۳ (UTC)پاسخ