پرش به محتوا

بحث کاربر:Elmju/بایگانی ۲۸: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
Persia (بحث | مشارکت‌ها)
جز ویرایش Mr,p balçi 20 (بحث) به آخرین تغییری که Jeeputer انجام داده بود واگردانده شد
برچسب: واگردانی
جز Elmju صفحهٔ بحث کاربر:Elmju را به بحث کاربر:Elmju/بایگانی ۲۸ منتقل کرد
(بدون تفاوت)

نسخهٔ ‏۳۱ دسامبر ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۰۷

لطفاً اگر با من کاری داشتید، به من ایمیل بدهید.

انتخابات دور هشتم هیئت نظارت

سلام

مطابق ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور هشتم/واجدان شرایط رأی‌دهی، حساب شما مجاز به رأی دادن در انتخابات دور هشتم هیئت نظارت است. لطفاً شرایطی که بالای آن صفحه توضیح داده شده را به دقت بخوانید، و پس از آشنایی با نامزدها (که در ویکی‌پدیا:انتخابات هیئت نظارت/دور هشتم فهرست شده‌اند)، در صورت تمایل در این انتخابات رأی بدهید.

یادآوری می‌کنیم که اگر این حساب یک حساب کاربری جایگزین است به خاطر داشته باشید که صرفاً با یک حساب حق دارید رأی دهید.

با احترام MediaWiki message delivery (بحث) ‏۲ نوامبر ۲۰۱۷، ساعت ۰۰:۲۰ (UTC)پاسخ

مقاله: اولین‌های تبریز در تاریخ ایران

درود؛‌کاربر گرامی احتراماً ازتون درخواست دارم مجدد ویرایشی در این مقاله در جهت شفاف‌سازی و نمایش حقیقت انجام دهید. بنده معتقدم تا حدودی با منابع جهت بالا بردن تعداد عناوین بازی شده است. باتشکر از توجه‌تان JomaIR ۲۰ آبان ۱۳۹۶، ساعت ‏۱۴:۱۶ (UTC) ‏۱۱ نوامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۴:۱۶ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف دانشگاه پیام نور واحد تبریز

بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ دانشگاه پیام نور واحد تبریز پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/دانشگاه پیام نور واحد تبریز ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. UnitedPowersTalk ‏۹ فوریهٔ ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۰۶ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف سوغات شیراز

بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ سوغات شیراز پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/سوغات شیراز ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. دوستدار ایران بزرگ ‏۸ ژوئن ۲۰۱۸، ساعت ۰۷:۲۰ (UTC)پاسخ

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ فهرست جاذبه‌های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/فهرست جاذبه‌های گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. Shahnam (بحث) ‏۱۴ فوریهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۱۷:۲۳ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه تبریز

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه تبریز پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه تبریز ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. Hootandolati(بحث) «پنجشنبه،۱۵ فروردین ۱۳۹۸، ساعت ۲۰:۵۶ (ایران‏۴ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۷:۲۶ (UTC)پاسخ

پرونده:Old Tabriz.jpg نامزد حذف شده‌است

یک پرونده که شما بارگذاری کرده‌اید، File:Old Tabriz.jpg، برای حذف شدن در درخواست حذف پرونده‌ها نامزد حذف شده‌است. لطفا بحث مربوطه را ببینید تا علت نامزد شدن برای حذف را در یابید. نظرتان در مورد حذف این پرونده را نیز در همانجا بنویسید. با تشکر. Hanooz ‏۲۴ آوریل ۲۰۱۹، ساعت ۱۰:۲۱ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف صنایع تبریز

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ صنایع تبریز پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/صنایع تبریز ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. Zoairani (بحث) ‏۱۳ نوامبر ۲۰۱۹، ساعت ۲۲:۳۷ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف مؤسسه آموزش عالی سراج

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ مؤسسه آموزش عالی سراج پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/مؤسسه آموزش عالی سراج ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. Telluride (بحث)  ‏۳۱ دسامبر ۲۰۱۹، ساعت ۱۲:۰۶ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه تبریز

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه تبریز پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/دانشکده مهندسی شیمی و نفت دانشگاه تبریز ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. Luckie Luke (بحث) ‏۱۴ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۱:۳۷ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. Luckie Luke (بحث) ‏۱۴ مهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۱:۳۷ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف الگو:شهرستان‌های استان البرز

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ الگو:شهرستان‌های استان البرز پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/الگو:شهرستان‌های استان البرز ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. RIZORIUS (بحث) ‏۱۶ ژوئن ۲۰۲۰، ساعت ۱۰:۵۵ (UTC) {{subst:db-move-notice|شکل‌دهی فلزات|nowelcome=|{{{key1}}}={{{value1}}}}} MortezaRahimi3rd (بحث) ‏۲۸ سپتامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۶:۱۵ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف الگو:شهرهای استان البرز

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ الگو:شهرهای استان البرز پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/الگو:شهرهای استان البرز ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. ‏4nn1l2 (بحث) ‏۴ ژانویهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۱۹:۳۹ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف صدا و سیمای مرکز اصفهان

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ صدا و سیمای مرکز اصفهان پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/صدا و سیمای مرکز اصفهان ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. محسن حامدی اصل (بحث) ‏۱۶ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۱۲:۴۶ (UTC)پاسخ

فعالیت شما و جامعه ده‌ساله‌های ویراستاران ویکی‌پدیا

سلام خسته نباشید، https://xtools.wmflabs.org/ec/fa.wikipedia.org/Elmju نشان می‌دهد که آخرین ویرایش شما در 2017-09-07 بود ولی Latest logged action شما در 2020-11-16 بوده که لینک آن نشان می‌دهد از Ladsgroup یک تشکر کردید، خواستم بدانید که بین First edit و Latest edit شما کمی کمتر از 10 سال است ولی الان حتی اگر یک ویرایش ثبت کنید می‌توانید به رده:اعضای جامعه ده‌ساله‌های ویراستاران ویکی‌پدیا افزوده شوید.

سال 1400 بر شما مبارک و به امید دیدار و فعالیت مجدد شما -- FMM-1992 (بحث) ‏۲۸ مارس ۲۰۲۱، ساعت ۰۰:۲۰ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف الگو:شهرهای استان آذربایجان شرقی

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ الگو:شهرهای استان آذربایجان شرقی پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/الگو:شهرهای استان آذربایجان شرقی ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. ‏4nn1l2 (بحث) ‏۱۳ آوریل ۲۰۲۱، ساعت ۰۰:۳۲ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف الگو:شهرهای استان آذربایجان شرقی

درود؛ بحثی دربارهٔ اینکه آیا صفحهٔ الگو:شهرهای استان آذربایجان شرقی پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این صفحه در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/الگو:شهرهای استان آذربایجان شرقی (دومین نامزدی) ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این صفحه، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند صفحه را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای صفحه برندارید. ‏4nn1l2 (بحث) ‏۲۸ ژوئیهٔ ۲۰۲۱، ساعت ۰۶:۰۳ (UTC)پاسخ