ویکی‌پدیا:درخواست بازرسی کاربر/Ahrirrr: تفاوت میان نسخه‌ها

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
Atrptakana (بحث | مشارکت‌ها)
خط ۴۶: خط ۴۶:


[[کاربر:Ahrirrr|Ahrirrr]] مگر جرم هست دو اکانتی؟ که بترسم کسی بداند، شما از کجا میدانید که به مدیران نگفته ام؟ بگذار همه بدانند من دو اکانت دارم، هر وقت از چتروم وارد ویکی پدیا فارسی میشم با این اکانتم میتوانم تغییر انجام بدهم و هر وقت با گوگل وارد میشم با اون اکانتم میتوانم تغییر انجام بدهم.
[[کاربر:Ahrirrr|Ahrirrr]] مگر جرم هست دو اکانتی؟ که بترسم کسی بداند، شما از کجا میدانید که به مدیران نگفته ام؟ بگذار همه بدانند من دو اکانت دارم، هر وقت از چتروم وارد ویکی پدیا فارسی میشم با این اکانتم میتوانم تغییر انجام بدهم و هر وقت با گوگل وارد میشم با اون اکانتم میتوانم تغییر انجام بدهم.

و در آخر اینکه باید قبلاً به فکر عاقبتت رو میکردی انشالله در روز قیامت با اوجالان و طالبانی و قاضی محمد و سیمکو و شیخ عبیدالله محشور بشی و هیچوقت برای زندگی آینده ات فراموش نکن منابع حرف اول رو میزنن و حقه بازی و کلاشی و دروغگویی کار درستی نیست [[کاربر:Atrptakana|Atrpat Atrpatian ]] ([[بحث کاربر:Atrptakana|بحث]]) ‏۲۵ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۱۶ (UTC)
----<!-- لطفاً تمام نظرات و شواهد را بالای این خط بنویسید و از پاک کردن یا دست بردن در آن خودداری کنید. -->
----<!-- لطفاً تمام نظرات و شواهد را بالای این خط بنویسید و از پاک کردن یا دست بردن در آن خودداری کنید. -->

نسخهٔ ‏۲۵ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۱۶

Ahrirrr

Ahrirrr (بحث+ • مشارکت‌ها: محلی / حذف‌شده / حساب سراسری • سیاهه‌ها: بسته‌شدن‌ها / پالایه / سایر • بستن: عادی / زاپاسآمار پیشرفته • بازرسی: انجام / سیاهه)

درخواست(های) بایگانی‌شدهٔ این پرونده در ویکی‌پدیا:درخواست بازرسی کاربر/Ahrirrr/بایگانی موجود است.


برای ایجاد درخواست جدید در حوزهٔ همین پرونده، اینجا کلیک کنید.


– یک کاربر درخواست بازرسی کاربر دارد. یک منشی بازرسی به‌زودی پرونده را بررسی کرده و آن را پذیرفته یا رد خواهد کرد.


۲۵ نوامبر ۲۰۲۰

شواهد زاپاس بودن: حساب کاربر Ahrirrr به دست کاربر مذکور در صفحه کاربر تغییرات انجام داده بود که کاربر Mahdi Mousavi آنرا به حالت اولیه برگردانید که میتوان در تاریخچه صفحه دید

شواهد نقض سیاست: هر دو کاربر از یک روش صحبت کردن استفاده میکنند و حتی صفحات مطالب تغییر داده شده آنها نیز همخوانی دارد Atrpat Atrpatian (بحث) ‏۲۵ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۲۱ (UTC)[پاسخ]

زاپاس‌های احتمالی


ابزارها: تشابه‌یاب ویرایشخط زمانی بین ویرایش‌ها

باتشکر Atrpat Atrpatian (بحث) ‏۲۵ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۲۱ (UTC)[پاسخ]

Ahrirrr مگر در قوانین ویکی پدیا دو کاربری جرمه؟ لطفاً برو قوانین ویکی پدیا فارسی را بخوان که نوشته است دو کاربری بر خلاف قوانین ویکی پدیا فارسی نیست. در ضمن اگر بنده کاری برخلاف سیاست های ویکی‌پدیای فارسی انجام داده ام تمامش مال دو ماه قبل بود و در نتیجه‌ی آن حسابم سه هفته بسته شد.

Ahrirrr کاربر Atrpat Atrpatian فکر کنم شما پس از اینکه در مقاله زبان ترکی آذربایجانی موفق به دروغ پراکنی نشدید و مدیران تغییرات من را پذیرفتند، ناراحت شده اید و دوست دارید حساب من بسته شود!!! اولین حساب باید حساب شما بررسی شود و بعد حساب من، شما حتی خودتان در ویکی پدیا دارید جنگ قومگرایانه انجام می‌دهید، حتی مقاله کاربری خودتان پر از بی احترامی و الفاظ ناشایست است و از ویرایش و تغییرات تان معلوم است که افکاری کردستیزانه دارید!!!

هر چقدر میخایی مظلوم نمایی کن فایده ای ندارد هر دو حساب کاربریت رو فرستادم برای بررسی با ویکیپدیا خداحافظی کن به اوجالان هم سلام برسون Atrpat Atrpatian (بحث) ‏۲۵ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۳۴ (UTC)[پاسخ]

Atrpat Atrpatian  (بحث) ‏۲۵ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۳۵ (UTC)[پاسخ]

Ahrirrr بگذارید مدیران خودشان قضاوت کنند، از همین گفتارتان معلوم است که هیچ احترام گذاشتن به هیچ قوم و افرادی را نمیفهمید.

مدیران قضاوت خواهند کرد بر اساس شواهد این چند وقت که از خودت و حساب زاپاس ات جمع کردم چندتا کاربر دیگر هم شاهد هستند نفهم بی سواد فکر کردی میزارم اینجا راست راست بری افکار پان کردی تو بنویسی Atrpat Atrpatian (بحث) ‏۲۵ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۴۱ (UTC) Atrpat Atrpatian (بحث) ‏۲۵ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۴۰ (UTC)[پاسخ]

Ahrirrr اگر توانستید یک تغییر از بنده که دستکاری به غیر از حذف دروغیات و تغییری در شهرهای آذری نشین که نوشته باشم مثلا تبریز کرد داره آن وقت به من بگویید پانکرد، درضمن این افکار و ادبیات شما به تنهایی همه چیز را می‌رساند دیگر بنده حرفی ندارم، چون شما اصلاً نمی‌توانید با ادبیاتی درست سخن بگویید.

مظلوم نمایی کن گفتم فایده ندارد درافتادن با من قلم پای هر کسی که بخواد ایران رو تکه تکه کنه رو خورد میکنم دروغات رو هم پیشکش کن به طالبانی و بارزانی و اوجالان بهت گفته بودم با منبع تغییر بده ندادی الان باید چوبش رو بخوری حالا هی مظلوم نمایی کن فایده ای ندارد Atrpat Atrpatian (بحث) ‏۲۵ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۳:۵۰ (UTC)[پاسخ]

Ahrirrr شما فقط بلدید از ذهن تان حرف درآورید، باشه کجا من خواهان تجزیه ایران بودم؟ آیا الآن با این سخنان و تغییرات تان، باید شما را به آقای علی‌اف و اردوغان ربط بدهم؟ باشه من بیسواد و شما باسواد و تحصیل کرده، پس چرا بلد نیستید با افکاری به دور از قوم گرایانه و ادبیاتی درست حرف بزنید؟ من دارم با ادبیاتی درست با شما سخن می‌گویم حالا اگر جنابعالی دوست دارید اسمش را مظلوم نمایی بگذارید.

شما گرگ با لباس گوسفند هستید هنوز یادم نرفته در صفحه کاربری ام دست بردی و حریم خصوصی مرا نقض کردی هنوز همه تغییرات که هر جا انجام دادی موجود هست خودت رو به کوچه علی چپ نزن بدون منبع دست بردن در ویکی پدیا را به سخره گرفتی الان چوبش را میخوری بهت هم گفته بودم افکار پان کردی و پان ترکی و هر کوفت دیگه ای تو ویکیپدیا جایی ندارد گوش ندادی تاوانش رو هم ببین Atrpat Atrpatian (بحث) ‏۲۵ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۰۰ (UTC)[پاسخ]

Ahrirrr این را هم بیفزایم که بنده بیشتر تغییراتم پس از بسته شدن سه هفته اکانتم بر پایه خنثی کردن تغییرات قوم گرایانه مانند ترک نشین بودن شهرهای مهاباد و... بوده است که نیازی به منبع نداشته اند.

پس متوجه نشدی کار در دانشنامه را هر کاری اینجا میکنی باید با منبع باشد بدون منبع ممنوع بهت گفتم هر جا تغییر بدی خنثی میکنم با بد آدمی رو به رو شدی Atrpat Atrpatian (بحث) ‏۲۵ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۰۵ (UTC) تشکر میکنم ازت که خودت رو لو دادی که دو اکانت داری باید نیومدی به مدیران میگفتی که یک اکانت زاپاس داری ولی با این حال اکانتات در حال بررسی هستند موفق باشی Atrpat Atrpatian (بحث) ‏۲۵ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۱۰ (UTC)[پاسخ]


Ahrirrr یعنی منبع بگذازم که مهاباد کردنشینه؟ هر کسی از هرجای ایران میدوند که مهاباد کردنشین هست، درضمن در مورد تغییرات دیروزم بگم که شهرستان های مکریان از جمله مهاباد تعدادی نظامیان و کارمندهای اعزامی از مناطق آذربایجان دارد، ولی آنها لهجه شان سردشتی و یا مهابادی نیست بلکه مثلا اگر کارمندی از تبریز به مهاباد آمده باشد لهجه اش تبریزی است نه مهابادی.

Ahrirrr مگر جرم هست دو اکانتی؟ که بترسم کسی بداند، شما از کجا میدانید که به مدیران نگفته ام؟ بگذار همه بدانند من دو اکانت دارم، هر وقت از چتروم وارد ویکی پدیا فارسی میشم با این اکانتم میتوانم تغییر انجام بدهم و هر وقت با گوگل وارد میشم با اون اکانتم میتوانم تغییر انجام بدهم.

و در آخر اینکه باید قبلاً به فکر عاقبتت رو میکردی انشالله در روز قیامت با اوجالان و طالبانی و قاضی محمد و سیمکو و شیخ عبیدالله محشور بشی و هیچوقت برای زندگی آینده ات فراموش نکن منابع حرف اول رو میزنن و حقه بازی و کلاشی و دروغگویی کار درستی نیست Atrpat Atrpatian (بحث) ‏۲۵ نوامبر ۲۰۲۰، ساعت ۱۴:۱۶ (UTC)[پاسخ]