پرش به محتوا

بحث کاربر:Arashn2020: تفاوت میان نسخه‌ها

محتوای صفحه در زبان‌های دیگر پشتیبانی نمی‌شود
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۳ سال پیش توسط Arashn2020 در مبحث حذف مطالب
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
خط ۵۵: خط ۵۵:
امیدوارم پافشاری شما بر ایجاد عنوان حاشیه بدین شکل از سو نظر نسبت به هنرمند نباشد.
امیدوارم پافشاری شما بر ایجاد عنوان حاشیه بدین شکل از سو نظر نسبت به هنرمند نباشد.
لینک اختصاری مطلب شما به انضمام پیوندهای جدید افزوده شد. لطفا با دقت بیشتر از حذف مطالب پرهیز کنید. [[کاربر:Arashn2020|Arashn2020]] ([[بحث کاربر:Arashn2020#top|بحث]]) ‏۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۴۵ (UTC)
لینک اختصاری مطلب شما به انضمام پیوندهای جدید افزوده شد. لطفا با دقت بیشتر از حذف مطالب پرهیز کنید. [[کاربر:Arashn2020|Arashn2020]] ([[بحث کاربر:Arashn2020#top|بحث]]) ‏۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۴۵ (UTC)

[[کاربر:Mehrdad80|Mehrdad80]] متاسفم که اینگونه بچه‌گانه علیرغم حسن نیت من از قدرت کاربری با درجه بالاتر در تغییر مقاله [[پرواز همای]] بر اساس اندیشه خود استفاده کردید. رفتار شما غیر مدنی، غیر اجتماعی و خارج از عرف رفتار ویکی نگاران است. شما نمی‌توانید بدون درج پاسخ هنرمند نسبت به یک انتقاد، انتقاد از او توسط هنرمندی گمنام‌تر را اینگونه در بوق و کرنا کنید. ویکی پدیا محل مراجعه میلیون‌ها کاربر اینترنتی است. ما مجاز به تخریب افراد نیستیم. می توانیم صرفا پیوند به بیرون را در مقاله یک شخص قرار دهیم. در ویکی پدیا اصل بر برطرفی است. شما حتی به بی انصافی از واژه حاشیه‌ها به جای واژه حاشیه استفاده کردید. در حالیکه در جستجوی من حتی یک نقد دیگر نسبت به آن اجرا یافت نشد. شما حتی پیوندهای تعدیل کننده سوء نظر خود را به کمک کاربری دیگر حذف کردید. برایتان متاسفم [[کاربر:Arashn2020|Arashn2020]] ([[بحث کاربر:Arashn2020#top|بحث]]) ‏۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۴۹ (UTC)

نسخهٔ ‏۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۴۹

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Arashn2020»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
صفحه‌کلید فارسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید و در پایان ویکی‌پدیا:ایجاد مقاله را مطالعه کنید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به درخواست راهنمایی بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به پرسش‌های متفرقه بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- علیرضا پورعابدین بحث   ‏۳۱ مهٔ ۲۰۱۹، ساعت ۲۳:۴۴ (UTC)پاسخ

هشدار خرابکاری

با درود! تغییراتی که در صفحه‌ها می‌دهید خرابکاری محسوب می‌شود. خواهشمندیم دست نگه دارید. برای تمرین به صفحهٔ تمرین بروید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر به صفحهٔ راهنما رجوع کنید.

خاچی ‏۱ ژوئن ۲۰۱۹، ساعت ۰۰:۱۸ (UTC)پاسخ

حذف مطالب

با درود دوست عزیز کاری که شما در مقاله ی پرواز همای انجام می دعید حذف مطالب مقاله هست با یک لینک صرقا به سایت های مختلف مقاله ساخته نمی شود لطفا مطالب را حذف نکنید. با احترام Mehrdad80 (بحث) ‏۴ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۱۲:۲۵ (UTC)پاسخ

با احترام به پافشاری شما بر روی مطلب ایجاد حاشیه در صفحه یک هنرمند، پیوند شما به اختصار قرار داده شد. امیدوارم پافشاری شما بر ایجاد عنوان حاشیه بدین شکل از سو نظر نسبت به هنرمند نباشد. لینک اختصاری مطلب شما به انضمام پیوندهای جدید افزوده شد. لطفا با دقت بیشتر از حذف مطالب پرهیز کنید. Arashn2020 (بحث) ‏۷ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۲۱:۴۵ (UTC)پاسخ

Mehrdad80 متاسفم که اینگونه بچه‌گانه علیرغم حسن نیت من از قدرت کاربری با درجه بالاتر در تغییر مقاله پرواز همای بر اساس اندیشه خود استفاده کردید. رفتار شما غیر مدنی، غیر اجتماعی و خارج از عرف رفتار ویکی نگاران است. شما نمی‌توانید بدون درج پاسخ هنرمند نسبت به یک انتقاد، انتقاد از او توسط هنرمندی گمنام‌تر را اینگونه در بوق و کرنا کنید. ویکی پدیا محل مراجعه میلیون‌ها کاربر اینترنتی است. ما مجاز به تخریب افراد نیستیم. می توانیم صرفا پیوند به بیرون را در مقاله یک شخص قرار دهیم. در ویکی پدیا اصل بر برطرفی است. شما حتی به بی انصافی از واژه حاشیه‌ها به جای واژه حاشیه استفاده کردید. در حالیکه در جستجوی من حتی یک نقد دیگر نسبت به آن اجرا یافت نشد. شما حتی پیوندهای تعدیل کننده سوء نظر خود را به کمک کاربری دیگر حذف کردید. برایتان متاسفم Arashn2020 (بحث) ‏۹ ژوئیهٔ ۲۰۲۰، ساعت ۰۹:۴۹ (UTC)پاسخ