بحث کاربر:Mehrdadwillian: تفاوت میان نسخه‌ها

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
آخرین نظر: ۵ سال پیش توسط Mehrdadwillian در مبحث هشدار نهایی پاسخ
محتوای حذف‌شده محتوای افزوده‌شده
جز خنثی‌سازی ویرایش 24964562 توسط Khanzadeh (بحث) تکراری
برچسب: خنثی‌سازی
Mehrdadwillian (بحث | مشارکت‌ها)
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۶۹: خط ۶۹:


درود، چنین [https://fa.wikipedia.org/w/index.php?diff=24958326 ادبیاتی] در اینجا تحمل نمی‌شود. لطفا تکرار نکنید، در ضمن به هشدارها و درخواست‌هایی که سایر کاربران میدهند ترتیب اثر بدهید [[کاربر:Mardetanha|Mardetanha]] ([[بحث کاربر:Mardetanha|بحث]]) ‏۱ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۷:۵۲ (UTC)
درود، چنین [https://fa.wikipedia.org/w/index.php?diff=24958326 ادبیاتی] در اینجا تحمل نمی‌شود. لطفا تکرار نکنید، در ضمن به هشدارها و درخواست‌هایی که سایر کاربران میدهند ترتیب اثر بدهید [[کاربر:Mardetanha|Mardetanha]] ([[بحث کاربر:Mardetanha|بحث]]) ‏۱ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۷:۵۲ (UTC)

ببین مثل آب خوردن پیدات می کنم و نشونت میدم بی ادبی رو. دفعه دیگه پیامی ازت نبینم. تمام[[کاربر:Mehrdadwillian|Mehrdadwillian]] ([[بحث کاربر:Mehrdadwillian#top|بحث]]) ‏۲ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۳۱ (UTC)

نسخهٔ ‏۲ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۳۱

خوش‌آمدید

Can't read Persian? Read this message in English or French

سلام «Mehrdadwillian»، به ویکی‌پدیا خوش‌آمدید! از مشارکت شما سپاسگزارم. امیدوارم که از اینجا خوشتان بیاید و تصمیم به ماندن بگیرید. پیوندهای زیر صفحه‌های مفیدی هستند که خواندن آن‌ها به کاربران جدید توصیه می‌شود:

پنج اصل بنیادی ویکی‌پدیا
آموزش سریع و خودآموز ویرایش در ویکی‌پدیا (کتاب قابل دانلود)
راهنمای ویکی‌پدیا
شیوه‌نامه و ساختار مقاله
فارسی‌نویسی (چگونه با حروف فارسی بنویسیم؟)
قهوه‌خانه (جایی برای گفتگو دربارهٔ مسائل فنی و سیاست‌های ویکی‌پدیا یا پرسیدن سؤال)
ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و آشنایی با دانشنامه
راهنمای حق تکثیر
مقاله‌های برگزیده (مقاله‌های برگزیده ویکی‌پدیای فارسی)
اگر نیاز به کمک برای آشنایی با دانشنامه ویکی‌پدیا دارید نام خود را در فهرست شاگردان با ~~~~ ثبت نمایید.

توجه کنید: اگر برای نوشتن مقاله عجله دارید، لطفاً پیش از نوشتن آموزش‌های زیر را مشاهده کنید تا بیشتر با چم‌وخم کار آشنا شوید.


 برای آشنایی با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی با یک مقالهٔ استاندارد کلیک کنید!  برای آشنایی با محیط ویرایش ویکی‌پدیا کلیک کنید!  برای آشنایی بیشتر با محیط ویکی‌پدیا کلیک کنید!  جهت ثبت نام در دوره‌های آموزشی کلیک کنید!
مکان دکمهٔ امضا

امیدوارم از ویکی‌پدیانویس بودن لذت ببرید! لطفاً برای آزمایش از ویکی‌پدیا:صفحه تمرین استفاده کنید و در صورتی که سؤال فنی پیرامون ویکی‌نویسی داشتید، به میز کمک بروید، یا اینکه از من در صفحهٔ بحثم بپرسید. برای کسب راهنمایی پیرامون موضوعات علمی/دانشنامه‌ای به میز مرجع بروید.

فراموش نکنید که در صفحه‌های بحث و در انتهای هر پیام که می‌نویسید نام خود را با چهار علامت مدک امضا کنید (~~~~)، تا نام شما به همراه تاریخ به عنوان امضا درج شود. لطفاً به هیچ وجه در مقاله‌ها امضا نکنید.

باز هم خوش‌آمد می‌گویم. شاد باشید!

-- محمدعلی بختیاری (بحث) ‏۳ مارس ۲۰۱۶، ساعت ۰۹:۱۶ (UTC)پاسخ

پیشنهاد حذف ورزشی ایسنا

بحثی دربارهٔ اینکه آیا مقالهٔ ورزشی ایسنا پیرو سیاست‌ها و رهنمودهای ویکی‌پدیا مناسب ماندن است یا باید حذف شود، هم اکنون در جریان است.

تا هنگامی که یک توافق عمومی بدست آید، همچنان بحث دربارهٔ این مقاله در ویکی‌پدیا:نظرخواهی برای حذف/ورزشی ایسنا ادامه خواهد داشت. هرکسی اجازهٔ شرکت در این گفتگو را دارد. با نامزدی این مقاله، سیاست‌ها و رهنمودهای مورد نظر نیز توضیح داده خواهد شد. بحث بر روی نشانه‌های خوب بودن کیفیت، و سیاست‌ها و رهنمودهای ما متمرکز خواهد بود.

هنگامی که بحث در جریان است کاربران می‌توانند مقاله را ویرایش کنند و حتی با توجه به مسائل مورد بحث آن را پیشرفت دهند. با این حال الگوی حذف را از بالای مقاله برندارید. JomaIranگفتگو ‏۱۳ دسامبر ۲۰۱۷، ساعت ۱۱:۱۲ (UTC)پاسخ

هشدار خرابکاری

با درود! تغییراتی که در صفحه‌ها می‌دهید خرابکاری محسوب می‌شود. خواهشمندیم دست نگه دارید. برای تمرین به صفحهٔ تمرین بروید. برای کسب اطلاعات بیش‌تر به صفحهٔ راهنما رجوع کنید.

وحید (بحث) ‏۹ آوریل ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۰۸ (UTC)پاسخ

ویرایش اخلالگرانه

با درود؛ ویرایش‌های اخیر شما مصداق ویرایش اخلالگرانه است. لطفاً از ادامهٔ این روند خودداری کنید و با مشارکت‌هایتان به گسترش دانشنامه کمک کنید. چنانچه هشدارها را جدی نگیرید ممکن است دسترسی حساب کاربری شما مسدود شود.

پیشنهاد من این است که با ویکی‌پدیا چه چیزی نیست و ویکی‌پدیا چه چیزی است آشنا شوید.

—FarsiNevis (بحث) ‏۱ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۳۲ (UTC)پاسخ

هشدار نهایی پاسخ

درود، چنین ادبیاتی در اینجا تحمل نمی‌شود. لطفا تکرار نکنید، در ضمن به هشدارها و درخواست‌هایی که سایر کاربران میدهند ترتیب اثر بدهید Mardetanha (بحث) ‏۱ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۷:۵۲ (UTC)پاسخ

ببین مثل آب خوردن پیدات می کنم و نشونت میدم بی ادبی رو. دفعه دیگه پیامی ازت نبینم. تمامMehrdadwillian (بحث) ‏۲ دسامبر ۲۰۱۸، ساعت ۱۰:۳۱ (UTC)پاسخ