مجله توسعه پژوهش در پرستاری و مامائی

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
مجله توسعه پژوهش در پرستاری و مامائی
Journal of Research Development in Nursing & Midwifery
 
کوته‌نوشت (سازمان بین‌المللی استانداردسازی)JHPM
رشتهپژوهش در پرستاری
زبانانگلیسی
سردبیرحشمت ا... طاهرخانی
مشخصات ناشر
ناشردانشکده پرستاری و مامائی بویه گرگان (ایران)
تاریخچهٔ انتشار۱۳۷۵ -تاکنون
بسامددو فصلنامه
طبقه‌بندی
شاپا۱۷۳۵-۸۶۸X
پیوندها

مجله توسعه پژوهش در پرستاری و مامائی (به انگلیسی: Journal of Research Development in Nursing & Midwifery (JGBFNM)) نام دو فصلنامه علمی-پژوهشی (پرستاری) فارسی زبان می‌باشد که دانشکده پرستاری و مامائی بویه گرگان صاحب امتیاز آن است.[۱][۲]

این مجله در جهت انتشار نتایج تحقیقات و مطالعات گروههای مختلف آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌ها و مؤسسات علمی-پژوهشی کشور فعالیت می‌نماید و مقالات آن در وبگاه‌های Magiran و Iran Medex و SID و ISC نمایه می‌شود. این فصلنامه در مورخ ۲۲/۹/۱۳۹۱ موفق به کسب رتبه علمی پژوهشی از کمسیون نشریات علوم پزشکی کشور گردید.[۳][۴]

منابع[ویرایش]

  1. «مشخصات نشریه». بانک اطلاعات نشریات کشور. ۱۳/2/۹۲. تاریخ وارد شده در |تاریخ= را بررسی کنید (کمک)
  2. «درباره نشریه:اطلاعات مجله». وبگاه مجله. بایگانی‌شده از اصلی در ۲ اوت ۲۰۱۳. دریافت‌شده در 1392/05/05. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازبینی= را بررسی کنید (کمک)
  3. «توسعه پژوهش در پرستاری و مامایی». پایگاه اطلاعات علمی جهاد دانشگاهی. بایگانی‌شده از اصلی در ۱۱ سپتامبر ۲۰۱۳. دریافت‌شده در 1392/05/05. تاریخ وارد شده در |تاریخ بازبینی= را بررسی کنید (کمک)
  4. «کسب رتبه علمی- پژوهشی مجله توسعه پژوهش در پرستاری گرگان». سازمان نظام پرستاری. ۲۴ تیر ۱۳۹۲. بایگانی‌شده از اصلی در ۲۱ ژوئیه ۲۰۱۳.

پیوند به بیرون[ویرایش]