زیر دهانش

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
زیر دهانش
کارگردانآوریل مولن
تهیه‌کنندهملیسا کوگلان
نویسندهاستفانی فابریزی
بازیگران
موسیقیNOIA
فیلم‌بردارمایا بانکوویچ
تدوین‌گرمیشل سمبرگ
شرکت
تولید
Serendipity Point Films
توزیع‌کنندهGunpowder & Sky
تاریخ‌های انتشار
  • ۱۰ سپتامبر ۲۰۱۶ (۲۰۱۶-09-۱۰) (TIFF)
مدت زمان
۹۲ دقیقه
کشور کانادا
زبانانگلیسی
فروش گیشه$36,240[۱]
زیر دهانش
کارگردانی شده توسط آوریل مولن
نوشته شده توسط استفانی فابریزی
تولید شده توسط ملیسا کوگلان
ستاره‌ها صفحه الگو:Plainlist/styles.css محتوایی ندارد.
فیلمبرداری مایا بانکوویچ
ویرایش شده توسط میشل سمبرگ
آهنگساز NOIA

تولید

شرکت

Serendipity Point Films
توزیع شده توسط Gunpowder & Sky
تاریخ انتشار
صفحه الگو:Plainlist/styles.css محتوایی ندارد.
  • ۱۰, سپتامبر ۲۰۱۶
  • (TIFF)
زمان اجرا
92 دقیقه
کشور  کانادا
زبان انگلیسی
باکس آفیس $36,240[۲]

زیر دهانش (به انگلیسی: Below Her Mouth) یک فیلم درام رمانتیک اروتیک کانادایی محصول سال ۲۰۱۶ به کارگردانی آوریل مولن و نویسندگی استفانی فابریزی است. در این فیلم ناتالی کریل در نقش جاسمین و اریکا لیندر در نقش دالاس، دو زن در تورنتو که با هم آشنا می‌شوند و یک رابطه عاشقانه پرشور را آغاز می‌کنند، بازی می‌کنند.[۳] تامی-امبر پیری، مایکو نگوین، الیز باومن، ملانی لیشمن و سباستین پیگوت از بازیگران آن نیز می‌باشند.

طرح[ویرایش]

هنگامی که با دوست دخترش جاسلین رابطه جنسی برقرار می‌کند، یک بام بام به نام دالاس خود را از نظر جنسی ناامید می‌بیند که نمی‌تواند به‌طور کامل ارگاسم داشته باشد در حالی که جوسلین یک ارگاسم عظیم دارد. علیرغم درخواست‌های جاسلین، دالاس از او جدا می‌شود. در همین حال، یاسمین، طراح مد موفق، با خوشحالی با مردی به نام رایل نامزد می‌کند. هنگام رفتن به یک سفر کاری او را پشت سر می‌گذارد. بعداً در همان شب، یاسمین، با وجود اینکه ادعا می‌کند مستقیم است، با دوستش کلر به یک بار لزبین می‌رود تا زن بال او باشد. در حالی که در حمام بار است، یاسمین با دالاس ملاقات می‌کند که متوجه می‌شود بلافاصله جذب یاسمین می‌شود.

دالاس به زودی به یاسمین برخورد می‌کند، علی‌رغم اینکه یاسمین به او می‌گوید نامزد کرده‌است و سعی می‌کند خود را برای یافتن کلر بهانه کند، اما متوجه می‌شود که دوستش از قبل با زن دیگری در حال رقصیدن و جدال است. جاسمین می‌رود تا دالاس دنبالش بیاید و با او کنار بیاید. در حالی که یاسمین در ابتدا مقاومت می‌کند، به زودی مورد توافق قرار می‌گیرد، و او دالاس را می‌بوسد قبل از اینکه در نهایت متوقف شود و کلر را مجبور به ترک با او کند. کلر به یاسمین می‌گوید که نگران این بوسه نباشد. صبح روز بعد پس از اینکه دالاس به سر کار می‌رود، نشان داده می‌شود که او در حال حاضر روی سقف خانه کنار خانه یاسمین کار می‌کند. یاسمین به زودی جذب دالاس می‌شود. او پس از دیدن او از پنجره شروع به خودارضایی در دالاس در وان حمام خود می‌کند.

اگرچه یاسمین در حین رفتن به محل کار خود دالاس را یک بار دیگر طرد می‌کند، اما دیدن یک مدل زن برهنه برای او به زودی هوس یاسمین را بیدار می‌کند که باعث می‌شود در نهایت شکست را پذیرفته و موافقت کند که یک قرار با دالاس داشته باشد. در یک بار، دالاس سعی می‌کند با یاسمین صمیمی شود، که علی‌رغم تمام تلاش‌هایش برای مقاومت، به زودی با دالاس در یک کوچه قرار می‌گیرد اما بعد از دیدن یک زباله‌گرد در نزدیکی آنها از دالاس می‌خواهد که او را به جای دیگری ببرد. دالاس یاسمین را به آپارتمانش برمی‌گرداند، جایی که آن دو درگیر رابطه جنسی پرشور می‌شوند، پس از آن جاسمین بعد از اینکه متوجه می‌شود به نامزدش خیانت کرده‌است شروع به گریه می‌کند، اما به زودی توسط دالاس آرام می‌گیرد. پس از بیدار شدن در صبح، یاسمین با رایل تماس می‌گیرد و در حالی که در ابتدا احساس گناه می‌کند، تصمیم می‌گیرد به او نگوید چه اتفاقی افتاده‌است. پس از قطع کردن تلفن، دالاس و یاسمین شروع به آشنایی بیشتر با هم می‌کنند و دالاس به او می‌گوید که چگونه یک پشت بام شده‌است و یاسمین فاش می‌کند که زمانی در جوانی نسبت به دختر دیگری احساس می‌کرد، اما پس از اینکه مادرش پیدا کرد تصمیم گرفت این کار را دنبال نکند. بیرون در حالی که یاسمین روزی را با هم می‌گذراند، نشان می‌دهد که چگونه یک بار فرصت شگفت‌انگیزی در حرفه خود داشته‌است، اما آن را رد کرده‌است، زیرا او باید حرکت کند. او آن را فدای رایل کرده بود که او نیز شانس مشابهی را با کار خود به دست آورد، که دالاس به او می‌گوید که اگر آنها در یک رابطه بودند با یاسمین نقل مکان می‌کرد.

صبح روز بعد، این دو زن دوباره رابطه جنسی پرشور و فوری دارند، زیرا رایل فردای آن روز باز خواهد گشت. در حالی که یاسمین را به خانه می‌اندازد، دالاس برای آخرین بار تلاش می‌کند تا رابطه جنسی داشته باشد، زیرا یاسمین به او می‌گوید که بعد از آن شب نمی‌توانند یکدیگر را ببینند. بهترین تلاش جاسمین برای مقاومت در برابر این شکست، و او تسلیم می‌شود. در همین حال، رایل با یاسمین تماس می‌گیرد تا به او اطلاع دهد که پس از یک طوفان باران که باعث شد سفر او زودتر لغو شود، به خانه می‌آید، اما او آنقدر درگیر رابطه جنسی با دالاس است که متوجه پیام او نمی‌شود. یاسمین و دالاس عشق ورزی خود را به حمام منتقل می‌کنند و پس از مدتی رایل به سمت آنها می‌رود. رایل ترک می‌کند، در حالی که یاسمین به دنبال او می‌رود در حالی که دالاس به خانه بازمی‌گردد. رایل قبول می‌کند که اگر یاسمین را برای همیشه از دالاس جدا کند، ببخشد، که او پس از خداحافظی دلخراش و آخرین بوسه انجام می‌دهد. در روزهای بعد، نشان داده می‌شود که این دو زن بدون یکدیگر بدبخت هستند زیرا دالاس یک بار دیگر حتی پس از برخورد شهوانی با یک استریپر باز هم از نظر جنسی ناامید شده‌است و یاسمین زمانی که رایل تلاش می‌کند با او رابطه جنسی برقرار کند گریه می‌کند، زیرا می‌داند که هرگز نخواهد داشت. همیشه برای او همان نامزد باشید.

مدتی بعد دالاس و جاسمین با هم آشنا می‌شوند و در آنجا آشتی می‌کنند زیرا یاسمین فاش می‌کند که همه چیز را در مورد دالاس به دوستانش گفته‌است.

قالب[ویرایش]

تولید[ویرایش]

این فیلم در سال ۲۰۱۵ در مدت سه هفته و نیم در تورنتو با گروه سازنده تماماً زن فیلمبرداری شد و متعاقباً در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو در سال ۲۰۱۶ نمایش داده شد،[۴] و پس از اکران همزمان در ایالات متحده در آوریل. ۲۸، 2017.[۵]

پذیرش انتقادی[ویرایش]

این فیلم به‌طور کلی نقدهای منفی از سوی منتقدان دریافت کرد. در وبسایت راتن تومیتوز، ٪21 از 28 بررسی منتقدین مثبت است و این فیلم میانگینِ امتیاز 4.5/۱۰ را در اختیار دارد. اجماع این وب‌سایت چنین می‌نویسد: «Below Her Mouth delivers two understated performances of intrigue leading the way for gratuitous erotica with no plot, no character development, unsavory dialogue, and enough nudity to bore.» اجماع این وب‌سایت می‌گوید: «زیر دهانش دو اجرای کم‌توجه از فتنه را ارائه می‌دهد که راه را برای شهوانی بی‌هدف بدون طرح، بدون توسعه شخصیت، دیالوگ‌های ناخوشایند و برهنگی کافی برای خسته‌کردن ارائه می‌کند.»[۶] این فیلم در متاکریتیک، که از میانگین وزنی استفاده می‌کند، بر اساس نظر ۹ منتقد امتیاز ۴۲ از ۱۰۰ را کسب کرده که نشان‌گر «نقدهای مختلط یا متوسط» است.[۷]

دیگو سمرن از مجله Slant به فیلم ۰٫۵ ستاره از ۴ ستاره داد و نوشت: «فیلم یک فانتزی غیرقابل شک پورنوگرافی است که به سختی سعی می‌کند چیزی غیر از ماده خودارضایی باشد.»[۸] او افزود: «بازی‌ها و دیالوگ‌های سفت و سخت زیر دهانش ' نشان می‌دهد که تأثیر اشتباه آبی، گرم‌ترین رنگ است که به زیبایی‌شناسی سکسی جنسی لزبین کاهش می‌یابد، اما کاملاً غافل از آن چیزی است که در واقع بدن‌های فوق‌العاده زیبا، غیرقابل تحمل و صاف و همیشه شاخ‌دار فیلم را متحرک می‌کند. "[۸] Guy Lodge of Variety آن را به‌عنوان یک رمان عاشقانه از نظر جنسی صریح، اما از لحاظ روایی ضعیف توصیف کرد که هرگز زیر پوست کاملاً آشکار شخصیت‌های شگفت‌انگیزش نمی‌رود.»[۹] فرانک شِک از هالیوود ریپورتر آن را «تلاش غیرقابل انکاری که گرمای زیادی را در صحنه‌های جنسی خود ارائه می‌دهد، در حالی که از نظر دراماتیک به‌طور قابل توجهی کوتاه می‌آید» خواند.[۱۰]

کیتی والش از لس‌آنجلس تایمز گفت: «علی‌رغم فیلم‌سازان زن که در راس آن هستند، فیلم در قلمروی استثمارگر قدم می‌گذارد، با نسبت زمان نمایش فیلم به بدن‌های زن در حال چرخش بسیار بیشتر از تجربه‌های منحصربه‌فرد آن‌ها به‌عنوان همجنس‌گرا یا زنان بسته در جهان.»"[۱۱] جود درای از ایندی وایر نوشت: «دقیقاً زیر دهانش چیست؟ چانه اش؟ بدن او؟ تمام ذهن و روح او؟ این یک عنوان کاملاً مبهم برای یک فیلم بدون جهت است، کرایه آخر شب که به همان اندازه مردان شاخدار به اندازه لزبین‌های نوجوان شاخ دار از آن لذت خواهند برد.»[۱۲]

رسانه خانگی[ویرایش]

این فیلم در تاریخ ۲۹ آوریل ۲۰۱۷ به صورت ویدیوی درخواستی در Amazon Video در دسترس قرار گرفت.[۱۳] به دنبال آن نتفلیکس در ۱ اوت 2017.[۱۴]

جستارهای وابسته[ویرایش]

منابع[ویرایش]

  1. "Below Her Mouth". Box Office Mojo. Retrieved 18 August 2017.
  2. "Below Her Mouth". Box Office Mojo. Retrieved 18 August 2017.
  3. "A few good women: All-female crew a natural fit for provocative indie drama that offers 'honest, simple' perspective of two Toronto women who fall in love". Toronto Star. December 10, 2015.
  4. "TIFF unveils its lineup of Canadian films: Toronto-shot love story Below Her Mouth used an all-female crew".
  5. McNary, Dave (March 9, 2017). "Lesbian Romance 'Below Her Mouth' Gets Release Date From Gunpowder & Sky (EXCLUSIVE)". Variety. Retrieved August 30, 2017.
  6. "Below Her Mouth". Rotten Tomatoes. Fandango. Retrieved 17 November 2022.
  7. "Below Her Mouth". Metacritic. CBS Interactive. Retrieved 22 August 2017.
  8. ۸٫۰ ۸٫۱ Semerene, Diego (25 April 2017). "Below Her Mouth". Slant Magazine. Retrieved 22 August 2017.
  9. Lodge, Guy (27 April 2017). "Film Review: 'Below Her Mouth'". Variety. Retrieved 22 August 2017.
  10. Scheck, Frank (28 April 2017). "'Below Her Mouth': Film Review". The Hollywood Reporter. Retrieved 22 August 2017.
  11. Walsh, Katie (April 27, 2017). "Steamy drama 'Below Her Mouth' doesn't even buy you dinner first". Los Angeles Times. Retrieved August 30, 2017.
  12. Dry, Jude (May 4, 2017). "'Below Her Mouth' Is What Lesbian Porn Would Look Like If It Were Actually Made By Lesbians — Review". Indiewire. Retrieved August 30, 2017.
  13. "Below Her Mouth". instantwatcher.com. 2017. Archived from the original on 30 August 2017. Retrieved August 30, 2017.
  14. "Below Her Mouth". What's New on Netflix USA. 2017. Retrieved August 30, 2017.

پیوند به بیرون[ویرایش]

الگو:April Mullen