زره‌‌دار (فیلم ۲۰۲۴)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
زره‌دار
کارگردانجاستین روت
تهیه‌کنندهجوئل کوهن
گوئن آزبورن
جاشوا فرولینگ
نویسندهکوری تاد هیوز
آدریان اسپکرت
بازیگرانسیلوستر استالونه
جاش ویگینز
جیسون پاتریک
دش میهوک
لین استیبینگ
ارین اونبی
فیلم‌بردارکیل فینو
تاریخ‌های انتشار
ژوئن ۲۰۲۴
کشورآمریکا
زبانانگلیسی
هزینهٔ فیلم۱۰ میلیون دلار

زره‌دار (انگلیسی: Armored) یک فیلم اکشن، جنایی و دلهره‌آور آمریکایی آماده اکران به کارگردانی جاستین روت با بازی سیلوستر استالونه، جاش ویگینز، جیسون پاتریک و دش میهوک است.[۱]

داستان[ویرایش]

یک نگهبان زرهی با پسرش در حال انتقال میلیون‌ها دلار پول بین بانک‌ها هستند که گروهی از دزدان به رهبری روک، کامیون حمل پول را برای تصاحب هماهنگ می‌کنند. پس از یک تعقیب و گریز خشونت‌آمیز ماشین، کامیون زرهی را محاصره می‌کند، جیمز و کیسی خود را بر روی یک پل فرسوده می‌بینند. همان‌طور که کامیون به‌طور نامطمئنی از روی پل معلق می‌شود، در خطر سقوط در زیر آب، و سرنوشت ثروت دزدیده شده در تعادل است. با زمان محدودی قبل از نفوذ روک و مهاجمان، جیمز مهارت‌های خود را به حداکثر می‌رساند تا از جان خود و پسرش محافظت کند.

تولید[ویرایش]

فیلمبرداری در پارلینگتون، میسیسیپی در سپتامبر ۲۰۲۳ انجام شد.[۲][۳] از آنجایی که فیلمبرداری در جریان اعتصاب نویسندگان در سال ۲۰۲۳ اتفاق افتاد، به سازندگان فیلم موافقت نامه‌های موقت داده شد که به آنها اجازه ساخت فیلم را می‌داد.[۴]

منابع[ویرایش]

  1. "Stallone movie looking for stand-in". WXXV-TV. September 26, 2023. Retrieved January 2, 2024.
  2. Kulo, Warren (September 22, 2023). "Sylvester Stallone filming new movie on Mississippi coast". Al.com. Retrieved December 30, 2023.
  3. Sanchez, Martha (September 21, 2023). "Action movie starring Sylvester Stallone is filming in two MS Coast cities this month". Yahoo! News. Retrieved December 30, 2023.
  4. Spradley, Amber (September 21, 2023). "Crew shoots Sylvester Stallone movie on coast amid strike adhering to interim agreements". WLOX. Retrieved January 2, 2024.

پیوند به بیرون[ویرایش]