حلقه‌ها (فیلم ۲۰۱۷)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از حلقه‌ها (فیلم ۲۰۱۵))
حلقه‌ها
کارگرداناف. خاویر گوتیرس
تهیه‌کنندهوالتر پارکس
نویسندهدیوید لاکا
جیکوب استس
آکیوا گلدسمن
بازیگرانماتیلدا لوتز
الکس رو
جانی گالکی
ایمی تیگاردن
وینسنت دن آفریو
فیلم‌بردارSharone Meir
توزیع‌کنندهپارامونت پیکچرز
تاریخ‌های انتشار
  • ۳ فوریه ۲۰۱۷ (۲۰۱۷-0۲-۰۳) (ایالات متحده)
مدت زمان
۱۰۲ دقیقه
کشورایالات متحده
زبانانگلیسی
هزینهٔ فیلم۲۵ میلیون دلار[۱]
فروش گیشه83$ میلیون

حلقه‌ها (انگلیسی: Rings) یک فیلم فراطبیعی و وحشت روان‌شناختی آمریکایی به کارگردانی فرانسیسکو خاویر گوتیرز و نویسندگی دیوید لاکا، جیکوب استس و آکیوا گلدسمن است که در فوریه ۲۰۱۷ منتشر شد. این سومین فیلم بلند در مجموعه فیلم‌های آمریکایی حلقه به‌شمار می‌رود که مستقل از فیلم‌های حلقه (۲۰۰۲) و حلقه دو (۲۰۰۵) است. از بازیگران آن می‌توان به ماتیلدا لوتز، الکس رو، جانی گالکی، ایمی تیگاردن و وینسنت دن آفریو اشاره کرد. حلقه‌ها در تاریخ ۳ فوریه ۲۰۱۷ در ایالات متحده به نمایش درآمد. بودجهٔ ساخت این فیلم ۲۵ میلیون دلار و فروش جهانی آن ۸۳ میلیون دلار بود.

داستان[ویرایش]

سال 2013 ، مردی در هواپیما که برای سیاتل در معرض دید بود ، فاش کرد که وی فیلمبرداری نفرین شده سامارا مورگان را تماشا کرده است . یک مسافر دیگر فاش می کند که وی نوار را هم دیده است و از مرد می پرسد که آیا نسخه ای تهیه کرده است. او پاسخ می دهد که نکرد. لحظاتی بعد سامرا باعث سقوط هواپیما می شود.

دو سال بعد در سال 2015 ، استاد دانشگاه گابریل براون یک VCR را خریداری کرد ، و نوار ویدئویی را در داخل کشف کرد. در جاهای دیگر ، دانش آموز جولیا دوست پسرش هولت را به دانشگاه می بیند اما وقتی او را ارواح می کند نگران می شود . به زودی دختری وحشت زده با او تماس می گیرد: او نیز نگران هولت است. وقتی .....

منابع[ویرایش]

پیوند به بیرون[ویرایش]