جی‌اف بیوکمیکالز

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
(تغییرمسیر از جی اف بیوکمیکالز)
GF Biochemicals
بنا نهاده۲۰۰۸
افراد کلیدیمتیو فلامینی، پاسکاله گراناتا
محصولاتلوولینیک اسید، اسید فرمیک، بیوچار
تعداد کارکنان۴۰۰ نفر
وبگاه

جی‌اف بیوکمیکالز (به انگلیسی: GF Biochemicals) یک شرکت بیوشیمیایی است که در سال ۲۰۰۸ توسط متیو فلامینی و پاسکاله گراناتا تأسیس شد. این شرکت برای اولین بار در دنیا دست به تولید انبوه لوولینیک اسید کرد.[۱][۲] این شرکت به مدت هفت سال در مورد تولید این محصول با دانشگاه پیزا همکاری کرد.[۱] در سال ۲۰۱۶ جی اف بیوکمیکالز شرکت آمریکایی سگتیس (Segetis) را تحت مالکیت خود درآورد.[۳]

این شرکت کارخانه‌ای در شهر کسرتا در ایتالیا دارد که حدود ۸۰ نفر در آن مشغول به کارند.[۴] در سال ۲۰۱۵ جایزه جان سیم (John Sime Award) برای نوآورانه‌ترین فناوری جدید به این شرکت اهدا شد.[۵] جی اف بیوکمیکالز در میلان و هلند دفتر دارد.[۱]

منابع[ویرایش]

  1. ۱٫۰ ۱٫۱ ۱٫۲ Bowler، Tim؛ Hotten، Russell (۲۰۱۶-۰۴-۱۵). «Arsenal's biochemical midfielder» (به انگلیسی). دریافت‌شده در ۲۰۱۹-۰۲-۲۸.
  2. Football، Mirror (۲۰۱۵-۱۱-۱۴). «Mathieu Flamini reveals secret he has been keeping from team-mates for 7 years». mirror. دریافت‌شده در ۲۰۱۹-۰۲-۲۸.
  3. «Arsenal star Mathieu Flamini's GF Biochemicals acquires Segetis». Mail Online. ۲۰۱۶-۰۳-۲۳. دریافت‌شده در ۲۰۱۹-۰۲-۲۸.
  4. «Mathieu Flamini's no fuel». The Sun (به انگلیسی). ۲۰۱۵-۱۱-۱۳. دریافت‌شده در ۲۰۱۹-۰۲-۲۸.
  5. «GFBiochemicals Wins John Sime Award for Most Innovative New Technology». www.bioplasticsmagazine.com. دریافت‌شده در ۲۰۱۹-۰۲-۲۸.