جی‌اف بیوکمیکالز

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
GF Biochemicals
بنا نهاده۲۰۰۸
افراد کلیدیمتیو فلامینی، پاسکاله گراناتا
محصولاتلوولینیک اسید، اسید فرمیک، بیوچار
تعداد کارکنان۴۰۰ نفر
وبگاه

جی‌اف بیوکمیکالز (به انگلیسی: GF Biochemicals) یک شرکت بیوشیمیایی است که در سال ۲۰۰۸ توسط متیو فلامینی و پاسکاله گراناتا تأسیس شد. این شرکت برای اولین بار در دنیا دست به تولید انبوه لوولینیک اسید کرد.[۱][۲] این شرکت به مدت هفت سال در مورد تولید این محصول با دانشگاه پیزا همکاری کرد.[۱] در سال ۲۰۱۶ جی اف بیوکمیکالز شرکت آمریکایی سگتیس (Segetis) را تحت مالکیت خود درآورد.[۳]

این شرکت کارخانه‌ای در شهر کسرتا در ایتالیا دارد که حدود ۸۰ نفر در آن مشغول به کارند.[۴] در سال ۲۰۱۵ جایزه جان سیم (John Sime Award) برای نوآورانه‌ترین فناوری جدید به این شرکت اهدا شد.[۵] جی اف بیوکمیکالز در میلان و هلند دفتر دارد.[۱]

منابع[ویرایش]

  1. ۱٫۰ ۱٫۱ ۱٫۲ Bowler، Tim؛ Hotten، Russell (۲۰۱۶-۰۴-۱۵). «Arsenal's biochemical midfielder» (به انگلیسی). دریافت‌شده در ۲۰۱۹-۰۲-۲۸.
  2. Football، Mirror (۲۰۱۵-۱۱-۱۴). «Mathieu Flamini reveals secret he has been keeping from team-mates for 7 years». mirror. دریافت‌شده در ۲۰۱۹-۰۲-۲۸.
  3. «Arsenal star Mathieu Flamini's GF Biochemicals acquires Segetis». Mail Online. ۲۰۱۶-۰۳-۲۳. دریافت‌شده در ۲۰۱۹-۰۲-۲۸.
  4. «Mathieu Flamini's no fuel». The Sun (به انگلیسی). ۲۰۱۵-۱۱-۱۳. دریافت‌شده در ۲۰۱۹-۰۲-۲۸.
  5. «GFBiochemicals Wins John Sime Award for Most Innovative New Technology». www.bioplasticsmagazine.com. دریافت‌شده در ۲۰۱۹-۰۲-۲۸.