تو و من (ترانه جنی)

از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
«تو و من»
تک‌آهنگ جنی
تاریخ پخش۶ اکتبر ۲۰۲۳
ژانرکی-پاپ، هیپ هاپ
زمان۲:۵۹
ناشروای‌جی اینترتینمنتاینترسکوپ رکوردز
تهیه‌کننده(ها)تدی پارک • ۲۴ • وینس
گاه‌نگاری تک‌آهنگ‌های جنی
«سولو»
(۲۰۱۸)
«تو و من»
(۲۰۲۳)
موزیک ویدئو
«تو ومن» در یوتیوب

تو و من (به انگلیسی You & me) آهنگی از جنی کیم خواننده و عضو گروه دخترانه بلک پینک اهل کره جنوبی است. این آهنگ در ۶ اکتبر ۲۰۲۳ از طریق وای‌جی اینترتینمنت و اینترسکوپ رکوردز به عنوان یک تک آهنگ ویژه پس از اجرا در تور جهانی بلک پینک (۲۰۲۲–۲۰۲۳) منتشر شد. این اولین تک‌آهنگ جنی در پنج سال پس از انتشار «سولو» در سال ۲۰۱۸ بود. این آهنگ نوشته تدی و دنی چانگ و آهنگسازی تدی ۲۴ و وینس می‌باشد. «تو و من» یک آهنگ رقص پاپ با اشعار عاشقانه دربارهٔ عاشق بودن است.

پیش زمینه[ویرایش]

در یک ویدیو از پشت صحنه که در کانال یوتیوب خودش آپلود کرد، جنی فاش کرد که «تو و من» را سه تا چهار سال قبل از سال ۲۰۲۲ ضبط کرده بود؛ با این حال، در نهایت، او اولین شروع انفرادی خود را در ۱۲ نوامبر ۲۰۱۸ با تک آهنگ «سولو» انجام داد، که هم در چارت دیجیتال گائون و هم در چارت آهنگ‌های دیجیتال جهانی بیلبورد در صدر قرار گرفت.

جنی و تدی تهیه‌کننده، در حالی که برای تور جهانی صورتی زاده شده(Born Pink)در سال ۲۰۲۲ آماده می‌شدند، آهنگ‌های زیادی را برای اجرای تک نوازی او در نظر گرفتند و در نهایت «تو و من» را انتخاب کردند. او سپس با طراحان رقص Eunchong و Jung در مورد اینکه چگونه می‌خواهد این آهنگ را اجرا کند کار کرد.[۱]

منابع[ویرایش]

  1. "BLACKPINK's Jennie reveals true story behind her unreleased track 'You & Me'". The News International. January 27, 2023. Retrieved January 27, 2023.