بحث الگو:BLP editintro

Page contents not supported in other languages.
از ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

@دالبا: من موافق حذف عبارت «اگر به یکی از موضوع‌های این مقاله ارتباط دارید و نیازمند کمک هستید، لطفاً این صفحه را ببینید.» نیستم. درست است پیوند وجود ندارد ولی فکر کنم به این مسئله می‌پردازه که بعضی‌ها دقیقا برای یکی از مقاله‌ها برای خودم بحث گذاشتند که طرف آشنای شخص داخل مقاله بود (ارتباط داشتن با مقاله) بعد خواستار حذف بخشی از مقاله بود. این بخش دقیقا به همین موضوع می پردازه و میگه اگر ارتباط دارید فلان جا بپرسید. اما لینکش چون ناموجوده شما لطف کنید لینک مناسبی را جایگزین کنید و اگر لینکی نیست جمله را بدون لینک تمام کنید. اینطوری بنظرم بهتره -- علیرضا (گفتگو) ۲۱ آبان ۱۳۹۳ ۲۰:۲۸ (تهران)

نگرانی به‌جاییست، اما من نفهمیدم راهنمایی کاربر به صفحه‌ای که وجود ندارد چه سودی می‌تواند داشته باشد و حتی اگر فایدهٔ جانبی‌ای هم بر آن متصور باشد با آن مخالفم. در هر صورت، نیازی هم نیست خیلی رویش بحث کنیم، فعلاً جمله را با پیوند به ویکی‌پدیا:تماس با ما - موضوعات برگرداندم (البته اگر کاربر فعال داشته باشیم همچنان خوب است که en:Wikipedia:Biographies of living persons/Noticeboard را هم راه‌انداری کنیم و راهنمای نسبتاً جامع en:Wikipedia:Biographies of living persons/Help در ویکی انگلیسی هم ترجمه شود و پیوندش جایگزین گردد.) -- دالبا ۲۲ آبان ۱۳۹۳/ ‏۱۳ نوامبر ۲۰۱۴، ساعت ۰۲:۱۶ (UTC)[پاسخ]
بله حق با شماست. من پیوندهای ناموجود از این دست را حذف نمی‌کنم چون خودمون بدونیم چه پیوندی وجود ندارد و آن را بسازیم. علاوه بر این از میان‌ویکی برای ترجمه لینک‌ها استفاده می‌کنم که چون آن صفحات میان‌ویکی در ویکی‌فا ندارند ساخته نمی‌شوند و مجبورم دستی به فارسی برگردانم اما منم مخالف ارجاع به پیوند ناموجود هستم. بابت ویرایش‌تان ممنونم -- علیرضا (گفتگو) ۲۲ آبان ۱۳۹۳ ۱۰:۳۷ (تهران)